Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мој совет е да бараш понатаму, за истите пари има постегнати ниви. Се гледа дека е фарбана, значи којзнае каква скапаница била, погледни ја хаубата како (не)лежи, воланот е сменет, гумите и се катастрофа а и нема плин. Оваа да ја потсредиш ќе треба да дадеш уште многу пари.
 
Здраво дечки,бидејќи знам има off road љубители на форумов да прашам што мислат за ладава http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=837384 и тоа само од сликиве :toe: далеку ми е Крива Паланка... и километражава 112000 мислам,многу е за ладава или не... ај коментарче нешто... :salut:


читајки те погоре, прочитав дека ти е за пентарење по планина. за таа работа ладава е створена. она што треба да ти кажам по сликиве, е дека нај веројатно е лупната па поправана, а можда е и само крпена па фарбана... никој не фарба лада нива од кеиф за бојата.
второ, шалт таблата е извитоперена од сонце, тоа е фалинки кај поевекето лади што се чувани на сонце. 3000 денари
трето, амортизерите на гепекот ги има и двата ама се истушени, затоа со даска ги потпрел, 1200 денари
четврто, гумите што ги гледам, се бааги келавица, и не се теренски гуми туку се за на асвалт. од 12.000 до 18.000 за нови гуми
петто, пишува дека е со плин ама не пишува дека е атестиран. бидејки е со карбуратор тоа ке те чини 30.000
шесто, за километражата, да не се секираш, овие мотори тераат и до 400.000 ако правилно се одржуваат и не се грбачат со преголеми обртаи, ама затоа дифернцијалите и мењачите им се промашени и си сакаат детална пажња и редовна инаку лесно зарибуваат..
седмо и последно, ладава не вреди за тиа пари, па таман и моторот да му е стакло... реална цена е околу 1700 до 2100 евра... никако 2950 евра...

за тие пари, боље купи сузуки самураи и ке имаш фенси возило-теренец... или ако сакаш да бидеш уште по голема манга почепкај низ пазар 3 ке најдеш кампањоли од мерцедес или од ленд ровер или било кој СТАР ЏИП кој буквално нема смрт по терени... една интересна фарба-боја некоја (инвестиција 200-300 евра) и ке бидеш шизик со кампањола која може да се качи онаму кај што магаре неможе да иде.... можеш да го вртиш како центирифуга по некој дол и пак на тркала да го ставиш, да запалиш и да си идеш...
 
читајки те погоре, прочитав дека ти е за пентарење по планина. за таа работа ладава е створена. она што треба да ти кажам по сликиве, е дека нај веројатно е лупната па поправана, а можда е и само крпена па фарбана... никој не фарба лада нива од кеиф за бојата.
второ, шалт таблата е извитоперена од сонце, тоа е фалинки кај поевекето лади што се чувани на сонце. 3000 денари
трето, амортизерите на гепекот ги има и двата ама се истушени, затоа со даска ги потпрел, 1200 денари
четврто, гумите што ги гледам, се бааги келавица, и не се теренски гуми туку се за на асвалт. од 12.000 до 18.000 за нови гуми
петто, пишува дека е со плин ама не пишува дека е атестиран. бидејки е со карбуратор тоа ке те чини 30.000
шесто, за километражата, да не се секираш, овие мотори тераат и до 400.000 ако правилно се одржуваат и не се грбачат со преголеми обртаи, ама затоа дифернцијалите и мењачите им се промашени и си сакаат детална пажња и редовна инаку лесно зарибуваат..
седмо и последно, ладава не вреди за тиа пари, па таман и моторот да му е стакло... реална цена е околу 1700 до 2100 евра... никако 2950 евра... за тиа пари, боље купи сузуки самураи и ке имаш фенси возило-теренец...

го спомна сузуки самурајот и јас несто да додадам супер дзипче ама само сто го нема многу кај нас тоа му е маната скоро ич не го продаваат
 
Во план ми е да купам Мини Морис, од старите наравно... Адаптиран за наши патишта е веќе, во смисла на милји - километри и воланот е префрлен на лева страна. Проблемот е што се двоумам заради делови и слични тракатанции, шо мојт да е прилично заебано за англиска кола. Совети?
 
Во план ми е да купам Мини Морис, од старите наравно... Адаптиран за наши патишта е веќе, во смисла на милји - километри и воланот е префрлен на лева страна. Проблемот е што се двоумам заради делови и слични тракатанции, шо мојт да е прилично заебано за англиска кола. Совети?

брат.. на прсти се бројат колку ги има во МК... што да ти кажам... ништо не паше од ниедна кола на нив... да не праам муабет дека имаат обратна струја... т.е. плусот од акумулаторот е на шасија, а другите кабли се на нула. има еден или двајца сервисери, кои се живи и уште работат само и исклучиво на мориси. треба да го купиш и да отидеш кај нив да го прегледаат па да ти кажат што е со колата... вака само од памет муабет....
 
читајки те погоре, прочитав дека ти е за пентарење по планина. за таа работа ладава е створена. она што треба да ти кажам по сликиве, е дека нај веројатно е лупната па поправана, а можда е и само крпена па фарбана... никој не фарба лада нива од кеиф за бојата.
второ, шалт таблата е извитоперена од сонце, тоа е фалинки кај поевекето лади што се чувани на сонце. 3000 денари
трето, амортизерите на гепекот ги има и двата ама се истушени, затоа со даска ги потпрел, 1200 денари
четврто, гумите што ги гледам, се бааги келавица, и не се теренски гуми туку се за на асвалт. од 12.000 до 18.000 за нови гуми
петто, пишува дека е со плин ама не пишува дека е атестиран. бидејки е со карбуратор (injection) ;) тоа ке те чини 30.000
шесто, за километражата, да не се секираш, овие мотори тераат и до 400.000 ако правилно се одржуваат и не се грбачат со преголеми обртаи, ама затоа дифернцијалите и мењачите им се промашени и си сакаат детална пажња и редовна инаку лесно зарибуваат..
седмо и последно, ладава не вреди за тиа пари, па таман и моторот да му е стакло... реална цена е околу 1700 до 2100 евра... никако 2950 евра...

за тие пари, боље купи сузуки самураи и ке имаш фенси возило-теренец... или ако сакаш да бидеш уште по голема манга почепкај низ пазар 3 ке најдеш кампањоли од мерцедес или од ленд ровер или било кој СТАР ЏИП кој буквално нема смрт по терени... една интересна фарба-боја некоја (инвестиција 200-300 евра) и ке бидеш шизик со кампањола која може да се качи онаму кај што магаре неможе да иде.... можеш да го вртиш како центирифуга по некој дол и пак на тркала да го ставиш, да запалиш и да си идеш...

Се согласувам со онак.

http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=523217

Купувај го ова и бркај работа. Suzuki Samurai според мене се најдобрите теренци после Land Rover. Отвори клипови во Англија. Сите вакви возат по манифестации (нормално почетниците).
 
Се согласувам со онак.

http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=523217

Купувај го ова и бркај работа. Suzuki Samurai според мене се најдобрите теренци после Land Rover. Отвори клипови во Англија. Сите вакви возат по манифестации (нормално почетниците).

овој ке го даде подоле самурајот... ке го даде според моја проценка за 2700-2750 јуреци... каде каде е по фенси ова од ладата, а брка барем исто колку нејзе работа, ДИФЕРЕНЦИЈАЛИТЕ им се практично НЕУНИШТИВИ... не сум сретнал некој до сега на самурај да се пожали на пренос или мењач... тоа е можда затоа што ги нема во толкав број колку ладите, ама и тие што сум ги видел и разговарал со сопствениците се фалат и воопшто не ги жалат дадените пари
 
Не ми изгледа баш топ, ама како што спомна некој тие добрите не се продаваат. Едно време се продаваше бел Самурај '95 со тврд кров, под 100.000 км ептен зачуван SK 464 FO (го видов денес). Тој можеби вредеше 3000-3500, овој погоре никако.
 
Имам Фиат Пунто 1.2 16v ELX 59kW, 2000 година.
Пред неколку месеци почна да ми работи чудно. Фабрички треба да работи на 7.5 (на обртометарот), а мене ми варира тоа. Кога ќе ја стартувам паѓа до 5, па пак ќе се качи кога ќе и дадам гас и пак паѓа до 5. Се случува некогаш и да ми угаси ако не и дадам гас. После некое време се стабилизира. И во место кога работи кога ќе се стабилизира супер работи, ама некогаш по малце ми тресе. Во вожња немам никаков проблем супер си работи. И имам правено редовно сервис. Може ли да ми каже некој што би можело да биде. Ја имам уклучувано на компјутер за проверка и јави повеќе грешки - дека работела на 3 клипа (некогаш не работел првиот, некогаш вториот, некогаш третиот, а некогаш четвртиот клип), дека имало проблем со ламбда сондата итн. кога ги избришавме грешките после веќе ништо не покажа.
Кажувајте дечки ако некој знае што би можело да биде. Фала
 
Cudna rabota...Denes otidov da kupam za pezo 405 1.8i sipka za ulje merenje sto e taa bidejki mojata gore toa gumiceto i bese vekje raspadnato i prskase ulje od tamo. Ja najdovme po katalog sipkata sto treba. i starata i novata se ista dolzina ama crtkite za min i max se na razlicno mesto i spored novata iskaca deka imam povekje ulje staeno....
 
Gde se tacno nalazi na puntu ne znam, jer ne vozim punto.

Problem je taj sto se sakupi prljavstina, garez i kada je auto na leru taj otvor (otvor izmedju usisnika i leptira) je jako mali, pa mu prljavstina smeta. Zbog ovoga variraju obrtaju.

Ako imas senzor koji ovo regulise onda nemoj dirati sam vec neko iskusniji odnosno majstor, ako nemas mozes sam da rasklopis i ocistis.

Ako auto trza u voznji moze biti da je bobina ili eventualno svecice, mada ne verujem da su svecice.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom