Еве за овие работи зборував погоре.
Со словенечки и италијански искуства за развивање кластери во туризмот ќе се подобрува квалитетот на туристичката понуда на Охридскиот и Тиквешкиот регион. Целта е привлекување што поголем број странски туристи не само во топ сезоната, туку и во тек на цела година.
http://denesen.mk/web/?p=269252
Се водат научно фантастични дискусии, а никој неводи внимани што кога ќе се донесат тие туристи. Кога уште на граница ги дочекува ѓубре, кучиња скитници и немање на тоалети.
Во Охрид исто така потенцијал не виден не викам не. Ама некој основни работи не се средени како паркинзи, тоалети и сите останати ситници кои се споменати овде.
Значи убаво е да се рекламира Македонија и да се носат туристи но мора да се работи и на ситните работи кои се многу важни за комплетирање на туристичката понуда. И што дека Охрид е убав и дека имаме убава храна кога на турист ќе му се одмили кога ќе влезе во некој Тоалет или кога на плажите нема мир од музика и од ѓубре, згора на тоа нема ни каде да си легне а тоа да не биде лежалка.
Заклучок е дека ако овие работи не се средат не е доволно што имаме убава земја со туристички потенцијал. Сепак треба да се знае дека колку и да се прават реклами и стратегии , разни дискусии од кои повеќето докажано немат никаов ефект треба да се внимава туристот кога ќе се врати во матичната земја да шири позитивен глас за Македонија.
А што зоборуват странските туристи кога ќе се врататт дома.
Убава земја, многу убава дури, храната супер, гостопримливиста исто, АМА и тука почнуват ЃУБРЕ, ТОАЛЕТИ, НЕДОВОЛНО ИНФОМАЦИИ, ИНФРАСТРУКТУРА и ушт емилион помали работи како што беа спомнатото МАЛО ПИВО , прегласната МУЗИКА, панаѓурските тезги, некоректноста на таксистите, кајче превозниците, конобарите .......