Евтини авионски карти

Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
karti za relacija skopje-praga??
preku austrian airlines proveriv 350 evra se toa e mnogu :/
Коа барате карта, пишете повратна или еден правец, кој датум ќе одите кој датум ќе се враќате. Не е ова лубеница, дај една лубеница попечена.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Контики се прва класа лажговци


SKOPJE UPDATE


Kon Tiki Sky appreciates the overwhelming responses out of Macedonia and Europe for its scheduled flights to and from Skopje.
Nevertheless Kon Tiki Sky is ready to fly, we cannot "yet" put those flights “For Sale”.

Kon Tiki Sky was not yet able to negociate commercial terms, with Skopje Airport and/or local authorities, justifying the start of its scheduled routes out of an “emerging market” like Macedonia.
Under the chapter “Coming Soon” on our website we mentioned all of the routes Kon Tiki Sky

would like

to operate out of Skopje.

As soon as any structural new developments occur in the pending negociations, we will be more than happy to inform all of our readers and future passengers instantly.
We ask for your patience and understanding.
Јас не ни разбирам со кои авиони мислат ова да го реализираат воопшто? Имаат еден боинг 737-500 што дреме неколку месеци. Му треба c-check што е околу 2 месеци за да може повторно да полета. А да не напоменам дека тој авион е од 1987 или 1989 не ми текнува сигурно.
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
1.372
Јас не ни разбирам со кои авиони мислат ова да го реализираат воопшто? Имаат еден боинг 737-500 што дреме неколку месеци. Му треба c-check што е околу 2 месеци за да може повторно да полета. А да не напоменам дека тој авион е од 1987 или 1989 не ми текнува сигурно.
Па за разлика од Јат кои користат 737-300 кој е уште постар модел од 500 мислам дека не е лошо...Авионот не е запоставен и додека имаше МАТ се знаеше дека авионот е редовно сервисиран така да за безбедност не е проблем.Е сеа малку ова ми беше глупаво да објават линии а преговараат за дозвола за летање ама ајде ќе видиме.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.204
Јас не ни разбирам со кои авиони мислат ова да го реализираат воопшто? Имаат еден боинг 737-500 што дреме неколку месеци. Му треба c-check што е околу 2 месеци за да може повторно да полета. А да не напоменам дека тој авион е од 1987 или 1989 не ми текнува сигурно.
Наводно ланирале да го земат и Боингот 737-300 Z3-AAJ (146 седишта) на пропаднатите Скајвингс
2 x BAe ATP http://en.wikipedia.org/wiki/British_Aerospace_ATP (64 седишта, еден од пропелерските авиони со најслаби перформанси)

и BAe Avro RJ85 (98-112 седишта)

А годините не се проблем кај возилата за превоз и патни и воздухопловни, планирани се за минимум 20 години работа.Паднатиот Фокер на Палер беше само 4-5 години стар, па не го спречи во несреќата на 5.3.1993.Истата година отиде и отприлика исто толку стариот Јаковлев на Авиоимпекс (20.11.1993).Двете несреќи беа грешки на аеродромските служби во Скопје и Охрид.​
Eве нешто информации за односите помеѓу МАТ, МАТ Ервејз, Контики и Скајвингс.
History

The biggest Serbian tourist agency Kon Tiki Travel, Belgrade, and Metropolitan Investment Group, Belgrade, in accordance with Macedonian statutory regulations have established the new air transport company. The airline leased its first aircraft from Aviogenex, however, this plane has been returned to its owner and is now flying for Jat Airways.
Skywings International Airlines, Macedonia’s largest charter airline, was left without an operating license and decided to merge with its rival MAT, with the aim of reducing costs and optimizing operations. As a result, MAT operated 2 aircraft. In May 2011 Skywings decided to split from MAT, only a month after they merged.
On Monday, 4 July it was announced that MAT Airways has suspended its services. Their only aircraft is currently grounded and it's not announced when they will resume flights. The Macedonian Civil Aviation Agency says that it did not play a part in MAT’s service suspension and adds that the airline has a permit to operate flights from Skopje and Ohrid to Zurich, Düsseldorf, Berlin, Hamburg, Vienna and Copenhagen until June 15, 2012.
On Friday, 15 July MAT Airways resumed their services. The airline voluntarily grounded its sole aircraft, a Boeing 737-500. According to MAT’s management it did so in order to review its position on the market in face of increased competition. However, other sources claim that the airline has been having financial problems.

Aма тука нешто смрде ептен, ништо чудно да не видиме ни почеток на работа.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Тој фокерот беше уствари една година стар колку што знам. Сепак таа несреќа е пилотска грешка затоа што тој модел на фокер е познат по тоа што има специфични крила кои што при појава на најмал мраз мора да се интервенира. Последиците од тоа знаеме какви се.
Авионите на мат и на скајвингс се повеќе од 20 години стари. Јас не велам дека стари авиони значи и несигурност, едноставно велам дека и двата на скајвингс и мат дремат на аеородром со месеци, гарант глувци внатре имаат фатено....и секако, авионите не се гледаат колку се стари според години туку колку часа имаат летано. А баш ме интересира колку часа имаат боингот на скајвингс и мат.
An aircraft's lifespan is measured not in years but in pressurization cycles. Each time an aircraft is pressurized during flight, its fuselage and wings are stressed. Both are made of large, plate-like parts connected with fasteners and rivets, and over time, cracks develop around the fastener holes due to metal fatigue.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.204
Тој фокерот беше уствари една година стар колку што знам. Сепак таа несреќа е пилотска грешка затоа што тој модел на фокер е познат по тоа што има специфични крила кои што при појава на најмал мраз мора да се интервенира. Последиците од тоа знаеме какви се.
Авионите на мат и на скајвингс се повеќе од 20 години стари. Јас не велам дека стари авиони значи и несигурност, едноставно велам дека и двата на скајвингс и мат дремат на аеородром со месеци, гарант глувци внатре имаат фатено....и секако, авионите не се гледаат колку се стари според години туку колку часа имаат летано. А баш ме интересира колку часа имаат боингот на скајвингс и мат.
An aircraft's lifespan is measured not in years but in pressurization cycles. Each time an aircraft is pressurized during flight, its fuselage and wings are stressed. Both are made of large, plate-like parts connected with fasteners and rivets, and over time, cracks develop around the fastener holes due to metal fatigue.
Да не бегаме надвор од темата, ама чистењето на мразот и проверките на крилата е работа на екипите на земја т.е. во случајот Аеродром Петровец.А во несреќата кај Охрид, вината беше кај контролната кула, 116 луѓе на душа :(.
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
1.372
Јас не верувам дека авионите на Скајвингс и Мат се несигурни затоа што тие авиони се ем редовно сервисирани ем ги имаат потребните лиценци да се обраќаат над европско небо.Што се однесува до староста на авионите незнам колку се стари но за мене фактот што самите авиони имаа дозвола да слетуваат на еропски аеродроми значи дека се колку толку сигурни.За да може тој авион да полета треба да поседува низа дозволи од нашиот аердром плус онаму каде ќе се обраќа и слично.Ако тоа го обезбедат тогаш мене тоа ми е доволно.Сигурен сум дека глувците може да се исчистат со едно хемиско чистење на ентериерот во авионите.Ако е точно тоа од нивната страна дека базата ќе им биде во Лондон тогаш британците неверувам дека би пуштиле нешто неисправно да им слета знаејќи ги колку се параноични за сигурност.Е сега само да видиме нашиве нешто да не се испрчат па да не им дадат дозвола....
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Да не бегаме надвор од темата, ама чистењето на мразот и проверките на крилата е работа на екипите на земја т.е. во случајот Аеродром Петровец.А во несреќата кај Охрид, вината беше кај контролната кула, 116 луѓе на душа :(.
За несреќата во Охрид не сум запознаен многу.
Но за таа во Скопје, самиот инструктор за Фокер 100 бил во авионот и направил проверка заедно со swiss station engineer каде што му кажуваат на капетанот дека нема никакви проблеми!!
Palair Makedonia's flight 301 departed Skopje's runway 34 on March 5, 1993 for a scheduled service to Zürich. The crew consisted of a Dutch senior flight instructor with Fokker themselves, who had taught countless Fokker 100 pilots around the world and handled the line introduction at Palair, a Macedoinan captain under line training who had been called out of reserve and a Swiss station engineer. While the Macedonian captain was hurrying to meet the aircraft's departure, the instructor (who was PIC) and station engineer readied the aircraft for flight. Once the captain arrived, he was told by the instructor that everything was ok, and they departed, carrying 83 passengers and 5 crew. After departure, the aircraft started vibrating and rolling left and right violently before the right wingtip struck the ground and the aircraft broke into pieces, killing 83 of the 97 occupants. The report named icing on the wings as primary cause of the accident.
The ground engineer who worked checked the wings reportedly and said de-icing was not necessary. The PIC also had a look and decided not to de-ice. When the Macedonian captain in training arrived, they both told him everything was "ok". He believed them without checking himself.

