Војната на патиштата

Член од
12 јануари 2015
Мислења
2.169
Поени од реакции
3.466
2. Процентуално кога ќе земеш колку богати (што год да ви значи ова), а колку небогати шетаат по улица, мали се шансите "богат" да начекаш и прегазиш.
Плус "богатите" К не им чуе, па не идат до пешачки, туку сред улица преминува, автоматски тие се попретпазливи него ли ние што поминуваме како зомби на пешачки/семафор.
Процентуално богатите се многу помалце, а како за беља има многу повеќе сообраќајки предизвикани од нивна страна. Нели чудно?

А за потенцирањето, кажувам за неправдите кои тие мамини и татини синчиња ги носат во ова општество. И тоа они не се криви, родителите така ги имаат научено.

Иди чукни му кола на некој моќник, бел ден нема да видиш од закани, уцени, рекети и слично. Тогаш ќе посакаш да си бил мртов на лице место.
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.955
Поени од реакции
35.491
Темата е збирштина на прљави дегенерици, производи од едвај плодна сперма, и пичкини исцедоци после менструација.

МАМУ ВИ ЕБЕМ НА СИТЕ ШО БРАНЕТЕ УБИЈЦИ. Да ве ебе Доналд Кол шо играше за Фени пред 15 години. :kuracc::kuracc::kuracc::kuracc::kuracc::kuracc::kuracc:
 
Член од
14 ноември 2011
Мислења
142
Поени од реакции
363
Еве ти кажи, треба да лежи или не?
Kој сум јас или ти да кажеме дали треба да лежи или не? Си има истражен судија, обвинителство, вештак, сведоци, суд, малку зајдувате со умисленост за ингеренции што имате испоседнати по дома на тестатура, онанатори.

Јас лично бев на протестот и бев вокален за дечкото со мотор, Гоце, таму јасно беше прекршено КАРДИНАЛНО сообраќајно правило, односно возачот свртел во насока (лево) на која НЕ Е ДОЗВОЛЕНО вртење во лево и предизвикал смрт кај возачот на моторциклот и неговото неродено дете а возачот на колата првично помина со никаква казна затоа што подмачкал каде што треба - во оваа ситуација револтот кај народот беше комплетно оправдан за нашето корумпирано судство/квази-државица.

Во случајот со Шити Мол, доколку семафорите биле исклучени, одговорност ПОДЕДНАКВО СНОСАТ СИТЕ УЧЕСНИЦИ во сообраќајот вклучително и пешаците. Доколку возачот кој ја усмртил девојката: НЕ БИЛ ПОД ДЕЈСТВО НА АЛКОХОЛ, НЕ ВОЗЕЛ ПОБРЗО ОД ПРОПИШАНАТА БРЗИНА тогаш се работи за несреќен случај од НЕВНИМАНИЕ/НЕИСКУСТВО ама во ниедна инстанца не се работи за убиство како што се етикетира од џаболебарската багра во оваа вукојебина што живее на кредит.

Во случајот кај мостот Гоце Делчев, доколку пешакот скокал преку жардинери, исто возачот не сноси одговорност, посебно затоа што на 10тина метри пред тие жардинери има пешачки премин. Доколку е прегазен на пешачки премин, комплетна одговорност во таа инстанца, без пардон, сноси возачот.
 

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
4.420
Поени од реакции
4.249
Отпрликие коа се држеше тој највуан протест за девојкава што загина додека возев имаше инстанца на нај ненормално понашање на пешак. Ја во најдесна лента, автобус тргнат веќе во средна, и човекот пробува да влезе. Практично танцуваше на сред улица без око да му трепне некои 30 секунди.
Друга инстанца идам на пешачки пред пазар. средна и десна лента сопрени, мангуп од гостивар шиба. Да немав 2 грама мозок имаше да ме акне.
Има некој стереотип дека скопјаниве се најлоши возачи...ама мангуплакот е е70% од категоријата
“Соживотот во Македонија„
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.699
Поени од реакции
27.626
Никој не откри кој го исклучил семафорот. Првичните информации се дека немало налог за исклучување, ниту поради сообраќајни проблеми, ниту поради делегација. Но слушнавме загрижувачки работи. Ни беше кажано дека прекинувачот на кој се вклучува/исклучува семафорот не е заштитен. И многу често, луѓето кои мијат автомобилски шофершајбни на раскрсници, ги исклучуваат семафорите за да се создаде гужва за повеќе муштерии.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.758
Поени од реакции
17.457
Никој не откри кој го исклучил семафорот. Првичните информации се дека немало налог за исклучување, ниту поради сообраќајни проблеми, ниту поради делегација. Но слушнавме загрижувачки работи. Ни беше кажано дека прекинувачот на кој се вклучува/исклучува семафорот не е заштитен. И многу често, луѓето кои мијат автомобилски шофершајбни на раскрсници, ги исклучуваат семафорите за да се создаде гужва за повеќе муштерии.
Samo sto semaforite trepkaa i na ilidnenska i partizanska, i toa nekoj dobri 5 saati. Ako se tolku nepismeni nikoj da ne primeti..
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.290
Поени од реакции
29.767
Нема логика таа теорија, на жолто трепкање сите подзапираат ама никој не запира целосно со намера да застане да му чистат шофершајбна. Дури и да си толку луд и глуп да застанеш циганот да ти чисти стакло, тие позади ќе те убијат (од свирење)... Циганите се последни на кои им одговара да не работат семафорите. Возачи кои чекаат семафор не се движат (барем 2 минути).
 
Член од
16 април 2014
Мислења
7.069
Поени од реакции
11.046
Никој не откри кој го исклучил семафорот. Првичните информации се дека немало налог за исклучување, ниту поради сообраќајни проблеми, ниту поради делегација. Но слушнавме загрижувачки работи. Ни беше кажано дека прекинувачот на кој се вклучува/исклучува семафорот не е заштитен. И многу често, луѓето кои мијат автомобилски шофершајбни на раскрсници, ги исклучуваат семафорите за да се создаде гужва за повеќе муштерии.
Твојата влада на нашата држава го прави ова.
Потпиша договори на неколку месеци пред локални, кои што не се раскинуваат т.е се раскинуваат ама коштаат мн, јер пенали.
Ама ајде ако сакаш да веруваш дека циганчината го прават метежот, твое си е.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.807
Поени од реакции
15.728
o_O



Сакаш да ми кажеш дека ти веруваш оти со таа брзина од 40-50 kmh газење човек, ваква штета на хауба прави?
што е ова од десната страна излезено надвор, аирБаг ??? а адвокатот тврди не се отгворил аирбаг ??
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.290
Поени од реакции
29.767
Кога пристигнавме на тротоарот застанавме и забележавме дека сите семафори се исклучени и трепкаат со жолта боја.
Се задржавме 20 – на секунди, долго време гледавме кон лево и кога беше се чисто го преминавме првиот дел и застанавме на островчето.“-ни раскажа Леонид.
Овде Викторија и Леонид се задржуваат покусо. Гледаат кон десно и во еден момент на средната од трите ленти, застанува црно возило ое ги пропушта пешаците кои чекаат пред пешачкиот премин бидејќи семафорите трепкаат во жолта боја па тие имаат предност.
„Веднаш тргнавме. Направивме три до четири чекори, а јас одев еден чекор пред Викотрија.
За момент како да видов некаков блесок и инстинктивно повторно се свртев кон десно.
Наеднаш пред мене беа две светла од автомобил и следно што почувствував беше удар“, се присетува Леонид Даов.
Според ова, пешаците првично не го виделе аутото што ги удрило, можеби заради тоа што било релативно оддалечено. Кога го видел аутото веќе било касно... Што укажува на голема брзина на движење, впрочем исто како и штетата на автомобилот, и далечината на отфрлање на телото и смртниот исход.



Прегледај го приврзокот 320951
Автоматски споено мислење:

Се движеле на северозападниот пешачки премин, како што претпоставуваме.



1643708247740.png
 
Последно уредено:
Член од
14 ноември 2011
Мислења
142
Поени од реакции
363
Според ова што беше изнесено во КОД, правецот на движење на двете коли една позади друга и движењето на пешачите, многу веројатно е дека:

1. Пешаците започнале нагло да минуваат преку пешачкиот,

2. Црното возило, и белото кое биле позади него возеле со Х брзина БЕЗ план да застанат
- Двете возила најверојатно возеле со приближно иста брзина, бидејќи доколку белиот цитроен возел драстично побрзо, далеку ПРЕД семафорите ќе ја завземел ЛЕВАТА лента наместо да оди во средната лента позади црното возило
- Откако црното возило ги забележало пешаците дека започнале да преминуваат, го променил планот и започнал НАГЛО да кочи
- Белио цитроен кој НЕ ДРЖЕЛ доволно дистанца од црното возило, немал време да реагира на промената на намерата на возачот пред него и направил тоа што направил. Неискуство и невнимание тоа го прави, дури ако имало инволвирано користење на мобилен што е честа пракса!




Член 42
(1) Возачот кој се приближува до крстосница, е должен да вози со зголемена претпазливост која им одговара на условите на сообраќајот на крстосницата.
(2) Возачот кој се приближува до крстосница, е должен да вози со брзина која овозможува да запре и да ги пропушти возилата што на крстосницата имаат првенство на минување.
(3) Возачот е должен на доволна оддалеченост пред крстосницата со возилото да заземе положба на онаа сообраќајна лента по која задолжително треба да помине низ крстосницата.

Член 116
(1) Пешакот е должен преку коловозот и велосипедската патека или лента да преминува внимателно и по најкраток пат, откако пред стапувањето на коловозот, ќе се увери дека тоа може да го стори на безбеден начин.

Член 118
(1) На обележан пешачки премин на кој сообраќајот на пешаците е регулиран со светлосни сообраќајни знаци за пешаци, пешакот е должен да постапува според тие знаци.
(2) На обележан пешачки премин на кој сообраќајот на пешаците не е регулиран со светлосни сообраќајни знаци за пешаци, но сообраќајот на возилата е регулиран со светлосни сообраќајни знаци за возила или со знаци што ги дава полициски службеник, пешаците можат да преминуваат преку коловозот само додека со дадениот знак е дозволено преминување преку коловозот.
(3) На обележан пешачки премин на кој сообраќајот не е регулиран со светлосни сообраќајни знаци, ниту со знаци што ги дава полициски службеник, пешакот е должен пред стапувањето на пешачкиот премин да обрне внимание на оддалаченоста и на брзината на возилата што му се доближуваат.
(4) Прекршочен платен налог со глоба во износ од 50 евра во денарска противвредност ќе му се издаде на пешакот кој постапува спротивно на одредбите од ставовите (1), (2) и (3) на овој член.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom