Коа барате карта, пишете повратна или еден правец, кој датум ќе одите кој датум ќе се враќате. Не е ова лубеница, дај една лубеница попечена.karti za relacija skopje-praga??
preku austrian airlines proveriv 350 evra se toa e mnogu :/
Коа барате карта, пишете повратна или еден правец, кој датум ќе одите кој датум ќе се враќате. Не е ова лубеница, дај една лубеница попечена.karti za relacija skopje-praga??
preku austrian airlines proveriv 350 evra se toa e mnogu :/
Јас не ни разбирам со кои авиони мислат ова да го реализираат воопшто? Имаат еден боинг 737-500 што дреме неколку месеци. Му треба c-check што е околу 2 месеци за да може повторно да полета. А да не напоменам дека тој авион е од 1987 или 1989 не ми текнува сигурно.Контики се прва класа лажговци
SKOPJE UPDATE
Kon Tiki Sky appreciates the overwhelming responses out of Macedonia and Europe for its scheduled flights to and from Skopje. Nevertheless Kon Tiki Sky is ready to fly, we cannot "yet" put those flights “For Sale”.
Kon Tiki Sky was not yet able to negociate commercial terms, with Skopje Airport and/or local authorities, justifying the start of its scheduled routes out of an “emerging market” like Macedonia. Under the chapter “Coming Soon” on our website we mentioned all of the routes Kon Tiki Sky
would like
to operate out of Skopje.
As soon as any structural new developments occur in the pending negociations, we will be more than happy to inform all of our readers and future passengers instantly. We ask for your patience and understanding.
Па за разлика од Јат кои користат 737-300 кој е уште постар модел од 500 мислам дека не е лошо...Авионот не е запоставен и додека имаше МАТ се знаеше дека авионот е редовно сервисиран така да за безбедност не е проблем.Е сеа малку ова ми беше глупаво да објават линии а преговараат за дозвола за летање ама ајде ќе видиме.Јас не ни разбирам со кои авиони мислат ова да го реализираат воопшто? Имаат еден боинг 737-500 што дреме неколку месеци. Му треба c-check што е околу 2 месеци за да може повторно да полета. А да не напоменам дека тој авион е од 1987 или 1989 не ми текнува сигурно.
Наводно ланирале да го земат и Боингот 737-300 Z3-AAJ (146 седишта) на пропаднатите СкајвингсЈас не ни разбирам со кои авиони мислат ова да го реализираат воопшто? Имаат еден боинг 737-500 што дреме неколку месеци. Му треба c-check што е околу 2 месеци за да може повторно да полета. А да не напоменам дека тој авион е од 1987 или 1989 не ми текнува сигурно.
Да не бегаме надвор од темата, ама чистењето на мразот и проверките на крилата е работа на екипите на земја т.е. во случајот Аеродром Петровец.А во несреќата кај Охрид, вината беше кај контролната кула, 116 луѓе на душа .Тој фокерот беше уствари една година стар колку што знам. Сепак таа несреќа е пилотска грешка затоа што тој модел на фокер е познат по тоа што има специфични крила кои што при појава на најмал мраз мора да се интервенира. Последиците од тоа знаеме какви се.
Авионите на мат и на скајвингс се повеќе од 20 години стари. Јас не велам дека стари авиони значи и несигурност, едноставно велам дека и двата на скајвингс и мат дремат на аеородром со месеци, гарант глувци внатре имаат фатено....и секако, авионите не се гледаат колку се стари според години туку колку часа имаат летано. А баш ме интересира колку часа имаат боингот на скајвингс и мат.
An aircraft's lifespan is measured not in years but in pressurization cycles. Each time an aircraft is pressurized during flight, its fuselage and wings are stressed. Both are made of large, plate-like parts connected with fasteners and rivets, and over time, cracks develop around the fastener holes due to metal fatigue.
За несреќата во Охрид не сум запознаен многу.Да не бегаме надвор од темата, ама чистењето на мразот и проверките на крилата е работа на екипите на земја т.е. во случајот Аеродром Петровец.А во несреќата кај Охрид, вината беше кај контролната кула, 116 луѓе на душа .
Па исто е како вчера.Ја сум сигурен дека до крај на месецот ќе добијат дозвола затоа што технички нивната дозвола за летање што ја имаат кон неколку града во ЕУ истекува во Мај 2012.Е сега најверојатно работат на обновување или нешто слично...Според очекувањата, дестинациите најавени од КонТики веќе не се во продажба на нивната страница.
Би рекол „ја сменија понудата„, но „понудата„ веќе не постои.
Следниве неколку недели/месеци треба да го дадат одговорот дали воопшто ќе има шанси за национална компанија.^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Ако 'работат' вака како досега подобро да не почнат воопшто.Пак ќе речам потребна е национална компанија, а не вакви дух фирми.Мислам некогаш ко да некој од главните не читал овде и само контра работат
Не очекувај дестинации кои „ќе ти се допаѓаат„ од ниту една компанија. Македонија не е целниот пазар, нема доволна куповна моќ. Соодветно, рутите ќе го поврзуваат Скопје со регионите во Европа каде што има интерес за Скопје.Не сум по политика ама неможам да се сетам дали кога пропаѓаше МАТ или Скајвингс знам дека одеднаш некој од политичката елита се умеша и како да сакаа експресно да ги симнат од небо.Знам дека никако несакале да им обноват лиценца за летање под изговор "безбедноста била нарушена".Што било како било незнам ама било да е дух компанија или не би бил задоволен да постојат затоа што сегашните компании се со монотони дестинации и не ми се допаѓаат.Не е лошо ама фалат многу други дестинации
Тоа си во право дека Македонија не е пазарот.Мала земја сме и не се исплати на некоја компанија да воведува лет до некоја дестинација кога поисплатливо е да земеш карта преку некој друг град за таа дестинација.Барем некој да воведе линија до Будимпешта друго не ми треба....Не очекувај дестинации кои „ќе ти се допаѓаат„ од ниту една компанија. Македонија не е целниот пазар, нема доволна куповна моќ. Соодветно, рутите ќе го поврзуваат Скопје со регионите во Европа каде што има интерес за Скопје.
Друг момент е што нашата дијаспора е многу помала од која било друга Источно Европска.