Војната на патиштата

Член од
22 декември 2011
Мислења
2.394
Поени од реакции
5.568
Гледаш дека за стев сите се криви освен возачите, особено ако е некој германски дизелаш. Де велосипедите, де пешаците, де полицијата, де амбулантите возила, де семафорите, да може од точка А, до точка Б ќе отиде со 150 без да застане ниеднаш.
Не му давај на значење на таков прост лик.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.488
Поени од реакции
7.849
Поентата е STFU
Тоа на мајка ти слободно кажи и го, јас не те разбирам, она сигурно ќе те разбере.

Во велес не постои концепт за сопирање пред пешачки за пешаците. Без да погледнат, без око да им трепне, маршираат со полна брзина на пешачки.
Претпоставувам поентата ти беше, пешаците треба да внимаваат, а јас неколку пати напишав сите треба да внимаваме и да се почитуваме, оти нели луѓе сме. Така да не скокај ко магаре.

Во многу работи наместо во право да сме, треба да избереме среќни да сме. Ташак, точкарот не бил во право, ако сум го преебал, знам дека цел живот ќе ми е криво што не сум внимавал. Некои па гајле им е и на пешачки некого ако соберат, па секој со свој памет, но законите не влијаат на човечката совест.
 

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
4.531
Поени од реакции
4.366
Гледаш дека за стев сите се криви освен возачите, особено ако е некој германски дизелаш. Де велосипедите, де пешаците, де полицијата, де амбулантите возила, де семафорите, да може од точка А, до точка Б ќе отиде со 150 без да застане ниеднаш.
Не му давај на значење на таков прост лик.
Пошто возачите нели се увек криви.
Неодговорно однесување на велосипедисти , по цел коловоз и пешачки патеки ...по ебан автопат....нееех...им се паркирале кур се тресе
Неоговорно поминување улица, без пешачки, под надвожњак, на црвено ? Тотално возачи
Арчење пари за да ги трошат на ракови да јадат во влада цајканиве? Тотално возачите се криви.
Неусогласени семофори уште подесени за 60 km на час ? тотално возачите.
Мртви мотоциклисти кој идат по велосипедски патеки? Тотално возачите.
Ќути абе ебана пичко немој те молам
Сега секоја велосипедска гомнарија има да ја постирам тука.
 

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
4.531
Поени од реакции
4.366
Тоа на мајка ти слободно кажи и го, јас не те разбирам, она сигурно ќе те разбере.
Те декларирам како моја мајка во наредниот саат време.
Претпоставувам поентата ти беше, пешаците треба да внимаваат, а јас неколку пати напишав сите треба да внимаваме и да се почитуваме, оти нели луѓе сме. Така да не скокај ко магаре.
Да за првото не за второтп.
Велосипедистите го имаат заработено секој :kuracc: од мене
заради помпезноста на глумењето екологизам.
Кога у реалност сето тоа CO2 што они го штедат го имаат надокнадео со качување на глава на се диво и живо.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.488
Поени од реакции
7.849
Те декларирам како моја мајка во наредниот саат време.
Има еден виц за нов затвореник, крајот гласи: ај сега да го пушиш на Мајката. :kezec:

Поентата за внимателност битно ја сфати, за другото да си здрав и среќен, оти сме луѓе и сите на некого некогаш сме му сметале, згрешиле, тоа не значи треба сите да не снема.
 

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
4.531
Поени од реакции
4.366
Поентата за внимателност битно ја сфати, за другото да си здрав и среќен, оти сме луѓе и сите на некого некогаш сме му сметале, згрешиле, тоа не значи треба сите да не снема.
Тука грешиш. Неуспех сме како раса оти дозволуваме грст луѓе да диктираат што треба да правиме.
Човекот, Homo sapiens, во сегашната форма и состојба , е мртов огранок на еволуцијата, и е неодржлив долгорочно како што е...
 

STEALTH

God is a DJ
Член од
25 ноември 2011
Мислења
10.679
Поени од реакции
14.562

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.516
И колку сообраќајки имате со повредени или смртни последици... Сигурно 1 на 3 месеци :cautious:

Законите помагаат за одреден % на луѓе, добар дел самите се совесни и без законите, а дел гајле им е и за закони и за останат народ, па затоа велам треба од сите учесници внимание. Тоа што со кола си на автопат не значи дека вниманието треба да ти е на пасење.
На обиколница нели имаше судар меѓу коли, од кои едната застаната на 3та лента, па ај сега и тоа да забраниме, или џандарите додека вршеа контрола, па ги собра некој во 3тата лента.

Тоа со камерите супер, само што видовме дека лесно се злоупотребува за други цели, но штом сакате како роботи, тоа и ќе го добиеме, ама после нема плачки, оти пендракот ќе игра.
Па ако споредиме со број на возила, дефинитивно немаат мака.
На 5 милиони народ, и уште грубо 1-3 милиони туристи во годината, имаат се на се 285 смртни случаеви, од кои само 6 велосипеди, 29 пешаци, и водечи се мотори и автомобили.
Треба да ти снимам некој ден да видиш разлика во однос на Македонија, на автопат 4 ленти кола до кола од 5 наутро до 9, и од 2:30 попладне се до 7 навечер, 100-110км на час наредени сите на по 20 метри, грешките не се толку од непочитување на сообраќај колку од замор, голем дел живеат на по 100-150км од местото каде што работат.



Нема врска со совесност, само квалитетно казнување и ќе видиш како ќе научат како се вози.
 

Partizanen banditen

Психијатриски случај
Член од
24 август 2016
Мислења
5.969
Поени од реакции
18.157
Па ако споредиме со број на возила, дефинитивно немаат мака.
На 5 милиони народ, и уште грубо 1-3 милиони туристи во годината, имаат се на се 285 смртни случаеви, од кои само 6 велосипеди, 29 пешаци, и водечи се мотори и автомобили.
Треба да ти снимам некој ден да видиш разлика во однос на Македонија, на автопат 4 ленти кола до кола од 5 наутро до 9, и од 2:30 попладне се до 7 навечер, 100-110км на час наредени сите на по 20 метри, грешките не се толку од непочитување на сообраќај колку од замор, голем дел живеат на по 100-150км од местото каде што работат.



Нема врска со совесност, само квалитетно казнување и ќе видиш како ќе научат како се вози.
За ова последново морам да се сложам. Еве на другар ми шефот со точак ишол на работа, арно ама зел да зборува со некој по телефон, го видел полицаецот и му одзел поени, бидејќи овој заборавил дека е подобро да ја плати казната. Инаку ова на западот, во Германија.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.516
За ова последново морам да се сложам. Еве на другар ми шефот со точак ишол на работа, арно ама зел да зборува со некој по телефон, го видел полицаецот и му одзел поени, бидејќи овој заборавил дека е подобро да ја плати казната. Инаку ова на западот, во Германија.
Епа исто како што не е дозволено да зборува на телефон и да вози со велосипед, така не е дозволено и да вози со велосипед на автопат :)
Прашај го другарот колку пати излегол на Аутобан со велосипед :)
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__

Partizanen banditen

Психијатриски случај
Член од
24 август 2016
Мислења
5.969
Поени од реакции
18.157
Епа исто како што не е дозволено да зборува на телефон и да вози со велосипед, така не е дозволено и да вози со велосипед на автопат :)
Прашај го другарот колку пати излегол на Аутобан со велосипед :)
Ja на автопат едино возам на свој ризик од Дељадровце до Романовце, затоа што по другиот пат кажав дека има луѓе од камено доба и морам така, инаку да е се во ред, би возел по тој пат.
 
Член од
19 ноември 2020
Мислења
2.524
Поени од реакции
9.405
Член од
12 декември 2010
Мислења
10.700
Поени од реакции
11.816
Свесно си го загрозуваме животот и на дозволените патишта, така?
Автоматски споено мислење:


Со ваква логика, испаѓа дека ако точак удри во кола, тој во колата ќе заврши во болница.

Не се секирај, доколку се случи инцидент на автопат, тој што прекршил (во случај точакот), ќе го носи товарот (дали со живот, дали со парична казна). Доколу колата го прегази на лента каде и е дозволено движење, ти гарантирам дека нема да одговара кривично. Тоа ти е исто како животно да згазиш.

Ако инцидентот се случи на лентата за запирање, кривицата ти е 50/50.
Зашто 50/50 кога точакот воопшто не треба да биде тука додека тој со кола може не го забележал а имал потреба да застане од х причини
 

Kajgana Shop

На врв Bottom