lol... tanker za nafta kosta mnogu pari, novite odat i preku 100 milioni USD zavisno od klasata (golemina, kolku teret moze da nosi). VLCC, vtora najgolema klasa, ti e tanker kolku dve filip vtori areni samo sto ne go gledas toa na sliki posto 90% e pod voda. trosocite ti se okulu 30k dnevno a zarabotka ide i do dolar od barrel dnevno zavisno kako raboti (charter ili spot) i kako/kade plovi. VLCC ima kapacitet do 2 miljoni bareli, 320,000 mt. ULCC ima kapacitet do 550,000 mt sto e cudoviste koe moze da prevezuva nafta samo na odredeni mesta, pregolem e za da pomine niz suez ili panama.
na staro toa sto gledate e uglavno gubre. asalen tanker za nafta pod 30-40 mil nema. starite evtini se uglavno ili staveni za staro zelezo prodazba ili za prenamena. zakonski tanker ima rok na traenje do 20 godini i vo 99% od svetot mora e double hull (brodot da e graden so dve ploci vo slucaj na nesreka)... ako znaes sto pravis parite se vrakaat za dve godini, drugoto e profit. sepak za vakov biznis treba mnogu pari, znaci zborime 50-60 mil poceten kapital ako si newbie ako imas iskustvo i kontakti so bankari koj specijaliziraat maritime finance pola od toa.