As a former F100 crew, maybe you might remember the PIC. He was said to be an authority on the aircraft, almost everyone who had trained on the F100 at Fokker themselves had received his/her typerating from him. I recall vividly talking to a Portugalia skipper a few weeks after the accident, he asked me what happened and I related the name of the PIC to him. He went white as a sheet, as did his copilot. They could not grasp that this particular guy would make such a tremendous mistake. A colleague o
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657
Според очекувањата, дестинациите најавени од КонТики веќе не се во продажба на нивната страница.

Би рекол „ја сменија понудата„, но „понудата„ веќе не постои.
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
1.372
Според очекувањата, дестинациите најавени од КонТики веќе не се во продажба на нивната страница.

Би рекол „ја сменија понудата„, но „понудата„ веќе не постои.
Па исто е како вчера.Ја сум сигурен дека до крај на месецот ќе добијат дозвола затоа што технички нивната дозвола за летање што ја имаат кон неколку града во ЕУ истекува во Мај 2012.Е сега најверојатно работат на обновување или нешто слично...
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.204
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Ако 'работат' вака како досега подобро да не почнат воопшто.Пак ќе речам потребна е национална компанија, а не вакви дух фирми.Мислам некогаш ко да некој од главните не читал овде и само контра работат :D
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Ако 'работат' вака како досега подобро да не почнат воопшто.Пак ќе речам потребна е национална компанија, а не вакви дух фирми.Мислам некогаш ко да некој од главните не читал овде и само контра работат :D
Следниве неколку недели/месеци треба да го дадат одговорот дали воопшто ќе има шанси за национална компанија.

Мое лично мислење е дека шансите се многу мали. Досегашната реализација нема некој завиден track record, од која страна и да погледнеш. Нема индикации дека сега би било поинаку. Веќе постојат премногу аргументи против.

Во секој случај, се надевам дека наскоро ќе ве израдувам со едно поинакво решение..
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
1.372
Не сум по политика ама неможам да се сетам дали кога пропаѓаше МАТ или Скајвингс знам дека одеднаш некој од политичката елита се умеша и како да сакаа експресно да ги симнат од небо.Знам дека никако несакале да им обноват лиценца за летање под изговор "безбедноста била нарушена".Што било како било незнам ама било да е дух компанија или не би бил задоволен да постојат затоа што сегашните компании се со монотони дестинации и не ми се допаѓаат.Не е лошо ама фалат многу други дестинации
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657
Не сум по политика ама неможам да се сетам дали кога пропаѓаше МАТ или Скајвингс знам дека одеднаш некој од политичката елита се умеша и како да сакаа експресно да ги симнат од небо.Знам дека никако несакале да им обноват лиценца за летање под изговор "безбедноста била нарушена".Што било како било незнам ама било да е дух компанија или не би бил задоволен да постојат затоа што сегашните компании се со монотони дестинации и не ми се допаѓаат.Не е лошо ама фалат многу други дестинации
Не очекувај дестинации кои „ќе ти се допаѓаат„ од ниту една компанија. Македонија не е целниот пазар, нема доволна куповна моќ. Соодветно, рутите ќе го поврзуваат Скопје со регионите во Европа каде што има интерес за Скопје.

Друг момент е што нашата дијаспора е многу помала од која било друга Источно Европска.
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
1.372
Не очекувај дестинации кои „ќе ти се допаѓаат„ од ниту една компанија. Македонија не е целниот пазар, нема доволна куповна моќ. Соодветно, рутите ќе го поврзуваат Скопје со регионите во Европа каде што има интерес за Скопје.

Друг момент е што нашата дијаспора е многу помала од која било друга Источно Европска.
Тоа си во право дека Македонија не е пазарот.Мала земја сме и не се исплати на некоја компанија да воведува лет до некоја дестинација кога поисплатливо е да земеш карта преку некој друг град за таа дестинација.Барем некој да воведе линија до Будимпешта друго не ми треба....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom