Yugo Fan Club

kIRe9

OK. u'r right
Член од
4 март 2009
Мислења
1.419
Поени од реакции
73
Jas ne bi go vratil toj motor odma go pojacuvam karoseriski i pojako motorce bi mu stail i dokolku bi go vrkjal motorot bi go isfriziral bi izvadil dobra snaga od toj :helou:
види моторов е у супер стање..и истото шо ти би напраил ке напраи и он... и ке шиба после..и ке им праи на гумине 'центрирање' да бидат поставени тркачки...навнатре малце ти текнува... за стабилност...
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
за стабилност три или четри спренгувани платна на ладно и виљушки од поли пикап за назад а за напред опруги од фичо комбе има да биде камен :vozbud: и ако става поголеми гуми обавезно нека ги исчука полумесеците навнатре да не му фаќа може звучи комплицирано ама не е воопшто малце ако чепкал ке знае да направи :smir:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
имам другарче едно...има 1.1 efi.
Почнува сеа со праење на југцето... многу е сочувано...сеа ке праи ремонт на моторот или ке става евентуално од ланчиа(шо не верувам) така да у секој случај ке вади до кај 80 коња негде.. ке го спушта бандажи нормално..иде на пунктирање, дупли лимови не верувам..онака за око ке биде топ..коа ке го среди ке стаам некоја слика тука...само би ве прашал..како иде тоа на регистрација за колата со нов мотор или нешо ако е мењато?:smir:
Што планира да прави другар ти со тој мотор ? :nenene:

1.1i за тјунинг е премногу ограничен пред се поради електронската единица која за нашите мајсори е баук. Поубаво ќе натјунираш Југо 55 кое е на карбуратор и за кое лесно може да се најде двогрл (Weber DMTR 32/32 од Југо65) со 4-2-1 издув и да се оптимизира главата на мотор со соодветниот карбуратор за да се исползува во целост.

На крај пак ќе потрошиш повеќе пари одколку за еден фабрички 1,6 кој ќе има исто толку сила.

види моторов е у супер стање..и истото шо ти би напраил ке напраи и он... и ке шиба после..и ке им праи на гумине 'центрирање' да бидат поставени тркачки...навнатре малце ти текнува... за стабилност...
Сакаш да кажеш ќе ги стави во минус ? наместо да стојат вака |_|====|_| да бидат вакви /_/====\_\
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
Што планира да прави другар ти со тој мотор ? :nenene:

1.1i за тјунинг е премногу ограничен пред се поради електронската единица која за нашите мајсори е баук. Поубаво ќе натјунираш Југо 55 кое е на карбуратор и за кое лесно може да се најде двогрл (Weber DMTR 32/32 од Југо65) со 4-2-1 издув и да се оптимизира главата на мотор со соодветниот карбуратор за да се исползува во целост.

На крај пак ќе потрошиш повеќе пари одколку за еден фабрички 1,6 кој ќе има исто толку сила.



Сакаш да кажеш ќе ги стави во минус ? наместо да стојат вака |_|====|_| да бидат вакви /_/====\_\

јас како што сватив сакал да ги постави вака \_\====/_/ нема логика ама така мислам дека сакаше да кажи
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Има различни сетапи на предница што се прават на трки и се зависи од стилот на возење има отворена затворена предница повеке нагиб помалце значи иако е југо има многу начини да се подобри вожњата само ако знаеш што сакаш ако незнаеш само нагибот да иде у плус би било одволно.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Има различни сетапи на предница што се прават на трки и се зависи од стилот на возење има отворена затворена предница повеке нагиб помалце значи иако е југо има многу начини да се подобри вожњата само ако знаеш што сакаш ако незнаеш само нагибот да иде у плус би било одволно.
Точно освен што во секојдневна вожња не се препорачуваат плусеви и минуси на тркалата бидејќи нерамномерно се аби гумата, а низ град и така нема многу корист да видиш особено не по нашите патиштата полни со дупки
 

kIRe9

OK. u'r right
Член од
4 март 2009
Мислења
1.419
Поени од реакции
73
Што планира да прави другар ти со тој мотор ? :nenene:

1.1i за тјунинг е премногу ограничен пред се поради електронската единица која за нашите мајсори е баук. Поубаво ќе натјунираш Југо 55 кое е на карбуратор и за кое лесно може да се најде двогрл (Weber DMTR 32/32 од Југо65) со 4-2-1 издув и да се оптимизира главата на мотор со соодветниот карбуратор за да се исползува во целост.

На крај пак ќе потрошиш повеќе пари одколку за еден фабрички 1,6 кој ќе има исто толку сила.



Сакаш да кажеш ќе ги стави во минус ? наместо да стојат вака |_|====|_| да бидат вакви /_/====\_\
да де така да бидат наместени гумите...шо збори овој торент... за праење нз шо точно..ке го викнам некој пат да си каже он ке пишам ;)
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.726
Поени од реакции
895
А прави некој во Скопје вакви преправки на Застава?

- дупли лимови
- пунктирање на каросерија
- долна санка
- горна коска (предна и задна)
- 2000 16V со држачи заедно со менувач и полуосовини (ова би требало секој добар мајстор да го знае)
- Рол бар (до предниот кош)
- Спуштање (до јаја)


Значи ова ми е идеа за Застава 101/128. Зошто баш нив? Покрај комфорот, финтата е НЕМА ДРУГА таква, барем не во МКД. Југовци има 2000 16V и 2000 Турбо 16V. За турбо...не знам дали воопшто има некој донесено такво нешто од Германија/Италија за на старо ама оти да не :))))
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Југовци има 2000 16V и 2000 Турбо 16V. За турбо...не знам дали воопшто има некој донесено такво нешто од Германија/Италија за на старо ама оти да не :))))
Мотор од Фиат/Алфа 2.0 турбо бараш за Југо? И да го нема во Македонија, се наоѓаат возила на странски табли комплетни со возење да го однесиш до мајстор (за 400-500 евра) и да искористиш голем дел од деловите.

Само треба да го најдеш точниот модел на возило што го има тој мотор + ќе ти користат доста од деловите за да го вметнеш во Југо/101/128 сеедно :)
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
ima majstori eden kup samo dali ke ti odgovara cenata a ako znaes da zavaruvas i se razbiras od mehanika sam ke go napravis toa i jas mislev deka e komplicirano ama ne e ako imas od nekade da vidis kako e izvedno posle bez problem ke go napravis samiot a majstor ke te osuri:smir:
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.367
Поени од реакции
4.997
Уба кола бе ама многу троши особено ако е стара
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Незнам дали има место за 2.0 16v во 101/128. Кај југото мислам дека има малку повеќе простор во моторот проади кошовите.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Вчера си го сјебав југото малце се начукав го здржав докај 170 и од еднаш бело пред шофршајбната ке се убиев најверојатно многу компресија има па го дувна диктонот тоа би била најпожелна ситуација убаво ми викаше татко ми толку компресија не ке е на арно :kesa:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom