Војната на патиштата

Член од
12 декември 2010
Мислења
9.985
Поени од реакции
10.660
Според ова што беше изнесено во КОД, правецот на движење на двете коли една позади друга и движењето на пешачите, многу веројатно е дека:

1. Пешаците започнале нагло да минуваат преку пешачкиот,

2. Црното возило, и белото кое биле позади него возеле со Х брзина БЕЗ план да застанат
- Двете возила најверојатно возеле со приближно иста брзина, бидејќи доколку белиот цитроен возел драстично побрзо, далеку ПРЕД семафорите ќе ја завземел ЛЕВАТА лента наместо да оди во средната лента позади црното возило
- Откако црното возило ги забележало пешаците дека започнале да преминуваат, го променил планот и започнал НАГЛО да кочи
- Белио цитроен кој НЕ ДРЖЕЛ доволно дистанца од црното возило, немал време да реагира на промената на намерата на возачот пред него и направил тоа што направил. Неискуство и невнимание тоа го прави, дури ако имало инволвирано користење на мобилен што е честа пракса!




Член 42
(1) Возачот кој се приближува до крстосница, е должен да вози со зголемена претпазливост која им одговара на условите на сообраќајот на крстосницата.
(2) Возачот кој се приближува до крстосница, е должен да вози со брзина која овозможува да запре и да ги пропушти возилата што на крстосницата имаат првенство на минување.
(3) Возачот е должен на доволна оддалеченост пред крстосницата со возилото да заземе положба на онаа сообраќајна лента по која задолжително треба да помине низ крстосницата.

Член 116
(1) Пешакот е должен преку коловозот и велосипедската патека или лента да преминува внимателно и по најкраток пат, откако пред стапувањето на коловозот, ќе се увери дека тоа може да го стори на безбеден начин.

Член 118
(1) На обележан пешачки премин на кој сообраќајот на пешаците е регулиран со светлосни сообраќајни знаци за пешаци, пешакот е должен да постапува според тие знаци.
(2) На обележан пешачки премин на кој сообраќајот на пешаците не е регулиран со светлосни сообраќајни знаци за пешаци, но сообраќајот на возилата е регулиран со светлосни сообраќајни знаци за возила или со знаци што ги дава полициски службеник, пешаците можат да преминуваат преку коловозот само додека со дадениот знак е дозволено преминување преку коловозот.
(3) На обележан пешачки премин на кој сообраќајот не е регулиран со светлосни сообраќајни знаци, ниту со знаци што ги дава полициски службеник, пешакот е должен пред стапувањето на пешачкиот премин да обрне внимание на оддалаченоста и на брзината на возилата што му се доближуваат.
(4) Прекршочен платен налог со глоба во износ од 50 евра во денарска противвредност ќе му се издаде на пешакот кој постапува спротивно на одредбите од ставовите (1), (2) и (3) на овој член.
Според КОД они виделе дека ги пропушта првото возило и тогаш тргнале да преминуваат значи овој со цитроенот не го “виделе” или пак бил прилично далеку ама брзо возел. Нема никаков изговор за него, ај да не ги видел пешаците ама штом ПРЕД тебе на семафори кочи возило се знае што треба и ти да направиш а и да е така ко што викаш дека избегал лево за да го избегне тогаш по дифолт вече требал многу подалеку да има удрено на кочница


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
14 ноември 2011
Мислења
142
Поени од реакции
363
Кој тоа видел на КОД? Да не им се дадени на увид на Свети Лупевска и компани снимките од камерите за да тера емисија она?
Рекла казала и тв шоу реалност за да се врши популистички притисок на судот (не дека не треба, со корупирано судство како нашево нужен е притисок од јавноста се до оној момент додека притисокот не е одлучувачки за насоката на исходот! Притисокот треба да служи ЕДИНСТВЕНО да се дојде до ПРАВИЧНА пресуда според ЗАКОНОТ).

Созенова Лупова најде и простор и потреба разговор од екс-Министерка Брк да објави, тотално вон контекст, онака, што да не.

Она што како возач последниве години приметувам е тотална ароганција од страна на пешаците кои воопшто не погледнуваат пред да поминат на пешачки, небаре тоа им е дадено, таму они владеат, а кога нема пешачки иста ситуација пошто нели, ако се случи нешто они не се криви никад. Лажно окуражен народ жртва на глупави популистички сендвич политики.

Во суштина, народот е општо отиден и пешачки и возачи, сите - еден синдром на индијански резерват владее. Подкусурување, ефтино надмудрување, финти, фаќање маргини, беден опортунизам, кривини. Еготрипање, умисленост, ароганција и невидена некултура. Како општество тотално регресиравме, нема нит морален кодекс нит почит нит било каков усул. Тастатура воини, инфлуенсери, трето-сменаши, н.з.с. бедни тралалајки кој од кој.




Според КОД они виделе дека ги пропушта првото возило и тогаш тргнале да преминуваат значи овој со цитроенот не го “виделе” или пак бил прилично далеку ама брзо возел. Нема никаков изговор за него, ај да не ги видел пешаците ама штом ПРЕД тебе на семафори кочи возило се знае што треба и ти да направиш а и да е така ко што викаш дека избегал лево за да го избегне тогаш по дифолт вече требал многу подалеку да има удрено на кочница


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Последно уредено:
Член од
8 февруари 2020
Мислења
4.889
Поени од реакции
7.268
Кој тоа видел на КОД? Да не им се дадени на увид на Свети Лупевска и компани снимките од камерите за да тера емисија она?
Рекла казала и тв шоу реалност за да се врши популистички притисок на судот (не дека не треба, со корупирано судство како нашево нужен е притисок од јавноста се до оној момент додека притисокот не е одлучувачки за насоката на исходот! Притисокот треба да служи ЕДИНСТВЕНО да се дојде до ПРАВИЧНА пресуда според ЗАКОНОТ).
Која ти е поентава со случајов? Јасно е дека не внимавале пешаците, цената за тоа невнимание видовме како ја платија.
Шоферот исто не внимавал, не се придржувал до правилата, пешачки е, семафорот не работел, трепкал жолто, штом си седнал зад волан се знае дека имаш голема одговорност, сепак еден вид оружје е, па цената за тоа што треба да биде?? -треба да пројде без никаква затворска казна :toe:
 
Член од
14 ноември 2011
Мислења
142
Поени од реакции
363
Поента не ми е конкретниов случај, поента ми е како истиот се рефлектира во јавноста и како се прави шоу од целата ситуација - синдром на отепани општества на кои им е потребна драма наместо фокусот да биде на ставен на конструктивност, организација и подобрување на животот.
Јавноста почна да се окуражува да тера "правда на толпата", тука готови беа да го линчуваат.

Регресираме на некои архаични стереотипи, што е следно, да го направиме стадионот Арена за гладијатори и да има борба до смрт? И онака неаме фудбал и никој не оди, барем вака ќе има што да се види, полни трибини ќе има. Дури и ако ставиме етничка и расна нота, туу, карти ќе се продаваат унапред со месеци.


Која ти е поентава со случајов? Јасно е дека не внимавале пешаците, цената за тоа невнимание видовме како ја платија.
Шоферот исто не внимавал, не се придржувал до правилата, пешачки е, семафорот не работел, трепкал жолто, штом си седнал зад волан се знае дека имаш голема одговорност, сепак еден вид оружје е, па цената за тоа што треба да биде?? -треба да пројде без никаква затворска казна :toe:
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.408
Поени од реакции
29.904
Сулуди се муабетиве, едноставно околностите се такви да не постои сценарио каде возачот не е виновен. Дури ни „олеснителни“ околности не може да се најдат, колку и некој да сака да ги најде.

Според КОД они виделе дека ги пропушта првото возило и тогаш тргнале да преминуваат значи овој со цитроенот не го “виделе” или пак бил прилично далеку ама брзо возел. Нема никаков изговор за него, ај да не ги видел пешаците ама штом ПРЕД тебе на семафори кочи возило се знае што треба и ти да направиш а и да е така ко што викаш дека избегал лево за да го избегне тогаш по дифолт вече требал многу подалеку да има удрено на кочница
Ова.
Се поклопува и со сведоштвото на дечкото на убиената девојка.


и да е така ко што викаш дека избегал лево за да го избегне тогаш по дифолт вече требал многу подалеку да има удрено на кочница
Ако одел со 45км/ч како што тврди, ќе можел и да застане и пешаците да ги види... Мислам дека МВР едноставно мора да ги покаже видео снимките од семафорските камери, и да им стави крај на ваквите „дилеми“.


Она што како возач последниве години приметувам е тотална ароганција од страна на пешаците...
Не е последниве години, туку последниве децении... Само мене тоа никако не ми буди желба да го правдам убиецот. Морал прво он да вози како идиот, за да се деси удесот. Од ова што те читаат, ќе си помислат дека покојната и дечко и намерно му скокнале под тркала на овој и тоа за да му ја расипат вечерта.

Да не почнувами за тоа кај колку возачи гледам уште поголема ароганција и целосно неразмислување за можните последици од постапките во возењето.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
9.985
Поени од реакции
10.660
Кој тоа видел на КОД? Да не им се дадени на увид на Свети Лупевска и компани снимките од камерите за да тера емисија она?
Рекла казала и тв шоу реалност за да се врши популистички притисок на судот (не дека не треба, со корупирано судство како нашево нужен е притисок од јавноста се до оној момент додека притисокот не е одлучувачки за насоката на исходот! Притисокот треба да служи ЕДИНСТВЕНО да се дојде до ПРАВИЧНА пресуда според ЗАКОНОТ).

Созенова Лупова најде и простор и потреба разговор од екс-Министерка Брк да објави, тотално вон контекст, онака, што да не.

Она што како возач последниве години приметувам е тотална ароганција од страна на пешаците кои воопшто не погледнуваат пред да поминат на пешачки, небаре тоа им е дадено, таму они владеат, а кога нема пешачки иста ситуација пошто нели, ако се случи нешто они не се криви никад. Лажно окуражен народ жртва на глупави популистички сендвич политики.

Во суштина, народот е општо отиден и пешачки и возачи, сите - еден синдром на индијански резерват владее. Подкусурување, ефтино надмудрување, финти, фаќање маргини, беден опортунизам, кривини. Еготрипање, умисленост, ароганција и невидена некултура. Како општество тотално регресиравме, нема нит морален кодекс нит почит нит било каков усул. Тастатура воини, инфлуенсери, трето-сменаши, н.з.с. бедни тралалајки кој од кој.
Ти бе ја гледаше емисијата? Реконструкцијата е правена по сведоштво на момчето кое јасно кажува дека црното возило застанало за да ги пропушти и овие тргнале и по три чекори видел блесок и пак погледнал десно и тогаш го забележал лудаков
По ова може да се заклучи дека возел доста брзо, плус пешаците биле од лева страна што значи не му бил попречен видикот па да не ги примети, да не се правиме улави дека со 45км/ч се прават вакви работи


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
14 ноември 2011
Мислења
142
Поени од реакции
363
Вистината има 3 страни:
1. На оштетениот
2. На оној кој нанел штета
3. Универзална, независна вистина

"Бе!"


Ти бе ја гледаше емисијата? Реконструкцијата е правена по сведоштво на момчето кое јасно кажува дека црното возило застанало за да ги пропушти и овие тргнале и по три чекори видел блесок и пак погледнал десно и тогаш го забележал лудаков
По ова може да се заклучи дека возел доста брзо, плус пешаците биле од лева страна што значи не му бил попречен видикот па да не ги примети, да не се правиме улави дека со 45км/ч се прават вакви работи


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
9.985
Поени од реакции
10.660
Вистината има 3 страни:
1. На оштетениот
2. На оној кој нанел штета
3. Универзална, независна вистина

"Бе!"
Нормално има сведоци, има камери, вештачење, нема пилето кај да бега така да приказната со 45км/ч нема да ви помине
Прво викаш според КОД вака така било и тоа погрешно пренесуваш, потоа мене ми викаш кои се бе тие КОД, демек нерелевантни за на крај да дојдеме до ова дека вистината имала три страни!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.408
Поени од реакции
29.904
По ова може да се заклучи дека возел доста брзо, плус пешаците биле од лева страна што значи не му бил попречен видикот па да не ги примети, да не се правиме улави дека со 45км/ч се прават вакви работи
Точно, целосно е прегледно таму. Поготово што (ако се точни кажувањата) поминувале цело друштво од кое покојната и дечко и минувале последни. Кој може да ја погледне фотографијава долу и без да се лаже и себе и нас да каже дека со 45км/ч овде не може да избегнеш ваква (или било каква) несреќа.

Практично би требало навистина да му скокнат под тркала за да возачот да не лаже. МВР мора да ги покаже снимките за да нема дилеми за никој, иако и без снимки сѐ е јасно.

1643800785547.png
 
Член од
19 ноември 2020
Мислења
2.524
Поени од реакции
9.405

Ова не е судство. Ова нема никаква врска со право и правда. Од Групчин наваму владеат други закони“, велат родителите на Петар Ѓурчиноски кои веќе две години бараат само праведна судска разврска на тешката сообраќајна несреќа која се случи на 28 декември 2019 година во 19,10 часот на влезот во Гостивар во која загина нивниот син полицаец, а уште еден беше тешко повреден.

Полицајците беа удрени за време на вршење увид на друга сообраќајка од возило од Кичево управувано од Шпресим Реџепи (31) од Кичево. И покрај колоната возила, ротационите светла од полициските возила, од противпожарно и медицинско возило, Реџепи со својот „форд фокус“ со брзина од 101 километар на час најпрво го удрил полицаецот Петар Ѓурчиноски (23), кој од ударот бил фрлен од другата страна, преку бетонската ограда на автопатот Тетово-Гостивар каде друго возило му ги нанело смртните повреди. „Фордот“ удрил и во полицаецот Шабани Феим кој добил тешки телесни повреди.
Загинатиот се вика Петар, шоферот Шпресим, обвинителот Арсим, судијата Даут, било поднесено и претставка до совет на обвинители и тој што им одговорил заменик претседателот на Советот на јавни обвинители се вика Арбер и од оваа равенка може да се заклучи исходот. Една година затвор.

Еве ја ситуацијата опишана од записниците:
Обвинителот во завршен збор рече дека неспорно е дека обвинетиот го сторил кривичното дело. Во записниците било утврдено дека обвинетиот и покрај сите сигнализации, ротациони светла, фосфорни жолти елеци на полицајците, колона возила, поставени хоризонтални светлосни купи, сигнализацијата на полицајците кои со батериска лампа се обиделе да предупредат... продолжил со голема брзина да ја минува колоната. Било утврдено и тоа дека оваа сигнализација била видлива на 150 метри, но обвинетиот не застанал, туку усмрти полицаец, а тешко повреди негов колега...

И бранителите на оштетениот велат дека целиот процес се одвивал во многу чудни околности, сведоци менувале изјави, наодите на вештаците биле сосема нелогични во однос на доказите, во пресудата немало ни збор од нивниот завршен збор, дел од рочиштата поминувале без превод на македонски јазик...
Ова треба да се суди за убиство, а пресудата е една година затвор.
 
Член од
3 ноември 2009
Мислења
6.210
Поени од реакции
36.044
Ако носиш име како Шпресим, Арсим, Даут и слично заштитен си од било каков закон, и за тебе не важи ништо.

Од друга страна, за тие што носат каурски имиња следат ригорозни казни.
 
Последно уредено:
Член од
8 февруари 2020
Мислења
4.889
Поени од реакции
7.268


Загинатиот се вика Петар, шоферот Шпресим, обвинителот Арсим, судијата Даут, било поднесено и претставка до совет на обвинители и тој што им одговорил заменик претседателот на Советот на јавни обвинители се вика Арбер и од оваа равенка може да се заклучи исходот. Една година затвор.

Еве ја ситуацијата опишана од записниците:

Ова треба да се суди за убиство, а пресудата е една година затвор.
Други автомобили застанати, полициско возило со пуштени ротациони светла, а овој шибал со 101км o_O.... Тоа веќе може и убиство со умисла.

Не сум слушнал за овој случај, а Македонците како по обичај, кога се работи за шќиптари си молчиме како лешперчиња.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
9.985
Поени од реакции
10.660
Други автомобили застанати, полициско возило со пуштени ротациони светла, а овој шибал со 101км o_O.... Тоа веќе може и убиство со умисла.

Не сум слушнал за овој случај, а Македонците како по обичај, кога се работи за шќиптари си молчиме како лешперчиња.
Не се сеќаваш имаше по вести и за ова па и имаше некој протест од полицајците за нивна заштита


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.702
Поени од реакции
27.645
Велат „секое чудо за 3 дена“ но поминаа повеќе од 3 дена од смртта на провинцијалката кај Сити мол, а коливе многу често ме пропуштаат на пешачки. Делуваше доста овој настан на свеста кај возачите, се надевам ќе трае уште многу долго.

Дополнително, еден ултра морон таксист, застанал на автобуската постојка карши Симпо и си купува од трафика нешто круцијално за живот, како цигари на пример. Од позади секако доаѓа автобус, и уште еден позади него, и првиов, исто морон ко таксистот но значително помал, почнува да свири непрекинато. Таксистов наместо да се извини, да крене рака и да потрча во своето такси, иде директно накај автобусов и му тропа на врата „отвори све да ти изнаебам мамето твое, отвори“... и потоа ќе слушаш како со шипки се тепале, па ќе се тепаат. Дифолт морони и луѓе без трпение...
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.408
Поени од реакции
29.904
Кога полицијата толерира ретардации како застанување на булевар за купување цигари, и блокирање сообраќај и автобуски станици, тоа е тоа... Велиш шоферот од автобусот е нешто помал морон? Подобро културно да го почекаат два автобуси полни со луѓе првиот морон?

Кога нема закон, веројатно единствено што може едукативно да делува е цел автобус да искочи надвор и да го помести таксито на тротоар... Превртено на кров, се разбира.

 

Kajgana Shop

На врв Bottom