Автоголови: Заев: Отстапка во делот на меѓународната употреба на името

realen_07

Опозиционер
Член од
12 април 2008
Мислења
3.636
Поени од реакции
134
После неколку прашања до форумџиите да ми го разјаснат цврстиот став на дпмне и владата во врска со името, на кои не добив издржан одговор, се јави Милошовски со изјава за канал 5, и на притаен начин ми го објасни "цврстиот" став кој гласи вака:

Во врска со владиниот став за двојна формула за името, Милошоски посочи дека тоа одговара како преговарачка позиција во однос на грчкиот став за едно име за севкупна употреба.

Е сеа оставам на вас да заклучите што всушност значи ова изјава.

А за оној кој ќе ми ја пронајде црвената линија во овој официјален став на владата, следи вечера на моја сметка :)
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.498
Малце ретроспектива...во комуњарски стил:


ЉУБОМИР ФРЧКОСКИ: ЗА ИМЕТО НЕМА МЕСТО ЗА КОМПРОМИС!

19 мај 2005 година, Скопје, Македонија (Татјана Цветковска) - За името нема место за компромис. Проблемот околу името е што немаме што да дадеме, тоа ни е. Едно име имаме. Нимиц не разбира дека тоа не е прашање за име, туку за идентитет. Проблем е што во Министерството нема кој да направи стратегија за името, изјави вчера професорот по меѓунардно право Љубомир Фрчкоски, на предавањето на членовите на Демократско-републиканската партија на Македонија.
Циркусот околу името, како што го нарекува Фрчкоски, започнал пред точно 14 години. Се провлекувал во Европската унија и Обединетите нации, кои на два пати направиле вистински преседан во меѓународното право преку поставување дополнителни услови за признавање на државата.

Како да се реши проблемот? - Разговорите во Њујорк се привремени. Ние немаме обврска да постигнеме спогодба, туку само да учествуваме во разговорите. Значи ние само треба да кажеме дека нема резултат од нив, и да го симнеме прашањето на техничко ниво.
Да се нотифицира генералниот секретар на ОН дека нашето уставно име е Република Македонија и ако се нафатиме и да предложиме Резолуција во Советот за безбедност. Политички, потоа, треба да извршиме притисок за признавање на уставното име во Советот на Европа и во Европската унија, - е идејата на Фрчкоски. Тој смета дека проблем во Македонија е што земјава е "премногу толерантна со луѓето, кои работат за туѓи интереси”.


:kesa:


Како паѓаат маските..3 години подоцна..
 

realen_07

Опозиционер
Член од
12 април 2008
Мислења
3.636
Поени од реакции
134
Малце ретроспектива...во комуњарски стил:


ЉУБОМИР ФРЧКОСКИ: ЗА ИМЕТО НЕМА МЕСТО ЗА КОМПРОМИС!

19 мај 2005 година, Скопје, Македонија (Татјана Цветковска) - За името нема место за компромис. Проблемот околу името е што немаме што да дадеме, тоа ни е. Едно име имаме. Нимиц не разбира дека тоа не е прашање за име, туку за идентитет. Проблем е што во Министерството нема кој да направи стратегија за името, изјави вчера професорот по меѓунардно право Љубомир Фрчкоски, на предавањето на членовите на Демократско-републиканската партија на Македонија.
Циркусот околу името, како што го нарекува Фрчкоски, започнал пред точно 14 години. Се провлекувал во Европската унија и Обединетите нации, кои на два пати направиле вистински преседан во меѓународното право преку поставување дополнителни услови за признавање на државата.

Како да се реши проблемот? - Разговорите во Њујорк се привремени. Ние немаме обврска да постигнеме спогодба, туку само да учествуваме во разговорите. Значи ние само треба да кажеме дека нема резултат од нив, и да го симнеме прашањето на техничко ниво.
Да се нотифицира генералниот секретар на ОН дека нашето уставно име е Република Македонија и ако се нафатиме и да предложиме Резолуција во Советот за безбедност. Политички, потоа, треба да извршиме притисок за признавање на уставното име во Советот на Европа и во Европската унија, - е идејата на Фрчкоски. Тој смета дека проблем во Македонија е што земјава е "премногу толерантна со луѓето, кои работат за туѓи интереси”.


:kesa:


Како паѓаат маските..3 години подоцна..
Доста перење брат...доста.
Јасна ми е твојата намера.
Три години викаш а.
Па на твоите им паднаа маските за три месеци бе.
Не се труди да постираш изјави од пред три години.
Не се дефокусирај.
Имаш изјава од Милошоски, која воедно е и став на владата.
ОД ДЕНЕС.
Ептен свежа е.
Прокоментирај ја.
Најди ми го цврстиот став во таа изјава.
 

sonne

војвода
Член од
26 мај 2006
Мислења
2.664
Поени од реакции
123
Маските паднаа кај оние вистинските, со докази, премиери-министри си зимаа пасоши, некои имаат ама не ги откриваат, но за жал народот е будала - тапа што се уште верува дека оние со бугарски пасоши се патриоти македонски. ТОА КАТАСТРОФАЛНО ЖАЛНО! СМРТ ЗА ВРХОВИСТИТЕ!
ај бре само знаеш врховисти и ништо друго дај бре порасни еднаш - дискутирај !

или зами прави си теми каде ке си пишес со твоите истомисленици и закоравени - комуњарчиња - дели подостојни аргументи -

бранко
заев
бучко
приватизација
мојот најомилен дел ( 15 септември - народот и судбината , по 1 вработен .... )
заев пак
лажирање избори - само тоа знаат да прават
плачење и лижење - камо и мојот да го лапнеа

дај порасни копиљ еден - немој да јадеш ....

позЗ
 

Овердрајв

Модератор
Член од
5 ноември 2005
Мислења
4.255
Поени од реакции
569
Шчо напиша:
Во врска со владиниот став за двојна формула за името, Милошоски посочи дека тоа одговара како преговарачка позиција во однос на грчкиот став за едно име за севкупна употреба.


Не гледам ништо спорно тука.. ова погоре значи "едно име за севкупна употреба (цел свет), а Грција кој ја ебе.. нека си одберат самите како ќе не` викаат".. или во превод = двојна формула, истата позиција на која се стои веќе не знам колку време.
 
Член од
11 април 2007
Мислења
1.677
Поени од реакции
25
Реален, што па ти ја браниш Фрчолината?

Мислам дека он беше ,,експерт,, т.е. ,,непатриска,, личност? И како таков беше 5 годни министер за внатрешни и две за надворешни.

Некој кој бил 7 години министер у Македонија сега нашол да збори дека нешто не чинело? Па кај бил он да исправи некои работи во така ,,краткото,, негово министерување?
 
Член од
5 јуни 2007
Мислења
890
Поени од реакции
9
Realen i uste eden ne vidov no pobara odgovor..
Lugje jas najiskreno ne gledam kako bi mozelo da dojde podrugo do resenie osven na to nacin.. 100 pati kazav.. toa nie nemame sila da go realizirame.. no moze SAD dokolku proceni deka e potrebno normalno.. bidejki tovarot i cekorot e pregolem.. MOZEBI.. edno golemo mozebi razvojot bi bil Grcija da se sooci so ultimatum.. ili da napravi cekor nazad i da prifati dvojna formula ili SAD da ni gi najdat tolku potrebnite 10-ina drzavi.. po odnos na samoto glasanje.. rekovte pola??? zosto pola od niv bi napravile cekot nazad.. realno e da se ocekuva deka Grcija bi imala sila toa da go stori kaj nekolku poveke NE.. da ne spmenuvam deka toa ke bide dokolku bide ofanziva na SAD.. sega kockite se poklopeni pa e vidime..
Jas da sum Bus posle ona so Gruzija tuka ke domonstriram sila.. tamu ke prepelkam nesto ko i sto pravat nesto humanitrija nesto silni zjavi a tuka na Balkan lupam so raka u astal.. i im kazuvam i na Rusija i na EU koj e gazda... so prost moment na resavanje na makedonskoto prasanje... ili otvaranje na istoto :)
Zatoa i se ljutam na ova komunistickive izrodi sto podaleku od djebot nemaat nitu kapacitet nitu vizija koja bi ja videle...
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Во врска со владиниот став за двојна формула за името, Милошоски посочи дека тоа одговара како преговарачка позиција во однос на грчкиот став за едно име за севкупна употреба. :)
Е еееј не боди и ти сега каде нетреба......
Гледам п.овердрајв веќе го има напишано тоа што мислев...само би додал..
....ја лично на тој Милошевски не би му дал ни две нацртани овци да чува, а не камоли да преговара...абе тој не да збунет:pipi:,... па мајку му таа дркојани со очи ќе го проголташе:vozbud:, а тој се стуткал на тоа седечката гарнитура ко женско да не видел...што не замижа еднаш, голема работа ќе завршеше:pos2:
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.498
Доста перење брат...доста.
Јасна ми е твојата намера.
Три години викаш а.
Па на твоите им паднаа маските за три месеци бе.
Не се труди да постираш изјави од пред три години.
Не се дефокусирај.
Имаш изјава од Милошоски, која воедно е и став на владата.
ОД ДЕНЕС.
Ептен свежа е.
Прокоментирај ја.
Најди ми го цврстиот став во таа изјава.

Не ме изедначувај според твоето лично равенство на функционирање.

Ќе постирам се што оди во прилог на вистината.


Ептен ве здоболе... тоа е очигледно за сите кои непристрасно следат што се случува на форумов :)
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.498
Краток приказ на правните основи за регулирање на прашањето на името на РМ во ОН

Правен карактер на проблемот


Проблемот на користење привремено име (“реферирање“) за Македонија во системот на ОН настанува со донесувањето на резолуцијата бр. 817(1993) (4) на Советот за безбедност со која на Генералното собрание на ОН му се препорачува Македонија да ја прими во членство на ОН, но со деноминација “Поранешна југословенска република Македонија“ /ФИРОМ/ за употреба во системот на ОН, се’ додека “разликата“ околу името меѓу Македонија и Грција не се разреши (5). Истовремено, во истата резолуција се бара од страните што побрзо да ја разрешат оваа “разлика“ во интерес на “одржување мирољубиви и добрососедски односи во регионот“. Во однос на стандардната формулација на резолуциите со кои Советот за безбедност препорачува на Генералното собрание прием на некоја држава во членство на ОН (каде се констатира дека апликантот ги задоволува условите на параграф 1 од член 4 на Повелбата пропишана за прием), резолуцијата 817(1993) на Советот содржи и уште два услова за кандидатот (доколку не сака да ја повлече својата апликација): (1) да ја прифати привремената деноминација ФИРОМ за употреба во рамките на ОН, и (2) да преговара со Грција околу своето име. Ваквата формулација на резолуцијата 817(1993) очигледно претставува обид за политички “компромис“ во кој Грчкото противење (6) за користење на името “Република Македонија“ (во ОН и воопшто) заради наводни “импликации на територијални претензии спрема Грција“ е земено предвид, додека протестот на македонската влада кон ваквата формулација на резолуцијата (7) е практично игнориран.

Во врска со ваквата постапка и формулација на резолуциите 817(1993) (4) на Советот за безбедност и 47(225/1993) (5) на Генералното собрание се поставуваат следните правни прашања:

а) Дали Советот за безбедност, при својата проценка за исполнетоста на условите за прием во членство на ОН од страна на државата - апликант, е правно овластен да вклучува услови за прием надвор од оние пропишани во членот 4, став 1 од Повелбата на ОН (види док. (8) );

б) Дали горенаведените резолуции на Советот за безбедност и Генералното собрание, во нивните делови, кои се однесуваат на името на Македонија, се во согласност со принципите на ОН, содржани во членот 2 на Повелбата (види (8) );

в) Дали постои правна врска меѓу името на една држава и територијалните права на таа или други држави, односно дали постои ексклузивно право на државно или локално - територијално име.

Иако овие прашања се меѓусебно поврзани, ние ќе ги анализираме одвоено како би ги истакнале на јасен начин правните аргументи кои ги определуваат соодветните одговори.

Повреда на членот 4 од Повелбата во постапката за прием на Македонија во членство на ОН

Постапката за прием на некоја држава во членство на ОН е регулирана со членот 4 од Повелбата во кој се утврдува (параграф 1) дека членството во ОН е отворено за секоја држава (1) која е мирољубива (2), прифаќа да ги исполнува обврските содржани во Повелбата (3) и е способна (4) и има воља (5) да ги исполнува тие обврски, и дека (параграф 2) приемот во членство се врши преку одлука на Генералното собрание, а по препорака на Советот за безбедност. Во врска со разни условувања за прием на нови членки во ОН во текот на 1947 г. Генералното Собрание се обраќа кон Меѓународниот суд на правдата (Резолуција 113 (2) (1947) (9)) да даде советодавно мислење во врска со исцрпноста на условите (1) - (5) за прием во членство, односно дали држава - членка или орган на ОН, при своето гласање за прием на нова членка е “легално овластен” својот глас да го даде во зависност од услови кои не се прецизно предвидени во параграфот 1 од член 4. Во своето советодавно мислење (10) Судот дава негативен одговор на ова прашање. Генералното собрание, со својата резолуција 197 (3) (1948) (11) го прифаќа мислењето на судот и препорачува “на секој член на Генералното собрание и на Советот за безбедност при своето гласање за прием на нови членки да се придржува кон мислењето на судот”. Според мислењето на Судот, условите (1) - (5) во член 4 на Повелбата се:

(1) Правни правила (бидејќи Повелбата е меѓународен договор, а членот 4 е правна норма кон која треба да се придржуваат членките);

(2) Исцрпни (т.е. тие се потребните и доволни услови за прием; во спротивно нивниот број би бил неограничен и членот 4 би престанал да биде правна норма);

(3) Со свршен карактер (бидејќи врз основа на нивната исполнетост се оценува подобноста на државата за прием);

(4) Со изречен карактер (а не описни);

(5) Со признавањето од страна на Советот за безбедност дека државата - апликант ги исполнува условите (1) - (5) од членот 4 на Повелбата, таа, заради универзалноста на организацијата, стекнува неотуѓиво и безусловно право за прием во ОН.

Во случајот на приемот на Македонија во членство на ОН, и покрај изреченото признавање од страна на Советот за безбедност во резолуцијата 817(1993) дека државата - апликант ги задоволува критериумите за прием од членот 4, врз основа на што приемот и се препорачува, во текстот на резолуцијата се вклучуваат и дополнителни одредби за употребата на привременото име (реферирање) за РМ во ОН и преговори со Грција за државното име, без кои резолуцијата не можеше да се усвои. Дека овие одредби претставуваат нови услови во однос на пропишаните во член 4 за прием во ОН следи од следните факти:

1. тие и текстуално и содржински се наоѓаат надвор од групата услови (1) - (5) содржани во членот 4 на Повелбата и потребни за прием;

2. тие барања се наметнати на апликантот без чие прифаќање неговото право на прием стекнато со признаеното исполнување на условите од член 4, неможе да се оствари;

3. тие се поставуваат со актот на приемот и траат после него, што укажува на нивната неправна природа (бидејќи институцијата на условен прием во ОН не постои).

Бидејќи од гореспоменатото советодавно судско мислење и резолуцијата 197 (3) (1948) (11) Генералното собрание даваат интерпретација на членот 4 на Повелбата, према која условите за прием во членство содржани во тој член се исцрпни, изречни и имаат свршен карактер, произлегува дека дополнителните услови поставени за приемот на Македонија во членство на ОН немаат правна основа. На тој начин, со поставувањето на дополнителните услови за приемот на Македонија во ОН е прекршен став 1 од член 4 на Повелбата.

Повреда на членот 2 од Повелбата на ОН

Од фактот дека при приемот во членство на ОН, на Македонија и’ се поставени незаконити (без правна основа) дополнителни услови за прием, следи дека Македонија неоправдано е доведена во нерамноправна положба во однос на другите држави како во постапката за прием, така и после приемот. На тој начин, во однос на Македонија (двократно) е повреден принципот на “суверена еднаквост” на државите, содржан во ставот 1 од член 2 на Повелбата (8). Бидејќи правниот идентитет на државата е неодвоив дел на нејзината правна личност, следи дека правото на поседување на име е инхерентно право на државата (кое таа го стекнува при своето создавање). Од принципот на суверена еднаквост на државите (членот 2, став 1 на Повелбата) и принципот на неповредивоста на правната личност на државата, содржан во “Декларацијата за принципите на меѓународното право кои се однесуваат на пријателските односи и соработка меѓу државите, согласно со Повелбата на ОН” (12), произлегува дека државата има неотуѓиво право на самостоен (независен) избор на своето име. Според тоа, изборот на името на државата влегува во нејзината строго внатрешна јурисдикција. Со вклучување на дополнителни услови во резолуциите на Советот за безбедност и Генералното собрание за прием на Македонија во членство на ОН, сврзани со името на Македонија, се повредува ставот 7 од член 2 на Повелбата, се којшто се заштитува внатрешната јурисдикција на државата и од самите Обединети нации (8).

Правна неоснованост на аргументите за територијални претензии и за ексклузивноста за користење на државно име

Од принципот на суверена еднаквост на државите (член 2, став 1 на Повелбата) следи и принципот на раздвоеноста на внатрешната и надворешната јурисдикција. Од овој принцип произлегува дека одлуките врзани за предмети од внатрешната јурисдикција (како што се државно или локално име) неможат да влијаат врз територијалните права на државата, односно не креираат било какви обрски во меѓународното право. Во спротивното, избор на името би можел да биде инструмент за недопустливо мешање во суверените и неотуѓиви права на другите држави (т.е. да наметнува обврски од меѓународното право, вклучувајки ги и територијалните). Ова е спротивно на ставот 7 од член 2 на Повелбата (8).

Слична аргументација може да се изнесе и во поглед на ексклузивноста на користењето на државно, односно локално име. Од суверената еднаквост на државите и од причина што правниот идентитет на државата претставува неодвоив дел на нејзината правна личност (односно од неотуѓивото право државата сама да го одредува тој идентитет), следи дека државите имаат еднаква правна слобода при изборот на своето име. Оваа слобода не е ограничена / види Хенкин и др. (3) / со важечките норми на меѓународното право и постојната практика. Оттука следи дека државите немаат ексклузивни права над имињата. Овој заклучок важи и за изборот и користењето на локалните имиња.

Од гореизнесеното произлегува дека ниту грчкиот став за наводните македонски територијални претензии кон Грција коешто името Македонија го имплицира, ниту тврдењето дека Грција има исклучиво право на користење на името “Македонија”, немаат заснованост во меѓународното право.

Заклучок

Врз основа на аргументите изнесени во одделите 2.2. - 2.4. може да се заклучи дека при донесувањето на резолуцијата 817(1993) (4) на Советот за безбедност и резолуцијата 47(225/1993) (5) на Генералното собрание се повредени членот 4, став 1, како и членот 2, ставови 1 и 7 од Повелбата и дека грчките ставови во врска со името на Македонија не се правно засновани.

Со кршењето на ставовите 1 и 7 од членот 2 се доведува во прашање почитувањето на став 4 од истиот член кој се однесува на заштитата на политичката независност на државите. Понатаму, од фактот дека со примената на резолуциите 817(1993) и 47(225/1993) Македонија во системот на ОН се претставува со неуставно име, произлегува дека во ОН се прекршува и принципот на еднаквост на државите - членки при нивното претставување (имплициран во став 1 на член 2 на Повелбата).
 
Член од
8 август 2007
Мислења
1.541
Поени од реакции
48
Ако не им се свиѓаа преговорите "во кои не' вовлекле СДСМ" можеа да ги прекинат. Се преговара за компромис што нема да биде Република Македонија. Тоа автоматски значи промена на име. Исто како што можеа да го откажат членството во ООН ако не им се свиѓало тоа што имаме привремена референца ФИРОМ. :toe:
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.498
За “РЕАлниот“ со љубоФ

:back:

----------------- Flashback---------------------------------

Мноогуу “одамна“ во Септември 2007 според Глигоровијанскиот календар ( 3 месеци=17 години )... Ел Президенте почна со:

..'мај нејм.. д'нејм оф мај кантри'...

..Што значи, ако се најде формулација со некаков додаток или придавка, која нема да значи уривање на националниот идентитет, туку, можеби, уредување, тогаш мислам дека можеме да ги постигнеме и двете цели: и да ја добиеме поканата и да го зачуваме нашиот национален идентитет.

...така што би можеле да најдеме формулација со додавка или придавкa.
 

realen_07

Опозиционер
Член од
12 април 2008
Мислења
3.636
Поени од реакции
134
Realen i uste eden ne vidov no pobara odgovor..
Lugje jas najiskreno ne gledam kako bi mozelo da dojde podrugo do resenie osven na to nacin.. 100 pati kazav.. toa nie nemame sila da go realizirame.. no moze SAD dokolku proceni deka e potrebno normalno.. bidejki tovarot i cekorot e pregolem.. MOZEBI.. edno golemo mozebi razvojot bi bil Grcija da se sooci so ultimatum.. ili da napravi cekor nazad i da prifati dvojna formula ili SAD da ni gi najdat tolku potrebnite 10-ina drzavi.. po odnos na samoto glasanje.. rekovte pola??? zosto pola od niv bi napravile cekot nazad.. realno e da se ocekuva deka Grcija bi imala sila toa da go stori kaj nekolku poveke NE.. da ne spmenuvam deka toa ke bide dokolku bide ofanziva na SAD.. sega kockite se poklopeni pa e vidime..
Jas da sum Bus posle ona so Gruzija tuka ke domonstriram sila.. tamu ke prepelkam nesto ko i sto pravat nesto humanitrija nesto silni zjavi a tuka na Balkan lupam so raka u astal.. i im kazuvam i na Rusija i na EU koj e gazda... so prost moment na resavanje na makedonskoto prasanje... ili otvaranje na istoto :)
Zatoa i se ljutam na ova komunistickive izrodi sto podaleku od djebot nemaat nitu kapacitet nitu vizija koja bi ja videle...
Значи заклучок.
Се се врти околу Буш.
А ние само треба да ја искористиме наклонетоста на Америка.
Поточно би дефинирал како моменталната наклонетост, бидејќи во било кој иден Претседател на Америка не гледам таков силен сојузник каков што е Буш, но и да не заборавиме дека грчкото лоби во Америка е сеуште многу моќно.

[/b]Не гледам ништо спорно тука.. ова погоре значи "едно име за севкупна употреба (цел свет), а Грција кој ја ебе.. нека си одберат самите како ќе не` викаат".. или во превод = двојна формула, истата позиција на која се стои веќе не знам колку време.
Ти не гледаш, но јас гледам.
А со изјави од типот Грција кој ја ебе, и стигнавме до ова дереџе.
Да ти прецизирам.
Ја потценуваме моќта на непријателот, а на него тоа и му одговара.

Еве ти го спорното, болдирано и подцртано:

Во врска со владиниот став за двојна формула за името, Милошоски посочи дека тоа одговара како преговарачка позиција во однос на грчкиот став за едно име за севкупна употреба.

Реален, што па ти ја браниш Фрчолината?

Мислам дека он беше ,,експерт,, т.е. ,,непатриска,, личност? И како таков беше 5 годни министер за внатрешни и две за надворешни.

Некој кој бил 7 години министер у Македонија сега нашол да збори дека нешто не чинело? Па кај бил он да исправи некои работи во така ,,краткото,, негово министерување?
Не бранам јас никој бре сашо.
Јас само сакам некој да ми ја прокоментира денешната изјава на Милошоски.
Многу просто и едноставно.
Мислам дека не е тешко.

За “РЕАлниот“ со љубоФ

:back:

----------------- Flashback---------------------------------

Мноогуу “одамна“ во Септември 2007 според Глигоровијанскиот календар ( 3 месеци=17 години )... Ел Президенте почна со:

..'мај нејм.. д'нејм оф мај кантри'...

..Што значи, ако се најде формулација со некаков додаток или придавка, која нема да значи уривање на националниот идентитет, туку, можеби, уредување, тогаш мислам дека можеме да ги постигнеме и двете цели: и да ја добиеме поканата и да го зачуваме нашиот национален идентитет.

...така што би можеле да најдеме формулација со додавка или придавкa.
Не тупи бе Братот.
Цела вечер се трудам да ти извлечам збор/два за изјавата на Милошоски.
А ти пак мај нејм ју нејм...
Доколку немаш што да кажеш, барем молчи си.
 
Член од
19 јули 2006
Мислења
3.157
Поени од реакции
129
Realen i uste eden ne vidov no pobara odgovor..
Lugje jas najiskreno ne gledam kako bi mozelo da dojde podrugo do resenie osven na to nacin.. 100 pati kazav.. toa nie nemame sila da go realizirame.. no moze SAD dokolku proceni deka e potrebno normalno.. bidejki tovarot i cekorot e pregolem.. MOZEBI.. edno golemo mozebi razvojot bi bil Grcija da se sooci so ultimatum.. ili da napravi cekor nazad i da prifati dvojna formula ili SAD da ni gi najdat tolku potrebnite 10-ina drzavi.. po odnos na samoto glasanje.. rekovte pola??? zosto pola od niv bi napravile cekot nazad.. realno e da se ocekuva deka Grcija bi imala sila toa da go stori kaj nekolku poveke NE.. da ne spmenuvam deka toa ke bide dokolku bide ofanziva na SAD.. sega kockite se poklopeni pa e vidime..
Jas da sum Bus posle ona so Gruzija tuka ke domonstriram sila.. tamu ke prepelkam nesto ko i sto pravat nesto humanitrija nesto silni zjavi a tuka na Balkan lupam so raka u astal.. i im kazuvam i na Rusija i na EU koj e gazda... so prost moment na resavanje na makedonskoto prasanje... ili otvaranje na istoto :)
Zatoa i se ljutam na ova komunistickive izrodi sto podaleku od djebot nemaat nitu kapacitet nitu vizija koja bi ja videle...
Ти исто тврдеше дека пред самитот на НАТО треба само да се налактивме во фотеља и две недели да не гледаме вести зошто работите НЕКОЈ ќе ги среди во наша полза и тој некој решил по секоја цена да не пикне во НАТО? Така ли беше?

Сега истото го тврдиш, не се секирајте се ќе биде во ред! Да не биде резултатот како оној од Букурешт да си останеме со прст во уста или не дај боже со трајно променето име?

На Америка око не и трепнува дали ние ќе се викаме Бантустан, Јунанистан (ова не може гејците ќе рипнат) или некако друкчија. Ги боли таквото. И нема заради нас да се спорат со Атина која повторно во секое време е спремна да купи оружје од нив во милионски суми. Па не се луди Американците заради нас да си кварат бизнис...

Ние сме еден нулти фактор и ако се чека Америка да ни среди во Совет за безбедност се плашам ќе чекаме следните 100 години.

Преговорите треба да се прекинат и да се бара друго чаре. Срамота е бе да преговараш за сопствено име па и во какви обланди да е завиткано!!!
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.498
Во врска со владиниот став за двојна формула за името, Милошоски посочи дека тоа одговара како преговарачка позиција во однос на грчкиот став за едно име за севкупна употреба.



Не тупи бе Братот.
Цела вечер се трудам да ти извлечам збор/два за изјавата на Милошоски.
А ти пак мај нејм ју нејм...
Доколку немаш што да кажеш, барем молчи си.

Ај првин разјасни на што алудираш со изјавата на Милошовски, не разбирам во каква позиција до сега бевме?

За оваа ли изјава станува збор:
Неговата изјава уследи како реакција на оценката на шефицата на грчката дипломатија Дора Бакојани, дека премиерот Никола Груевски со активирањето на двојната формула прави сериозна грешка и сноси одговорност за каква било пречка во преговорите, и пошироко, за евро-атлантскиот курс на државата.

„Изјавата на Бакојани е само потврда на претходните најави дека Грција, како прво, работи на сценарио со кое, употребувајќи го спорот за името, сака да покрие некои домашни прилично големи корупциски скандали, а, како второ, за неуспехот на решавањето на овој од Грција наметнат проблем, да најде друг виновник, освен грчката влада“, изјави Милошоски.
„Сметам дека нивната фригидност и закопаност во рововите на една непопустлива позиција, која има за цел да го наруши нашиот суверенитет, достоинство и право на самоопределување, е вистинската причина, заедно со нивните домашни корупциски скандали, зошто засега немаме поместување напред во разговорите за името“, оцени Милошоски.
Во врска со владиниот став за двојна формула за името, Милошоски посочи дека тоа одговара како преговарачка позиција во однос на грчкиот став за едно име за севкупна употреба.
И?




Ова беше само загревање... Реаленопулос..

17.01.2005
Македонскиот претседател Бранко Црвенковски по денешната седница на Советот за безбедност, изјави дека:

Црвенковски: „РМ останува на ставот за двојна формула за името“

Остануваме на нашиот став затоа што цениме дека аргументите што ги имаме се издржани и дека тоа е еден принципиелен пристап и став и оти нема потреба да го менуваме“, нагласи Црвенковски.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=41776



Кај сме сега со “ставот“ на државникот?

Наврати се на претходниот ми пост.. и се е јасно.


Остана ли уште некој да продава морал.. ОБРАЗ- ЃОН
 

Kajgana Shop

На врв Bottom