Што ни продаваат авто-дилерите и импортерите во Македонија?

Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.104
Џиш јас тоа кажувам импортерот, дилерот или увозникот НЕ МОЖЕ да набави возила од втора класа затоа што не постојат. Ако не ги задоволува критериумите оде под преса уште во Цитроен фабриката, ако е пронајден баг подоцна (Тојота пример) се повлекува цела серија.
И јас не гледам логика една компанија ко Citroen на пример, да си дозволи возила со понизок квалитет од предвидениот да пушта во продажба и самата да си го нарушува угледот. Ко можеа тојота за едни патосници неисправни да повлечат стотици илјади возила и колку само лош глас почна да ги бие, исто така и акциите да им паѓаат, зошто другиве производители би пуштале чкарт возила? Поголема штета со тоа ќе си направат отколку да ги повлечат таквите возила целосно, или да го отстранат дефектот.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Џиш јас тоа кажувам импортерот, дилерот или увозникот НЕ МОЖЕ да набави возила од втора класа затоа што не постојат. Ако не ги задоволува критериумите оде под преса уште во Цитроен фабриката, ако е пронајден баг подоцна (Тојота пример) се повлекува цела серија.
може да сонувате за тоа дека нема возила од втора и трета класа... има и тоа уште во производство со деловите се прави поделба... и тие се поделени уште на сам старт која за кој пазар иде... и уште се познаваат по сериските броеви... и нај на крај, тоа е нешто што функционира веке 25 години, не е вчерашен муабетов... некои до душта лошите произведени делови (втора и трета класа) ги бутаат за резервни делови а четврта класа иде на топење.. пример има многу... од лична дискусија и проверка ми е докажано дека сите делови што ги произведува фолксваген, првата класа иде во нивните возила, т.е. во фолксвагенови возила, втора класа иде за резервни делови а трета класа иде во шкода.. и затоа моторите на шкода тераат максимум до 200.000 пред ремонт (а има такви што и пред 100.000 откажуваат) додека истиот тој мотор на гоЉф иде и по 500.000 па сега видете си сами, имате доказ... прашајте било кој што набил километража на шкода, колку сервиси имал, можеби ситни можеби не, ама во главном ги имал во голема количина... парадоксот е во тоа што резервните делови се поквалитетни од оригиналните... за шкода збориме нели...


така и за цитроен јас го имам чуено истиот муабет, и за рено исто, и фијатите исто, дека возилата од прва класа се за земји со висок криетериум, втора класа се за земји со низок критериум, а трета класа се возила ки се дистрибуираат директно кај овластените сервиси во земјите со висок криетериум... значи готов продукт, кој не прошол на тестот за исправност за прва и втора класа иде во сервис за резервни делови, на расклапање... е сега от таму па натака, што се мучка со нив е друг муабет... а на светско ниво се мучка и те како... знам и точно по кој пат може да се леглизира такво возило, да стане легално увезено во македонија, бугарија, србија... нема да верувате ама многу е просто... само не би за ова да зборам... не е мој домен више тоа...
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
во PSA деловите од прва класа одат во Peugeot, втора во Citroen, а во Ситроен таа втора класа на делови се смета како прва па понатаму се делат*


*ова е само муабет што го имам слушнато и не тврдам дека е така
 
Член од
30 декември 2007
Мислења
796
Поени од реакции
331
во PSA деловите од прва класа одат во Peugeot, втора во Citroen, а во Ситроен таа втора класа на делови се смета како прва па понатаму се делат*


*ова е само муабет што го имам слушнато и не тврдам дека е така
Познавам многу луѓе шо имаат Пежоа и Цитроени, и впечатокот кој го имам е дека пежоата се многу полоши(по квалитет) од цитроените.
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Секогаш сум се спротиставувал на вакви моабети, демек втора-трета класа од проста причина што никоја фабрика нема да си го наруши угледот со тоа што свесно ќе продава неквалитетен производ... Мада, во последно време сомнежот расте и кај мене. Кога може да добиваме мобилни, компјутери, алати и слично произведени во Кина, не гледам зошто тоа да не е пракса и со автомобилите. Би рекол дека симнување на различни возила (по квалитет) од една иста лента е многу скапо, ама кога тоа фино ќе си го наплатат кај нас сигурно се израмнуваат сметките. Кај нас барем многу често се слуша дека работите „не се квалитетни како што некогаш биле“...

За квалитетот на Пежо/Ситроен би рекол само дека PSA возило нема никогаш повторно да купам. Многу јасно и дека цената си кажува се` ако се спореди со VW, Opel, Toyota и речиси сите останати, ама кога купуваш НОВО возило имаш големи очекувања кои за жал (во мојот случај) постепено преминуваат во жалење што не си се стрпил за нешто подобро.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Секогаш сум се спротиставувал на вакви моабети, демек втора-трета класа од проста причина што никоја фабрика нема да си го наруши угледот со тоа што свесно ќе продава неквалитетен производ... Мада, во последно време сомнежот расте и кај мене. Кога може да добиваме мобилни, компјутери, алати и слично произведени во Кина, не гледам зошто тоа да не е пракса и со автомобилите. Би рекол дека симнување на различни возила (по квалитет) од една иста лента е многу скапо, ама кога тоа фино ќе си го наплатат кај нас сигурно се израмнуваат сметките. Кај нас барем многу често се слуша дека работите „не се квалитетни како што некогаш биле“...

За квалитетот на Пежо/Ситроен би рекол само дека PSA возило нема никогаш повторно да купам. Многу јасно и дека цената си кажува се` ако се спореди со VW, Opel, Toyota и речиси сите останати, ама кога купуваш НОВО возило имаш големи очекувања кои за жал (во мојот случај) постепено преминуваат во жалење што не си се стрпил за нешто подобро.
Веројатно од истите причини а и од причините заради кои го почнав муабетот на темава ниту јас никогаш нема да купам возило произведено во Франција кое е произведено во овој век!
VW е сеуште за европски размери поим за квалитет кај возилата од средната и повисоката средна класа, но само VW, а не и овие кои и припаѓаат на групацијата VW како Шкода или Сеат и кои заправо од сите приказни дека користат VW витални делови вистина е единствено дека контролните линии за квалитет им се само од VW а и тие како што во пракса може да се види не функционираат баш најдобро.
Воопшто не ме чуди што постојат возила кои финалната контрола не ја задоволиле во потполност се нашле на пазарот. Ова е дотолку повеќе прифатлива вистина доколку производната серија за еден одреден модел се ближи кон крајот како што мислам дека беше случај со возилото на мојот пријател. Многу повеќе на приозводителот му се исплати таквото возило да го продаде со намалена цена дури и за 60-70% одколку да го врати назад во производните хали и да си ја чука главата со трошење работни саати за негово доведување во оптимална состојба. Единствено што предпоставувам дека таквите возила кога се продаваат во земји во кои владее правото, јасно се назначува дека не ги задоволиле контролните критериуми. Тоа што некој кај нас ги продава како да се сосема во ред е друга приказна поради која и го почнав муабетот.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
ОК, кога ги испуцавте сите овие работи ајде малку да се спуштиме на земја.

Значи не ви ја сфаќам логиката така што расудувате.

НЕ постои политика на компаниите како VW, Renault, PSA, GM...да ставаат делови од втора/трета класа во нивни различни компании.

Зошто не е тоа можно?

Едноставна причина. Секоја компанија работи за профит нели? Секој профит зависи од продажбата на одредена марка. Сигурно вие ако произведувате нешто нема да купите одреден бренд и во тој бренд да ставате делови од втора трета класа за да ви се продава првиот бренд, освен ако не ви е целта да ја пропадните компанијата.

Бидејќи добро ја познавам состојбата со VW (VAG) ќе ви кажам дека сето тоа што горе беше кажано е апсолутна невистина!
Не постојат производни ленти каде има понизок квалитет! Знаете зошто? Бидејќи речиси НИТУ еден модел на VW не се произведува во Wolfsburg комплетно, ниту па во соодветната марка.

Да речеме, Passat 30-40% е произведен од Skoda. 5B беше цел покрив и заден капак и ако не се лажам добар дел од подвозјето..

Одиме понатаму...

Која е најлуксузната марка на VW? Lamborghini и Bentley...

Истите мотори влегуваат во VW и AUDI. Сега по вашата логика, моторот од Bently (W12) и кој влегува во Phaeton и A8 нема да биде со ист квалитет?
Моторот V10 кој влегува во Lamborghini влегува и во Audi RS6 ќе биде со различен квалитет?

Проблемот кај нас го прават дистрибутерите!
Носат коли од 2-3 класа и ги продаваат како прва. Возилата од 2-3 класа се користат како тест возила!


Еве и за оние другите ...

Nissan-Renault-Dacia

Nissan GT-R користи мотор V6 кој пак влегува во Vel Satis...
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
ОК, кога ги испуцавте сите овие работи ајде малку да се спуштиме на земја.

Значи не ви ја сфаќам логиката така што расудувате.

НЕ постои политика на компаниите како VW, Renault, PSA, GM...да ставаат делови од втора/трета класа во нивни различни компании.

Зошто не е тоа можно?

Едноставна причина. Секоја компанија работи за профит нели? Секој профит зависи од продажбата на одредена марка. Сигурно вие ако произведувате нешто нема да купите одреден бренд и во тој бренд да ставате делови од втора трета класа за да ви се продава првиот бренд, освен ако не ви е целта да ја пропадните компанијата.

Бидејќи добро ја познавам состојбата со VW (VAG) ќе ви кажам дека сето тоа што горе беше кажано е апсолутна невистина!
Не постојат производни ленти каде има понизок квалитет! Знаете зошто? Бидејќи речиси НИТУ еден модел на VW не се произведува во Wolfsburg комплетно, ниту па во соодветната марка.

Да речеме, Passat 30-40% е произведен од Skoda. 5B беше цел покрив и заден капак и ако не се лажам добар дел од подвозјето..

Одиме понатаму...

Која е најлуксузната марка на VW? Lamborghini и Bentley...

Истите мотори влегуваат во VW и AUDI. Сега по вашата логика, моторот од Bently (W12) и кој влегува во Phaeton и A8 нема да биде со ист квалитет?
Моторот V10 кој влегува во Lamborghini влегува и во Audi RS6 ќе биде со различен квалитет?

Проблемот кај нас го прават дистрибутерите!
Носат коли од 2-3 класа и ги продаваат како прва. Возилата од 2-3 класа се користат како тест возила!


Еве и за оние другите ...

Nissan-Renault-Dacia

Nissan GT-R користи мотор V6 кој пак влегува во Vel Satis...
Ок, да предпоставиме дека е така.
-Зошто тогаш постојат разлики во цените и квалитетот? Ај да гупам Dacia и да се занесувам дека возам NISSAN за тоа што има делови кои ги има и NISSANOT или пак тие делови се од ист производител. Исто е, ама не е исто!
Никој не е луд да ти продаде за поевтини пари нешто на кое му утврдена вредноста како повисока.
GM, VW или слични не спаѓаат во таа група за која зборувавме.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Ок, да предпоставиме дека е така.
-Зошто тогаш постојат разлики во цените и квалитетот? Ај да гупам Dacia и да се занесувам дека возам NISSAN за тоа што има делови кои ги има и NISSANOT или пак тие делови се од ист производител. Исто е, ама не е исто!
Никој не е луд да ти продаде за поевтини пари нешто на кое му утврдена вредноста како повисока.
GM, VW или слични не спаѓаат во таа група за која зборувавме.
Многу едноставна причина!

Брендот го купуваш!

За се е така. Апсолутно!

Sava/Goodyear; Tigar/Michelin

Или можеби се некои финеси во прашање...поквалитетна пластика, покомотни седишта...механиката е потполно иста за сите. Има случаи каде има разлика и во дебелина на лим, звучна изолација, но тоа повеќе беше случај порано, сега речиси да нема разлика.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
OK, ако така мислите, така нека биди. Реалноста е сосема поинаква :tv:

Мислам само малку прст на чело веднаш ќе ви биде јасно. Нема потреба да се трга инает.

ЕДИТ: Забораив нешто.

Знаете кој ги произведува шал таблите за VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza? ....

Johnson Controls, Македонија! Сигурен сум дека имаат различни класи и ги шиткаат на Skoda и нa Seat оние од втора и трета класа...Yeaaaaaah...riiiight...
 
Член од
30 декември 2007
Мислења
796
Поени од реакции
331
:) Со брендот го купуваш и квалитетот!
Подигни ја хаубата и види кој ѓи произведил ECU, алтернаторорт, и ред други работи. Заклучокот е дека ПСА или ВАГ не ги произведуваат тие делови туку некоја трета компанија.Кај мене во цитроенот ECU е од Бош, и ако се расипи крив е Бош а не цитроен. Па дури менувачите се произведени од други компании а не од марките.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
OK, ако така мислите, така нека биди. Реалноста е сосема поинаква :tv:

Мислам само малку прст на чело веднаш ќе ви биде јасно. Нема потреба да се трга инает.

ЕДИТ: Забораив нешто.

Знаете кој ги произведува шал таблите за VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza? ....

Johnson Controls, Македонија! Сигурен сум дека имаат различни класи и ги шиткаат на Skoda и нa Seat оние од втора и трета класа...Yeaaaaaah...riiiight...
Ај ќе ти тргнам ваква паралела пошто некако не се разбираме...
Си слушнал за AMD трипл кор процесор? Го продаваат како тројадрен, а на него има 4 јадра. Едното е затворено, бидејќи првичната замисла на фабриката била да излези четворојадрен, но во тестовите на стабилност и издржливост, едното јадро се покажало како нестабилно. Неговата цена е за 10% повисока од двојадрениот, и некаде 40% поевтина од четворојадрениот. Со тоа фабриката јавно продава “шкарт“ кој уствари го даваат со помала заработка колку да се одтарасаат од него и да не го претопуваат.

Мислиш дека сите машини во фабриките се идеално наштелувани? Јас се кладам дека во Шкода Октавија или Шевролет Круз се вградуваат исто делови како и во Мерцедес Ц класа. А ко ќе видиш, разликата во цена е некои 20.000 евра повеќе за Мерцедесот. До в година да ме убедваш, неможиш да ме убедиш дека тие 20.000 евра ги плаќам само за трокраката ѕвезда на хауба....
 
Член од
30 декември 2007
Мислења
796
Поени од реакции
331
Ај ќе ти тргнам ваква паралела пошто некако не се разбираме...
Си слушнал за AMD трипл кор процесор? Го продаваат како тројадрен, а на него има 4 јадра. Едното е затворено, бидејќи првичната замисла на фабриката била да излези четворојадрен, но во тестовите на стабилност и издржливост, едното јадро се покажало како нестабилно. Неговата цена е за 10% повисока од двојадрениот, и некаде 40% поевтина од четворојадрениот. Со тоа фабриката јавно продава “шкарт“ кој уствари го даваат со помала заработка колку да се одтарасаат од него и да не го претопуваат.

Мислиш дека сите машини во фабриките се идеално наштелувани? Јас се кладам дека во Шкода Октавија или Шевролет Круз се вградуваат исто делови како и во Мерцедес Ц класа. А ко ќе видиш, разликата во цена е некои 20.000 евра повеќе за Мерцедесот. До в година да ме убедваш, неможиш да ме убедиш дека тие 20.000 евра ги плаќам само за трокраката ѕвезда на хауба....
Како 4-јадрен е фаличен али како 3-јадрен си е ОК, а истото го правеше и Интел со Целерон долги години. Цената кај колите ја подигнуваат работите во ентериерот како седишта тапацир, изолација, разно разни електронски играчки итн.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom