Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво на сите. Купив Хонда Сивик 2007 година 2.2 дизел. Ме интересира кое моторно масло да се користи? Гледам по форуми го препорачуват Енеос ама сите различно кажуват за ознаките 0w30, 0w20, 5w30... некој кој има иста Хонда да ми препорача од искуство.
Поздрав
 
Побарај си психијатриска помош во Бардовци со време додека останатите мегабајти што ти останале во мозокот не фатиле лоши сектори.
Иди у Београд сервис да ти прават. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Иди у Београд сервис да ти прават. :ROFLMAO::ROFLMAO:
Немам потреба бидејки сам си го сервисирам возилото кога треба да се смени масло и дихтунг на филтер
а тоа ме чини некаде 700 до 800 денари на секои 5000 км или 2 пати годишно летно и зимско минерално масло.
 
Точен одговор. Софтверски изгаснати ДПФ и ЕГР, направен ремап и физички изваден ДПФ филтерот.
Проблем решен.
и колку те чинеше ова задоволство т.с решавање на проблемот
 
Здраво на сите. Купив Хонда Сивик 2007 година 2.2 дизел. Ме интересира кое моторно масло да се користи? Гледам по форуми го препорачуват Енеос ама сите различно кажуват за ознаките 0w30, 0w20, 5w30... некој кој има иста Хонда да ми препорача од искуство.
Поздрав
Хонда по дефолт користи Mobil 1 , ама какво е кај нас не знам … Јас и ставам Liqui Moly TopTec 4600 5w30 C2/C3 стандард ,околу 800-850 ден / литар или 3600 мислам беше туба 5 литри . Ти собира 5,5 литри масло во колата , на шипка тоа е на некои 1/3 помеѓу мин. и макс. Па пошто јас сакам да ми е негде на околу половина , му турам околу 5,7 литри …
 
Немам потреба бидејки сам си го сервисирам возилото кога треба да се смени масло и дихтунг на филтер
а тоа ме чини некаде 700 до 800 денари на секои 5000 км или 2 пати годишно летно и зимско минерално масло.
Епа кој к*р ми спомињаш „Београд“? Само лигуши задоени со србоманија можат ова да го кажат.
 
Епа кој к*р ми спомињаш „Београд“? Само лигуши задоени со србоманија можат ова да го кажат.
Епа кој к*р ми спомињаш „Београд“? Само лигуши задоени со србоманија можат ова да го кажат.
Има ли поголем србоман од тебе на форумов?Како прво не знаеш на македонски литературен јазик да пишуваш па цело време мешаш српски зборови.Прочитај си ги постовите да видиш на кој јазик ти се напишани.
 
Има ли поголем србоман од тебе на форумов?Како прво не знаеш на македонски литературен јазик да пишуваш па цело време мешаш српски зборови.Прочитај си ги постовите да видиш на кој јазик ти се напишани.
Иди у Београд да правиш сервис на колата. Заморче србско.
 
Иди у Београд да правиш сервис на колата. Заморче србско.
Ти пишуваш на полусрпски јазик не јас а очигледно е дека си некој сервисер на возила па си ја имаш мувата на капата чим те погодив во најслабата точка.
 
и колку те чинеше ова задоволство т.с решавање на проблемот
100€
DPF Off / EGR Off - 5000ден. ваѓање компјутер од кола врзување на лаптоп за да се направи ремап, наводно 2-3 сати процедура, толку време се мотав дур се јавија да си ја подигнам колата.
Ваѓање DPF - 1000ден. извадија лонецот искршија ситото и пак вратија лонецот кај што си стои.

Бонус по недела дена отидов на технички чисто од љубопитност со назнака посебно внимание да проверат на издувните гасови.
Се во граници на нормала.
На крај на тој што се знам му кажувам што како - Се изнасмеа и рече:
"Aко се водиме по стриктни регулативи треба 1/3 од возниот парк во државава да го пратиме директно на отпад." мислејќи на возила од '90тите и рани '00ти кои едвај се тркалаат по патиштава....
"Никого не охрабруваме да ваѓа еко филтри и нештото е сведено на морален аспект ама дека ќе се сети нешто на 1.3 Mjet со или без DPF, никој да не те лаже. Ако правиш модификации разлика се осеќа повеќе кај бензинците, бидејќи тие и повеќе загадуваат."
"На крај државава нема регулативи во Законот за Јавен Превоз и ти ако си комерцијално возило, комбе или таксист може да возиш ќумбе од возило произведено 1998-ма и со него да правиш 100.000км годишно. Кога тој не е подложен на филтрација и контрола за загадување што останало за обичен граѓанин кои трипати во годината ќе појде до Скопје или Охрид и назад и рестото му се 3-4км вожња во која колата не стасува ни да го загрее моторот како треба.
 
Ти пишуваш на полусрпски јазик не јас а очигледно е дека си некој сервисер на возила па си ја имаш мувата на капата чим те погодив во најслабата точка.
Воопшто не си ме погодил, јас сум инвалид од пред 1 година. Но да кажуваш дека 600 км од тука е поевтино во друга држава да правиш сервис, и на крај кажуваш дека сам си правиш сервис укажува на нешто.... Србоманство!
 
Воопшто не си ме погодил, јас сум инвалид од пред 1 година. Но да кажуваш дека 600 км од тука е поевтино во друга држава да правиш сервис, и на крај кажуваш дека сам си правиш сервис укажува на нешто.... Србоманство!
Чим си инвалид оди лечи си ги комплексите на друго место не тука и Белград не е 600км од тука туку 435 ама бадијала кога Геограафија не си научил ништо.
 
Чим си инвалид оди лечи си ги комплексите на друго место не тука и Белград не е 600км од тука туку 435 ама бадијала кога Геограафија не си научил ништо.
Да ти цркне колата, ова ти е клетва од инвалид. И никогаш да не можеш да ја направиш дури ни во “Београд“ !
 
Да ти цркне колата, ова ти е клетва од инвалид. И никогаш да не можеш да ја направиш дури ни во “Београд“ !
Хахаха,кај си слушнал Буба 1 генерација со боксер мотор да цркне бе ајван еден?Поради неа ќе пропаднеше цела светска автоиндустрија.
Автоматски споено мислење:

 
Последно уредено:
Ам да го еба на кружниот как?
Rikverc :LOL:
Автоматски споено мислење:

Ако користиш Castrol купен од ЕУ ок ама ако е од тука тогаш користиш фалсификат да знаеш.Од оние информации што јас ги имам за маслата оригинални се Repsol од Макпетрол,Motul француското,Kroon холандското во Оптикоп,Ina Delta хрватското,Adeco српското и уште некои не толку популарни брендови што не се на удар за фалсификување.
Za Repsol znam dobri se i oni imam motorche 250cc u nego stavam repsol i tera bez gajle i tie se dobri
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom