Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Ако некому нешто значи... No country for old men да го стаиш последен (претпоставувам се работи за личен ранкинг) во ваква конкуренција сериозно ме става во искушение да кажам дека изреката - " За вкусовите не се дискутира" е тотално срање.
Сум зборел за ова претходно, ама веројатно не си забележал:
1. Освен Fargo, и до некаде True Grit, се останато од Коенови ми е тешко, претенциозно срање. Според мене типците само се куроперчат и собираат поени на стара слава. Уште полош беше случајот со A Serious Man. Јас мислам дека здраворазумен човек не може тоа очајно парче измет да го смета за ремек дело. А го ставаат во секакви листи: најдобри на сите времиња, 1001 филм што мораш да ги изгледаш пред да умреш, и сл. Ама чуле луѓето дека е кул да ги сакаш Коенови, па затоа мислат дека и они се кул ако сметаат дека филмот е ремек дело. Јас друго објаснување не можам да најдам.
2. Коенови лично ги сместувам во топ 3 најнеомилени режисери, и дури си ветив на себеси дека веќе никогаш нема да си трошам драгоцено време за гледање нивни филмови. Според мене, она што Коенови се во Америка, е Теона кај нас. Едноставно не ги можам, и тоа е тоа.
3. Годината кога No Country for Old Men освои Оскар, меѓу петте номинирани беше и ремек делото There Will Be Blood на Пол Томас Андерсон. Со тоа што еден meh филм од едни од моите најомразени режисери успеа да му го земе Оскарот на еден од најдобрите филмови на деценијата, само ја разгоре мојата омраза кон тој филм. Јас уште не можам да сфатам како е тоа можно, и не можам да се помирам со тој факт.
4. И не застанувам тука. За мене No Country For Old Men е еден од најлошите филмови кој освоил Оскар во историјата, не само во последниве 25 години.
Сега се надевам е појасно.
 
Сум зборел за ова претходно, ама веројатно не си забележал:
1. Освен Fargo, и до некаде True Grit, се останато од Коенови ми е тешко, претенциозно срање. Според мене типците само се куроперчат и собираат поени на стара слава. Уште полош беше случајот со A Serious Man. Јас мислам дека здраворазумен човек не може тоа очајно парче измет да го смета за ремек дело. А го ставаат во секакви листи: најдобри на сите времиња, 1001 филм што мораш да ги изгледаш пред да умреш, и сл. Ама чуле луѓето дека е кул да ги сакаш Коенови, па затоа мислат дека и они се кул ако сметаат дека филмот е ремек дело. Јас друго објаснување не можам да најдам.
2. Коенови лично ги сместувам во топ 3 најнеомилени режисери, и дури си ветив на себеси дека веќе никогаш нема да си трошам драгоцено време за гледање нивни филмови. Според мене, она што Коенови се во Америка, е Теона кај нас. Едноставно не ги можам, и тоа е тоа.
3. Годината кога No Country for Old Men освои Оскар, меѓу петте номинирани беше и ремек делото There Will Be Blood на Пол Томас Андерсон. Со тоа што еден meh филм од едни од моите најомразени режисери успеа да му го земе Оскарот на еден од најдобрите филмови на деценијата, само ја разгоре мојата омраза кон тој филм. Јас уште не можам да сфатам како е тоа можно, и не можам да се помирам со тој факт.
4. И не застанувам тука. За мене No Country For Old Men е еден од најлошите филмови кој освоил Оскар во историјата, не само во последниве 25 години.
Сега се надевам е појасно.

Да не се разбереме погрешно, ја не сум фан на Коенови, а нит па не ги можам, фан сум на некои нивни филмови ко Millers Crossing, Barton Fink, Fargo до некаде поради целата атмосфера, и особено No country for old men кој ми е еден од најтензичните трилери воопшто, True grit и A serious man ги неам гледано.
 
Најтензичен трилер за една од најдосадните крими драми ever made, а веројатно и една од најлошите.

Плус, лош Три билборди, какви оскари, какви фалби, во право се и Џими и вот, филмов е просечна драмулетка.
 
Ево децо, гласањето може да почне ТУКА. Гласаме до петок, 16.03.2018, 20:00 часот.
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
bt6zY1i.png
Ајде екипо, кој не видел дека има посебна тема, бујрумте тука - ТУКА. Ги чекам вашите гласови.
 
Уживање беше првиот дел, али мислам никојпат нема да ја доловат атмосферата од Хари Потер. Нека зима ЏКР да пишува за Волдеморт рајзинг, првата војна пред Хари да се роди мислам ќе им донесе скоро исто толку успех како и ХП.
Има доволно материјал за трилогија, можат комотно да почнат од школските денови на Том Ридл.
Со оглед на фан базата која ја има ХП и алчноста за пари на студиото Ворнер Брос сигурно дека ќе има филмови и за тоа. Можеби сакаат да одат по тајмлајн прво со почетоците на Дамблдор па потоа ќе го воведат и Том Ридл, дружината на Блек,Лупин, Џејмс Потер итн итн.
 
Со оглед на фан базата која ја има ХП и алчноста за пари на студиото Ворнер Брос сигурно дека ќе има филмови и за тоа. Можеби сакаат да одат по тајмлајн прво со почетоците на Дамблдор па потоа ќе го воведат и Том Ридл, дружината на Блек,Лупин, Џејмс Потер итн итн.

Може ќе направат филм за дамблдор и дечко му педер, ништо чудно.
 
Овој филм одма само според плакатот можам да кажам дека е топ!
poster_opt.jpg
 
Може не е соодветен постов за тука, ама една од најактивните е темата па да си ја пробам среќата.

Дали некој ја има или знае каде може да се најде ТВ драмата „Парадоксот на Диоген“ со Ристо Шишков? На македонскиот тракер има два торента, но немаат сидери.
 
Овој филм одма само според плакатот можам да кажам дека е топ!
poster_opt.jpg

Не знам зашто не ја дава сликата.
Како и да е, не смее да се пропушти филм со вакви поставки.
MV5BMTA1NjI1NjAyODBeQTJeQWpwZ15BbWU4MDQ2NzY3ODQz._V1_UY1200_CR90,0,630,1200_AL_.jpg
 
Навистина не знам како може еден ваков шовинистички пристап да има некој во 21-век.
Во духот на денешницата недозволлива е ваква игнорантност кон едно уметничко дело кое ги инкорпорира најновите достигнувања на борбата за еднаквост на половите и еманципацијата на жената.

100% talking time ќе им дадат на жените во еден филм конечно, тоа се чекаше.
 
100% talking time ќе им дадат на жените во еден филм конечно, тоа се чекаше.
Ме потсеќа на усраниот YA тренд, кај што тинејџерите не само што се херои кои го спасуваат светот од ултимативното зло, туку се и главни протагонисти и споредни ликови, а богами често и ултимативното зло е тинејџер.
Политичката коректност како никогаш до сега се појавува како граничник на уметноста, која во својата суштина не трпи никакви граничници, а еден од основните постулати нејзини е слободата (на креаторот). Денес е ужасно смешно што филм може да успее или не, не заради неговите уметнички квалитети или слабости, туку исклучиво заради неговата политичка коректност или некоректност (што само по себе нема врска со уметноста).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom