Yugo Fan Club

  • Креатор на темата Креатор на темата sajSiGa
  • Време на започнување Време на започнување
Барем да се спушти на нормална висина за една кола.

Не. Не одговараат нашиве услови за нормална висина за една кола.
Југото е високо и таман е за сите Камел Трофи улици во Скопје.

Тоа го приметив додека го имав (1.3 65efi), до пред една година.
 
Југо, супер кола, посебно за нас Македонците со послаби примања а имам прочитано дека најзастепо е Југото во Македонија, ако не се лажам...
 
Не. Не одговараат нашиве услови за нормална висина за една кола.
Југото е високо и таман е за сите Камел Трофи улици во Скопје.

Тоа го приметив додека го имав (1.3 65efi), до пред една година.

Како тоа? Јас имам VW Polo и досега никогаш ми нема закачено при нормално возење. Југото може слободно да се спушти 5 цм и повторно без проблем да ги проаѓа лежачките и да се качува на тротоари.

Југо, супер кола, посебно за нас Македонците со послаби примања а имам прочитано дека најзастепо е Југото во Македонија, ако не се лажам...

Точно е дека најзастапени коли кај нас се Заставите кои држат околу 25-30% од возниот парк.
 
Како тоа? Јас имам VW Polo и досега никогаш ми нема закачено при нормално возење. Југото може слободно да се спушти 5 цм и повторно без проблем да ги проаѓа лежачките и да се качува на тротоари.

Да но не е исто, Во југото кога ќе се качат 5 души плус спуштено ќе клекне и ќе се влечи.
А Полото нема гајле со 5 души, друго е.
Точно е дека најзастапени коли кај нас се Заставите кои држат околу 25-30% од возниот парк.

Ова беше пред 5 6 години, сега 5 % се застапени застава и југовци.
 
Да но не е исто, Во југото кога ќе се качат 5 души плус спуштено ќе клекне и ќе се влечи.
А Полото нема гајле со 5 души, друго е.

Јас мислам дека се подразбира дека би го укрутил подвозјето (3 или 4 лисно федер-платно) и тврдо полнети амортизери ако веќе се спушта а нема да фати повеќе од 150-200 евра :nesum:
 








1,4 Т мотор со сериски 120КС.
 
Во право си. Мене ми се допаѓа моторот како е спакуван, бандажите и месечинките како се извлечени. Инаку истото би го направил јас само на оние стари 101 со округли светла, хромирани браници и алуминиумска маскам а внатре без блинг блинг монитори и таа грда "нов тип" табла :toe:
 
не бе таман си се отвара...не е менувано
на 101 се отвара обратно.
 
Yugo e najpaklena mashina na svet .

Ja seuste si go cuvam moeto yugo 1990 god 55 ka a e od starite motori zadnja seria pred ratot . Imam pominato cel balkan , po ostrovi po planini kaj se ne se kacuelo . I ne e uopste siroto yugoto za u grad e izmislena kola za nasi uslovi.

Ne ni trosi poveke o 9 litri u grad ako znaes da vozis a na otvoreno ne trosi ni 5 litra .

A za ubrzanje da ne zboram super e kolata si ide se akcue ko djip ako treba i startno e za konjazata koja ja ima . I ne etacno ja moeto jugo sum go vozel 165 km na cas. Toa i den denes diga 150 ko od sala. Ama se znae ulje sum mu staval uvek najskapo i motorot si prede i den denes.

Edino ima problem so palenje i elektrika mada toa se oprava lesno. Po zakon kola za prva kola nema.

I fraer si be ako ebesh picki so yugo a ne so mercedes . Zatoa Yugo si e fraerska kola i nikad nema da ja prodadam ke sedi ako treba ko treta kola i ke si evociram spomeni.

Yugo posle 1991 god necini bar za 30 posto e poslabo od starite yuga radi krizata gi sklapaa toas od svasta sto ke najdea . 45 ka necini isto losh motor , 55 ka e idealen za yugo a 65 kite se preforsirani no dobri mnogu brzi bea na vreme .

Abe yugo e najbolje kako ke go vozish i kako sreka ke imash moze tak ke te sluzi ako si trup vozach normalno ke ti se ebe kolata brzo ama yugoto treba se oseti , koa ke pocne da buci ko avion na 150 toa e backo zvuk ili so vtora brzina 80 km na sat nekoi gi teraa i 100 ka u vtora .

YUGO rules !!!
 
Југото може да служи убаво ако е серија пред 1991 и ако се одржува редовно. Американците се жалеа дека Југовците не им биле квалитетни, а потоа утврдија дека во сервисна книшка пишувало дека на 60 000км треба да се менува ременот што во 90% случаи не го правиле ниту оделе на редовен сервис. Или пак случај на американка која 40 000 миљи не сменила уље па потоа и рикнал моторот :tapp::tapp::tapp:

Американците немаат скоро никаква култура за одржување на коли, кај нив се вози 3 години и се фрла колата за 500$, затоа пак на германците им симнувам капа. Нормално е дека секоја кола си бара одржување а југото за тие 3990$ беше топ.

не бе таман си се отвара...не е менувано
на 101 се отвара обратно.
А ова што е?
 
упс грешка ме збуни насловот :)
 
128-ката ми се бендисува за моторот и ролбарот. Друго ништо не ми се допадна.

Поубаво ќе беше да стевеше Голф 1 венци отколку вакви мотики.
 
Не е 128, стокец е. Инаку тоа и се од Голф 1 венци па потоа модифицирани






Инаку топ се кадиците (седиштата) внатре SPARCO оригинал заедно со осигурачите и појасите.


 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom