Електрика (прозори, аларм, централно...)

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Од оваа шема гледам дека без дополнителниот модул што се користи за клуч неможеш да ја имаш таа опција што ја сакаш и на клуч да работат
 
Од оваа шема гледам дека без дополнителниот модул што се користи за клуч неможеш да ја имаш таа опција што ја сакаш и на клуч да работат
дополнителен модул? сакаш да кажеш дека треба дополнително реле да земам? инаку го отворив моторчето со 5 жици и вака беа распоредени - зелената и сината идат директно на електромоторот ( + и - најизменично ) другите 3 се поврзани на еден прекидач т.е тастер внатре во самиот мотор е сеа на моторот од кај што искачаа жиците вака беа напишани
Кафена - NC
бела - NO
црна - C (претпоставувам COM теба да е напишано пошто на шемата ги има истиве ознаки )

инаку ја стварно незнам што им значат ознакиве нц но и цом ако некој знае нека каже. инаку алармот денеска го поврзав комплетно и све работи само не ми се свиѓа една работа во врска со гепекот и со хаубата. поточно алармот има опција да биде активен со сирена и без сирена.

1. ако е алармот активиран со сирена на потрес на колата отварање врата/гепек/хауба се огласува сирената и трепкаат жмигавиците и тоа е добро.
2. ако алармот е активиран БЕЗ ситена (silent mode) и ако некој се обиде да отвори врата тасерите кои се на врата даваат сигнал до алармот и се огласува сирената а жмигавците меѓувремено трепкаат НО ако некој отоври хауба/гепек сирената не уклучува туку само жмигавците се палат!

според ова може некој да отвори хауба да извади акомулаторот и да го извади алармот да си запали колата и да си отиде фино лепо и поштено.

shema5original.jpg


друго што ме мачи ( ако некој знае да помогне ) незнам што е финтава со релето за гаснење на моторот - едноставно неможам никако да го разберам... од алармот излагаат 2 жици и тоа:

1 - според дијаграмот (трета жица од горе надоле) (ignition) црвено/црна ( red/black ) која служи за „сигнализација за исклучување на релето“ (socket black wire connection)



2 - според дијаграмот (десетта жица од горе надоле) (start killer -500mA) бело/црвена (white/red) која служи за сигнализација за исклучување на релето“ (socket red wire connection)

на дијаграмот горе според описот
црвено/црната жица се поврзува на црвената жица која искача од релето и дава + (86)
бело/црвената жица се поврзува на црната жица која искажа од релето и дава -(85) и воедно оди на бравата МИСЛАМ ДЕКА НА КОНТАКТ ( ама како може на контакт минус да оди??? )

*****************************************************************************************************
портокалова жица треба да оди на бравата на позицијата за верглање на моторот
плавата жица треба да оди од релето на алансер каде што се дава сигнал да заврти алансерот
зелената жица - WTF? за што служи оваа ама појма немам

инаку моментално без ова реле на позицијата на бравата за верглање на моторот оди директно на алансерот нели и кога добива тој струја алансерот врти.

ај помагајте за ова зашто стварно незнам како ке го направам.. се плашам да не го изгорам алармот а богами недај боже и цела инсталација на колата ( пу пу пу недај боже )
 
Немој да го ставаш релето за моторот од проста причина се случува да рикне реле недај боже во сред вожња и у некоја опасна ситуација...А да модул за отворање на клуч се купува посебно
 
Немој да го ставаш релето за моторот од проста причина се случува да рикне реле недај боже во сред вожња и у некоја опасна ситуација...А да модул за отворање на клуч се купува посебно
викаш да не го ставам воопшто? колкави се шансите да р икне од ништо?
 
Релето од алармот за прекинување на струјата до моторот да не го ставаш, шанси да рикне релето секогаш има :)
 
Дечки молам за совет.:)
Имам Голф 4ка веке 5години,две врати.Немам електрика на прозори.
Сакам да ставам електрика на прозорите.Што е најдобро според вас?
Се двоумам помегу две-три варијанти.
Прво:Купувам моторчиња,кабли и мајстор мести се заедно.Со додавање на копче за отворање на стаклата некаде на тапацирот од вратата.(вака најмалку сакам,оти ептен грдо ке изгледа).
Второ:Наогам,моторчиња од исти голф на старо со сите дузени,кабли,мабли,монтирам.
Трето:Купувам тапацири,рачки за затворање на вратите,се заедно,со моторчиња,кабли се како што ми треба,местам електирката,ставам тоа и како да е имало нон-стоп електирка.
Едно не ми е јасно дали треба некако да се поврзат со борд компјутерот на колата?
Која варијанта ке ми ја препорачате,и колку би ме фатило 100-150евра(по мое).
 
Дечки молам за совет.:)
Имам Голф 4ка веке 5години,две врати.Немам електрика на прозори.
Сакам да ставам електрика на прозорите.Што е најдобро според вас?
Се двоумам помегу две-три варијанти.
Прво:Купувам моторчиња,кабли и мајстор мести се заедно.Со додавање на копче за отворање на стаклата некаде на тапацирот од вратата.(вака најмалку сакам,оти ептен грдо ке изгледа).
Второ:Наогам,моторчиња од исти голф на старо со сите дузени,кабли,мабли,монтирам.
Трето:Купувам тапацири,рачки за затворање на вратите,се заедно,со моторчиња,кабли се како што ми треба,местам електирката,ставам тоа и како да е имало нон-стоп електирка.
Едно не ми е јасно дали треба некако да се поврзат со борд компјутерот на колата?
Која варијанта ке ми ја препорачате,и колку би ме фатило 100-150евра(по мое).

зависи што сакаш ти пред се. во случајот да сум ко тебе би избрал нешто помеѓу втората и третата опција. појди во тетово момците што растураат коли поготово голфови имаат од штравче до цела шасија и мотор така да нема да ти биде проблем да најдеш голфче со електрика на прозори.
прашај колку пари ке ти земат за комплетната декорација да ја земеш со се каблите и моторите кои ги вртат прозорите ( декорацијата на вратата мислам )
а за врзување со компјутерот не сум сигурен затоа што може самиот компјутер да регистрира кога ке ја изгасиш колата да ги затвори сите прозори ( ако има ваква опција онда подобро ти е на компјутер да врзуваш али немој сам )
а ако нема ваква опција компјутерот не би требало да ти претставува провлем и сам да ги наместиш

П.С каде се купува електрика за прозорци? има во тоа авто лидер што е во чаир? и шо пари е од прилика знае некој?
 
Дечки молам за совет.:)
Имам Голф 4ка веке 5години,две врати.Немам електрика на прозори.
Сакам да ставам електрика на прозорите.Што е најдобро според вас?
Се двоумам помегу две-три варијанти.
Прво:Купувам моторчиња,кабли и мајстор мести се заедно.Со додавање на копче за отворање на стаклата некаде на тапацирот од вратата.(вака најмалку сакам,оти ептен грдо ке изгледа).
Второ:Наогам,моторчиња од исти голф на старо со сите дузени,кабли,мабли,монтирам.
Трето:Купувам тапацири,рачки за затворање на вратите,се заедно,со моторчиња,кабли се како што ми треба,местам електирката,ставам тоа и како да е имало нон-стоп електирка.
Едно не ми е јасно дали треба некако да се поврзат со борд компјутерот на колата?
Која варијанта ке ми ја препорачате,и колку би ме фатило 100-150евра(по мое).

А ти да отидеш кај "браќата" во гостивар-тетово или па ако можеш да тркнеш до косово да си земеш комплет тапацири на вратите сосе прекидачи од голф 4-ка ... милион посто имаат растурено барем за гољф имаат од пиле млеко :D
 
Каде и колку би ме фатило да намести некој електрика на прозори, барем на предните две врати? Се работи за Опел Астра од 1995 година.
И да, без да одам кај браќата (без наводници намерно) во Тетово-Гостивар :)
 
Каде и колку би ме фатило да намести некој електрика на прозори, барем на предните две врати? Се работи за Опел Астра од 1995 година.
И да, без да одам кај браќата (без наводници намерно) во Тетово-Гостивар :)

Е за цена освен братот нема кој да ти каже на форумов :D
 
Каде и колку би ме фатило да намести некој електрика на прозори, барем на предните две врати? Се работи за Опел Астра од 1995 година.
И да, без да одам кај браќата (без наводници намерно) во Тетово-Гостивар :)

Тебе поефтино ќе ти се фати да си купиш две предни врати од Опел Астра тоа годиште што имало фабрички вградена електрика на прозори него да се бафташ по мајстори :icon_lol:
 
Тебе поефтино ќе ти се фати да си купиш две предни врати од Опел Астра тоа годиште што имало фабрички вградена електрика на прозори него да се бафташ по мајстори :icon_lol:
и никогаш нема да биде иста колата како што била.

Принц - во чаир во авто лидер МИСЛАМ ДЕКА продаваат електрика на прозорци а сам си одредуваш дали сакаш за еден прозор за 2 3 или 4 - моторите и прекидачите се купуваат посебно а шо пари се незнам за местење не се комплицирани. ти даваат упатство и се што треба да знаеш е само малку англиски и да се разбираш барем малку во електрика - другото е лесно а ако несакаш да ризикуваш прашај ги нив за мајсотр ке те упатат најсоодветно. ја кога го земав алармот и централното пробав дома да го наместам сам (БЕЗ ДА ЈА ВИДАМ ШЕМАТА) и се ми работеше освен централното па се избрукав им реков дека е фабрички поебано ова - ме пратија у ѓорче кај еден нивни мајстор на 100 метра од геријатрија - Исмет се вика човекот ако сакаш ке ти дадам број од него консултирај се прашај најубаво ке ти каже
 
Тебе поефтино ќе ти се фати да си купиш две предни врати од Опел Астра тоа годиште што имало фабрички вградена електрика на прозори него да се бафташ по мајстори :icon_lol:
Или кола нова, со фабрички вградена електрика на прозори :icon_lol:
Значи да не се заебаваме, не верувам да е ова до толку комплицирано а ниту пак вреди менување на врати, прозорци и патосници. Значи ако е изводливо и исплатливо, океј. Ако е комплицирано или неисплатливо, ќе си ја вртам рачката повремено и чао пријатно :)
--- надополнето: Sep 25, 2011 12:47 AM ---
ако сакаш ке ти дадам број од него консултирај се прашај најубаво ке ти каже
Ај ако не те мрзи пушти ми го бројот по ПП.
Значи имам централна, со далечинско, све океј, само би сакал да имам и електрично отварање прозорци доколку не е некој проблем и доколку не е скапо.
 
и никогаш нема да биде иста колата како што била.

Принц - во чаир во авто лидер МИСЛАМ ДЕКА продаваат електрика на прозорци а сам си одредуваш дали сакаш за еден прозор за 2 3 или 4 - моторите и прекидачите се купуваат посебно а шо пари се незнам за местење не се комплицирани. ти даваат упатство и се што треба да знаеш е само малку англиски и да се разбираш барем малку во електрика - другото е лесно а ако несакаш да ризикуваш прашај ги нив за мајсотр ке те упатат најсоодветно. ја кога го земав алармот и централното пробав дома да го наместам сам (БЕЗ ДА ЈА ВИДАМ ШЕМАТА) и се ми работеше освен централното па се избрукав им реков дека е фабрички поебано ова - ме пратија у ѓорче кај еден нивни мајстор на 100 метра од геријатрија - Исмет се вика човекот ако сакаш ке ти дадам број од него консултирај се прашај најубаво ке ти каже
Тие моторчиња што ги викаат универзални не ги бива за К.. преслаби се и брзо цркаат, ова ти го кажувам од читање по форуми
 
Тие моторчиња што ги викаат универзални не ги бива за К.. преслаби се и брзо цркаат, ова ти го кажувам од читање по форуми
можно е - не викам не. затоа важи правилото колку пари толку музика но никола.. види брат зависи и од самиот прозор на пример. ако оди лесно и не кочи моторот нема толкав напор и може векот на траење да му се продолжи ако одат тешко онда ке цркне за брзо време..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom