Го вклучуваат, во последно време се почесто.До колку адвертајзинг фирмите и рекломодателите во Македониа го вклjучват интернет во своjот медиа-микс и адаптират ли се во Македониа банерите да са слични и на една тема со ТВ спотовете. Пример - реклама на Скопско по ТВ, адаптациа на истата во радио, печатна реклама и адаптациа на истата реклама на Скопско за интернет.
Благодарам за отговорот. А кои са интернет медиите кои прибират лавскиот дел от рекламните буджети за интернет. Во Бугариа ова са Netinfo - со портфолио околу 20-25 веб саjта, Dir.bg, Investor.bg (имат окулу 10 веб саjта) и УебМедиа Груп. Овие 4 интернет компании прибират 80% от парите за интернет реклама (сборувам за парите от големите адвертаjзинг куки). Как е разпределен овоj пазар во МакедониаГо вклучуваат, во последно време се почесто.
Банерите се изработуваат за истите кампањи кои одат во другите медиуми (тв, печатени...)
Нема во Македонија сеуште анализа таква со процентуелно учество на пазарот и распределбата, но во принцип, најпосетуваните и најразвиените три интернет портали во Македонија каде огласувачите ги пласираат своите кампањи се Kajgana.com, On.net.mk и idividi.com.mk. Понатаму следат zazabava.com, tocka.com.mk...Благодарам за отговорот. А кои са интернет медиите кои прибират лавскиот дел от рекламните буджети за интернет. Во Бугариа ова са Netinfo - со портфолио околу 20-25 веб саjта, Dir.bg, Investor.bg (имат окулу 10 веб саjта) и УебМедиа Груп. Овие 4 интернет компании прибират 80% от парите за интернет реклама (сборувам за парите от големите адвертаjзинг куки). Как е разпределен овоj пазар во Македониа
Јас мислам дека Он.Нет претеруваат со енормно високите цени на рекламите, за кои клиентите добиваат бедно мали коцкасти банерчиња.Нема во Македонија сеуште анализа таква со процентуелно учество на пазарот и распределбата, но во принцип, најпосетуваните и најразвиените три интернет портали во Македонија каде огласувачите ги пласираат своите кампањи се Kajgana.com, On.net.mk и idividi.com.mk. Понатаму следат zazabava.com, tocka.com.mk...
Епа сега друже тоа еЈас мислам дека Он.Нет претеруваат со енормно високите цени на рекламите, за кои клиентите добиваат бедно мали коцкасти банерчиња.
Btw, од македонските фирми на Интернет најмногу се рекламираат Т-Мобајл МК и Вип, ако не се лажам...
Додека, на нашите телевизии најмногу се рекламираат исто Т-Мобајл, како и Владата.
за тоа си во право, дека најмногу Ти Мобајл и Вип се присутни како со реклами по телевизиите, така и со банери на сајтовите. ама некако рекламите им се многу тапаа, шо знам не интересни. јас искрено коа ќе видам реклама за ВИП на ТВ одма менувам канал, слично и со Т- Мобајл. најдобри реклами дефинитивно има Космофон доказ за тоа се и освоените наградиЈас мислам дека Он.Нет претеруваат со енормно високите цени на рекламите, за кои клиентите добиваат бедно мали коцкасти банерчиња.
Btw, од македонските фирми на Интернет најмногу се рекламираат Т-Мобајл МК и Вип, ако не се лажам...
Додека, на нашите телевизии најмногу се рекламираат исто Т-Мобајл, како и Владата.
Ценовна политика за огласен простор на други интернет медиуми не можам да коментирам, тоа е работа на огласувачитеЈас мислам дека Он.Нет претеруваат со енормно високите цени на рекламите, за кои клиентите добиваат бедно мали коцкасти банерчиња.
Т Мобајл, Т Хоум и ВИП досега се покажаа како три огласувачи кои го највеќе го практикуваат и почитуваат интернет адвертајзингот, а со тоа и интернет медиумите.Btw, од македонските фирми на Интернет најмногу се рекламираат Т-Мобајл МК и Вип, ако не се лажам...
Во Македонија на интернет се рекламираат само десетина големи компании кои имаат доббар менаџмент, кој ги разбира предностите што ги нуди интернетот како медиум, останатите компании се помали имаат слаба организација и мали профити...па поради тоа им се чини скапо и несигурно, посигурно им е да платат реклама на ТВ, зошто мислат дека сите глеаат телевизија или да платат билборд на улица. Во последно време почнуваат да се освестуваат, но оди споро бидејќи сеуште се нема дверба во моќта на интернетот, односно бенефитите кои може да ги понуди... тоа е тоаДо колку адвертајзинг фирмите и рекломодателите во Македониа го вклjучват интернет во своjот медиа-микс и адаптират ли се во Македониа банерите да са слични и на една тема со ТВ спотовете. Пример - реклама на Скопско по ТВ, адаптациа на истата во радио, печатна реклама и адаптациа на истата реклама на Скопско за интернет.
Не би рекол дека им се чини скапо, затоа што во споредба со други медиуми сеуште е најефтино, за цена на чинење на банер за цел месец ќе добијат едно објавување на една страна во весник (кој има помал тираж од топ интернет медиумите), или ќе добијат еден билборд, да не спомнувам колку е секунда емитување на ТВ, па уште во прајм тајм....ниту па е проблемот во довербата, затоа што водечките интернет медиуми во Македонија не се од вчера, постојат со години.Во Македонија на интернет се рекламираат само десетина големи компании кои имаат доббар менаџмент, кој ги разбира предностите што ги нуди интернетот како медиум, останатите компании се помали имаат слаба организација и мали профити...па поради тоа им се чини скапо и несигурно, посигурно им е да платат реклама на ТВ, зошто мислат дека сите глеаат телевизија или да платат билборд на улица. Во последно време почнуваат да се освестуваат, но оди споро бидејќи сеуште се нема дверба во моќта на интернетот, односно бенефитите кои може да ги понуди... тоа е тоа
Па токму така Мистик, неедуцираноста води до недоверба и неинформираност за она што го добиваат во однос на она што го плаќаат. Они не користат интернет и мислат дека никој не користи...па плаќаат енормни цени за ТВ, а дали на некој баш ќе му текне да побара дополнително инфо за тој производ или ќе ја запамети страната и ќе ја побара на нет. Од друга страна, 90% од компаниите имаат Веб страни само колку да не заостанат зад конкуренцијата, а појма немаат како веб страната би им ја зголемила продажбата. Ако тргнеме од ова, нормално е дека нема да се рекламираат на нетНе би рекол дека им се чини скапо, затоа што во споредба со други медиуми сеуште е најефтино, за цена на чинење на банер за цел месец ќе добијат едно објавување на една страна во весник (кој има помал тираж од топ интернет медиумите), или ќе добијат еден билборд, да не спомнувам колку е секунда емитување на ТВ, па уште во прајм тајм....ниту па е проблемот во довербата, затоа што водечките интернет медиуми во Македонија не се од вчера, постојат со години.
Проблемот е што постојат компании во кои на раководни позиции седат чичковци кои вчера почнале да го употребуваат интернетот, или сеуште не го употребуваат, па очекувај овие да го сфатат сериозно. Ха! На овие проблемот е што им треба едукација.
За среќа, постојат и компании и маркетинг агенции во кои работат професионалци и кои се во тек со времето и трендовите и ја сфаќаат предноста. Сосема логично е дека секогаш во тек со технологиите и трендовите се клиентите од телекомуникацискиот сектор, затоа и токму кампањи на овие компании се најприсутни на интернет.
Океј би било да се оддвои посебна тема од оваа за интернет адвертајзинг.