Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување

Нека оди во арапските земји или Пакистан каде што 100% емоционални и нерационални мажи одлучуваат.

Иначе кога сме веќе тука, имам одбивност према романтични филмови, со исклучок на Before Sunrise. Другите два дела не сум ги гледал.
 
Дајте предлог филм со шума, куќа и хорор да е со тепање. Бара за вечер женава таков, ми вели прееска знајш каков ми се гледа, хорор со куќа, шума. Сите шо ги знаев мој ми се потрошија, од Еden Lake, до то со наци зомбињата Dead Snow, Descent и класиките. Арно пред да се оженам си цепев европска кинематографија :D
 
Дајте предлог филм со шума, куќа и хорор да е со тепање. Бара за вечер женава таков, ми вели прееска знајш каков ми се гледа, хорор со куќа, шума. Сите шо ги знаев мој ми се потрошија, од Еden Lake, до то со наци зомбињата Dead Snow, Descent и класиките. Арно пред да се оженам си цепев европска кинематографија :D
I spit on your grave
 
Дајте предлог филм со шума, куќа и хорор да е со тепање. Бара за вечер женава таков, ми вели прееска знајш каков ми се гледа, хорор со куќа, шума. Сите шо ги знаев мој ми се потрошија, од Еden Lake, до то со наци зомбињата Dead Snow, Descent и класиките. Арно пред да се оженам си цепев европска кинематографија :D
 
Дајте предлог филм со шума, куќа и хорор да е со тепање. Бара за вечер женава таков, ми вели прееска знајш каков ми се гледа, хорор со куќа, шума. Сите шо ги знаев мој ми се потрошија, од Еden Lake, до то со наци зомбињата Dead Snow, Descent и класиките. Арно пред да се оженам си цепев европска кинематографија :D

So moite A24 filmovi..
Film za stravot i moze da se izvadi diskustija posle gledanje. Specificen e taka sto mozes da odish so posigurna opcija kako The Cabin in The Woords

 
Бреј ама е досаден овој Персона. :гик:

Сите филмови на Бергман се вакви досадни филозофски замарања? Да не се мачам џабе.

И да, успат ако некој може да објасни што е толку спектакуларно у филмов? За содржината ме интересира пошто кур ме боли колку бил технички напреден со камерата и кадрите за тоа време.

Убава жена оваа Лив Улман.
 
Бреј ама е досаден овој Персона. :гик:

Сите филмови на Бергман се вакви досадни филозофски замарања? Да не се мачам џабе.

И да, успат ако некој може да објасни што е толку спектакуларно у филмов? За содржината ме интересира пошто кур ме боли колку бил технички напреден со камерата и кадрите за тоа време.

Убава жена оваа Лив Улман.
За ова ќе ме банираат од форумов, али..

Само Седмиот печат го гледав и многу лош филм е.
 
Бреј ама е досаден овој Персона. :гик:

Сите филмови на Бергман се вакви досадни филозофски замарања? Да не се мачам џабе.

И да, успат ако некој може да објасни што е толку спектакуларно у филмов? За содржината ме интересира пошто кур ме боли колку бил технички напреден со камерата и кадрите за тоа време.

Убава жена оваа Лив Улман.
За ова ќе ме банираат од форумов, али..

Само Седмиот печат го гледав и многу лош филм е.
Мене Autumn Sonata и Wild Strawberries ми се свиѓаа, глејте ги
 
Јас пак со руските, ама не можев, а да не го предложам филмов да го изгледате сите. Се мислев да го чувам за филм клуб, ама којзнае кога пак ќе ми дојде ред. :D

889.jpg


Снимен по вистинска случка за протести во 60-тите години во СССР, кога група на работници си ги бараат своите права во едно мало градче близу Црното море.
Многу добри кадри има, црно-белата снимка додава длабочина уште повеќе и го "оживува" тоа време.
@Zlatikevichius и @Shawn Spencer му имаат исто дадено 4-ка на летер, што значи не е случајност. :D
Филмов беше во кратката листа за Оскар за странски лани. На Андреј Кончаловски е, одличен режисер е. Ако не си го гледал, препорака од мене и за Рај, од истиот режисер.
 
А па од друга страна Ања Тејлор Џој ми е преубава и пресекси. :D
Иначе глеам дека си го пцуел Бергман и плукаш по филозофија у филм, па ме повреди на двата најсмртоносни начини што можеше. Освен што веќе те барам каде живееш, сеа ќе ти пишам што се дешава у филмот! ♥️
Шала на страна...

Филмот не е наративен у смислата на филмови што се гледаат за да видиш што ќе се случи следно. У такви тупаџиски филмови, режисерите гледаат да симболизираат внатрешни психолошки состојби преку надворешни настани. Како кратко објаснување, можеш да кажеш дека све тоа е одраз на стварите што ѝ се дешаваат у глава. Као у Фајт Клаб кога имаш темни бои во сцените кога овој психолошки се распаѓа, а светли кога е у реалниот свет. Фајт Клаб (иако воопшто не е ист) е добра споредба со Персона.

Накратко, Персона се повикува на Јунг, односно маската што ја носиме и како се прикажуваме пред други луѓе. Елизабет е актерка што решава да си ги скрие фрките со селективен мутизам. Алма е нејзиниот контраст, односно сѐ што не е оваа. Они веројатно се истата личност и Бергман симболизира дисоцијативно растројство. У наратологија (наука за тоа како се пишува проза) има едно нешто што се вика „ликови дублети". Тоа е кога еден лик ги попунуе недостатоците на другиот и обратно. Ова е у тој стил исто ко у Фајт Клаб.

Малце тупаџиски звучи, ама тоа какви кадри снимал и све е генијално не поради некаква технолошка спремност за тоа време, туку бидејќи имал генијални идеи. А начинот како снимаш нешто (формата) е тоа што му дава квалитет. Ја многу одамна, кога бев млад и неук како тебе, серев за тоа како Бела Тар е досаден со 10 мин. сцена од крави како одат. После сконтав дека тие филмови без многу дејства се напраени да ги глеаш и да ја доживуеш формата без да мислиш што следно, односно да уживаш у емотивната импресија што ти ја даваат пошто тоа им е целта, а не да раскажат приказна. Не се наменети да се интерпретираат ко: „Што се случи, не сфаќам". Нема никад да сфатиш со таков пристап пошо ликовите симболизираат унутрашни состојби, па треба тренинг и култивираност за да глеаш таков филм. Али после се вари, конташ шо е моментот и почнуеш да стануеш елитист у уметност, па им сереш на глупи шабани, качен на коњот! Е сеа, тој начин на кроење филмови (без јасна нарација) не е напраен за задржуење внимание и забава, ами за високи естетски доживљај, шабан еден! Те мразам, ради таквите како тебе светот страда и се надевам дека Ставро ќе ти пише од 3573234553-от акаунт колку си глуп и неписмен. Иди слушај турбо фолк у кафана со Сусаро и зборете како Синан е врвот на босанскиот синт сурф-турбофолк, додека ве снимаат и ве пуштаат на ТикТок како урлате.

Глеј му го Диви Јагоди (што вика Корвус), тоа му е убаво филмче, со фина приказна.
 
Иначе глеам дека си го пцуел Бергман и плукаш по филозофија у филм, па ме повреди на двата најсмртоносни начини што можеше. Освен што веќе те барам каде живееш, сеа ќе ти пишам што се дешава у филмот! ♥
Шала на страна...

Филмот не е наративен у смислата на филмови што се гледаат за да видиш што ќе се случи следно. У такви тупаџиски филмови, режисерите гледаат да симболизираат внатрешни психолошки состојби преку надворешни настани. Како кратко објаснување, можеш да кажеш дека све тоа е одраз на стварите што ѝ се дешаваат у глава. Као у Фајт Клаб кога имаш темни бои во сцените кога овој психолошки се распаѓа, а светли кога е у реалниот свет. Фајт Клаб (иако воопшто не е ист) е добра споредба со Персона.

Накратко, Персона се повикува на Јунг, односно маската што ја носиме и како се прикажуваме пред други луѓе. Елизабет е актерка што решава да си ги скрие фрките со селективен мутизам. Алма е нејзиниот контраст, односно сѐ што не е оваа. Они веројатно се истата личност и Бергман симболизира дисоцијативно растројство. У наратологија (наука за тоа како се пишува проза) има едно нешто што се вика „ликови дублети". Тоа е кога еден лик ги попунуе недостатоците на другиот и обратно. Ова е у тој стил исто ко у Фајт Клаб.

Малце тупаџиски звучи, ама тоа какви кадри снимал и све е генијално не поради некаква технолошка спремност за тоа време, туку бидејќи имал генијални идеи. А начинот како снимаш нешто (формата) е тоа што му дава квалитет. Ја многу одамна, кога бев млад и неук како тебе, серев за тоа како Бела Тар е досаден со 10 мин. сцена од крави како одат. После сконтав дека тие филмови без многу дејства се напраени да ги глеаш и да ја доживуеш формата без да мислиш што следно, односно да уживаш у емотивната импресија што ти ја даваат пошто тоа им е целта, а не да раскажат приказна. Не се наменети да се интерпретираат ко: „Што се случи, не сфаќам". Нема никад да сфатиш со таков пристап пошо ликовите симболизираат унутрашни состојби, па треба тренинг и култивираност за да глеаш таков филм. Али после се вари, конташ шо е моментот и почнуеш да стануеш елитист у уметност, па им сереш на глупи шабани, качен на коњот! Е сеа, тој начин на кроење филмови (без јасна нарација) не е напраен за задржуење внимание и забава, ами за високи естетски доживљај, шабан еден! Те мразам, ради таквите како тебе светот страда и се надевам дека Ставро ќе ти пише од 3573234553-от акаунт колку си глуп и неписмен. Иди слушај турбо фолк у кафана со Сусаро и зборете како Синан е врвот на босанскиот синт сурф-турбофолк, додека ве снимаат и ве пуштаат на ТикТок како урлате.

Глеј му го Диви Јагоди (што вика Корвус), тоа му е убаво филмче, со фина приказна.
Џабе филозофии кога досаден ми е за гледање. Не дојдов да студирам психологија и филозофија туку сакам да гледам филм. Т.е нека е и филозофија и психологија ама сакам да ми е интересно, ко на Пол Томас Андерсон филмовите.

Фајт Клаб поише се ослонува на факторот изненадување односно плот твист на крајот и ако случајно во текот на филмот го приметиш спојлерот ќе ти биде тапа финалето на крај без разлика колку Финчер филозофира.

Убаво го спомна Сусаро, имаше една приказна раскажувано за една пејачка што пеела у некоја биртија и како он цел живот ја барал неа иако идел и по симфонии, опери, пичкематерине бла бла.
Колку сака нека е добар филозоф и генијалец Бергман кога ми е досаден за гледање ако целата филмографија му е базирана на сличен концепт како овој. Ме боли кур сфаќаш. Досадно ми е да ја глеам таа генијална филозофија.

Све е тоа во ред што го збориш, не реков дека е лошо или погрешно, туку е досадно.
 
Џабе филозофии кога досаден ми е за гледање. Не дојдов да студирам психологија и филозофија туку сакам да гледам филм. Т.е нека е и филозофија и психологија ама сакам да ми е интересно, ко на Пол Томас Андерсон филмовите.

Фајт Клаб поише се ослонува на факторот изненадување односно плот твист на крајот и ако случајно во текот на филмот го приметиш спојлерот ќе ти биде тапа финалето на крај без разлика колку Финчер филозофира.

Убаво го спомна Сусаро, имаше една приказна раскажувано за една пејачка што пеела у некоја биртија и како он цел живот ја барал неа иако идел и по симфонии, опери, пичкематерине бла бла.
Колку сака нека е добар филозоф и генијалец Бергман кога ми е досаден за гледање ако целата филмографија му е базирана на сличен концепт како овој. Ме боли кур сфаќаш. Досадно ми е да ја глеам таа генијална филозофија.

Све е тоа во ред што го збориш, не реков дека е лошо или погрешно, туку е досадно.
Знам, бе. Ова што ти го пишав беше у контекст на прашањето што се дешава у филмот, па глеав да објаснам на кратко. Иначе има он филмови што се поише со раскажување, слајс оф лајф ко Диви Јагоди. Пак е спор, нема забава, ама има конретна прича. Седмиот печат исто му е океј, сатира на религија и други ствари. Глеј му ги тие, полесни се за глеање од Персона.
 
Е, кој не направи за инат една Орхидеја како што немало збиранка одамна, еве на. Со антидрескод, со антиелитистичка селекција за влез со свееееее. Ако имаш сако, кошула (освен хавајка) и кондури сместа ќе бидеш вратен уште на влез. Ако нарачаш алкохол што не е пиво, вино, ракија или мастика на клоци ќе бидеш дигнат од балкон директно низ брдото. А ако на некој му текне да нарача карамелизиран кромид, поховани маслинки со тоа педерското пиперче во средина или цезар салата со "ДРЕСИНГ" ќе биде млатен со ногарки од дрвените столици од 91-ва. Влез-строго сељаци, со моја лична селекција така што ќе бидат испрашувани на влез за доказ дека се сељаци. На пример да кажат 5 песни од Драгана Миркович или да го опишат ентериерот на клуб Милениум Белимбегово или клуб Рицар трговскиот во Лисиче или да дадат три кеч фрази од филмови и серии како Ране или Јужни Ветар.
Прв меѓу еднаквите и единствен за кој нема да важат протоколите ќе биде Вардарски поради овој пост тука:


и овој тука:


Сликите од дешавката ќе бидат испратени строго кај Бијонс, во најсигурни раце дека нема да бидат избришани и затурени туку педантно и детално архивирани и сочувани за future reference.

Е тек тогаш ќе ве питам на qров и за Бергман и за Тарковски и за Линч и за брача Коен.

П.С. Жаки е на жалост пензионирана од музиката, последна информација е дека работи како обезбедување на СГС во Сити Мол.

 
Сеа ме разврза у сериозните муабети, одамна го неам дрвено, али поврзано со темава. :D Во посериозна нота за муабетов. Ова важи за секоја уметничка форма, било литература, филм, музика или било што.

Едноставните уметнички форми што се пишуваат по рецепта се супер. Нема ништо погрешно у нив и ја никад не сум ги судел. Иам изглеано/ислушано/прочитано мал милион забавни и „евтини“ работи. Али каде лежи вредноста у „добрата“ уметност? Таа е навидум досадна, ама не е интринзично досадна, туку е можеби најинтересна од све ако ја разбираш. Досадно ни е сѐ што не разбираме, умот го трга вниманието бидејќи не регистрира значење и го доживуваме како досадно. Некој што е навлезен у кодирање дрка на кодови пошо разбира што се дешава и го глеа јакото у тоа. На многумина тоа им е најдосадното нешто у свет. Да ја земеме музиката ко пример (со Шабан и оркестарот). Да речеме дека почнуеш да свириш инструмент и се упознаваш со основните правила на музичка теорија. Глеаш молски и дурски скали. Тие се така дизајнирани, не дизајнирани, откриени, што као формула кликаат кај секој. У природата на луѓето е да се осеќаат добро кога слушаат песни со прогресија на акорди у тие скали. И свириш 20-30 песни што се кечи. Супер се, убави се, ама после некое време ти скурчуе од истата „мелодичност“. Фаќаш подлабоко да проучуеш теорија и сакаш да знаеш зошто елитистиве трзаат на џез или класика. И као што проучуеш, навлегуваш у интрикантни детали на музичката форма, односно хармонија, мелодија, ритам, строфи итн. И зборувајќи со стручњаци, проучувајќи, гледајќи ја нивната перспектива, решаваш да го слушаш Ерик Сати. Приметуеш дека и он ги запазуе тие работи што си ги научил, на уште позаебано ниво. Убацуе некоја намалена тријада со седмица каде не треба да стои, ама звучи фраерски. Ствара тензија и после ја разрешуе тензијата. И си викаш, супер, типов е генијален, го контам до некаде, ама не скроз. И лонг стори шорт, после долго време проучување музичка форма, конташ дека мадафакерите што свират добар џез прават некои маестрални ствари кои не само што веќе не ти се досадни, туку ти се прејаки. Ги преслушуеш по 100 пати и откриваш нови финеси, јаки детали, музичката структура ти делуе ко топка што вибрира со тристо иљади особини на динамичност, енергија, ова она, глеаш дека овие си играат со тоа на некое префинето ниво и почнуеш да уживаш, дури и ти е прејако. Си морал да вложиш огромен напор за да стигнеш до фазата у која спонтано уживаш у џез. Наеднаш осеќаш дека ти се раѓаат нови естетски чувства што никад не си ги осетил и музиката ти задоволуе некаков глад што веќе не ти го даваат едноставниве форми. После слушаш некоја песна од Тоше и ти е репетитивна, досадна, истата формула. Ти се навикнало увото на таа елеганција, комплексност, што и да е, сеа Е А Б акорди ти се толку мех... Ти изглеа премногу евитно откако си просведочил ненормални композиции што ти будат такви чувства. Идејата е дека во секоја форма, не само музика, откако ќе решиш да навлезеш подлабоко, глеаш дека такви ко Бергман, Тарковски и слично, предизвикуваат елегантни чувства и Зек Снајдер почнуе да ти стануе срање. Достоевски така си игра со формалните елементи што ти буди некои заебани чувства, а пред сѐ ти е јак пошо сфаќаш и што праи. После више не те задоволуе нешо лабаво пошо не те храни и не добиваш ништо од тоа.

Грешката е ако станеш елитист. Елитистите не можат да сфатат како другиве што не навлегле до толку ко нив, не ја гледаат генијалноста у семиотика на ликови, не дркаат на тоа што авторот решил да ги замени субјектот и објектот, ама го задржал адресантот у некоја психолошка тријада и такви срања. Стануваат нердови што комуницираат на нердовски јазик и изолирани од останатиот дел од светот што можеби не сака така да глеа на уметноста ко нив. Стануваат Шелдон. Ми се дешавало и на мене, се вика илузија на лажен консензус. Очекуеш секој да „ги сака/согледа“ работите што ти ги согледуваш, секој да го интересира. Ако на тебе ти е јако, на сите треба да им биде јако. И нормално е тоа, сите сме тригер хепи за ствари што ни се свиѓаат. А и ја не сакам некои работи во кои луѓе уживаат пошто навлегле. Не ми биле приоритет. На пример ја не сум глеал фудбал и порано ми бил убер досаден (само ко мал гледав/играв). Еден краток период решив да навлезам у формации, ово, оно и да глеам фудбал со другари што пратат. И кога почнав да глеам колку заебанции има, почна да ми стануе интересно. Порано ми бил срање, после кога сум почнал да го учам, ми станал јак. Само шо ради обврски и силом прилике, не продужив активно да пратам. Нејсе.

Ја иам другари елитисти со кои се понашам ко шабан пошо тоа им преминуе у его-трип, мислат дека само пошо се навлезени у филмска форма/музичка форма/итн. дека контаат све и се интринзично подобри од другите. Е сеа, има една друга форма на елитисти што не сфаќаат квалитет, туку станале елитисти ради социјални околности. У друштво се гледа Тарковски, ерго Тарковски е супер. Шабан Шаулиќ е кич, Крафтверк е 10/10. Сум сведочел ситуации у кои некој пушта песна и чека дали другите ќе ја сакаат или ќе ја осудат ко кич. Ако не ја сакаат, доживуе тешки мелодрами, кршење на самодоверба, оувертхинкање за своите постапки у животот и тристо други срања. Тоа е више патолошко. Тие луѓе некад не ни уживаат у музика/филм, туку се цело време на штрец и самопреиспитување дали имаат добар вкус. Тоа е одвратно. Небаре ако слушне песна од Тоше у кафич ќе оглупе ако му се допадне. Ова не се ни заебавам, језиво е. Иам другар таков. И тоа е за на психијатар. Пошо има ненормално генијална уметност у ствари што се забавни и на кои трза публиката. Не мора да е комплицирано и/или немелодично за да е добро. И луѓе што го знаат тоа, бегаат од тие класификации што поише се его-трип него евалуација на уметност. Тарантино е забавен и е генијален, композициски, секако, да не навлагам. Пинк Флојд се многу мелодичен бенд, а се супер. Шабан, патем, со све Шемса, Синан и остала банда творат ненормално добра музика. Елитистичките постпанкери ќе го серат тоа ко кич (освен Ѓорѓи од 103 што поштуе Шабан и Шемса), ама тоа е ненормално добра музика, а плус гаѓа. И тоа ми требаше време да го сконтам иако ко копиљ ја слушав од Мерлин до Цеца. Па и сеа не ми сметаат. Така што може да е забавно за сите, а сепак многу добро. И секој треба да ужива во што сака, без да суди. Али честопати сакам, нешто што е многу субјективно, луѓето што гледаат некаква уметност, да речеме филм у случајов, да почнат да навлагаат у теорија на филм и други ствари, па да ги видат работите што ја сум ги видел за да разберат зошто Х е премногу добро. Дека откако би навлегле у тоа, ќе имаат огромна сатисфакција од филмови што сеа им се досадни бидејќи не знаат некои ствари што доколку би ги знаеле, би ги глеале истите филмови со други очи. Но тоа не значи дека секој треба да го праи тоа, само што човек тешко искача од својата глава и проекции. Нема зошо сите да сакаат да го прават тоа.
П.С. Жаки е на жалост пензионирана од музиката, последна информација е дека работи како обезбедување на СГС во Сити Мол.
Ти знаеш ли, дечко, дека пред 20 години (ко копиљ) јас сум ја просведочил Жаки на брод у Претор? И дека сум ѝ стаил 100 денари у цицки на танчарката што играше додека Жаки развалуеше? Иам и слика, ќе ја најдам и ќе ти ја пратам како доказ.
Само не на форум, Бијонс има најмено хакери.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom