Не рекол џабе народот „да му се погоди среќата“ (На колата...т.е на газдата)
Знаете што е проблемот? Проблемот е во тоа што овде се прават најголемите измами. Секој оди во салон да купи кола бидејќи не сака да се грижи за квалитетот на возилото. Се знае, ново си е ново. Од она што имам читано како мислења, статии по весници, еминентни новинари, се повеќе се доведувам до заклучок дека големите производители (Citroen, Peugeot, VW, Opel, Ford...) потфрлуваат со квалитетот. Пластики почнуваат да крцкаат, ветерот се слуша при високи брзини, моторот чудно се однесува пример: Сред возење се уклучува сијаличката Check Engine, застануваш, ја гасиш колата, повторно ја палиш, сијаличката не свети. Ако свети пак значи нешто не е во ред и/или треба колата на сервис да оди. Тебе те фаќа паника и не знаеш што да правиш а тоа е некој куршлуз во електорниката.
Што се однесува до французите, ептен потфрлуваат од 1998 година навака. Пример Citroen имаат невидено лоша електроника и електрика. Да не претерам ама 80% од сите купени Xsara,C2,C3,C4 имаат проблем со електриката и електрониката. Откажуваат најчесто фарови, централни брави итн.
Механички се супер, но ваквите ситници знаат ите како да те изнервираат и да ти скршат филм.
Наровучение: Гледам дека се повеќе и повеќе занемарените (кај нас) марки од типот Skoda, Seat, Chevrolet, Kia, Hyndai, Dacia, ваѓаат даааааалеку поквалитетни и поиздржливи возила од нивните сестрински компании. Дали сакаат да се пробијат на пазарот со квалитет и ниска цена за да можат да опстојат, не знам, ама очигледно им успева.