Лопов
Rockscourge Stevahn
- Член од
- 19 декември 2019
- Мислења
- 4.548
- Поени од реакции
- 4.390
Поентата е STFUИ што ти е поентава на постот.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Поентата е STFUИ што ти е поентава на постот.....
Поентата е STFU
Во велес не постои концепт за сопирање пред пешачки за пешаците. Без да погледнат, без око да им трепне, маршираат со полна брзина на пешачки.
Пошто возачите нели се увек криви.Гледаш дека за стев сите се криви освен возачите, особено ако е некој германски дизелаш. Де велосипедите, де пешаците, де полицијата, де амбулантите возила, де семафорите, да може од точка А, до точка Б ќе отиде со 150 без да застане ниеднаш.
Не му давај на значење на таков прост лик.
Те декларирам како моја мајка во наредниот саат време.Тоа на мајка ти слободно кажи и го, јас не те разбирам, она сигурно ќе те разбере.
Да за првото не за второтп.Претпоставувам поентата ти беше, пешаците треба да внимаваат, а јас неколку пати напишав сите треба да внимаваме и да се почитуваме, оти нели луѓе сме. Така да не скокај ко магаре.
Те декларирам како моја мајка во наредниот саат време.
Тука грешиш. Неуспех сме како раса оти дозволуваме грст луѓе да диктираат што треба да правиме.Поентата за внимателност битно ја сфати, за другото да си здрав и среќен, оти сме луѓе и сите на некого некогаш сме му сметале, згрешиле, тоа не значи треба сите да не снема.
Вака ги замислувам стелт и стев.
Ова напишаново важи и за возачите на моторни возила кои прават прекршоци.
Па ако споредиме со број на возила, дефинитивно немаат мака.И колку сообраќајки имате со повредени или смртни последици... Сигурно 1 на 3 месеци
Законите помагаат за одреден % на луѓе, добар дел самите се совесни и без законите, а дел гајле им е и за закони и за останат народ, па затоа велам треба од сите учесници внимание. Тоа што со кола си на автопат не значи дека вниманието треба да ти е на пасење.
На обиколница нели имаше судар меѓу коли, од кои едната застаната на 3та лента, па ај сега и тоа да забраниме, или џандарите додека вршеа контрола, па ги собра некој во 3тата лента.
Тоа со камерите супер, само што видовме дека лесно се злоупотребува за други цели, но штом сакате како роботи, тоа и ќе го добиеме, ама после нема плачки, оти пендракот ќе игра.
Па ако споредиме со број на возила, дефинитивно немаат мака.
На 5 милиони народ, и уште грубо 1-3 милиони туристи во годината, имаат се на се 285 смртни случаеви, од кои само 6 велосипеди, 29 пешаци, и водечи се мотори и автомобили.
Треба да ти снимам некој ден да видиш разлика во однос на Македонија, на автопат 4 ленти кола до кола од 5 наутро до 9, и од 2:30 попладне се до 7 навечер, 100-110км на час наредени сите на по 20 метри, грешките не се толку од непочитување на сообраќај колку од замор, голем дел живеат на по 100-150км од местото каде што работат.
Нема врска со совесност, само квалитетно казнување и ќе видиш како ќе научат како се вози.
Епа исто како што не е дозволено да зборува на телефон и да вози со велосипед, така не е дозволено и да вози со велосипед на автопатЗа ова последново морам да се сложам. Еве на другар ми шефот со точак ишол на работа, арно ама зел да зборува со некој по телефон, го видел полицаецот и му одзел поени, бидејќи овој заборавил дека е подобро да ја плати казната. Инаку ова на западот, во Германија.
Епа исто како што не е дозволено да зборува на телефон и да вози со велосипед, така не е дозволено и да вози со велосипед на автопат
Прашај го другарот колку пати излегол на Аутобан со велосипед![]()
Зашто 50/50 кога точакот воопшто не треба да биде тука додека тој со кола може не го забележал а имал потреба да застане од х причиниСвесно си го загрозуваме животот и на дозволените патишта, така?
Автоматски споено мислење:
Со ваква логика, испаѓа дека ако точак удри во кола, тој во колата ќе заврши во болница.
Не се секирај, доколку се случи инцидент на автопат, тој што прекршил (во случај точакот), ќе го носи товарот (дали со живот, дали со парична казна). Доколу колата го прегази на лента каде и е дозволено движење, ти гарантирам дека нема да одговара кривично. Тоа ти е исто како животно да згазиш.
Ако инцидентот се случи на лентата за запирање, кривицата ти е 50/50.