- Член од
- 4 октомври 2008
- Мислења
- 4.014
- Поени од реакции
- 1.247
Најдобро да се комбинира подолгиот со пократкиот менувач од Југо со што би се добило супер забрзување и некоја нормална крајна брзина. Друго аеродинамиката може минимално да се подобри и ако хаубата позади (кај шофершајбната) се подигне на чаури за некои 2-3 сантими. 1,6 16v мотор е супер за почеток и вади супер звук (во споредба со 8v) ама при понатамошно тјунирање е многу по скап (2 брегасти, 18 вентили, поскапи клипови, електроника...) а го има во верзии од 90-110КС. Југото има коефициент на ареодинамика 0,4. Амортизерите што ги постави Volkswagen се А2 за трки јас мислам.