Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
100€
DPF Off / EGR Off - 5000ден. ваѓање компјутер од кола врзување на лаптоп за да се направи ремап, наводно 2-3 сати процедура, толку време се мотав дур се јавија да си ја подигнам колата.
Ваѓање DPF - 1000ден. извадија лонецот искршија ситото и пак вратија лонецот кај што си стои.

Бонус по недела дена отидов на технички чисто од љубопитност со назнака посебно внимание да проверат на издувните гасови.
Се во граници на нормала.
На крај на тој што се знам му кажувам што како - Се изнасмеа и рече:
"Aко се водиме по стриктни регулативи треба 1/3 од возниот парк во државава да го пратиме директно на отпад." мислејќи на возила од '90тите и рани '00ти кои едвај се тркалаат по патиштава....
"Никого не охрабруваме да ваѓа еко филтри и нештото е сведено на морален аспект ама дека ќе се сети нешто на 1.3 Mjet со или без DPF, никој да не те лаже. Ако правиш модификации разлика се осеќа повеќе кај бензинците, бидејќи тие и повеќе загадуваат."
"На крај државава нема регулативи во Законот за Јавен Превоз и ти ако си комерцијално возило, комбе или таксист може да возиш ќумбе од возило произведено 1998-ма и со него да правиш 100.000км годишно. Кога тој не е подложен на филтрација и контрола за загадување што останало за обичен граѓанин кои трипати во годината ќе појде до Скопје или Охрид и назад и рестото му се 3-4км вожња во која колата не стасува ни да го загрее моторот како треба.


Друже никоја одржавана и исправна кола па и од 1998 да е, не чади...сигурно тие од фабрика не ја склопиле да чади зошто и тогаш имало какви такви стандарди барем за колите на запад.

Тоа што колите не се одржавани е друг муабет...имам видено и коли од 2015 кои прават магли чад, едноставно се е до сопственикот и колку му се вложува пари во колата, за некој исправна кола значи таа да пали и да се движи, чадењето е последен фактор.

Тоа со техничките е башка.
 
Последно уредено:
Rikverc :LOL:
Автоматски споено мислење:


Za Repsol znam dobri se i oni imam motorche 250cc u nego stavam repsol i tera bez gajle i tie se dobri
На моторче што и да му туриш благодарно е, битно е да има и да го освежуваш почесто.
 
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?
 
Треба да оди на хомологација на машински факултет да видат дали испунуе еуро 5 па после да ти дадат да го регистрираш.

Ако е кинеско тешко.

Бугарите склопуваа Great Wall со мицубиши мотор еуро 5 и кога дојде нормата да биде еуро 6. Кога Great Wall немаше таков мотор да понуди пошто тие не развиваат мотори. Им рикна бизнисот во Бугарија и ЕУ и го затворива кучата.
Колата исполнува Euro V така тврдат, е сега зашто баш тешко за кинеско, ради потеклото или мислиш дека не би можело возилото да ги исполни условите? Иначе има Mitsubishi мотор.
 
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?

Моторот кога е ладен отвори го капачето за антифриз и запали го моторот, ако има меури во резерварчето за антифриз изгорен е диктонот или пукната е главата на моторот, ако дува меури околу сензорот нема антифриз и затоа не ги пали перките
 
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?

сензор за температура на антифриз, термо прекидач како што ти рекоа.
 
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?
А дали можe да биде проблем каналскиот компјутер?
 
Колата исполнува Euro V така тврдат, е сега зашто баш тешко за кинеско, ради потеклото или мислиш дека не би можело возилото да ги исполни условите? Иначе има Mitsubishi мотор.
Мотор а можда и ради сигурносни услови, можда не се pedestrian frendly :facepalm: си имаат финти европјаните да не увезуваат кинеско срање. Мора да има
C E знакче и еден куп сертификати кои доколку колата е за кинески пазар, сигурен сум дека ги нема!
 
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?
Ова можиш и сам да го средиш. на ладњакот има еден голем месинган штраф на кој има приклучок со жици. на самиот штраф има пластичен прстен во боја. Види каква е бојата и купи таков. Отшрафи го, и набрзина стави го новиот шраф , и затегни го. Стави го приклучокот и пробај
 
Da prasam nekoj ako znae da mi odgovori, imam problem so kolata cesto pali na vtora na prva mi gasi, i pri voznja na poln gas nekogas secnuva kako da se gusi na momenti ubavo se osekja toa seckanje. Inaku kolata e oktavia 2008 god so plinski ured, samo sto smeniv plinski indzektori (i prethodno pravese taka) cistev klapna i dizni, svekicite mi se provereni, sto mislite sto maka ima kolava?
 
Da prasam nekoj ako znae da mi odgovori, imam problem so kolata cesto pali na vtora na prva mi gasi, i pri voznja na poln gas nekogas secnuva kako da se gusi na momenti ubavo se osekja toa seckanje. Inaku kolata e oktavia 2008 god so plinski ured, samo sto smeniv plinski indzektori (i prethodno pravese taka) cistev klapna i dizni, svekicite mi se provereni, sto mislite sto maka ima kolava?

на бензин кога е ти ги прави овие работи?
 
Mislam i na benzin deka mi pravese isto koga bese iskljucen plinot

епа има голема разлика од мислење до правење. Пошто ако на бензин немаш вакви проблеми сигурно е до плинот нешто. А ако и на бензин ти прави вакви работи, да провериш свеќици пак најубаво, акумулатор и coil pack она што иде над свеќицата.
 
епа има голема разлика од мислење до правење. Пошто ако на бензин немаш вакви проблеми сигурно е до плинот нешто. А ако и на бензин ти прави вакви работи, да провериш свеќици пак најубаво, акумулатор и coil pack она што иде над свеќицата.
Akumulatorot mi svetnuva crveno na pocetok ama se gubi, ne e mnogu star ama imase period koga kolata ne bese vozena nekolku meseci na tatko mi bese i koga pocina ne ja cepkavme 3-4 meseci ako toj period vlijael na akumulatorot, drugo vo servis gi prasav i za svekici i za kabli rekoa ok deka se, i samo vikaat do plinot ti e.
Poveke nikogas na plin.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom