Yugo Fan Club

JerryMK

Sexy Girls in your town for night
Член од
5 мај 2009
Мислења
259
Поени од реакции
12
Vo grcija ima yugograle odnosno motor,menjac i pogon od lancia delta 2.0 + turbo siguren si Kimi deka nekoe bmw m3 od 300/320 konja ke se drzi so ova?? jas ne veruvam slicno takvo yugo ima i vo hrvatska odnosno dve edno zolto 2.0 4x4 i ona pogore zelenoto kabrio isto 2.0 4x4
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
slicno takvo yugo ima i vo hrvatska odnosno dve edno zolto 2.0 4x4
Еве го Југото со целосно преработено подвозје и погон на 4 тркала турбо и менувач од Lancia Delta Integrale. Според мене многу зрел проект, погледнете дури и крилата и хаубата се изработени од полимер за да бидат уште полесни а стаклата се од пексиглас со што се штеди уште повеќе на маса.

slika246xr0.jpg
 

Attachments

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
...Го нема Кими тркачот наш...

Пред фактите и Боговите молчат. Само што Кими не е Бог и ќе се јави со некоја добра досетка (што ние не ја знаеме) и ќе ни кажува зошто М5 била подобра за автопат. Како газето би му добивало масажа од 4-те масажери вградени во седиштето и како климата ќе му ги лади стапалата додека тој забрзува до 280км/ч.

До Кими: М5 е „бачко“ кола за оние со длабоки џебови и широки газови. Тјунрано (ПРАВИЛНО) Југо е кола од N категорија тркачко возило. Има разлика! И тоа Битола - Њу Јорк. Јас можам да земам Aston Martin и да речам дека BMW-то ти е кола што не вреди за ништо и за 10 години цената ќе му падне 90% а на мојата ќе порасне 90%.

BMW-то класично М5 во кривина ќе биде како слон во продавница за порцелан, не за друго, туку бидејќи е направено за комфор.

Ако сакаш комфор од спортска машина тебе ти треба BMW 520d. Имаш доволно коња 170...имаш комоција. Лупни пари на кожни седишта и уживај. Вистинските спортски автомобили се бескомпромисни. Гледај BMW DTM. Какво е? Да не има клима? Да не има убави седишта или убава внатрешност?!

 

Strenght

Never Give Up!!
Член од
24 април 2010
Мислења
2.516
Поени од реакции
1.824
ова го имам кажано во неколку наврати на форумов ама и тука ќе го кажам: Југо е нешто повеќе од автомобил, тоа едноставно е како член од семејството:)
Постов ми праи мерак ептен :) Корал 45 имам 175km ми вози.. Без никакви глупости ставано на него,презадоволен и не би го мењал..
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Постов ми праи мерак ептен :) Корал 45 имам 175km ми вози.. Без никакви глупости ставано на него,презадоволен и не би го мењал..
Ijaaaaaaaaaaaaa standard 45 175 ide ?????? ma ne zaebavaj 130 preku sila da ide osven ako ne zemes korak na nekoja golema udolnica.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Постов ми праи мерак ептен :) Корал 45 имам 175km ми вози.. Без никакви глупости ставано на него,презадоволен и не би го мењал..
а да земеш ти ова да го провериш некако? 45-ка идела 175 мислам, браво за постот дека не го мењаш југото и дека си љубител, ама дека со 45-ка (т.е. мотор од фиќо) креваш 175 мало сутра... ај седни со некој што има изправен километажник и провери... или земи ГПС уклучи и гледај и мери... земи си и марамче за солзите одпосле кога ке се разочараш...:tapp:

немој на луге кои се автомобилски фанатици да им продаваш прикаски... ако не сваќаш што е муабетот, врати се некој посто или страна наназад и прочитај кај што зборевме дека во југо АКО СЕ ВГРАДИ мотор 1.8 со 16 вентили и стандардниот мењач едвај ке иде до 180-190... а ти ми збориш тука за мотор од 900 кубика дека кревало 175... ако ти иде 175 значи колку му треба до 100? 9 секунди? или 11-12 можда?

еве турам опклада ЈАВНО!!! бирај сума и цена, му давам 60 секунди дека нема да крене поише од 130... а м давам и 5 минути дека после толку стискање ке прокува... сепак праиме муабет за југо 45 :nenene:
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Тука сум да одговорам не се секирајте. Ме немаше долго па се собрале доста постови на кои треба да се одговори.
Како прво ме радува што некој пишал дека навистина југо е глупо да се споредува со една м3 затоа што м3 е авион за југо. Во м3 на 275 на автопатот од скопје велес не се чувствува некоја голема тензија или пак тресење а југото ако дојде до таа брзина големи се шансите да се распадне. Потоа ми спомнувате 2.0 мотор како да е тоа некоја голема филозофија. Опел кадет оригинален мотор му е 2.0 со 115 коњски сили и до 100 за 9 секунди а максимална 198 к/ч. А има вградено во еден и 5 литарски од м5 со над 500 коња. И тоа на заден погон а не на преден како кај југото а кој не возел кола и на двете нека проба па ќе ја почувствува разликата.
Потоа ја споредувате и тежината. На истиот кадет тежината му е 820 килограми значи ништо повеќе од југото.

И на крај кога се споредува и цената и тоа дека овие биле стари а јас преферирам такви но еве и нешто ново. Само истата е литарка како југото и навистина оди но е многу небезбедна, Опел тигра за мали пари имаш понов автомобил шток а со подобри перформанси од едно тјунирано југо во македонски услови. Тиграта навистина оди многу се имам уверено. А пак за нијанса повеќе пари имате и калибра докажан автомобил нема што повеќе да зборувам. Ако некој е заинтересиран нека дојде во штип се продава една тјунирана од станојков.

И пак ќе повторам јас никогаш не би избрал југо за сериозен проект бидејќи нема добар дизајн ниту возни својства.
А она југото 45 што одело 175 е некој феномен. Фалеше уште да кажеш дека си бил товарен и 4 во кола плус полн ѓепек за на одмор и со клима вклучено. Опс без клима ќе да е ама што знаеш може да му се испушти и тоа.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Во м3 на 275 на автопатот од скопје велес не се чувствува некоја голема тензија или пак тресење а југото ако дојде до таа брзина големи се шансите да се распадне.
Tи ако крениш некаде 275 (пази, како ги измери незнам точно 275) на автопатот Скопје - Велес со кола, јас ќе си го сечам надолжно. Не дека нема коли шо одат, туку патот кај е кривулест кај е полн со дупки. 150 не се вози, не па 275....
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
45-ката е најлош мотор што се ставаше во Југото, преслаб e за да се носи со каросеријата, така да радилицата пука при малку поголемо изживување со моторот и доста е технички по назаден во однос на 55-ката.






Сепак пред 2 недели бев во Белград во комшии на дечково кој е фанатик за Југовци и од 45-ката има направено ѕвер. 45-ката, тотално е преработена и целосно средена со рол бар и спортски кадици. Инаку дечкото е автомеханичар, се трка во класа "N"и учествува на илегални градски трки каде има добиено Опел Калибра и BMW3. Како ? Доволно е да се каже дека оваа 45-ка се врти на 8,500 обртаи.
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Tи ако крениш некаде 275 (пази, како ги измери незнам точно 275) на автопатот Скопје - Велес со кола, јас ќе си го сечам надолжно. Не дека нема коли шо одат, туку патот кај е кривулест кај е полн со дупки. 150 не се вози, не па 275....
Ако јас ти дадам видео материјал дека м3 оди 275 на автопатот во македонија ти ќе дадеш ли видео материјал од исечен надолжно? :)

@ajSiGa
Од југово само бандажот ми се допаѓа ама без да е фарбан така портокалово. И ова е автомобил правен за трки не за секојдневно возење а некој погоре кажа дека ние немаме пари за скапи возила па затоа си правеме југо од мерак за брзина. Ама пак ако направеш југо брзо за мерак логично е да имаш нешто и за секојдневно возење а тоа му доаѓаат многу пари. Пари за кои може да имаш и брзина и комфорт во едно.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Не верувам дека со 45 југо се трка има класа мали N каде се возат југовци 55 ки со работна зафтнина до 1100 кубни сантиметри со можност за доработка на суспензија кочници и гуми слик не поголеми од стандардната величина значи другото е стандард а и во овие преправки се ограничени. Исто така се вози и класа Hibrid каде се дозволени преправки на цела кола ама има правило до колку може да се иде ама пак е нагласено дека моторт мора да изнесува 1100 кубни сантиметри и сеа со кој памет можеш да возиш 45 ка во овие класи ???

Еве едно виде од mali N лудница се тркиве :pos2:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Дечкото вози 55-ка класа N на трките, а црново Југово-45 е направено за кеф и илегални трки. Сега моментално фризира Фиат Пунто.
 

JerryMK

Sexy Girls in your town for night
Член од
5 мај 2009
Мислења
259
Поени од реакции
12
Kimi izvini vaka ama imas problem so realnosta pocna m5 so yugo da sporeduvas ako e za toa sporeduvaj go tvoeto m5 so veyron sto vozac kako tebe moze i 375 nakaj veles da go krene, aj sporedi yugo frizirano 5-6000 evra so nekoe m5 od 220 konja so tolkava cena verovatno ke se vidi koe e postartno , i mene mi e bmw omilena marka megutoa gledam da bidam realen i da ne sporeduvam koli od 2009 god koj se po 100k eura i yugo od pred 20 god vo koe ima vlozeno 3k eura se raboti za klasi a fact e vo klasata na frizirani yugovci yugo bas dobro stoi :smir:
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Kimi izvini vaka ama imas problem so realnosta pocna m5 so yugo da sporeduvas ako e za toa sporeduvaj go tvoeto m5 so veyron sto vozac kako tebe moze i 375 nakaj veles da go krene, aj sporedi yugo frizirano 5-6000 evra so nekoe m5 od 220 konja so tolkava cena verovatno ke se vidi koe e postartno , i mene mi e bmw omilena marka megutoa gledam da bidam realen i da ne sporeduvam koli od 2009 god koj se po 100k eura i yugo od pred 20 god vo koe ima vlozeno 3k eura se raboti za klasi a fact e vo klasata na frizirani yugovci yugo bas dobro stoi :smir:
друже јас не споредувам м3 со југо туку некој спомна дека ќе изедел м3 со такво југо па се обидов да им објаснам а они ми рекоа да земам да учам повеќе за автомобили оти ништо не знам и дека имало незнам какви југовци со 2.0 мотор и погон 4х4.

и се почна само затоа што дадов добронамерен совет дека југо не вреди да се средува а добив реално и подршка

Кога сме веќе тука, и јас југо не би правел. Ама го почитувам тоа што некој се потрудил, вложил пари, време енергија и ентузијазам да го направи. И не треба по тоа да се плука. Напрај ти поарно па покажи го да те видам што можиш.
И јас почитувам кога некој направе нешто не плукам по оние што направиле добар примерок но немојте да преувиличувате и да давате коментари од типот некој со југо ќе ја изеде твојата м3. и тоа најчесто им давате сугестии за 1.4 од уно. па не е тоа звер тоа е просек за да не му свират на магистрален пат.
и ајде дајте ми сметка за југо со 1.4 мотор од уно и променет менувач и кочници па јас ќе ви кажам подобро ауто од тоа за истите пари.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ако јас ти дадам видео материјал дека м3 оди 275 на автопатот во македонија ти ќе дадеш ли видео материјал од исечен надолжно? :)
Ќе ти дадам... ама ќе биди веродостоен колку и твојот :)
И јас почитувам кога некој направе нешто не плукам по оние што направиле добар примерок но немојте да преувиличувате и да давате коментари од типот некој со југо ќе ја изеде твојата м3. и тоа најчесто им давате сугестии за 1.4 од уно.
Муабетот беше за старт... ако излисташ назад, некаде ќе најдиш дека се работеше за спрашување на семафор или старт, како сакаш наречиго. Сепак е Југо и крајните брзини му се докај 200 км/ч шо и не е некоја бројка за потценување.

А кога сме кај цените, одприлика едно Југо би го средил за 1500-2000 евра преку сила. И шо ќе средиш ти за тие пари? Голф кец? Опел кадет Д?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom