Yugo Fan Club

Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Најдобро да се комбинира подолгиот со пократкиот менувач од Југо со што би се добило супер забрзување и некоја нормална крајна брзина. Друго аеродинамиката може минимално да се подобри и ако хаубата позади (кај шофершајбната) се подигне на чаури за некои 2-3 сантими. 1,6 16v мотор е супер за почеток и вади супер звук (во споредба со 8v) ама при понатамошно тјунирање е многу по скап (2 брегасти, 18 вентили, поскапи клипови, електроника...) а го има во верзии од 90-110КС. Југото има коефициент на ареодинамика 0,4. Амортизерите што ги постави Volkswagen се А2 за трки јас мислам.
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Која е поентата да се растура темпра или флорида за да се прави југо. Кога сите знаеме дека југото и официјално на еден сајт е прогласено за најгрдо ауто. И не само тоа застава е па скапува повеќе отколку што треба за годините потоа е литарка малку да нагазеш ќе полета но не со брзина туку во ендек. Потоа е помало од темпрата и уште милион причини. И да ги има илјадници југовци во Македонија не е некое уникатно возило што ги има 3 примероци во градот.
Да средуваш југо=fail.
 

k@z@n

RS power
Член од
3 март 2008
Мислења
997
Поени од реакции
53
Која е поентата да се растура темпра или флорида за да се прави југо. Кога сите знаеме дека југото и официјално на еден сајт е прогласено за најгрдо ауто. И не само тоа застава е па скапува повеќе отколку што треба за годините потоа е литарка малку да нагазеш ќе полета но не со брзина туку во ендек. Потоа е помало од темпрата и уште милион причини. И да ги има илјадници југовци во Македонија не е некое уникатно возило што ги има 3 примероци во градот.
Да средуваш југо=fail.
Брат не е fail да средуваш југо туку кејф на душата по свој вкус...и секако трошење пари..
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Брат не е fail да средуваш југо туку кејф на душата по свој вкус...и секако трошење пари..
Па кога веќе трошеш пари скоро залудно потроши ги на некој атрактивен модел (редок, со добар дизајн, механика достојна за почит) а југото нема ниту еден од тие елементи.
Ужасен дизајн уште полоша механика а за возни својства да не зборуваме.
Имам и јас кај мене во комшилук едно југо со мрежа за комарци напред на маската само исфарбана со спреј потоа со пластичен спојлер врзан со жица и закачен и скапан на 10 места дека е неколку цм од земјата. Ѓепек полн со звучници од музички систем кои треба да ги демонтираш ако сакаш да одеш на пазар (го гледам ги демонтира) од и онака “пространиот“ ѓепек. Има плин на 1100 кубика а сето е излепено со налепници спорт. А дали максимална му е 120. И да има го и знакот на ферари од страната. Така завршуваат 90% од југовци во македонија кои се “тјунирани“.
Толку многу нелогичности на едно место само кај такво “тјунирано“ југо може да се видат.
И да напоменам често хаубата му е отворена а некоја гума извадена а пали на бутање или на 10 обиди.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
kimi makedonski;3687204[B напиша:
]Која е поентата да се растура темпра или флорида за да се прави југо[/B]. Кога сите знаеме дека југото и официјално на еден сајт е прогласено за најгрдо ауто. И не само тоа застава е па скапува повеќе отколку што треба за годините потоа е литарка малку да нагазеш ќе полета но не со брзина туку во ендек. Потоа е помало од темпрата и уште милион причини. И да ги има илјадници југовци во Македонија не е некое уникатно возило што ги има 3 примероци во градот.
Да средуваш југо=fail.
Кога ти со твоето BMW м3 ќе ја изедеш прашината од едно југо...

кое за 6-7 секунди стига 100-че. Која темпра го може тоа? Јави ми ако има таква.

И ако најдиш нешто да купиш/склопиш со слични перформанси за тие пари... 400 евра Југо, 400 евра темпра и 400 евра фарбање крпење и тн... и тоа да ми го јавиш.

Сега ја гледаш поентата?


Па кога веќе трошеш пари скоро залудно потроши ги на некој атрактивен модел (редок, со добар дизајн, механика достојна за почит) а југото нема ниту еден од тие елементи.
Ужасен дизајн уште полоша механика а за возни својства да не зборуваме.
Имам и јас кај мене во комшилук едно југо со мрежа за комарци напред на маската само исфарбана со спреј потоа со пластичен спојлер врзан со жица и закачен и скапан на 10 места дека е неколку цм од земјата. Ѓепек полн со звучници од музички систем кои треба да ги демонтираш ако сакаш да одеш на пазар (го гледам ги демонтира) од и онака “пространиот“ ѓепек. Има плин на 1100 кубика а сето е излепено со налепници спорт. А дали максимална му е 120. И да има го и знакот на ферари од страната. Така завршуваат 90% од југовци во македонија кои се “тјунирани“.
Толку многу нелогичности на едно место само кај такво “тјунирано“ југо може да се видат.
И да напоменам често хаубата му е отворена а некоја гума извадена а пали на бутање или на 10 обиди.
Тоа не е тјунинг... ова што си го напишал е стајлинг. Ама мотика стајлинг, не обичен.

Од пластики, музика, вуфери и налепници не добиваш никаков ефект. Така да, под хауба е она што уствари се брои кога од 4-та ставаш 3-та и стискаш до даска.
 
Член од
20 ноември 2009
Мислења
460
Поени од реакции
130
Па кога веќе трошеш пари скоро залудно потроши ги на некој атрактивен модел (редок, со добар дизајн, механика достојна за почит) а југото нема ниту еден од тие елементи.
Ужасен дизајн уште полоша механика а за возни својства да не зборуваме.
Имам и јас кај мене во комшилук едно југо со мрежа за комарци напред на маската само исфарбана со спреј потоа со пластичен спојлер врзан со жица и закачен и скапан на 10 места дека е неколку цм од земјата. Ѓепек полн со звучници од музички систем кои треба да ги демонтираш ако сакаш да одеш на пазар (го гледам ги демонтира) од и онака “пространиот“ ѓепек. Има плин на 1100 кубика а сето е излепено со налепници спорт. А дали максимална му е 120. И да има го и знакот на ферари од страната. Така завршуваат 90% од југовци во македонија кои се “тјунирани“.
Толку многу нелогичности на едно место само кај такво “тјунирано“ југо може да се видат.
И да напоменам често хаубата му е отворена а некоја гума извадена а пали на бутање или на 10 обиди.
А да не има то југото мотор од фиат уно 100кс ај појди види
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Кога ти со твоето BMW м3 ќе ја изедеш прашината од едно југо...

кое за 6-7 секунди стига 100-че. Која темпра го може тоа? Јави ми ако има таква.

И ако најдиш нешто да купиш/склопиш со слични перформанси за тие пари... 400 евра Југо, 400 евра темпра и 400 евра фарбање крпење и тн... и тоа да ми го јавиш.

Сега ја гледаш поентата?


Тоа не е тјунинг... ова што си го напишал е стајлинг. Ама мотика стајлинг, не обичен.

Од пластики, музика, вуфери и налепници не добиваш никаков ефект. Така да, под хауба е она што уствари се брои кога од 4-та ставаш 3-та и стискаш до даска.
Хах нема достојно југо за м3. Кога југо ќе може да прати една м3 во кривини и во максимална дојди кажи ми.
Сакаш неколку конкретни модели за малку пари сега ќе ти дадам.
Опел кадет 500 евра. Поголем асортиман на мотори кои одговараат од оргиналниот со 120 коњи преку мотор од фронтера 600 евра 160 коњи до мотор од бмв м5 за поголема сума.
Имаш далеку подобро ауто од југо со идентична инвестиција.
Не е само кадетот тука се и манта, аскона, гт (во македонија нема но се наоѓа на запад за не толку голема сума).
Се овие се со задна влеча. А ако некој не возел кола со задна нека проба па да виде колкава е разликата од југо.
@zxcvb
Нема никакви 100 коњски сили. Нема ни црни 60 :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Хах нема достојно југо за м3. Кога југо ќе може да прати една м3 во кривини и во максимална дојди кажи ми.
Taка ти си мислиш... да видиш како има.
Сакаш неколку конкретни модели за малку пари сега ќе ти дадам.
Опел кадет 500 евра. Поголем асортиман на мотори кои одговараат од оргиналниот со 120 коњи преку мотор од фронтера 600 евра 160 коњи до мотор од бмв м5 за поголема сума.
Имаш далеку подобро ауто од југо со идентична инвестиција.
Не е само кадетот тука се и манта, аскона, гт (во македонија нема но се наоѓа на запад за не толку голема сума).
Се овие се со задна влеча. А ако некој не возел кола со задна нека проба па да виде колкава е разликата од југо.
Да, ама ни манта, ни аскона ни гт во солидна состојба неможиш да најдиш. И ќе се убиеш од работа на едно од горенаведените и само за куп железо ќе платиш колку што ќе те фати цело југо.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Хах нема достојно југо за м3. Кога југо ќе може да прати една м3 во кривини и во максимална дојди кажи ми.
Сакаш неколку конкретни модели за малку пари сега ќе ти дадам.
Опел кадет 500 евра. Поголем асортиман на мотори кои одговараат од оргиналниот со 120 коњи преку мотор од фронтера 600 евра 160 коњи до мотор од бмв м5 за поголема сума.
Имаш далеку подобро ауто од југо со идентична инвестиција.
Не е само кадетот тука се и манта, аскона, гт (во македонија нема но се наоѓа на запад за не толку голема сума).
Се овие се со задна влеча. А ако некој не возел кола со задна нека проба па да виде колкава е разликата од југо.
@zxcvb
Нема никакви 100 коњски сили. Нема ни црни 60 :)


Пред да трескаш глупости, едуцирај се!
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177


Пред да трескаш глупости, едуцирај се!
Доволно сум едуциран и баш затоа никогаш не би почнал проект со југо. Вие не правете кола за старт и за драг трка туку за возење а кога едно такво југо ќе искараш на автопат и ќе го споредеш со една м3 разликата е како небо и земја.

--- надополнето ---

Taка ти си мислиш... да видиш како има.
Да, ама ни манта, ни аскона ни гт во солидна состојба неможиш да најдиш. И ќе се убиеш од работа на едно од горенаведените и само за куп железо ќе платиш колку што ќе те фати цело југо.
А југото па што има солидна состојба тоа е неверојатно :) 15 годишно југо е во иста или полоша состојба од една просечна 30 годишна аскона.
И пак ќе повторам дека југото нема шанси со една м3 во сите аспекти а не на драг трка. Искарај било кое сакаш југо и предизвикај некоја м3 на целата делница од велес до скопје да видеш колку ќе заостанеш. А да не заборавиме и колку повеќе главата ќе ти биде во торба со југото :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
А југото па што има солидна состојба тоа е неверојатно :) 15 годишно југо е во иста или полоша состојба од една просечна 30 годишна аскона.
И пак ќе повторам дека југото нема шанси со една м3 во сите аспекти а не на драг трка. Искарај било кое сакаш југо и предизвикај некоја м3 на целата делница од велес до скопје да видеш колку ќе заостанеш. А да не заборавиме и колку повеќе главата ќе ти биде во торба со југото :)
Братче југо се произведуваше до лани не ме драпај. Има да најдеш Југо од салон ако сакаш. За делови имаш колку сакаш, на кило. Тоа е и предноста. А за Опел Канта, Аскона и слични возила што се стари по 30 години и неможиш потрошен матерјал од типот на јабучица и плочки/гуртни.

И се знае зошто се оди со варијантата на Југо. Ако имам јас кешарац за Корвета или М5 мислиш ќе се замарам со Југо? Ама вака ем добиваш некоје возило со пристојни перформанси за евтини пари.

Кога сме веќе тука, и јас југо не би правел. Ама го почитувам тоа што некој се потрудил, вложил пари, време енергија и ентузијазам да го направи. И не треба по тоа да се плука. Напрај ти поарно па покажи го да те видам што можиш.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
ставрно кими македоснски...дај бе не плукај по ентузијазмот на човекот да направи нешто... јас знам дека го има југото купено за мали пари, кое му е за средување и уќењат мотор а има и од фиат мотор му седи во гаража, за гратис го добил... ај најди поевтино од ова?
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Доволно сум едуциран и баш затоа никогаш не би почнал проект со југо. Вие не правете кола за старт и за драг трка туку за возење а кога едно такво југо ќе искараш на автопат и ќе го споредеш со една м3 разликата е како небо и земја.
Она што го прави Југото добро за тјунинг е тоа што има многу мала маса. Во стандардна состојба Југото тежи 800 кг, ако се извадат "непотребните" работи може да се спушти на 600кг. Имаш ли ти претстава што значи ако еден стандарден мотор од 110КС носи таква каросерија? А да не зборуваме ако истиот се натјунира.

Југово на сликата има мотор целосно фризиран со извадени 510 КС. Знаеш зошто никоја стандард М3 нема да го добие? Затоа што колава е чиста тркачка машина, се е направено со цел да се добијат подобри перформанси. Внатре бучи, се осеќа најмалата нерамнина од асфалтот, нема ни К од Комфорт ни кожни седишта ни клима. Во М3 иако е конструирана како спортски автомобил има направено премногу компромиси премногу електроника, премалку сирова сила за да според мене се нарече тркачка кола.

 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Да, и згора на тоа има машина од Опел... така да не само во Манта и Аскона, мотор од Опел влегува и во Југо. Само ти треба креатива :)

ставрно кими македоснски...дај бе не плукај по ентузијазмот на човекот да направи нешто... јас знам дека го има југото купено за мали пари, кое му е за средување и уќењат мотор а има и од фиат мотор му седи во гаража, за гратис го добил... ај најди поевтино од ова?
Е има ентузијасти шо прат РАЦИНЗИ и мотика стајлинг... тоа вреди да се исплука машки, особено ако клај еден бришач, спојлер, мрежа за кокошки, неонка, сите бандажи се различни и назад има борија Фи 150. А под хауба стои стандардниот 950 кубици и 45 кс мотор.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Прост пример колку пречи масата за брз старт е видеово, Југо со 65КС против BMW со 170КС.

 

Kajgana Shop

На врв Bottom