Чичо Џиш кога монтираше вакви чуда кај бевтеКаде и колку би ме фатило да намести некој електрика на прозори, барем на предните две врати? Се работи за Опел Астра од 1995 година
А што ќе ја блокира струјата на колата кога ке се уклучи алармот.Немој да го ставаш релето за моторот од проста причина се случува да рикне реле недај боже во сред вожња и у некоја опасна ситуација...А да модул за отворање на клуч се купува посебно
нема ништо струјата да ја блокира. самото реле може да цркне и во мојов случај ке имаш контакт а нема д аможеш да верглаш + ке ти свири алармот. ке треба на буткање да ја палиш колата па додека возиш да го деактивираш алармотА што ќе ја блокира струјата на колата кога ке се уклучи алармот.
Е па тоа реле ќе ја блокира струја во колата,а алармот ќе свири ако е активиран и нема да можеш да ја запалиш колата ни со клуч ни со буткање. Го имам истиот аларм и го користам 5-6 годининема ништо струјата да ја блокира. самото реле може да цркне и во мојов случај ке имаш контакт а нема д аможеш да верглаш + ке ти свири алармот. ке треба на буткање да ја палиш колата па додека возиш да го деактивираш алармот
пријател. ја ко шо гледам на шемата ( види и ти ) ако се активира алармот жицата што оди за контакт да има алансерот за да вергла се гаси едноставно исклучува релето а контакт имаш што значи ако имаш контакт ке ја запалиш на буткање а ке звири алармот... тој се активира кога ке дадеш контакт а колата е заклучена...Е па тоа реле ќе ја блокира струја во колата,а алармот ќе свири ако е активиран и нема да можеш да ја запалиш колата ни со клуч ни со буткање. Го имам истиот аларм и го користам 5-6 години
Гледај ја шемата убаво.На релето има бројки и не можеш да утнеш.Црвено белата жица што излегува од модулот поврзи ја на на релето на бројот 85.Црвената жица што излегува од модулот поврзија на релето на бр.86.Плусот (+) од контакт бравата поврзија на бр.30 на релето.Минусот (-) од контакт бравата поврзи го на релето на бр.87.Нека не те буни соленоидот тоа е кондензатор кој се наоѓа на разводната капа.Зошто да влечеш жица кај моторот за да го поврзеш кондензаторот кога тоа можеш да го направиш на контактот и ќе ја добиеш истата функција.Целата струја на колата ќе биде исклучена,а ќе свири алармот и нема да може да се пали колата у никој лучај.Алармот е законпријател. ја ко шо гледам на шемата ( види и ти ) ако се активира алармот жицата што оди за контакт да има алансерот за да вергла се гаси едноставно исклучува релето а контакт имаш што значи ако имаш контакт ке ја запалиш на буткање а ке звири алармот... тој се активира кога ке дадеш контакт а колата е заклучена...
и ако го имаш ај кажи ми како го поврза точно релето пошо мене не ми е јасно со него како оди работа
брат ова навистина ме буни... плус и минус ми се врзуваат т.е ми се вкрстуваат обратно ко што гледам јас... баав и други шеми за алармов на интернет и гледам дека 85 и 86 се кај мене обратно ставени.. на местото каде што треба да е 85 стои 86 и обратно. каде што треба да е 86 стои 85 - тука ми е страв да не заебам нешто па да не го цркнам модулот и не ми е јасно како може на бравата да оди жица минус.. самата брава е минус и со секое вртење на клучот се добива + прашав едене лектричар тука у близина незнае да го среди ова вика и мене ме буни оваГледај ја шемата убаво.На релето има бројки и не можеш да утнеш.Црвено белата жица што излегува од модулот поврзи ја на на релето на бројот 85.Црвената жица што излегува од модулот поврзија на релето на бр.86.Плусот (+) од контакт бравата поврзија на бр.30 на релето.Минусот (-) од контакт бравата поврзи го на релето на бр.87.Нека не те буни соленоидот тоа е кондензатор кој се наоѓа на разводната капа.Зошто да влечеш жица кај моторот за да го поврзеш кондензаторот кога тоа можеш да го направиш на контактот и ќе ја добиеш истата функција.Целата струја на колата ќе биде исклучена,а ќе свири алармот и нема да може да се пали колата у никој лучај.Алармот е закон
За секој случај консултирај се со некој електричар,да не сум пропуштил нешто зошто мојот аларм го местев пред 5-6 години
Модулот не цркнува туку така.Има два осигурачи прво тие цркаат а ако не видиш и продужиш се знае што следи.брат ова навистина ме буни... плус и минус ми се врзуваат т.е ми се вкрстуваат обратно ко што гледам јас... баав и други шеми за алармов на интернет и гледам дека 85 и 86 се кај мене обратно ставени.. на местото каде што треба да е 85 стои 86 и обратно. каде што треба да е 86 стои 85 - тука ми е страв да не заебам нешто па да не го цркнам модулот и не ми е јасно како може на бравата да оди жица минус.. самата брава е минус и со секое вртење на клучот се добива + прашав едене лектричар тука у близина незнае да го среди ова вика и мене ме буни ова
Извади го акумулаторот и CDI-то и пак врати ги назад. Можеби е некоја софтверска грешка (ипак е тоа дигитален одометар). Да не е случајно DiTech априлијата?Здраво на сите, потребна ми е помош од некој што се разбира во електроника на априлија рс50, значи априлија спринтер. Нели сега започна сезоната за моторите и бидејќи акумулаторот ми се испразни, го возев 2-3 саата со празен акумулатор(2V) а нормален 12V, после некое време вкупните километри од 10.600 рипнаа на 34.729 и се блокира, а се друго на километражата си функционира беспрекорно (обратомер, часовник, брзина, јачина на акумулатор). Дали знаете дали може да се среди овој проблем и како? Благодарам.
Доколку имаш централна фабрички само модул да се постави со монтажа околу 1500 денkluc so dalecinsko kolku moze da me cini
--- надополнето: 3 мај 2013 во 15:40 ---
kluc so dalecinsko kolku moze da me cini