Не знам зошто го сметате Лобстер дека со сила пробуе да биде уметнички и слично.. едноставно си е драма/комедија/романса прикажана на поинаков, оргинален начин... Во кино кога го гледав цела сала едно 5-6 пати се смеевме на глас, и никој околу мене не мрдна, шо обично не е случај во полна сала. Ја си уживав у порцијата Јастог, засеа у топ 10 од 2015.
ова со читливоста не ми е читливо шо сакаш да кажеш
Брат, се чита кога режисерот не може да изведе еден филм и да го исполни содржински како што треба, Лобстер е таков, се држи на симболизам со кој ги покажува екстремите на едн одехуманизирано општество. Читливо е тоа што режисерот редел рандом сцени една по една која од која почудна и побизарна, и очекува гледачот сам да им наоѓа смисла т.е со тоа што ќе си прави компаративен осврт со реалниот свет.
На почетокот тргна добро ама не се деси заплет никаде, само имаше тркалање напред без објаснувања, очекувајќи сторијата сама да му стане јасна на гледачот, а уствари требаше да се импровизира и нагаѓа цело време за тоа што го гледаме. Нешто како у Under the Skin, структурно исти се овие два филма, изведбата е одлична ама се содржински слаби, а кога мислам ан содржински слаби мислам на тоа што фалеше поцврста подефинирана сторија, развој на карактери, и барем по некоја информација за "системот".
Поентата на филмот секој различно на крај ќе ја толкува, смешниов форумски полицаец го толкува како "љубовта победува се

", некој ќе смета дека е општествена критика, итн итн..
Мислам дека првиот дел како интро ловеше една поента, вториот дел на крај дури проба да биде Бразил на Гилиам, Претенциозно според мене.

[DOUBLEPOST=1453582125][/DOUBLEPOST]
Lost Highway не ми се свиѓаше, али Mulholand, Blue Velvet, Twin Peaks ми се прејаки срања, the real shit
Не не, срања се и овие. Не се прај многу интелигентен.
