Војната на патиштата

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.516
Сите што не убедувате дека автопатот не ни е место за движење, се цитирате со велосипедисти што вртат 5000+км годишно и речиси секојдневно се соочуваат со сообраќајната некултура. Од лично искуство, не можам ниту една непријатна ситуација да потенцирам на автопат, а од друга страна на дозволен пат најмалку 100 пати ми бил животот загрозен доколку не сум изреагирал во стотинката.

Најмалку ни значи што вие мислете за нас, бидејќи самите знаеме каде имаме најмногу стресни ситуации.

Еве на форумот ве поканувам да се дружиме со точак кога ќе се подобри времето и да ве соочам со предизвикот наречен "регионален пат", а исто така и неколку пати на автопат да се извозиме. Во клубот каде членувам, сите почетници одбегнуваат автопат, но еднаш кога ќе стапнат, почнуваат редовно да го користат.
Исто како ти што се цитираш со луѓе што возат по 30-40к годишно, во суштина тоа не значи ништо, за грешка и од едната и од другата страна е потребна милисекунда.
 

STEALTH

God is a DJ
Член од
25 ноември 2011
Мислења
10.679
Поени од реакции
14.562
Во клубот каде членувам, сите почетници одбегнуваат автопат, но еднаш кога ќе стапнат, почнуваат редовно да го користат.
Можете да го затворите клубот и да одјебете, да ги продадете сите скапи велосипеди што ги имате, целата фенси вело-опрема и да си возите по ходник, шупа или гаража. Боси и по црвени шорцеви за физичко и бела маица.

Да не гинете и вие, а и возачи да лежат по затвори заради вас. Треба да ве сопираат џандари и да ве млатат како магариња ако свесно возите на автопат со ебени велосипеди. Да ви ги конфискуваат велосипедите, да ви лупнат доживотна забрана за купување и возење велосипед и да заборавите како е да се вози велосипед. Ова напишаново важи и за возачите на моторни возила кои прават прекршоци.

Извадок од Закон за безбедност на сообраќајот на патиштата

24. Сообраќај на автопат, експресен пат и на пат резервиран за сообраќај на моторни возила

Член 129
(1) По автопат, експресен пат и на пат резервиран за сообраќај на моторни возила, не смеат да се движат пешаци, велосипеди, мобилни машини, мотокултиватори, трактори, запрежни возила и добиток, ниту возила кои според одредбите на овој закон не се сметаат за моторни возила.
(2) На автопат, експресен пат и на пат резервиран за сообраќај на моторни возила, не смеат да се движат ниту моторни возила, кои според своите конструкциски својства не можат да се движат со брзина од најмалку 60 km/h.
Ајде мрш сега од темава. Многу иритира кога плачете како ситни души и плачипички, а криви сте до даска во случаи како овој.
Во клубот редовно возеле по автопат со велосипеди цццццццццццццццццццццццццццццц, како некој фетиш да им е го кажува.
 
Последно уредено:
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.077
Поени од реакции
7.163
Можете да го затворите клубот и да одјебете, да ги продадете сите скапи велосипеди што ги имате, целата фенси вело-опрема и да си возите по ходник, шупа или гаража. Боси и по црвени шорцеви за физичко и бела маица.

Да не гинете и вие, а и возачи да лежат по затвори заради вас. Треба да ве сопираат џандари и да ве млатат како магариња ако свесно возите на автопат со ебени велосипеди. Да ви ги конфискуваат велосипедите, да ви лупнат доживотна забрана за купување и возење велосипед и да заборавите како е да се вози велосипед. Ова напишаново важи и за возачите на моторни возила кои прават прекршоци.

Извадок од Закон за безбедност на сообраќајот на патиштата



Ајде мрш сега од темава. Многу иритира кога плачете како ситни души и плачипички, а криви сте до даска во случаи како овој.
Во клубот редовно возеле по автопат со велосипеди цццццццццццццццццццццццццццццц, како некој фетиш да им е го кажува.
Сите фрустрации од животот лечи ги на друго место, не на форуми.

Дали некој има лежено за удирање точак на автопат? Еве пред 2 месеца имаше жртва исто така, дали возачот на комбето е слободен?

Да, слободен е. Бил застанат поради дефект, а покојниот велосипедист од заспаност се зарил во паркираното комбе. Сам си пресудил.

Последната случка од претходниот месец, ќе дознаеме наскоро дали ќе одговара. Возачот возел на недозволена лента, велосипедистот на недозволена. Двајцата се со прекршок. И двајцата во тој момент не смееле да се најдат на тоа место.

Да сум јас судија, парично би ги казнил двете страни (преживеаниот велосипедист) и тој со колата. Никој не би го ставил во затвор. Доколку има правник на форумот, нека пише какви се казните. Сигурен сум дека нема да лежи никој.
 
Последно уредено:

Partizanen banditen

Психијатриски случај
Член од
24 август 2016
Мислења
5.969
Поени од реакции
18.157
@Partizanen banditen
Кумановац, ама се заебаваш ти со мене. Викаш со тоа што возите точак за викенд, или после работа, го чистите воздухот?
Да одевте од Куманово до Скопје со точак на работа, ќе ти поверував ;)
Епа ете, секогаш е полесно ти да отидеш до Шпанија, отколку да промениш неколку стотини илјади луѓе да ја донесат Шпанија таму ;)
Ja не возам тогаш, возам кога одам секаде низ град и плус тренирам, а од Скопје до Куманово со точак ке може да се оди на работа кога ке се цивилизираат сограѓаните од Harachine.

Tи ја спомна Европа, ја ти само давам прост пример во таа Европа што и како функционира.
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.077
Поени од реакции
7.163
Ja не возам тогаш, возам кога одам секаде низ град и плус тренирам, а од Скопје до Куманово со точак ке може да се оди на работа кога ке се цивилизираат сограѓаните од Harachine.

Tи ја спомна Европа, ја ти само давам прост пример во таа Европа што и како функционира.
Се повикувате на западот, но освен Холандија, скоро во сите држави се гине на патиштата и тоа многу помасовно отколку кај нас, иако имаат инфраструктура. Имбецилите не бираат место каде да ги лечат фрустрациите. Таму да не ги казнуваа, ќе возеа и они по автопат.

Сообраќајната култура е место број 1 за побезбеден сообраќај.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.516
Ja не возам тогаш, возам кога одам секаде низ град и плус тренирам, а од Скопје до Куманово со точак ке може да се оди на работа кога ке се цивилизираат сограѓаните од Harachine.

Tи ја спомна Европа, ја ти само давам прост пример во таа Европа што и како функционира.
А кој спомна дека не треба да возите во град?
Јас додека живеев во Скопје, 10 од 12 месеци бев на точак, возило само службено и викенди за шетање.
Единствено што не оправдувам е возење на регионални/магистрални и автопати, локации каде што се вози мин. 60км на час, и нема време за реакција, и ваквите се забранети дури и со закон.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.488
Поени од реакции
7.849
Абе човек, еве колку и да те пази некој ќе се случи срање, дали тоа што ќе се случува на суд после тоа е човечки?
Дали е човечки затоа што тебе ти се возело велосипед на автопат, да заглави некој со години апсаана, и додека е жив да плаќа оштета?

Заради што не може човечки се измислени тие законите, некој попаметен од мене и тебе пробал одамна и сфатил дека не бива без нив.
Поголемо срање се случува од невнимавање. На автопат велосипедистот изгубил животот бидејќи не бил опремен да е забележителен од далеку, а тој со колата возел во лентата која не е баш наменета и безбедна за возење со брзина за на автопат, па шоферот ако е поемоционален џабе ќе му е оправдувањето дека таму е забрането за точаци, а ако не е и на пешачки некого да удри к ќе го боли.

Еве случајов во Велес. Прописно на пешачки поминале, но што тоа им менува кога таткото и мајката, сами ќе се обвинуваат зашто не биле повеќе внимателни. Таткото кој бил пред нив, ќе се обвинува што не забележал дека лудакот се доближува итн. Закон има да не се вози повеќе од 50км па што корист од тоа.
Судот нит може да го врати животот, нит ќе спречи родителите сами да не се обвинуваат што не биле повнимателни.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.516
Поголемо срање се случува од невнимавање. На автопат велосипедистот изгубил животот бидејќи не бил опремен да е забележителен од далеку, а тој со колата возел во лентата која не е баш наменета и безбедна за возење со брзина за на автопат, па шоферот ако е поемоционален џабе ќе му е оправдувањето дека таму е забрането за точаци, а ако не е и на пешачки некого да удри к ќе го боли.

Еве случајов во Велес. Прописно на пешачки поминале, но што тоа им менува кога таткото и мајката, сами ќе се обвинуваат зашто не биле повеќе внимателни. Таткото кој бил пред нив, ќе се обвинува што не забележал дека лудакот се доближува итн. Закон има да не се вози повеќе од 50км па што корист од тоа.
Судот нит може да го врати животот, нит ќе спречи родителите сами да не се обвинуваат што не биле повнимателни.
Ама еве истиот ти викаш дека треба да сме луѓе, и не требаат закони.
Еве тука ти кажувам дека се поголеми говеда и од нас, ама сообраќајот е перфекција, во 8 месеци имам извозено над 30 000 км, имав едвај една ситуација со наркоманка да ми се испонаша на раскрсница. Во Македонија на истите километри ќе имав испцуено минимум 3000 пати.
Арно ама, камери на секој чекор, честитки стигаат сами по дома, AI препознава дали носиш каиш/зборуваш на телефон, ич не им чуе дали е чичко ти началник во полиција, или баба ти била другарка на Колишевски, казна ќе си платиш.

Луѓето сме најголемата стока во природата, а стоката единствено се дисциплинира со камшик (или модерен камшик по џеб).
 

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
4.531
Поени од реакции
4.366
Ама еве истиот ти викаш дека треба да сме луѓе, и не требаат закони.
Еве тука ти кажувам дека се поголеми говеда и од нас, ама сообраќајот е перфекција, во 8 месеци имам извозено над 30 000 км, имав едвај една ситуација со наркоманка да ми се испонаша на раскрсница. Во Македонија на истите километри ќе имав испцуено минимум 3000 пати.
Арно ама, камери на секој чекор, честитки стигаат сами по дома, AI препознава дали носиш каиш/зборуваш на телефон, ич не им чуе дали е чичко ти началник во полиција, или баба ти била другарка на Колишевски, казна ќе си платиш.

Луѓето сме најголемата стока во природата, а стоката единствено се дисциплинира со камшик (или модерен камшик по џеб).
увек го наоѓам симпатично ставот од типот на „Ебропски закони ова, европа тоа, ваму така, тука не така дрн дрн дрн“ од истата особа што гарант не ни верува во ниту ги почитува релативно лабавите закони на нашите простори. Како оваа женава што и ја прегазија ќерката кукаше за поспоро возење на партизанска месец дена подоцна прегази човек. Или овие имбецили во здружениа за животни 9/10 не ставаат маска на кучињата.
Исто и за велосипедистиве.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.488
Поени од реакции
7.849
Ама еве истиот ти викаш дека треба да сме луѓе, и не требаат закони.
Еве тука ти кажувам дека се поголеми говеда и од нас, ама сообраќајот е перфекција, во 8 месеци имам извозено над 30 000 км, имав едвај една ситуација со наркоманка да ми се испонаша на раскрсница. Во Македонија на истите километри ќе имав испцуено минимум 3000 пати.
Арно ама, камери на секој чекор, честитки стигаат сами по дома, AI препознава дали носиш каиш/зборуваш на телефон, ич не им чуе дали е чичко ти началник во полиција, или баба ти била другарка на Колишевски, казна ќе си платиш.

Луѓето сме најголемата стока во природата, а стоката единствено се дисциплинира со камшик (или модерен камшик по џеб).
И колку сообраќајки имате со повредени или смртни последици... Сигурно 1 на 3 месеци :cautious:

Законите помагаат за одреден % на луѓе, добар дел самите се совесни и без законите, а дел гајле им е и за закони и за останат народ, па затоа велам треба од сите учесници внимание. Тоа што со кола си на автопат не значи дека вниманието треба да ти е на пасење.
На обиколница нели имаше судар меѓу коли, од кои едната застаната на 3та лента, па ај сега и тоа да забраниме, или џандарите додека вршеа контрола, па ги собра некој во 3тата лента.

Тоа со камерите супер, само што видовме дека лесно се злоупотребува за други цели, но штом сакате како роботи, тоа и ќе го добиеме, ама после нема плачки, оти пендракот ќе игра.
 

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
4.531
Поени од реакции
4.366
Еве случајов во Велес. Прописно на пешачки поминале, но што
Hold up. Ако си бил во велес во повеќе наврати ќе знаеш дека повеќе до приказната.
Велешаните имаат нула пешачка култура. И ќе речеш ама биле на пешачки.
Кога преминуваш во скопје...гледаш дали има коли? Дали има некој залетан? Некој улав велосипедист можда. Дури и да е за момент, сопираш и проверуваш?
Ја знам скоро секој нормален и ненормален тоа го прави во скопје. И би го тврдел истото и за крива паланка и штип.
Али велес...е друга приказна. Во велес не постои концепт за сопирање пред пешачки за пешаците. Без да погледнат, без око да им трепне, маршираат со полна брзина на пешачки. Дали е кај пазарот, дали е во центар, дали е ваму кај што се деси незгодата, ретко да ќе видиш некој кој има да се сврти, да провери дали има возило, дали е безбедно да се помине итн.
Едноставно имало ли немало ли доаѓала русија со тенкови они нема ни на момент да се свртат. Ова е значително влошено од константото полициско присуство на сите значителни раскрсници кој само дополнително ги охрабуваат идиотското игнорирање на коловозот од страна на пешаците, додека создаваат значителен стрес и нервоза кај возачите.
Ти кажи ми лице во лице дали би сопрел на рандом особа која е близу пешачки ама нема било каква индикација дека ќе помине.
Одговорот би бил не. Барем сигурно не во рестото од државата. Седи, почекај, информиај ме ќе ти сопрам. Седам чекам те информирам да сопреш. Обострана комуникација.
Е сега, замисли таа особа, свртена паралелно со тебе , во еден миг се најде на метро пред твојата кола. Што ќе правиш???
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
2.394
Поени од реакции
5.568
Ова со трета лента на автопат ми е нешто посебно во државава. На страна велосипедите, ама во последните години погинаа џандари и луѓе што застанале заради квар на таа лента. Не ми е јасно како може некој да се учука на таа лента. Или си пијам или си спиел, не гледам како може да лупнеш во некој што е на трета лента.


Пред некој ден кај Бриколаж на некој му се дупнала гума, застанале да ја сменат со уште една кола и некој ги собрал, едниот починат другиот со тешки повреди. Како може да собереш некој така стварно не знам.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.488
Поени од реакции
7.849
Hold up. Ако си бил во велес во повеќе наврати ќе знаеш дека повеќе до приказната.
Велешаните имаат нула пешачка култура. И ќе речеш ама биле на пешачки.
Кога преминуваш во скопје...гледаш дали има коли? Дали има некој залетан? Некој улав велосипедист можда. Дури и да е за момент, сопираш и проверуваш?
Ја знам скоро секој нормален и ненормален тоа го прави во скопје. И би го тврдел истото и за крива паланка и штип.
Али велес...е друга приказна. Во велес не постои концепт за сопирање пред пешачки за пешаците. Без да погледнат, без око да им трепне, маршираат со полна брзина на пешачки. Дали е кај пазарот, дали е во центар, дали е ваму кај што се деси незгодата, ретко да ќе видиш некој кој има да се сврти, да провери дали има возило, дали е безбедно да се помине итн.
Едноставно имало ли немало ли доаѓала русија со тенкови они нема ни на момент да се свртат. Ова е значително влошено од константото полициско присуство на сите значителни раскрсници кој само дополнително ги охрабуваат идиотското игнорирање на коловозот од страна на пешаците, додека создаваат значителен стрес и нервоза кај возачите.
Ти кажи ми лице во лице дали би сопрел на рандом особа која е близу пешачки ама нема било каква индикација дека ќе помине.
Одговорот би бил не. Барем сигурно не во рестото од државата. Седи, почекај, информиај ме ќе ти сопрам. Седам чекам те информирам да сопреш. Обострана комуникација.
Е сега, замисли таа особа, свртена паралелно со тебе , во еден миг се најде на метро пред твојата кола. Што ќе правиш???
И што ти е поентава на постот.....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom