Чекај бе Суси, каде замина. Не разбирам зошто инволвираш други членови од форумот во оваа дискусија. Тоа не е баш морално, освен се разбира ако не се работи за боемската моралност.
Мене друго ме интересира, бидејќи милуваш да плукаш по атеобудисти, луѓе кои го сакаат Фајт Клаб, Ла Кања, педери, атеисти, и еден куп други категории на луѓе, и тоа го правиш од аспект на човек кој нали го бара фенерот, кој го сака бардот Аца Лукас, значи ме интересира дали ти се чувствуваш поморален од тие луѓе, или генерално земено подобар човек?
Дали твојата боемска (или полубоемска ) моралност е повискок стадиум на постоење?
И една работа да ти кажам, ако некогаш во животот треба да изберам да се потпрам на Шабан со неговата комјутерска моралност, или на тебе со твојата боемска моралност, без размислување ќе го изберам Шабан. Ти размисли зошто и како...
Не е морално де. Ти реков не бива боем од мене.
Не сфаќаш воопшто. И јас го сакам Фајт Клаб, а во Ла Кања бев завчера, само тоа работеше во чаршија а и друг пат имам одено без причина да не мислиш дека вадам изговори, бев со тројца многу добри другари и една другарка од кои двајца се декларираат како атеисти. Не е до кој ти е омилен филм, сексуална ориентација или (не)религиска определба туку што тие претставуваат и до профилот на човек. Јас познавам геј кој самиот ги вика овие упорно што плачат права, мрава, паради-педерчиња. Е како да не се смеам и да не го испоштувам. Мислиш ми значи дека е геј? Не. Но случајно или не, симптоматично или не, најголемите давежи, најголемите педери (во душа), најголемите замарачи, квазиинтелектуалци, луѓе кои намерно се чепкаат со послаби од нив за да си го мерат курот, најголемите идиоти и исфрустрирани го држат тој профил-(милитантни) атеисти, геј или прогеј сапортер, љубители на 80-ти постпанк, неретко и вегетарјанци, вегани и леви идеологисти (леви и во мозокот). Знаеш што е разлика меѓу атеист и атеобудист? Тоа што атеистот нема на кур да ми се качи како верниците се овци, да ми цитира контрадикторности во Талмудот како папагал и како он зборел со некој монах или Мики 1 и маста му ја извадил од аргументи. А меѓу педер и хомосексуалец? Тоа што хомосексуалецот нема на кур да ми се качи (хмммм
) за тоа колку дома него не го прифаќале, како немаат прават, биле малцинство и слично. Дали мислам дека мојата моралност ме прави подобар човек од таквите? Да! А богами и и со подобар вкус за музика оти попреценето нешто од постпанкот во кој се колнат Лакањаши нема. Али они нели се знаат, прогреснивните урбани деца на градот. Тие јас ги сматрам за куртони и гниди, и да, јас се сматрам за подобар (немој само молим те да ми навлегуваш и во релативизација на што значи подобар) човек од нив.
Слободно одбери го начинот на Шабан. Светот на Шабан е јапонско-германски, возовите се на време, шалтерите се без гужва, се автоматизирано, нема нефункционалности, а и да ги има тие брзо се корегираат. Само знаеш што? Јапонија има проблем со наталитет, самоубиства и одбивност на младите од секс. А во Германија кога ќе дојде петок и сабота навечер во градовите се случуваат такви сцени за кои ние простите, посиромашни и на понизок стадиум на развој Македонци сме англиска школа од викторијанско доба. Ти размисли зошто и како...
Ме претставуваш мене со некаква си боемска моралност, односно ме китиш со некоја си идеологија која ја немам. Тоа што јас ги опишувам боемите не значи дека сум ист како нив. Јас го користам и шабанскиот модел (кога треба некоја сериозна работа да се заврши по правила и процедури) кога и колку што мислам дека е потребно и боеммскиот модел кога што мислам дека е потребно (за време на викенди во кафана) и уште многу модели. Не давам ексклузивитет на еден начин на дејствување исклучувајќи ги сите други.