Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

KoNtEjNeR

sapun
Член од
19 декември 2005
Мислења
2.306
Поени од реакции
44
da, ima moznost da e od navleguvanje na voda... i ushte pointeresno edeka sega e se suvo, pa kontaktot korodiran se isusil i ne prenesuva struja. ako se namokri mozda ke raboti, ama ne probuvaj ti toa... ova e samo glasno razmisluvanje... sepak, ako ne se razbirash vo avto elektrika podobro nemoj sam da eksperimentirash... iako e toa ednostavno, so greshno vrzuvanje mozesh da se potpalish... sepak idi si na serviser, ne e skapo toa...
однесено, тоа позади добро било, но пожелно да го сменам, а проблем направило што кога сам сум ја перел сум запушил нешто, и вода влегло негде кај осигурачите ли, не знам кај точно, и колата светеше ко елка :) сеа е ок...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Модераторот нека спои мислења.

Иначе за Пежо супер количе...само внимавај со цените на деловите. Французите се скапџии. Мада овој е постар модел, што значи ќе има поефтини делови, ама сепак...

Ако е се во ред со количето, не се двоуми да го купиш.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Јас би одел на варијанта 306 со багажник... Незам зошто, седан верзијата ми е поуба, во споредба со оргиналот.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Ствар на вкус. Мене сите ме бендисуваат...Пежо општо добар дизајн до сега имаат освен неколку модели.

Сега новите што ги планираат нема да бидат толку убави.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
116
Поени од реакции
1
Епа чим нема Т значи е обичен дизел, или отвори хауба види ако има интеркулер ондак има турбо, само ја изгубиле буквата :)
а кај му стои тој интеркулер дај кази или подобро стави слика
 

Снајпериста

несреќник
Член од
20 ноември 2008
Мислења
293
Поени од реакции
4
Мислење за количево??? некој велат дека имаат голема потрошувачка, инаку бензинец е....?
[/url][/IMG]
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Мислење за количево??? некој велат дека имаат голема потрошувачка, инаку бензинец е....?
1100 кубика мотор, скоро ист од Југо. 1108 (кај Југо 1116) со исти КС (55). SOHC мотор исто. Значи некаде 8-10л/100км градска ако е во добра состојба. 6,5 отворена.
 
Член од
10 август 2010
Мислења
6
Поени од реакции
2
Не знам колку можете да помогнете, ама ќе прашам. Имам еден проблем при кочење на Лада Самара. Кога кочиш на брзина некаде 60-80 (и до 40 некаде, ама не е до толку изразено) целата кола се треси, скоро да се распадне. Тресењето доаѓа негде од напред. Прашав еден куп механичари, изменив еден куп делови (дискови, добоши, амортизери, зглобови, плочки, гуртни), ама тресењето остана. Чаре?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Не знам колку можете да помогнете, ама ќе прашам. Имам еден проблем при кочење на Лада Самара. Кога кочиш на брзина некаде 60-80 (и до 40 некаде, ама не е до толку изразено) целата кола се треси, скоро да се распадне. Тресењето доаѓа негде од напред. Прашав еден куп механичари, изменив еден куп делови (дискови, добоши, амортизери, зглобови, плочки, гуртни), ама тресењето остана. Чаре?
тресење при кочење поготово ако се осеќа дека е од напред, може да биде само од 3 причини:

-криви дискови (добоши)
-скинати чаури, ама нема многу да тресе,
-криви гуми, кои на балансирање се еднакви на тежина, ама при кочење се витоперат.

ако си сигурен дека гумите ти се ок, и ако си сменил дискови и си купил половни, не значи дека и тие се прави. ке ги земеш дисковите и ке ги однесеш на дреар (метало стругар) и за 300-400 денари ке ти ги пројде на дребунг, ке ги направи ПУШКА ПРАВИ... ако си во скопје, да ти препорачам еден во лисиче дреар, албанец е, ама професионалец поова прашање за дискови и добоши пеглање... гарант ти е до тоа...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
ако си сигурен дека гумите ти се ок, и ако си сменил дискови и си купил половни, не значи дека и тие се прави. ке ги земеш дисковите и ке ги однесеш на дреар (метало стругар) и за 300-400 денари ке ти ги пројде на дребунг, ке ги направи ПУШКА ПРАВИ... ако си во скопје, да ти препорачам еден во лисиче дреар, албанец е, ама професионалец поова прашање за дискови и добоши пеглање... гарант ти е до тоа...
Jaс имав слична мака на фиестата, тресеше напред на кочење... 3 пара дискови променав дури погодив едни квалитетни и прави. А неквалитетните и да ги израмни, пак ќе се искриват за брзо од топлината, тоа го вика моето искуство.
 
Член од
10 август 2010
Мислења
6
Поени од реакции
2
тресење при кочење поготово ако се осеќа дека е од напред, може да биде само од 3 причини:

-криви дискови (добоши)
-скинати чаури, ама нема многу да тресе,
-криви гуми, кои на балансирање се еднакви на тежина, ама при кочење се витоперат.

ако си сигурен дека гумите ти се ок, и ако си сменил дискови и си купил половни, не значи дека и тие се прави. ке ги земеш дисковите и ке ги однесеш на дреар (метало стругар) и за 300-400 денари ке ти ги пројде на дребунг, ке ги направи ПУШКА ПРАВИ... ако си во скопје, да ти препорачам еден во лисиче дреар, албанец е, ама професионалец поова прашање за дискови и добоши пеглање... гарант ти е до тоа...
Фала за советот, ќе пробам утре да ги рамнам дисковите. Иначе, цела епопеја е овој проблем. Почна откако ги сменивме предните амортизери и добошите. Уз пат, ми се блокира тогаш мењачот (или диференцијалот). Го отворивме мењачот, еден лагер не беше во ред. После ова, почна ова тресењето. Ги рамнев добошите, сменив дискови, плочки, гуртни, рамо и зглоб на предницата, предни гуми и тресењето си е исто како што беше. Пробавме и со дигнати тркала (без гуми) , во 4 брзина со гас да кочиме. При кочење највеќе се тресеше моторот и мењачот и имаше некој звук од таму. Значи гумите отпаѓаат. На татко ми му се сомнителни амортизерите и помалце диференцијалот (од тогаш почна проблемот, а и звукот што доаѓа од таму), иако јас не мислам дека може да е нешто од тоа.

--- надополнето ---

А иначе тресењето е нешто како земјотрес од 9 степени, шал-таблата се откачи од шрафовите од тресењето :S
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
добар тест сте направиле... дискови на рамнење дефинитивно... нема благе везе тоа диференцијал и амортизери... зборам само да тресе кога се кочи... а ако возиш и тресе тогаш е друга епопеја и муабет...

што треба да се пази за дисковите да не се искриват:

при суво и топло време, никако да се влетува со голема брзина во некој вир со вода... тогаш се криват дисковите. исто и ако идеш во перална, нај малку 30 минути да стои колата пред да земе тој со вапот да ја праска... тогаш се криват дисковите исто.. на загреан материјал, ладна вода, и тој се деформира... за зимно време не важи ова, зошто дисковите се ладни... значи ова срање со искривувањето на дисковите се дешава само во лето... во зимо може да се деси ако ти блокира некое тркало па да прегрее исто како во лето и да се деформира...


п.с. и моите се за рамнење... го заборавив правилото за во перална... од пат се враќам и директно во оние џубоксине со четки, зборам за авто пералните автоматизирани.... излегов од внатре и на прво кочење почна да ми тресе... значи инстант ми се искривија, а пред 10 месеци ги рамнев и си пазев од тогаш до сега... кретен, јбг, ама уморен бев, од грција се враќав и со сиот памет, пошто другиот ден пак идев за грција, ај да си ја исперам за утре да поспијам повеќе и ја ебав работата...
 
Член од
10 август 2010
Мислења
6
Поени од реакции
2
На возење не тресе, супер е онака колата. Иначе, фала многу за советот, утре дискови на рамнење, па ќе видиме каков ќе биде резултатот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom