smole
Ѕверотилук
- Член од
- 26 јануари 2007
- Мислења
- 1.700
- Поени од реакции
- 288
Понекогаш и лошата реклама е добра.Еве земете за пример рама:ако не беше толку лоша немаше ни да ја спомнете во некои од вашите постови. Или онаа за цигари 19+1=21 (или нешо така беше не ми замеравајте).Не ве натера тоа да се размислите и да очекувате што ќе залепат после на истиот билборд?
Ова се само неколку докази дека адвертајзингот е цела психологија во која многу побитно е да го запамтите брендот т.е. производот отколку дали ќе ја обожавате или мразите (едина утка е ако останете рамнодушни).Впрочем затоа и некои од најаките брендови идат на "похрабри" реклами.
Ова се само неколку докази дека адвертајзингот е цела психологија во која многу побитно е да го запамтите брендот т.е. производот отколку дали ќе ја обожавате или мразите (едина утка е ако останете рамнодушни).Впрочем затоа и некои од најаките брендови идат на "похрабри" реклами.