MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
- Член од
- 10 јануари 2008
- Мислења
- 20.396
- Поени од реакции
- 3.397
Го признавам од мене напишаното: а напишав дека се работи за објавена вистина до Светиите а не за човекова интерпретација.Значи е човечка интерпретација, а ти самиот кажа дека човечката интерпретација не е валидна, бидејќи не е од позиција на творецот. Со ова признаваш дека слепо веруваш на интерпретации од луѓе и истите ги пласираш како апсолутна вистина.
.
Божјата вистина секако дека е апсолутна, а не човекова и менливо-минлива.[DOUBLEPOST=1428010461][/DOUBLEPOST]
Точките 1 и 2 се обично „телесно мудрување„, кое наликува на средновековната схоластика, како обид да се „спушти„ Божјата вистина од ниво на објавена на ниво од човечки „докажана„ и „одбранета„ Божја вистина, која, како е познато, прејде во протестантизам (еве ги пак протестантите...).Ако знаеш, тогаш ќе ти биде јасно дека творецот неможе да биде судија, поради следниве причини:
1. Се потекнува од него, па и тоа што тој би го осудил како непотребно, како грешка, промашување, зло.
2. Ако еден од атрибутите што ги поседува е безгрешност, тогаш актот на судење би значел воочување на нешто кое не требало да се случи или да постои, а допуштање на нешто кое не треба да постои е грешка. Безгрешен творец од кој потекнува се, неможе да создаде креација во која има грешка, бидејќи тогаш не би бил безгрешен.
Веќе напишав дека несовршеноста на творението во однос на Творецот има своја смисла и цел, исто како што има смисла и цел самиот Суд Божји над створените разумни битија, кои ја злоупотребуваат од Бога им дадената слободна волја. Неразумните битија и неживата природа не подлежат на Судот, туку го исчекуваат преобрзувањето на Светов од распадлив во нераспадлив.
Последно уредено: