Mondonico
ВАР експерт
- Член од
- 15 јануари 2013
- Мислења
- 10.396
- Поени од реакции
- 18.900
Мислам дека правилото важи исклучиво за пенали, за да нема двојна казна наеднаш, пенал + црвен. Плус тоа доколку прекршокот е неспортски или намерен пак ќе следи црвен.А ако 3 пута со рука спаси гол на противнички прекини ??? Тогаш испаѓа Цана џабе доби црвен. Глупости. Поглупо правило нема.
Единствената разлика е тоа што кога играч или голман ќе направи несакајќи прекршок за пенал, пример да задоцни со старт или слично ќе добие само жолт картон. Правилото е донесено пред се за 90% од пеналите кои ги прават голманите да не резултираат и со црвен картон.
. Ако е така дефинитивно смрдената УЕФА може слободно да се самозапали. 
..уште не научивте дека Европските екипи се врвот на фудбалот?..па Аргентина на СП во 2014 едвај со Швајцарија и Белгија се справи а камоли да игра против Франција(со нормален тренер),Германија и Шпанија(со нормален тренер)