Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Дајте предлог филм со шума, куќа и хорор да е со тепање. Бара за вечер женава таков, ми вели прееска знајш каков ми се гледа, хорор со куќа, шума. Сите шо ги знаев мој ми се потрошија, од Еden Lake, до то со наци зомбињата Dead Snow, Descent и класиките. Арно пред да се оженам си цепев европска кинематографија :D
 
Дајте предлог филм со шума, куќа и хорор да е со тепање. Бара за вечер женава таков, ми вели прееска знајш каков ми се гледа, хорор со куќа, шума. Сите шо ги знаев мој ми се потрошија, од Еden Lake, до то со наци зомбињата Dead Snow, Descent и класиките. Арно пред да се оженам си цепев европска кинематографија :D

So moite A24 filmovi..
Film za stravot i moze da se izvadi diskustija posle gledanje. Specificen e taka sto mozes da odish so posigurna opcija kako The Cabin in The Woords

 
Бреј ама е досаден овој Персона. :гик:

Сите филмови на Бергман се вакви досадни филозофски замарања? Да не се мачам џабе.

И да, успат ако некој може да објасни што е толку спектакуларно у филмов? За содржината ме интересира пошто кур ме боли колку бил технички напреден со камерата и кадрите за тоа време.

Убава жена оваа Лив Улман.
 
Бреј ама е досаден овој Персона. :гик:

Сите филмови на Бергман се вакви досадни филозофски замарања? Да не се мачам џабе.

И да, успат ако некој може да објасни што е толку спектакуларно у филмов? За содржината ме интересира пошто кур ме боли колку бил технички напреден со камерата и кадрите за тоа време.

Убава жена оваа Лив Улман.
За ова ќе ме банираат од форумов, али..

Само Седмиот печат го гледав и многу лош филм е.
 
Бреј ама е досаден овој Персона. :гик:

Сите филмови на Бергман се вакви досадни филозофски замарања? Да не се мачам џабе.

И да, успат ако некој може да објасни што е толку спектакуларно у филмов? За содржината ме интересира пошто кур ме боли колку бил технички напреден со камерата и кадрите за тоа време.

Убава жена оваа Лив Улман.
За ова ќе ме банираат од форумов, али..

Само Седмиот печат го гледав и многу лош филм е.
Мене Autumn Sonata и Wild Strawberries ми се свиѓаа, глејте ги
 
Јас пак со руските, ама не можев, а да не го предложам филмов да го изгледате сите. Се мислев да го чувам за филм клуб, ама којзнае кога пак ќе ми дојде ред. :D

889.jpg


Снимен по вистинска случка за протести во 60-тите години во СССР, кога група на работници си ги бараат своите права во едно мало градче близу Црното море.
Многу добри кадри има, црно-белата снимка додава длабочина уште повеќе и го "оживува" тоа време.
@Zlatikevichius и @Shawn Spencer му имаат исто дадено 4-ка на летер, што значи не е случајност. :D
Филмов беше во кратката листа за Оскар за странски лани. На Андреј Кончаловски е, одличен режисер е. Ако не си го гледал, препорака од мене и за Рај, од истиот режисер.
 
Не и фали ништо. Има вишок пластика у фацата у обид да не личи на жаба миксана со игуана.
Цело време им јадам гомна на другари дека Ема Стоун ми личи на жаба/вол ради воловскине очи и ме праат будала! Си викав: „Алас, ко што би рекол Ванлок, можда е до мене". Повеќе не се осеќам осамен во мојот естетски светоглед.
 
Цело време им јадам гомна на другари дека Ема Стоун ми личи на жаба/вол ради воловскине очи и ме праат будала! Си викав: „Алас, ко што би рекол Ванлок, можда е до мене". Повеќе не се осеќам осамен во мојот естетски светоглед.
А па од друга страна Ања Тејлор Џој ми е преубава и пресекси. :D
 
А па од друга страна Ања Тејлор Џој ми е преубава и пресекси. :D
Иначе глеам дека си го пцуел Бергман и плукаш по филозофија у филм, па ме повреди на двата најсмртоносни начини што можеше. Освен што веќе те барам каде живееш, сеа ќе ти пишам што се дешава у филмот! ♥️
Шала на страна...

Филмот не е наративен у смислата на филмови што се гледаат за да видиш што ќе се случи следно. У такви тупаџиски филмови, режисерите гледаат да симболизираат внатрешни психолошки состојби преку надворешни настани. Како кратко објаснување, можеш да кажеш дека све тоа е одраз на стварите што ѝ се дешаваат у глава. Као у Фајт Клаб кога имаш темни бои во сцените кога овој психолошки се распаѓа, а светли кога е у реалниот свет. Фајт Клаб (иако воопшто не е ист) е добра споредба со Персона.

Накратко, Персона се повикува на Јунг, односно маската што ја носиме и како се прикажуваме пред други луѓе. Елизабет е актерка што решава да си ги скрие фрките со селективен мутизам. Алма е нејзиниот контраст, односно сѐ што не е оваа. Они веројатно се истата личност и Бергман симболизира дисоцијативно растројство. У наратологија (наука за тоа како се пишува проза) има едно нешто што се вика „ликови дублети". Тоа е кога еден лик ги попунуе недостатоците на другиот и обратно. Ова е у тој стил исто ко у Фајт Клаб.

Малце тупаџиски звучи, ама тоа какви кадри снимал и све е генијално не поради некаква технолошка спремност за тоа време, туку бидејќи имал генијални идеи. А начинот како снимаш нешто (формата) е тоа што му дава квалитет. Ја многу одамна, кога бев млад и неук како тебе, серев за тоа како Бела Тар е досаден со 10 мин. сцена од крави како одат. После сконтав дека тие филмови без многу дејства се напраени да ги глеаш и да ја доживуеш формата без да мислиш што следно, односно да уживаш у емотивната импресија што ти ја даваат пошто тоа им е целта, а не да раскажат приказна. Не се наменети да се интерпретираат ко: „Што се случи, не сфаќам". Нема никад да сфатиш со таков пристап пошо ликовите симболизираат унутрашни состојби, па треба тренинг и култивираност за да глеаш таков филм. Али после се вари, конташ шо е моментот и почнуеш да стануеш елитист у уметност, па им сереш на глупи шабани, качен на коњот! Е сеа, тој начин на кроење филмови (без јасна нарација) не е напраен за задржуење внимание и забава, ами за високи естетски доживљај, шабан еден! Те мразам, ради таквите како тебе светот страда и се надевам дека Ставро ќе ти пише од 3573234553-от акаунт колку си глуп и неписмен. Иди слушај турбо фолк у кафана со Сусаро и зборете како Синан е врвот на босанскиот синт сурф-турбофолк, додека ве снимаат и ве пуштаат на ТикТок како урлате.

Глеј му го Диви Јагоди (што вика Корвус), тоа му е убаво филмче, со фина приказна.
 
Иначе глеам дека си го пцуел Бергман и плукаш по филозофија у филм, па ме повреди на двата најсмртоносни начини што можеше. Освен што веќе те барам каде живееш, сеа ќе ти пишам што се дешава у филмот! ♥
Шала на страна...

Филмот не е наративен у смислата на филмови што се гледаат за да видиш што ќе се случи следно. У такви тупаџиски филмови, режисерите гледаат да симболизираат внатрешни психолошки состојби преку надворешни настани. Како кратко објаснување, можеш да кажеш дека све тоа е одраз на стварите што ѝ се дешаваат у глава. Као у Фајт Клаб кога имаш темни бои во сцените кога овој психолошки се распаѓа, а светли кога е у реалниот свет. Фајт Клаб (иако воопшто не е ист) е добра споредба со Персона.

Накратко, Персона се повикува на Јунг, односно маската што ја носиме и како се прикажуваме пред други луѓе. Елизабет е актерка што решава да си ги скрие фрките со селективен мутизам. Алма е нејзиниот контраст, односно сѐ што не е оваа. Они веројатно се истата личност и Бергман симболизира дисоцијативно растројство. У наратологија (наука за тоа како се пишува проза) има едно нешто што се вика „ликови дублети". Тоа е кога еден лик ги попунуе недостатоците на другиот и обратно. Ова е у тој стил исто ко у Фајт Клаб.

Малце тупаџиски звучи, ама тоа какви кадри снимал и све е генијално не поради некаква технолошка спремност за тоа време, туку бидејќи имал генијални идеи. А начинот како снимаш нешто (формата) е тоа што му дава квалитет. Ја многу одамна, кога бев млад и неук како тебе, серев за тоа како Бела Тар е досаден со 10 мин. сцена од крави како одат. После сконтав дека тие филмови без многу дејства се напраени да ги глеаш и да ја доживуеш формата без да мислиш што следно, односно да уживаш у емотивната импресија што ти ја даваат пошто тоа им е целта, а не да раскажат приказна. Не се наменети да се интерпретираат ко: „Што се случи, не сфаќам". Нема никад да сфатиш со таков пристап пошо ликовите симболизираат унутрашни состојби, па треба тренинг и култивираност за да глеаш таков филм. Али после се вари, конташ шо е моментот и почнуеш да стануеш елитист у уметност, па им сереш на глупи шабани, качен на коњот! Е сеа, тој начин на кроење филмови (без јасна нарација) не е напраен за задржуење внимание и забава, ами за високи естетски доживљај, шабан еден! Те мразам, ради таквите како тебе светот страда и се надевам дека Ставро ќе ти пише од 3573234553-от акаунт колку си глуп и неписмен. Иди слушај турбо фолк у кафана со Сусаро и зборете како Синан е врвот на босанскиот синт сурф-турбофолк, додека ве снимаат и ве пуштаат на ТикТок како урлате.

Глеј му го Диви Јагоди (што вика Корвус), тоа му е убаво филмче, со фина приказна.
Џабе филозофии кога досаден ми е за гледање. Не дојдов да студирам психологија и филозофија туку сакам да гледам филм. Т.е нека е и филозофија и психологија ама сакам да ми е интересно, ко на Пол Томас Андерсон филмовите.

Фајт Клаб поише се ослонува на факторот изненадување односно плот твист на крајот и ако случајно во текот на филмот го приметиш спојлерот ќе ти биде тапа финалето на крај без разлика колку Финчер филозофира.

Убаво го спомна Сусаро, имаше една приказна раскажувано за една пејачка што пеела у некоја биртија и како он цел живот ја барал неа иако идел и по симфонии, опери, пичкематерине бла бла.
Колку сака нека е добар филозоф и генијалец Бергман кога ми е досаден за гледање ако целата филмографија му е базирана на сличен концепт како овој. Ме боли кур сфаќаш. Досадно ми е да ја глеам таа генијална филозофија.

Све е тоа во ред што го збориш, не реков дека е лошо или погрешно, туку е досадно.
 
Џабе филозофии кога досаден ми е за гледање. Не дојдов да студирам психологија и филозофија туку сакам да гледам филм. Т.е нека е и филозофија и психологија ама сакам да ми е интересно, ко на Пол Томас Андерсон филмовите.

Фајт Клаб поише се ослонува на факторот изненадување односно плот твист на крајот и ако случајно во текот на филмот го приметиш спојлерот ќе ти биде тапа финалето на крај без разлика колку Финчер филозофира.

Убаво го спомна Сусаро, имаше една приказна раскажувано за една пејачка што пеела у некоја биртија и како он цел живот ја барал неа иако идел и по симфонии, опери, пичкематерине бла бла.
Колку сака нека е добар филозоф и генијалец Бергман кога ми е досаден за гледање ако целата филмографија му е базирана на сличен концепт како овој. Ме боли кур сфаќаш. Досадно ми е да ја глеам таа генијална филозофија.

Све е тоа во ред што го збориш, не реков дека е лошо или погрешно, туку е досадно.
Знам, бе. Ова што ти го пишав беше у контекст на прашањето што се дешава у филмот, па глеав да објаснам на кратко. Иначе има он филмови што се поише со раскажување, слајс оф лајф ко Диви Јагоди. Пак е спор, нема забава, ама има конретна прича. Седмиот печат исто му е океј, сатира на религија и други ствари. Глеј му ги тие, полесни се за глеање од Персона.
 
не е напраен за задржуење внимание и забава, ами за високи естетски доживљај, шабан еден! Те мразам, ради таквите како тебе светот страда и се надевам дека Ставро ќе ти пише од 3573234553-от акаунт колку си глуп и неписмен. Иди слушај турбо фолк у кафана со Сусаро и зборете како Синан е врвот на босанскиот синт сурф-турбофолк, додека ве снимаат и ве пуштаат на ТикТок како урлате.
Moже авторски права за овој дел?:D
 
Убаво го спомна Сусаро, имаше една приказна раскажувано за една пејачка што пеела у некоја биртија и како он цел живот ја барал неа иако идел и по симфонии, опери, пичкематерине бла бла.
Снимајте ми ја Жаки во Орхидеја и не лафи многу

Јас ќе ви пуштам од волшебната флејта некое клипче :pipi:
 
Последно уредено:
Е, кој не направи за инат една Орхидеја како што немало збиранка одамна, еве на. Со антидрескод, со антиелитистичка селекција за влез со свееееее. Ако имаш сако, кошула (освен хавајка) и кондури сместа ќе бидеш вратен уште на влез. Ако нарачаш алкохол што не е пиво, вино, ракија или мастика на клоци ќе бидеш дигнат од балкон директно низ брдото. А ако на некој му текне да нарача карамелизиран кромид, поховани маслинки со тоа педерското пиперче во средина или цезар салата со "ДРЕСИНГ" ќе биде млатен со ногарки од дрвените столици од 91-ва. Влез-строго сељаци, со моја лична селекција така што ќе бидат испрашувани на влез за доказ дека се сељаци. На пример да кажат 5 песни од Драгана Миркович или да го опишат ентериерот на клуб Милениум Белимбегово или клуб Рицар трговскиот во Лисиче или да дадат три кеч фрази од филмови и серии како Ране или Јужни Ветар.
Прв меѓу еднаквите и единствен за кој нема да важат протоколите ќе биде Вардарски поради овој пост тука:


и овој тука:


Сликите од дешавката ќе бидат испратени строго кај Бијонс, во најсигурни раце дека нема да бидат избришани и затурени туку педантно и детално архивирани и сочувани за future reference.

Е тек тогаш ќе ве питам на qров и за Бергман и за Тарковски и за Линч и за брача Коен.

П.С. Жаки е на жалост пензионирана од музиката, последна информација е дека работи како обезбедување на СГС во Сити Мол.

 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom