Најекономично греење и ладење

Член од
17 август 2014
Мислења
17
Поени од реакции
0
Дечки се изначитав супер дискусии, браво :)

Сепак не успеав да најдам одговор на моето прашање, Дали користење на помоќен инвертер (предимензиониран) ќе направи разлика во потрошувачката на енергија.
сакам да загревам дневна со ПВЦ дограма со димензии 4,5 Х 3 Х 3, во фасадирана куќа без стиропор изолација.

Конкретно:
Тошиба RAS- 10G2KVP-E, нуди 3,2 kW моќност за греење со потрошувачка од 0,58 кW
додека пак,
Тошиба RAS -16G2KVP-E, нуди 5,5 kW моќност за греење со потрошувачка од 1.37 kW

Благодарам
 
Член од
27 декември 2011
Мислења
591
Поени од реакции
508
Дечки се изначитав супер дискусии, браво :)

Сепак не успеав да најдам одговор на моето прашање, Дали користење на помоќен инвертер (предимензиониран) ќе направи разлика во потрошувачката на енергија.
сакам да загревам дневна со ПВЦ дограма со димензии 4,5 Х 3 Х 3, во фасадирана куќа без стиропор изолација.

Конкретно:
Тошиба RAS- 10G2KVP-E, нуди 3,2 kW моќност за греење со потрошувачка од 0,58 кW
додека пак,
Тошиба RAS -16G2KVP-E, нуди 5,5 kW моќност за греење со потрошувачка од 1.37 kW

Благодарам
А да прочиташ за 13-ка :D
Ти имаш околу 40 кубни метри, десетка е малку, а шеснаесетка премногу.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.013
Поени од реакции
34.411
сакам да загревам дневна со ПВЦ дограма со димензии 4,5 Х 3 Х 3, во фасадирана куќа без стиропор изолација.
Макар и со 3 метри висина на плафон и без зидна изолација, ти навистина сметаш дека за нецели 14 квадратни метри ќе ти треба повеќе од 3.5 киловати (или 12000БТУ)?
Всушност веројатно е дека и 2.5 киловати (или 9000БТУ) ќе врши работа.

Предимензионирањето би осигурало само минимум греен капацитет во екстремо лоши метереолшки услови (нешто што се случува малку денови во Македонија, и нешто што во тие услови енергетски поефикасно ќе го направи една кварцна греалка).
Екстремо лоши метереолшки услови се температури под -15 целзиуси, во комбинација со голема влажност. Тоа не само што се случува ретко, туку тогаш ефикасноста кај повеќето модели паѓа дури и осетно под коефициентот 1:1... значи полошо и од најобичните греалки на струја.
 
Член од
15 мај 2012
Мислења
653
Поени од реакции
576
12000btu ti e ok

Ne e moe da sugeriram ama Daisekai 8 13ka e okolu 92000den
Za 81000 imas Daiseikai 6.5 koj gi ima skoro isti karakteristiki.

A za negde 63000 + montaza imas Mitsubishi MUZ-FH35VE. koj mislam deka e podobar od gornite dve
A Mitsubishi MUZ-FH35VEHZ ide okolu 85000 + montaza, sto vo sekoj slucaj e pomalku od Daiseiki 8, a ne se sporeduvat vo konteks na greenje.

Ovie se normalni ceni. a ti ako imas nekoja druga matematika so Toshiba onda e OK.

Pozdrav
 
Член од
17 август 2014
Мислења
17
Поени од реакции
0
А да прочиташ за 13-ка :D
Ти имаш околу 40 кубни метри, десетка е малку, а шеснаесетка премногу.
Прашањето ми е, дали со ставање помоќен уред од потребното ќе заштедиш енергија бидејќи потрошувачката им е скоро иста а снагата се дуплира, па помоќниот би работел со 50 % за да даде енергија колку послабиот при 100% ? Дали така ќе добиеш помала потрошувачка ?!

Фала[DOUBLEPOST=1408385258][/DOUBLEPOST]Фала Vanlok,
малку сум баук за климиве но дали може да се заклучи ова :
инвертер со капацитет 3 kW/h и номинална потрошувачка 0,9 kW/h во мојот случај просечно би работел со капацитет од да речеме 2,5 kW/h за постигнување на температура од 22 С, односно со 80% од снагата и би трошел 0,72 kW/h додека пак,
инвертер со капацитет 5 kW/h и номинална потрошувачка од 1,1 kW/h повторно би работел со капацитет од 2,5 kW/h или 50% од снагата бидејќи собата е иста и потребно е иста енергија за 22 С, со што би трошел 0,5*1,1 = 0,55 kW/h


или пак лупам нешто без веза
 
Последно уредено:

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.013
Поени од реакции
34.411
или пак лупам нешто без веза
Не си многу далеку. Работата е што и инвертор моделите имаат минимум сила под која не можат да одат, после тоа стануваат како ефтините клими со фиксна брзина. Дувни -застани, дувни -застани. ;)
Затоа не вреди предимензионирање. И не само заради тоа, туку и парите што се вложени треба многу повеќе време за да се исплати (врати) инвестицијата. Во смисла дека, како што кажавме предимензионираност ќе се „најде„ некако само во случаи кога надвор има екстремни услови (за греење на топлотна пумпа). Тогаш коефициентот на искористеност на електричната енергија иде под 1:1. Со што ефективно топлотните пумпи стануваат понеефикасни од класични греалки на струја, дури понеефикасни од едноставните и евтини кварцни греалки.

Затоа најисплатливо е точно димензионирање на уредот, и некакво бекап греење. По можност да не е на струја, за да добиеш вистинска редундантност... Ако снема струја ќе имаш алтернатива, ако стане ептен ладно надвор -пак ќе имаш поисплатлива алтернатива. Но дури и без тоа, добро димензиониран уред и една кварцни греалка е подобро и многу поевтино и поефикасно решение од предимензиониран уред.
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.747
Поени од реакции
2.562
Прашањето ми е, дали со ставање помоќен уред од потребното ќе заштедиш енергија бидејќи потрошувачката им е скоро иста а снагата се дуплира, па помоќниот би работел со 50 % за да даде енергија колку послабиот при 100% ? Дали така ќе добиеш помала потрошувачка ?!

Фала[DOUBLEPOST=1408385258][/DOUBLEPOST]Фала Vanlok,
малку сум баук за климиве но дали може да се заклучи ова :
инвертер со капацитет 3 kW/h и номинална потрошувачка 0,9 kW/h во мојот случај просечно би работел со капацитет од да речеме 2,5 kW/h за постигнување на температура од 22 С, односно со 80% од снагата и би трошел 0,72 kW/h додека пак,
инвертер со капацитет 5 kW/h и номинална потрошувачка од 1,1 kW/h повторно би работел со капацитет од 2,5 kW/h или 50% од снагата бидејќи собата е иста и потребно е иста енергија за 22 С, со што би трошел 0,5*1,1 = 0,55 kW/h


или пак лупам нешто без веза
Добро размислуваш, само што во пракса бројките не се баш така како што ги напиша. Првo, многу голема разлика има во ефикасноста на тие два уреда, дали ти се точни подароците.
Понатаму, сите инвертери имаат неколку степени на работа, не се линеарни. Значи работи со, да речеме, 25, 50, 75 и 100% од вкупната моќност. Кога ќе ја постигне бараната температура ќе исклучи, кога ќе има потреба повторно да се вклучи ќе работи со првиот (минималниот степен), а тоа воопшто не е исто како кај сплит системите, затоа што тие ќе работат со максимален капацитет. Колку време ќе работи, а колку ќе стои исклучен зависи од тоа колкава е минималната моќност.

И ако размислуваш во правец да земеш поскап уред само заради тоа што поефикасно работи, размисли уште еднаш дали се исплати да дадеш 20-30000 повеќе само за тоа. Таа сума со заштеда во струја би ти се вратила за 20+ години.
 
Член од
15 мај 2012
Мислења
653
Поени од реакции
576
Za poefikasen ured da se dadat poveke pari moze i ne se isplati, ali treba da se vnimava i mislam deka treba da se dadat poveke pari za ured koj ima pogolem toplinski kapacitet na poniski temperaturi dokolku klimata e primaren ured za greenje.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.013
Поени од реакции
34.411
Секој со своите убедувања, јас мислам дека не се исплати греење исклучиво со клима.
Идејата е дека на секој му е важен економскиот аспект, кога се решава загревањето. Од тој аспект, предимензионирање нема економска логика.

Разликата во пари до поскапиот уред ќе треба предолго време за да се „исплати„ како инвестиција, плус колку и да е помоќен тој уред: пак на одредени (ниски) темератури ефикасноста ќе му падне приближно како на обична електрична греалка.
Зошто тогаш правилно димнезиониран уред да не се комбинира со обична греалка?
(или уште подобро, со нешто што не работи на струја)


Инаку ако веќе на некој не му се толку важни парите, и од некоја причина не сака да комбинира решенија... подобро нека купи поквалитетен уред со подобри спецификации (на пример поефикасна работа на ниски температури).
 
Член од
15 мај 2012
Мислења
653
Поени од реакции
576
Eve kaj mene konkretno, dokolku kupev inverter klima koja na -10 nema da bide efikasna ke trebase da kupam panelka nastruja ili sl. i da plakav 1:1 (odnos struja od mreza; topl. energija) a sega imam so okolu 200-300evra poveke (za podobra klima) imam cop na -10 okolu 2.5-3.0.

Pa sega digitronite vo race i racunajte za kolku vreme panelkata ke napravi razlika od 200-300evra, i treba da se zeme vo obzir deka ovie poskapi klimi i na poviski temperaturi imaat povisok Cop od tie poeftinite za 200-300evra (odnosno se postedlivi voopsto). Ponatamu treba da gi kupime tie panelki, ponatamu treba da mislime da gi vklucuvame odnosno isklucuvame vrz osnova na nekoja sledlivost na nadvoresnata temperatura koe sekako e nekakov angazman.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.013
Поени од реакции
34.411
Дап треба секој да се пресмета за себе, кој колку може да вложи во греењето. Во секој случај поквалитетна клима со повисок СОР фактор е многу подобро отколку предимензиониран клима уред, со непотребно преголема моќност.

Но се има своја граница. Има модели што работат и на акртички услови но коштаат цело богатство. Кај нас се ретки многу ладните денови, и за тогаш класичните греалки се добар избор за догревање.
Тоа го потенцирав, зборував за -15 -20 и пониско, не зборував за греење со греалки на -5 или -10с.
 
Член од
15 мај 2012
Мислења
653
Поени од реакции
576
Da, vo pravo si, nema potreba kaj nas kupuvanje odnosno trosenje pari za klima uredi koi se po 2000eur, za da se greeme na -20, koga tie denovi se broeni vo zimata kaj nas vo Mk.

Ali koga vise gi davam parite za Daiseikai 8, ke zemam VEHZ pa ke imam rezerva za isti pari koga e mnogu ladno.

Mislam deka kaj nas za okolu 1000evra e gorniot pragot na klima ured koi bi gi zadovoluval potrebite vo nasi uslovi, se drugoto iznad e podobro samo prasanje e koga taa razlika vo cena ke se vrati

Sekako toa e moe mislenje, sto ne znaci deka e ispravno:)
 
Член од
12 септември 2013
Мислења
222
Поени од реакции
184
Ve molam za komparativen komentar :icon_mrgr:
Sakam da napravam sporedba pomegu:

Prva klima: gree hansol 18ka za koja ne mozam da najdam COP ili pak na -10 nadvoreshna temp, kolku kw toplina bi generirala vnatre.



Vtora klima: muz-sf50ve koja ima COP okulu 4.1
na -10 nadvoreshna temp, vo prostorijata kade se zatopluva generira 4,2kw toplina
na -15 nadvoreshna temp, vo prostorijata kade se zatopluva generira 3,4kw toplina
podatocive se zemeni od eurovent sertifikat i prospekt za MITSI 2014

Znam deka ne e ubavo da se sporeduvaat mitsi i gree no i za dvata modeli gledam samo pofalni zborovi na forumov, no mi nedostasuvaat konkretni podatoci za Hansol
Inace razlikata vo pari e okulu 200 evra (2400 KW struja). Poeftina e gree ali vo osnova i dvete se ludo skapi

pozdrav
 

Kajgana Shop

На врв Bottom