- Член од
- 28 октомври 2005
- Мислења
- 8.293
- Поени од реакции
- 1.646
и повеќе од еден доказДај ми еден единствен доказ дека реинкарнација постои
и повеќе од еден доказДај ми еден единствен доказ дека реинкарнација постои
Глупост. Од каде е ова факт?! Ако креаторот е безгрешен, тогаш неможе да прави грешки, ако тој самиот гледа грешка во нешто кое тој го креирал, тогаш на кој начин е безгрешен?Kреацијата не може да биде совршена со самиот факт што е створена. Тоа е нужна одлика на креацијата. Би било контрадикторно кога креацијата (творбата) би била совршена. Својството на творбата која започнала да постои откако е створена, е одлика на несовршеност. Создаденето битие е нужно ограничено, а подобро и да е такво, отколку воопшто да не постои. Зарем не? Според тоа, креацијата и тоа уште како може да погреши.
Кога и Творецот и творението би биле совршени едновремено, тогаш го имаме парадоксот од Исламот: кој прв постои, Алах или Куранот? Или и двете нешта постојат истовремено, отсекогаш? А кој кого го створил: Алах го створил Куранот или обратно?Kреацијата не може да биде совршена со самиот факт што е створена. Тоа е нужна одлика на креацијата. Би било контрадикторно кога креацијата (творбата) би била совршена. Својството на творбата која започнала да постои откако е створена, е одлика на несовршеност. Создаденето битие е нужно ограничено, а подобро и да е такво, отколку воопшто да не постои. Зарем не? Според тоа, креацијата и тоа уште како може да погреши.
Види го постот погоре...Ако светот е дело на безгрешен креатор, тогаш во неговата креација нема место за грешка.
Ако од перспектива на творецот, несовршеноста на створените нешта е грешка, нешто кое не требало да се случи, тогаш таквиот творец не е безгрешен, бидејќи гледа грешка во сопствената креација. Доколку пак таа несовршеност е допуштена со причина и цел, неможе да биде грешка, од проста причина што има цел зошто е допуштена, во тој случај, неможе да биде сметана за грев, грешка или зло од перспектива на творецот.Кога и Творецот и творението би биле совршени едновремено, тогаш го имаме парадоксот од Исламот: кој прв постои, Алах или Куранот? Или и двете нешта постојат истовремено, отсекогаш? А кој кого го створил: Алах го створил Куранот или обратно?
Несовршеноста од створените нешта е причина за нивно уподобување и движење кон Творецот.[DOUBLEPOST=1427927275][/DOUBLEPOST]
Види го постот погоре...
Не си Творец и не можеш да гледаш од перспектива на Творецот, а грешката е само твое мнение, не и Божја промисла.Ако од перспектива на творецот, несовршеноста на створените нешта е грешка,
Пак „муруваш телесно„: грешката и гревот не се створени за да бидат така и именувани. “Грешка„ не е исто што и „несовршеност„ а „грев„ е промашување на смислата од делувањето и целта од истото.Доколку пак таа несовршеност е допуштена со причина и цел, неможе да биде грешка, од проста причина што има цел зошто е допуштена, во тој случај, неможе да биде сметана за грев, грешка или зло од перспектива на творецот.
А ти си творец и можеш да гледаш од перспектива на творецот? Или тоа важи за сите други освен за тебе?Не си Творец и не можеш да гледаш од перспектива на Творецот, а грешката е само твое мнение, не и Божја промисла.
Стореноста и несовршеноста на нештата не е нивна „грешка„, туку причина за нивното уподобување и движење кон Творецот, како веќе напишав.
Сериозно.....кај ги копаш овие дебилни изрази?! Телесно мудрување....! Не бе, машинско е!Пак „муруваш телесно„:
грешката и гревот не се створени за да бидат така и именувани. “Грешка„ не е исто што и „несовршеност„ а „грев„ е промашување на смислата од делувањето и целта од истото.
Грешки и гревови чинат само разумни и несовршени битија, кои уживаат во огревовеноста.
Ако од перспектива на творецот, несовршеноста на створените нешта е грешка, нешто кое не требало да се случи, тогаш таквиот творец не е безгрешен, бидејќи гледа грешка во сопствената креација. Доколку пак таа несовршеност е допуштена со причина и цел, неможе да биде грешка, од проста причина што има цел зошто е допуштена, во тој случај, неможе да биде сметана за грев, грешка или зло од перспектива на творецот.
На погрешно прашање, се дава погрешен одговор.[DOUBLEPOST=1427997470][/DOUBLEPOST]А ти си творец и можеш да гледаш од перспектива на творецот?
Ако творението станало непослушно кон Творецот, тоа е грешка од самото творение, не е грешка од Творецот. Патем, Творецот не „изјавува„ дека створил нешта со грешка, туку, како што вели Постанокот, сам Бог виде(л) дека се‘ што створил, се‘ е/било добро.[DOUBLEPOST=1427997509][/DOUBLEPOST]Грешката и апсурдот е во концептот на безгрешен творец, што самиот гледа грешка во креацијата.
Личните навреди нема да ја променат мојата верска определба.Сериозно.....кај ги копаш овие дебилни изрази?! Телесно мудрување....! Не бе, машинско е!
Во секое добро има и зло нели? Како што има позитивна енергија има и негативна. Така е и со бог е позитивната енергија од која што се створени душите а негативната во народот позната како ѓаолот , многу луѓе Бог го сфаќаат како личност или како човек што ќе се појави пред вас , ние неможеме да го видеме Бог , неможеме да го допреме но можеме да го осетиме како виша позитивна сила во себе или околу.Има многу работи што не се докажани од науката , прост пример е тоа каде оди душата од кога ќе умре телото? Можеме само да си кажуваме претпоставки дека оди во други димензии 6 или 7 , или познато како рај и пекол , така да не ми се верува ни дека ќе се докаже дека постои или не постои Бог , тоа што не држи до Бог е верата.Глупост. Од каде е ова факт?! Ако креаторот е безгрешен, тогаш неможе да прави грешки, ако тој самиот гледа грешка во нешто кое тој го креирал, тогаш на кој начин е безгрешен?
Нема ништо погрешно во случајов. Ако забелешката се однесува на тоа дека не сум творец за да гледам од перспектива на творецот, тогаш како тоа не важи за тебе, па ти знаеш што гледа творецот од негова перспектива?На погрешно прашање, се дава погрешен одговор.
Ако се што створил било добро и тоа е негова констатација, негова перспектива, тогаш останува следниов заклучок: "...Доколку пак таа несовршеност е допуштена со причина и цел, неможе да биде грешка, од проста причина што има цел зошто е допуштена, во тој случај, неможе да биде сметана за грев, грешка или зло од перспектива на творецот."Ако творението станало непослушно кон Творецот, тоа е грешка од самото творение, не е грешка од Творецот. Патем, Творецот не „изјавува„ дека створил нешта со грешка, туку, како што вели Постанокот, сам Бог виде(л) дека се‘ што створил, се‘ е/било добро.
Верувам дека сега на сите ќе им се симне огромен товар од душата и ќе се почуствува глобално олеснување и спокој.Личните навреди нема да ја променат мојата верска определба.
Не планирам да губам еден час од животот на ова. Кажи ми конкретно, најкратко и најјасно што можеш.и повеќе од еден доказ
Добро и зло се концепти на дуалност, ако тврдиш дека постои само еден творец, тогаш дуалноста е апсурд од негова перспектива, бидејќи тој е на ниво на унитарност (еден е, нема друг). Неможе од една страна да тврдиш дека си безгрешен и дека се што си создал е добро, а од друга страна да ги делиш нештата на добри и зли.Во секое добро има и зло нели? Како што има позитивна енергија има и негативна. Така е и со бог е позитивната енергија од која што се створени душите а негативната во народот позната како ѓаолот , многу луѓе Бог го сфаќаат како личност или како човек што ќе се појави пред вас , ние неможеме да го видеме Бог , неможеме да го допреме но можеме да го осетиме како виша позитивна сила во себе или околу.Има многу работи што не се докажани од науката , прост пример е тоа каде оди душата од кога ќе умре телото? Можеме само да си кажуваме претпоставки дека оди во други димензии 6 или 7 , или познато како рај и пекол , така да не ми се верува ни дека ќе се докаже дека постои или не постои Бог , тоа што не држи до Бог е верата.
Да, нема ништо погрешно, освен погрешното прашање.Нема ништо погрешно во случајов.
Заклучокот е точен: нешто слично напишав и самиот.[DOUBLEPOST=1428002548][/DOUBLEPOST]Ако се што створил било добро и тоа е негова констатација, негова перспектива, тогаш останува следниов заклучок:
...нешто како глобалното затоплување, нели...Верувам дека сега на сите ќе им се симне огромен товар од душата и ќе се почуствува глобално олеснување и спокој.
Еве колку не си напишал такво нешто:Да, нема ништо погрешно, освен погрешното прашање.
Да те потсетам: зборуваш од Божја перспектива, а не си Бог.
Ми натураш дека јас сум гледал од истата перспектива, а не напишав такво нешто.
Нема тука никава грешка, не?
Ќе им биде судено според ниваната совест и според нивниот разум.
Тогаш незнам дали си свесен, но заклучокот за кој самиот призна дека е точен, ја исклучува можноста творецот да гледа на било што кое произлегува од него како на грев или зло, т.е да гледа во својата креација погрешни и непотребни нешта, исходи и особини.Заклучокот е точен: нешто слично напишав и самиот.
Да: напишав и сеуште стојам зад напишаното. Напишаното не е од Бога кажано, туку од Светиите, на кои им е објавено.[DOUBLEPOST=1428005144][/DOUBLEPOST]Еве колку не си напишал такво нешто:
.
Јас знам и по тоа прашање, можеш да бидеш спокоен...[DOUBLEPOST=1428005242][/DOUBLEPOST]Тогаш незнам дали си свесен, .
Заклучокот е точен, тоа 1000 пати можам да го повторам.но заклучокот за кој самиот призна дека е точен, ја исклучува можноста творецот да гледа на било што кое произлегува од него како на грев или зло, т.е да гледа во својата креација погрешни и непотребни нешта, исходи и особини.
Значи е човечка интерпретација, а ти самиот кажа дека човечката интерпретација не е валидна, бидејќи не е од позиција на творецот. Со ова признаваш дека слепо веруваш на интерпретации од луѓе и истите ги пласираш како апсолутна вистина.Да: напишав и сеуште стојам зад напишаното. Напишаното не е од Бога кажано, туку од Светиите, на кои им е објавено.
Ако знаеш, тогаш ќе ти биде јасно дека творецот неможе да биде судија, поради следниве причини:Јас знам и по тоа прашање, можеш да бидеш спокоен...