Yugo Fan Club

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
44.609
Поени од реакции
82.316
Барем да се спушти на нормална висина за една кола.
Не. Не одговараат нашиве услови за нормална висина за една кола.
Југото е високо и таман е за сите Камел Трофи улици во Скопје.

Тоа го приметив додека го имав (1.3 65efi), до пред една година.
 

Тошо Малерот

Фудбалер
Член од
12 април 2009
Мислења
79
Поени од реакции
3
Југо, супер кола, посебно за нас Македонците со послаби примања а имам прочитано дека најзастепо е Југото во Македонија, ако не се лажам...
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Не. Не одговараат нашиве услови за нормална висина за една кола.
Југото е високо и таман е за сите Камел Трофи улици во Скопје.

Тоа го приметив додека го имав (1.3 65efi), до пред една година.
Како тоа? Јас имам VW Polo и досега никогаш ми нема закачено при нормално возење. Југото може слободно да се спушти 5 цм и повторно без проблем да ги проаѓа лежачките и да се качува на тротоари.

Југо, супер кола, посебно за нас Македонците со послаби примања а имам прочитано дека најзастепо е Југото во Македонија, ако не се лажам...
Точно е дека најзастапени коли кај нас се Заставите кои држат околу 25-30% од возниот парк.
 
Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.464
Поени од реакции
248
Како тоа? Јас имам VW Polo и досега никогаш ми нема закачено при нормално возење. Југото може слободно да се спушти 5 цм и повторно без проблем да ги проаѓа лежачките и да се качува на тротоари.
Да но не е исто, Во југото кога ќе се качат 5 души плус спуштено ќе клекне и ќе се влечи.
А Полото нема гајле со 5 души, друго е.
Точно е дека најзастапени коли кај нас се Заставите кои држат околу 25-30% од возниот парк.
Ова беше пред 5 6 години, сега 5 % се застапени застава и југовци.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Да но не е исто, Во југото кога ќе се качат 5 души плус спуштено ќе клекне и ќе се влечи.
А Полото нема гајле со 5 души, друго е.
Јас мислам дека се подразбира дека би го укрутил подвозјето (3 или 4 лисно федер-платно) и тврдо полнети амортизери ако веќе се спушта а нема да фати повеќе од 150-200 евра :nesum:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247








1,4 Т мотор со сериски 120КС.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Која глупост ја има направено со хаубата...
motika look.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Во право си. Мене ми се допаѓа моторот како е спакуван, бандажите и месечинките како се извлечени. Инаку истото би го направил јас само на оние стари 101 со округли светла, хромирани браници и алуминиумска маскам а внатре без блинг блинг монитори и таа грда "нов тип" табла :toe:
 

KINDER

Манчестеристратор
Член од
28 јануари 2007
Мислења
2.434
Поени од реакции
45
не бе таман си се отвара...не е менувано
на 101 се отвара обратно.
 
Член од
13 мај 2009
Мислења
126
Поени од реакции
3
Yugo e najpaklena mashina na svet .

Ja seuste si go cuvam moeto yugo 1990 god 55 ka a e od starite motori zadnja seria pred ratot . Imam pominato cel balkan , po ostrovi po planini kaj se ne se kacuelo . I ne e uopste siroto yugoto za u grad e izmislena kola za nasi uslovi.

Ne ni trosi poveke o 9 litri u grad ako znaes da vozis a na otvoreno ne trosi ni 5 litra .

A za ubrzanje da ne zboram super e kolata si ide se akcue ko djip ako treba i startno e za konjazata koja ja ima . I ne etacno ja moeto jugo sum go vozel 165 km na cas. Toa i den denes diga 150 ko od sala. Ama se znae ulje sum mu staval uvek najskapo i motorot si prede i den denes.

Edino ima problem so palenje i elektrika mada toa se oprava lesno. Po zakon kola za prva kola nema.

I fraer si be ako ebesh picki so yugo a ne so mercedes . Zatoa Yugo si e fraerska kola i nikad nema da ja prodadam ke sedi ako treba ko treta kola i ke si evociram spomeni.

Yugo posle 1991 god necini bar za 30 posto e poslabo od starite yuga radi krizata gi sklapaa toas od svasta sto ke najdea . 45 ka necini isto losh motor , 55 ka e idealen za yugo a 65 kite se preforsirani no dobri mnogu brzi bea na vreme .

Abe yugo e najbolje kako ke go vozish i kako sreka ke imash moze tak ke te sluzi ako si trup vozach normalno ke ti se ebe kolata brzo ama yugoto treba se oseti , koa ke pocne da buci ko avion na 150 toa e backo zvuk ili so vtora brzina 80 km na sat nekoi gi teraa i 100 ka u vtora .

YUGO rules !!!
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Југото може да служи убаво ако е серија пред 1991 и ако се одржува редовно. Американците се жалеа дека Југовците не им биле квалитетни, а потоа утврдија дека во сервисна книшка пишувало дека на 60 000км треба да се менува ременот што во 90% случаи не го правиле ниту оделе на редовен сервис. Или пак случај на американка која 40 000 миљи не сменила уље па потоа и рикнал моторот :tapp::tapp::tapp:

Американците немаат скоро никаква култура за одржување на коли, кај нив се вози 3 години и се фрла колата за 500$, затоа пак на германците им симнувам капа. Нормално е дека секоја кола си бара одржување а југото за тие 3990$ беше топ.

не бе таман си се отвара...не е менувано
на 101 се отвара обратно.
А ова што е?
 

KINDER

Манчестеристратор
Член од
28 јануари 2007
Мислења
2.434
Поени од реакции
45
упс грешка ме збуни насловот :)
 

GRUNGE

Cobain со цигарче!
Член од
25 февруари 2008
Мислења
677
Поени од реакции
28
128-ката ми се бендисува за моторот и ролбарот. Друго ништо не ми се допадна.

Поубаво ќе беше да стевеше Голф 1 венци отколку вакви мотики.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Не е 128, стокец е. Инаку тоа и се од Голф 1 венци па потоа модифицирани






Инаку топ се кадиците (седиштата) внатре SPARCO оригинал заедно со осигурачите и појасите.


 

Kajgana Shop

На врв Bottom