Yugo Fan Club

Член од
11 март 2010
Мислења
46
Поени од реакции
1
хммм со три цилиндра сум задоволен имам возено и изненаден сум од перформанисте ама верувам дека и овој ке биде јак затоа што ке има турбо. Татко ми има во фирма Фиат мулти џет 1300 cc карго ама брзо е у пм крајната не му е голема 160 ама ги убрзува ко 2.0 бензин мотор да има мн сум задоволен и од потрошња и издржливост можат пак да изненадат фиат не верувам дека ке разочараат :toe:


Не е темата за тука ама ај ке одговорам модераторите нека го префрлат во југо фан клуб постов :wink:

Ко прво фабрички најак мотор за Југо е 1300cc 65 коња со фабрички двогрли карбуратор. Ако на тој мотор му ставиш грана 4-2-1 и добар лонец тркачки кој ке го платиш 2000 ден како што спомна nikola bb полесно ке диши моторот ке има поголеми пероформанси, а колку коња ке добие незнам не сум носел југо на дајно метар :D А ако сакаш мн брзо да ти иде ке си го бушиш јгото трета специјала ке си нарачаш клипови од србија 6000 ден и завршена работа ке лета југото а крајна солуција ти е 1.6 или 1.4 турбо мотор :vozbud:
Нејќам да го бушам моторот или такви работи...сакав да видам шо мојт да се напрајт без да се бушет клипојте ама моментално сакам да ми е барем малце пострартна така да еве мислам дека би можело да ставам лонци нешто иначе иамв понуда и мотор од ланчија ама нејќев...
 
Член од
11 март 2010
Мислења
46
Поени од реакции
1
Нејќам да го бушам моторот или такви работи...сакав да видам шо мојт да се напрајт без да се бушет клипојте ама моментално сакам да ми е барем малце пострартна така да еве мислам дека би можело да ставам лонци нешто иначе иамв понуда и мотор од ланчија ама нејќев...
Иначе да и кажам југото не е за македонски пазар за то викам е 1400 кубици и 65 коња и е фабрички толку....ако не вервиш да ти кажам некој работи од моторот што сум ги сменал па процени ти после кој марки други ги имет тие делој.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Иначе да и кажам југото не е за македонски пазар за то викам е 1400 кубици и 65 коња и е фабрички толку....ако не вервиш да ти кажам некој работи од моторот што сум ги сменал па процени ти после кој марки други ги имет тие делој.
Нај јако фабричко Југо е YUGO Koral 65 има мотор од 1299 cc 48 kw тоа ти е околу 65 коња нема шанси да има појак мотор за југо со иста коњажа земи види во сообраќајна...
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Има Југо со 1,4 мотор. Флорида на карбуратор со 72КС фабричка. :kesa:
 

COMPTON

REAL MOTHERFUCKING G
Член од
28 март 2010
Мислења
17
Поени од реакции
1
ЈУГОСЛОВЕНСКИ КУЛТ ! xD
Jугото е кул ако е 55ка ... иначе 45ка не ја бива уопште !!!
А ако е 1.3 уште подобро ... и тоа со пет брзини xD 140 km/ч фураа без гајле :)
 

kIRe9

OK. u'r right
Член од
4 март 2009
Мислења
1.419
Поени од реакции
73
Другарчево само шо го среди југото, го фати мерак да купува за трки спремно и го продава неговото.
Централна брава и аларм, седишта од BMW 3 со airbag-ови, ксенонки, ауспух од инокс, и да не зборам шо уште не. Југото е коска, и другаров е у голема загуба што го продава, али тоа е, касно му текна.
Еве линкови, ѕирнете го , ако има заинтересирани нека се јават.
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=749277
http://www.avtooglasi.com.mk/oglas/detali/14572-Zastava-Yugo
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Другарчево само шо го среди југото, го фати мерак да купува за трки спремно и го продава неговото.
Централна брава и аларм, седишта од BMW 3 со airbag-ови, ксенонки, ауспух од инокс, и да не зборам шо уште не. Југото е коска, и другаров е у голема загуба што го продава, али тоа е, касно му текна.
Еве линкови, ѕирнете го , ако има заинтересирани нека се јават.
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=749277
http://www.avtooglasi.com.mk/oglas/detali/14572-Zastava-Yugo
Извини вака ама другарти се преценил.
 
Член од
11 март 2010
Мислења
46
Поени од реакции
1
Нај јако фабричко Југо е YUGO Koral 65 има мотор од 1299 cc 48 kw тоа ти е околу 65 коња нема шанси да има појак мотор за југо со иста коњажа земи види во сообраќајна...
Вака...до сега кој што ја отворил хаубата што се разбира во коли или успеал да седне зад волан и да ја проба рекол (ова нема шанси да и мотор од корал 55)...Ако сакаш да ти ставам некои слики од моторот нешто и внатре (фабрички волан има од фичо).:wink:
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Вака...до сега кој што ја отворил хаубата што се разбира во коли или успеал да седне зад волан и да ја проба рекол (ова нема шанси да и мотор од корал 55)...Ако сакаш да ти ставам некои слики од моторот нешто и внатре (фабрички волан има од фичо).:wink:
Оф леле Дечко преиспитај се што збориш па после пишувај глупости колата може и триста да иде ама фабричка уградња е 1100 цц со 55 коња по што го добива називот yugo 55 (коња) еве ти табела на до сеа произведени југовци: Yugo 45 - 45 hp (34 kW) 0.9l (903 cc), Yugo 55 - 55 hp (41 kW) 1.1l (1116 cc), Yugo 60 - 60 hp (45 kW) 1.1l (1116 cc), Yugo 65 - 65 hp (48 kW) 1.3l (1301 c)
 
Член од
11 март 2010
Мислења
46
Поени од реакции
1
Оф леле Дечко преиспитај се што збориш па после пишувај глупости колата може и триста да иде ама фабричка уградња е 1100 цц со 55 коња по што го добива називот yugo 55 (коња) еве ти табела на до сеа произведени југовци: Yugo 45 - 45 hp (34 kW) 0.9l (903 cc), Yugo 55 - 55 hp (41 kW) 1.1l (1116 cc), Yugo 60 - 60 hp (45 kW) 1.1l (1116 cc), Yugo 65 - 65 hp (48 kW) 1.3l (1301 c)
Океј ако не вервиш не замарај не ми требит табела зачувај си ја...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Другарчево само шо го среди југото, го фати мерак да купува за трки спремно и го продава неговото.
Централна брава и аларм, седишта од BMW 3 со airbag-ови, ксенонки, ауспух од инокс, и да не зборам шо уште не. Југото е коска, и другаров е у голема загуба што го продава, али тоа е, касно му текна.
Еве линкови, ѕирнете го , ако има заинтересирани нека се јават.
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=749277
http://www.avtooglasi.com.mk/oglas/detali/14572-Zastava-Yugo
значииииииии... многу сум алергичен кога ке налетам на вакви продажни цени.....

му ставал ова му ставал она... што и да напарвил југово не вреди за 3000 евра... кога ке го продаде ела нека ми каже.... од старт да ја земе секирата и да мавне точно на средина за да ја преполови цената, па евентуално да се испазари за 1350-1400 да го продаде пошто годината 2003 му го дозволува тоа колку толку... знае ли другар ти за 3000 евра каква кола се носи со се сите давачки? а не југо... бог да чува... имало аир бегови и тоа 3... ако недај боже се мавнеш со него аирбеговите не само што нема да ти помогнат во југо, туку може и да те дотепаат...

еве ти ценовник на уградените материјали што ги наброја:

-централна брава- 2200 денари
-ксенонки...? баш ксенон или ксенон лајт сијалици? ако се овие вториве тогаш тоа е околу 800 денари
-седишта од БМВ? 100 до 150 евра?
-ауспухот од инокс во тетово е 1500 денари + заварување и сечење на стариот уште 300... ај 500 нека биде, јас частам... ако е од инокс, ако не е наварено само додавчето на крајот, како што и ми изгледа тогаш 150 денари кошта...

еве јас ке кажам МОЕ ЛИЧНО ВИДУВАЊЕ И УБЕДУВАЊЕ... АКО ГРЕШАМ ПОПРАВЕТЕ МЕ И ЌЕ СЕ ИЗВИНАМ ОДМА





немој да дискутираме можда дека имало коска предница и добри амортизери... тоа си е тековно одржување... ако купувам кола со разјебана предница, му ја спуштам цената од старт за расипаното, а во југото има доста одржување, поготово ако малку го стискаш, тогаш доаѓа до израз онаа српската народна поговорка: КУПИ ЈУГО ДА ЈЕ*Е ДУГО...

а бандажите бај д веј се чиста мизерија, ај добро не се оние железните, тоа малку носи некој поен, маската е од нај старите, стандард жмигавци, фарови и штопови, стандард висина, значи не е спуштано иако пишува дека ставал некакви амортизери спортски, нема затемнети стакла, нема рол бар, нема сончев кров, нема халогени, нема неонки, шалт таблата му е стандард инаку би виделе слика одма, задни седишта стандард, нема тегови, нема балансери, нема исфрлено хладњак за масло, нема спојлери ни заден ни бочен и нај веројатно во моторот нема ништо чепкано, бидејки ако имаше, ке читавме или ке гледавме слики... што има ова југо за тие пари? што толку многу го кошта и во дупка иде со таа цена? ок.. има плин кој што он го платил 600 евра... сега за 550 евра се става плин на мулти поинт мотори, а за југо нов плин е 350 евра, значи неговиот го сечеш на пола, пошто не е нов нели... еве ради плинот да извади и над 1500-1600 евра и ако има прави ксенон сијалици кои коштаат околу 150 евра за двата фара ке дигне уште 100 евра погоре, значи МАКСИМУМ 1750 евра и тоа само кеифлија на такво средено југо... реално дискутирам, бидејки сум познавач на приликите со цените. редовно ги следам и кога ке видам напумпана, ма препумпана цена од кожа се вадам, затоа и ваков пост следеше од мене... уште еднаш се извинувам ако повредив нечии чувства, ама ова е мое мислење...

се у свему, југово од надвор изгледа солидно и доста добро сочувано. секако вреди за да си го купи некој и да си се возика онака лагано, доста долго ке го истера, ама за 3000 евра не вреди ни од далеку.... за тие пари мечка се носи со се комплет папирологија да средиш тука... или мондео или нешто така, а не југо... само будала ке се залета и ке го купи за тие пари...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom