Yugo Fan Club

  • Креатор на темата Креатор на темата sajSiGa
  • Време на започнување Време на започнување
Jas ne bi go vratil toj motor odma go pojacuvam karoseriski i pojako motorce bi mu stail i dokolku bi go vrkjal motorot bi go isfriziral bi izvadil dobra snaga od toj :helou:

види моторов е у супер стање..и истото шо ти би напраил ке напраи и он... и ке шиба после..и ке им праи на гумине 'центрирање' да бидат поставени тркачки...навнатре малце ти текнува... за стабилност...
 
за стабилност три или четри спренгувани платна на ладно и виљушки од поли пикап за назад а за напред опруги од фичо комбе има да биде камен :vozbud: и ако става поголеми гуми обавезно нека ги исчука полумесеците навнатре да не му фаќа може звучи комплицирано ама не е воопшто малце ако чепкал ке знае да направи :smir:
 
имам другарче едно...има 1.1 efi.
Почнува сеа со праење на југцето... многу е сочувано...сеа ке праи ремонт на моторот или ке става евентуално од ланчиа(шо не верувам) така да у секој случај ке вади до кај 80 коња негде.. ке го спушта бандажи нормално..иде на пунктирање, дупли лимови не верувам..онака за око ке биде топ..коа ке го среди ке стаам некоја слика тука...само би ве прашал..како иде тоа на регистрација за колата со нов мотор или нешо ако е мењато?:smir:

Што планира да прави другар ти со тој мотор ? :nenene:

1.1i за тјунинг е премногу ограничен пред се поради електронската единица која за нашите мајсори е баук. Поубаво ќе натјунираш Југо 55 кое е на карбуратор и за кое лесно може да се најде двогрл (Weber DMTR 32/32 од Југо65) со 4-2-1 издув и да се оптимизира главата на мотор со соодветниот карбуратор за да се исползува во целост.

На крај пак ќе потрошиш повеќе пари одколку за еден фабрички 1,6 кој ќе има исто толку сила.

види моторов е у супер стање..и истото шо ти би напраил ке напраи и он... и ке шиба после..и ке им праи на гумине 'центрирање' да бидат поставени тркачки...навнатре малце ти текнува... за стабилност...

Сакаш да кажеш ќе ги стави во минус ? наместо да стојат вака |_|====|_| да бидат вакви /_/====\_\
 
Што планира да прави другар ти со тој мотор ? :nenene:

1.1i за тјунинг е премногу ограничен пред се поради електронската единица која за нашите мајсори е баук. Поубаво ќе натјунираш Југо 55 кое е на карбуратор и за кое лесно може да се најде двогрл (Weber DMTR 32/32 од Југо65) со 4-2-1 издув и да се оптимизира главата на мотор со соодветниот карбуратор за да се исползува во целост.

На крај пак ќе потрошиш повеќе пари одколку за еден фабрички 1,6 кој ќе има исто толку сила.



Сакаш да кажеш ќе ги стави во минус ? наместо да стојат вака |_|====|_| да бидат вакви /_/====\_\


јас како што сватив сакал да ги постави вака \_\====/_/ нема логика ама така мислам дека сакаше да кажи
 
Има различни сетапи на предница што се прават на трки и се зависи од стилот на возење има отворена затворена предница повеке нагиб помалце значи иако е југо има многу начини да се подобри вожњата само ако знаеш што сакаш ако незнаеш само нагибот да иде у плус би било одволно.
 
Има различни сетапи на предница што се прават на трки и се зависи од стилот на возење има отворена затворена предница повеке нагиб помалце значи иако е југо има многу начини да се подобри вожњата само ако знаеш што сакаш ако незнаеш само нагибот да иде у плус би било одволно.

Точно освен што во секојдневна вожња не се препорачуваат плусеви и минуси на тркалата бидејќи нерамномерно се аби гумата, а низ град и така нема многу корист да видиш особено не по нашите патиштата полни со дупки
 
Што планира да прави другар ти со тој мотор ? :nenene:

1.1i за тјунинг е премногу ограничен пред се поради електронската единица која за нашите мајсори е баук. Поубаво ќе натјунираш Југо 55 кое е на карбуратор и за кое лесно може да се најде двогрл (Weber DMTR 32/32 од Југо65) со 4-2-1 издув и да се оптимизира главата на мотор со соодветниот карбуратор за да се исползува во целост.

На крај пак ќе потрошиш повеќе пари одколку за еден фабрички 1,6 кој ќе има исто толку сила.



Сакаш да кажеш ќе ги стави во минус ? наместо да стојат вака |_|====|_| да бидат вакви /_/====\_\

да де така да бидат наместени гумите...шо збори овој торент... за праење нз шо точно..ке го викнам некој пат да си каже он ке пишам ;)
 
А прави некој во Скопје вакви преправки на Застава?

- дупли лимови
- пунктирање на каросерија
- долна санка
- горна коска (предна и задна)
- 2000 16V со држачи заедно со менувач и полуосовини (ова би требало секој добар мајстор да го знае)
- Рол бар (до предниот кош)
- Спуштање (до јаја)


Значи ова ми е идеа за Застава 101/128. Зошто баш нив? Покрај комфорот, финтата е НЕМА ДРУГА таква, барем не во МКД. Југовци има 2000 16V и 2000 Турбо 16V. За турбо...не знам дали воопшто има некој донесено такво нешто од Германија/Италија за на старо ама оти да не :))))
 
Југовци има 2000 16V и 2000 Турбо 16V. За турбо...не знам дали воопшто има некој донесено такво нешто од Германија/Италија за на старо ама оти да не :))))
Мотор од Фиат/Алфа 2.0 турбо бараш за Југо? И да го нема во Македонија, се наоѓаат возила на странски табли комплетни со возење да го однесиш до мајстор (за 400-500 евра) и да искористиш голем дел од деловите.

Само треба да го најдеш точниот модел на возило што го има тој мотор + ќе ти користат доста од деловите за да го вметнеш во Југо/101/128 сеедно :)
 
ima majstori eden kup samo dali ke ti odgovara cenata a ako znaes da zavaruvas i se razbiras od mehanika sam ke go napravis toa i jas mislev deka e komplicirano ama ne e ako imas od nekade da vidis kako e izvedno posle bez problem ke go napravis samiot a majstor ke te osuri:smir:
 
Уба кола бе ама многу троши особено ако е стара
 
Незнам дали има место за 2.0 16v во 101/128. Кај југото мислам дека има малку повеќе простор во моторот проади кошовите.
 
Вчера си го сјебав југото малце се начукав го здржав докај 170 и од еднаш бело пред шофршајбната ке се убиев најверојатно многу компресија има па го дувна диктонот тоа би била најпожелна ситуација убаво ми викаше татко ми толку компресија не ке е на арно :kesa:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom