Што ни продаваат авто-дилерите и импортерите во Македонија?

Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Темава ја отворам со намера да ги актуелизирам се почестите гласини кои кружат наоколу за тоа какви (нови) автомобили може да ни се случи да купиме кај домашните дилери и увозници. Многу пати на ново купено возило се случува вратите да не се затвораат баш најдобро и низ нив да дува, чести дефекти во електричната инсталација, чудни звуци од под хаубата...

Има ли некој од вас вакво искуство?

Мој пријател кој пред 5 години купи Citroen C4, пред година дена ми раскажа што му се случило. Колата јакупи со голем мерак, мачно собираше пари за учество за да крене лизинг или кредит, многу се радуваше кога седна во нејзе. Ми се чини немаше посреќен човек од него зад воланот во период од 3 години додека не му се случи еден миг кој ептен му го расипа филмот.
-По долги години сосема случајно сретнува пријател, другар од детството со кој израснал во исто маало. Човекот веќе подолг период бил надвор од земјава, оженет и спастрен во Франција. При муабет кој, шточ како вози, дошла темата и на неговата C4-ка. Дугаров веднаш го прашал мојот пријател каде го купил возилото и колку го платил. Му рекол„земи метро и бидејки ти е паркирано на речици идеално рамна подлога, измери ги сите ќошиња на крилата колку се оддалечени од подлогата, измери ги растојанијата помеѓу затворените врати, хауби и крилата, и после запали го моторот и влези внатре за да видам нешто. До тој миг мојот пријател воопшто не знаел дека неговиот другар од детството работи како final control во фабрика na Citroen во Франција. И да не должам многу, после направените контроли на возило кое до тој миг немало минато повеќе од 12.000 км муабетот дошол од прилика вака:

„Кој ти го продаде аутово за тие пари (мислам дека го чинеше околу 14.000 евра), да одиш и одма да го убиеш! Ова е кола од оние кои после контрола за да не ги враќаме повторно на лента ги продаваме како возила од 3-та или 4-та класа но исклучиво за сервиси, дилери и слично кои сами ќе си го одржуваат возилото за да не се ремети угледот на компанијата. Во ниеден случај вакво возило не смее да дојде до краен купувач кој ќе го плати со полна цена. Инаку, ново, ова возило не чини повеќе од 4-5.000 евра.“

Имам слушнато уште најмалку 2 вакви слични приказни каде за жал купувачите сами дошле до заклучок дека се на извесен начин измамени.
Значи, некои дилери набавуваат возила од 3-та и 4-та класа а овде ни ги продаваат како прва класа и со цена повисока дури и од цената во ЕУ правдајки се со високи трошоци зашто сме биле мал пазар.

Што мислите вие за ова и какви се вашите искуства и информации доколку ги имате?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Имам инфо дека за секој авто салон во државава има по едно или две тест возила од сите модели. Откако ќе помине актуелноста на моделот (пример по 1 година од првичното представување) салонот можи да го продај по екстра цена (зависно од километражата и амортизацијата). Ништо чудно да купите такво возило, бидејќи најчесто се со 3000-4000 км, (километража која лесно се враќа на 0) а многу веројатно е тие возила да се од класата на возила што ги опишува Мандрак погоре.

Инаку општо познато е дека возилата за западна европа се многу поразлични од оние за источна европа и балканот (читај со послаб квалитет), така да не ме чуди што има разлика измеѓу C4 во Франција и во Македонија. Во најголем дел од возилата од таа класа (до 15К евра) има таква разлика.

А до сега сум немал можност да купам автомобил од авто салон, така да неможам да коментирам за искуство со ново возило.
 

cokance

Затишје пред курац.
Член од
11 август 2008
Мислења
686
Поени од реакции
145
не ме чуди од цитроен тква работа, многу матни работи има во авто бизнисот кај нас
мој другар купи пунто 98 год, го возеше некои 40000 км али помината гаранција пошто за 6 год ги помина тие километри, и му зариба моторот. од сервисот каде што го однесе истиот ден му се јавија да дојде и да види нешто на колата, имено моторот кој беше внатре бил веќе бушен на 3та специјала... епа сеа да купиш нова кола со половен мотор, треба да појдеш и да ги запалиш....
така да не ме чуди да има секакви глупости тука кај нас....
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
487
Темава ја отворам со намера да ги актуелизирам се почестите гласини кои кружат наоколу за тоа какви (нови) автомобили може да ни се случи да купиме кај домашните дилери и увозници. Многу пати на ново купено возило се случува вратите да не се затвораат баш најдобро и низ нив да дува, чести дефекти во електричната инсталација, чудни звуци од под хаубата...

Има ли некој од вас вакво искуство?

Мој пријател кој пред 5 години купи Citroen C4, пред година дена ми раскажа што му се случило. Колата јакупи со голем мерак, мачно собираше пари за учество за да крене лизинг или кредит, многу се радуваше кога седна во нејзе. Ми се чини немаше посреќен човек од него зад воланот во период од 3 години додека не му се случи еден миг кој ептен му го расипа филмот.
-По долги години сосема случајно сретнува пријател, другар од детството со кој израснал во исто маало. Човекот веќе подолг период бил надвор од земјава, оженет и спастрен во Франција. При муабет кој, шточ како вози, дошла темата и на неговата C4-ка. Дугаров веднаш го прашал мојот пријател каде го купил возилото и колку го платил. Му рекол„земи метро и бидејки ти е паркирано на речици идеално рамна подлога, измери ги сите ќошиња на крилата колку се оддалечени од подлогата, измери ги растојанијата помеѓу затворените врати, хауби и крилата, и после запали го моторот и влези внатре за да видам нешто. До тој миг мојот пријател воопшто не знаел дека неговиот другар од детството работи како final control во фабрика na Citroen во Франција. И да не должам многу, после направените контроли на возило кое до тој миг немало минато повеќе од 12.000 км муабетот дошол од прилика вака:

„Кој ти го продаде аутово за тие пари (мислам дека го чинеше околу 14.000 евра), да одиш и одма да го убиеш! Ова е кола од оние кои после контрола за да не ги враќаме повторно на лента ги продаваме како возила од 3-та или 4-та класа но исклучиво за сервиси, дилери и слично кои сами ќе си го одржуваат возилото за да не се ремети угледот на компанијата. Во ниеден случај вакво возило не смее да дојде до краен купувач кој ќе го плати со полна цена. Инаку, ново, ова возило не чини повеќе од 4-5.000 евра.“

Имам слушнато уште најмалку 2 вакви слични приказни каде за жал купувачите сами дошле до заклучок дека се на извесен начин измамени.
Значи, некои дилери набавуваат возила од 3-та и 4-та класа а овде ни ги продаваат како прва класа и со цена повисока дури и од цената во ЕУ правдајки се со високи трошоци зашто сме биле мал пазар.

Што мислите вие за ова и какви се вашите искуства и информации доколку ги имате?
Ако може, најдобро е да се извести Цитроен директно во Франција па тој после да си ги проконтролира овластените застапници. Иначе, не ме чуди воопшто, македончето и онака мисли дека е најпаметно во светот па сака да зае*е некој.
Познато е дека голем дел од автомобилските производители имаат посебни фабрики кои произведуваат исклучиво за пазарот на источна европа.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Ако може, најдобро е да се извести Цитроен директно во Франција па тој после да си ги проконтролира овластените застапници. Иначе, не ме чуди воопшто, македончето и онака мисли дека е најпаметно во светот па сака да зае*е некој.
Познато е дека голем дел од автомобилските производители имаат посебни фабрики кои произведуваат исклучиво за пазарот на источна европа.
Воопшто не е спорно дека постои „производство за трети земји“. Спорен е фактот што возила од тоа производство кај нас се продаваат по цени кои се често повисоки од цените во другите делови на Европа!
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.170
Поени од реакции
15.981
Не сум имал мое лично искуство ама сум се сретнал со еден ваков случај на еден мој познаник. Ова на времето коа беше актуелен Голф 4, другарчево плачеше за таква кола слично ко пријателот од Мандрак од ваму од таму ја купи колава. Премногу беше заљубен у неа, да можеше ќе живееше во неа.
Но, по пола година почна колава да се понаша чудно, димеше и бучеше ко трактор (буквално). Се маткаше навака натака со колата, ова и е, тоа и е. Му се скриши цел филм и на крај дигна раце ја продаде колава и си зеде Киа мислам.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Не рекол џабе народот „да му се погоди среќата“ (На колата...т.е на газдата)

Знаете што е проблемот? Проблемот е во тоа што овде се прават најголемите измами. Секој оди во салон да купи кола бидејќи не сака да се грижи за квалитетот на возилото. Се знае, ново си е ново. Од она што имам читано како мислења, статии по весници, еминентни новинари, се повеќе се доведувам до заклучок дека големите производители (Citroen, Peugeot, VW, Opel, Ford...) потфрлуваат со квалитетот. Пластики почнуваат да крцкаат, ветерот се слуша при високи брзини, моторот чудно се однесува пример: Сред возење се уклучува сијаличката Check Engine, застануваш, ја гасиш колата, повторно ја палиш, сијаличката не свети. Ако свети пак значи нешто не е во ред и/или треба колата на сервис да оди. Тебе те фаќа паника и не знаеш што да правиш а тоа е некој куршлуз во електорниката.

Што се однесува до французите, ептен потфрлуваат од 1998 година навака. Пример Citroen имаат невидено лоша електроника и електрика. Да не претерам ама 80% од сите купени Xsara,C2,C3,C4 имаат проблем со електриката и електрониката. Откажуваат најчесто фарови, централни брави итн.
Механички се супер, но ваквите ситници знаат ите како да те изнервираат и да ти скршат филм.

Наровучение: Гледам дека се повеќе и повеќе занемарените (кај нас) марки од типот Skoda, Seat, Chevrolet, Kia, Hyndai, Dacia, ваѓаат даааааалеку поквалитетни и поиздржливи возила од нивните сестрински компании. Дали сакаат да се пробијат на пазарот со квалитет и ниска цена за да можат да опстојат, не знам, ама очигледно им успева.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Не рекол џабе народот „да му се погоди среќата“ (На колата...т.е на газдата)

Знаете што е проблемот? Проблемот е во тоа што овде се прават најголемите измами. Секој оди во салон да купи кола бидејќи не сака да се грижи за квалитетот на возилото. Се знае, ново си е ново. Од она што имам читано како мислења, статии по весници, еминентни новинари, се повеќе се доведувам до заклучок дека големите производители (Citroen, Peugeot, VW, Opel, Ford...) потфрлуваат со квалитетот. Пластики почнуваат да крцкаат, ветерот се слуша при високи брзини, моторот чудно се однесува пример: Сред возење се уклучува сијаличката Check Engine, застануваш, ја гасиш колата, повторно ја палиш, сијаличката не свети. Ако свети пак значи нешто не е во ред и/или треба колата на сервис да оди. Тебе те фаќа паника и не знаеш што да правиш а тоа е некој куршлуз во електорниката.

Што се однесува до французите, ептен потфрлуваат од 1998 година навака. Пример Citroen имаат невидено лоша електроника и електрика. Да не претерам ама 80% од сите купени Xsara,C2,C3,C4 имаат проблем со електриката и електрониката. Откажуваат најчесто фарови, централни брави итн.
Механички се супер, но ваквите ситници знаат ите како да те изнервираат и да ти скршат филм.

Наровучение: Гледам дека се повеќе и повеќе занемарените (кај нас) марки од типот Skoda, Seat, Chevrolet, Kia, Hyndai, Dacia, ваѓаат даааааалеку поквалитетни и поиздржливи возила од нивните сестрински компании. Дали сакаат да се пробијат на пазарот со квалитет и ниска цена за да можат да опстојат, не знам, ама очигледно им успева.
„Големите“ имиња од автомобилската индустрија сеуште спијат на тоа уво дека ќе живеат на стара слава мачкајќи им ги очите на купувачите со своето име, традиција и некогашен квалитет. Убаво велиш, повеќе преферирам да купам некое корејско возило кое патем речено се продава добро и на најзахтевниот пазар за автомобили а тоа е пазарод во САД, отколку да купам не дај боже некое Пежо, Цитроен или Фиат кој би го платил најмалку 20% поскапо па после да си чукам главата.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
„Големите“ имиња од автомобилската индустрија сеуште спијат на тоа уво дека ќе живеат на стара слава мачкајќи им ги очите на купувачите со своето име, традиција и некогашен квалитет. Убаво велиш, повеќе преферирам да купам некое корејско возило кое патем речено се продава добро и на најзахтевниот пазар за автомобили а тоа е пазарод во САД, отколку да купам не дај боже некое Пежо, Цитроен или Фиат кој би го платил најмалку 20% поскапо па после да си чукам главата.
по кој критериум е американскиот пазар “најзахтевен“?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
по кој критериум е американскиот пазар “најзахтевен“?
по критериум “мењај кола на секои 2-3 години“, критериум кој во европа е сличен ама бројката е 6-8 години. а на балкану тоа е нај често додека не се распадне....
 
I

IBIZA SOUND

Гостин
vo posledno vreme dosta japonski i korejski koli se kupija vo drzavata,a se pokazaa i kako dobri i izdrzlivi

--- надополнето ---

samo vo potrosnata se nesto pogolemi
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
по кој критериум е американскиот пазар “најзахтевен“?
Не е еден туку се повеќе критериуми кои ти се секако познати и иако нема потреба да ги набројам, ќе спомнам некои:
-Еколошката прифатливост, посебно ако се работи за Калифорнија каде се најстроги во светот законите од таа област
-Снабденоста, со резервни делови, квалификувани и квалитетни сервиси и цената на чинење на сервисните услуги и резервни делови
-Векот на експлоатација
-Потрошувачка на гориво
-Безбедност во случај на сообраќајна незгода
-Цена на чинење на новото возило
-.....

Не ги знаеше критериумиве?
 
V

Vollstandig

Гостин
Кај нас стасува ѓубрето извозени нашминкани од мајстори симислиш кој знае шо кола земаш а поеќето се ко кинески телеофн од Ледиком. Земи и фрли го.
Ако зема некој кола најубо му е да оди во словенија, полска, германија ,швајцарија, и таму има половни возила али за евтина цена се земаат и + царината таман иди.
А то шо е убо возило од дилер донесено го платил можи 2500 евра, овде го продава 6500 евра, мора да ќари на вас 2000 евра. Зато не се затрчувајте напрајте една авантура по земјите и вратесе со возило:)
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Sextasy, муабетиме за нови возила кои се продаваат во салони. Не муабетиме за половни кршови принасобрани од земјите на ЕУ.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Не е еден туку се повеќе критериуми кои ти се секако познати и иако нема потреба да ги набројам, ќе спомнам некои:
-Еколошката прифатливост, посебно ако се работи за Калифорнија каде се најстроги во светот законите од таа област
-Снабденоста, со резервни делови, квалификувани и квалитетни сервиси и цената на чинење на сервисните услуги и резервни делови
-Векот на експлоатација
-Потрошувачка на гориво
-Безбедност во случај на сообраќајна незгода
-Цена на чинење на новото возило
-.....

Не ги знаеше критериумиве?
Да, ништо од ова не е битно на европскиот пазар, само на американскиот. Посебно потрошувачката на гориво им е побитна на Американците - од каде па ова го извади :icon_roll
 

Kajgana Shop

На врв Bottom