Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дали Opel Astra 2011 со големата навигација што има припремна за блутут може да стрима музика? Има некои само за зборење што се не можеш да стримаш музика.
 
Akumulatorot mi svetnuva crveno na pocetok ama se gubi, ne e mnogu star ama imase period koga kolata ne bese vozena nekolku meseci na tatko mi bese i koga pocina ne ja cepkavme 3-4 meseci ako toj period vlijael na akumulatorot, drugo vo servis gi prasav i za svekici i za kabli rekoa ok deka se, i samo vikaat do plinot ti e.
Poveke nikogas na plin.

Друже ако е колата подолго време возена на плин, провери компресија на моторот, ова може секој поасолен мајстор да ти го направи и не е скапо. Ако компресијата е во ред, тогаш барај проблеми со свеќици или сл. Ако не е во ред компресијата нема никогаш да работи кошто треба ни на бензин ни на плин...и џабе пари ќе даваш за свеќици, бомбини или сл. Треба моторот да отвора да се средува или половен мотор друг да ставиш.


Инаку да, плин е тешка заебанција генерално, и можат да возат со него само луѓе кој се ептен лабави и не ги нервира трокирање, палење од вторпат, гасење во возење и сл.
 
Последно уредено:
Дали имал некој ваков проблем? Колата е загушена, понекогаш не влече добро, гаста не ја прима добро или ја прима со задоцнување. Бев на мајстор, турбо маф ок, дизни ок, на компјутер не покажува никакви грешки освен автоматче за штоп. Ми рече да го сменеме тоа па да провериме зошто многу измешан бил софтверот во колата, според него претходно буричкал некој што не разбира па измешал нешто и сега компјутерот во колата не препознава информации и бавно реагира. Тоа е само негова претпоставка. Што би можело да биде? Од скоро почна и чудно да ми работи т.е станува се побучна. Renault megane 1.5 dci 110 ks 2011
 
На Маздата ставив Тотал 9000 5w40, градацијата по препорака на мајсторот а во каталог пишува 5w20, 5w30 , 0w30 и 10w40. Не сум имал искуство со Тотал, може ли да јави некој проблем со ланецот дека е 5w40 наместо 5w30 или 10w40 др др како што е по каталог? Другата Мазда моментално е на Repsol 10w40 од макпетрол. За наредно менување да останам со иставава градација или да сменам, Репсолов треба да е оригинал и планирам него да го ставам или Лукоил Џенезис Ц3 5в40..
 
Прво репсол и тотал се три класи над лукоил маслата...нема место за споредба.


Инаку за тоталот нема гајле а тоа што пишува во каталог е за надворешна температура...нема со исто масло да се вози моторот во Лапонија и во Саудиска Арабија...колку поладна клима си бара поретко масло. За наши услови 5w-40 си е таман масло,дури и 10w-40 за некои постари мотори.
Автоматски споено мислење:

Дали имал некој ваков проблем? Колата е загушена, понекогаш не влече добро, гаста не ја прима добро или ја прима со задоцнување. Бев на мајстор, турбо маф ок, дизни ок, на компјутер не покажува никакви грешки освен автоматче за штоп. Ми рече да го сменеме тоа па да провериме зошто многу измешан бил софтверот во колата, според него претходно буричкал некој што не разбира па измешал нешто и сега компјутерот во колата не препознава информации и бавно реагира. Тоа е само негова претпоставка. Што би можело да биде? Од скоро почна и чудно да ми работи т.е станува се побучна. Renault megane 1.5 dci 110 ks 2011


Појди кај друг мајстор само немој кај Тахир ако си од скопје, превара тешка е човекот.
 
Последно уредено:
На Маздата ставив Тотал 9000 5w40, градацијата по препорака на мајсторот а во каталог пишува 5w20, 5w30 , 0w30 и 10w40. Не сум имал искуство со Тотал, може ли да јави некој проблем со ланецот дека е 5w40 наместо 5w30 или 10w40 др др како што е по каталог? Другата Мазда моментално е на Repsol 10w40 од макпетрол. За наредно менување да останам со иставава градација или да сменам, Репсолов треба да е оригинал и планирам него да го ставам или Лукоил Џенезис Ц3 5в40..
Ова е чудно како во каталог ги наведиле 5w30 и 10w40 а го нема 5w40, мазда логика. Со ланецот нема да има проблеми сигурно, дпф ако има да не е проблем, ама викаш па 10w40 го има. Така да не му се думај многу ако е вистина така во каталог. И гледај редовно проверувај го нивото на масло на тие чуда.
 
Дали имал некој ваков проблем? Колата е загушена, понекогаш не влече добро, гаста не ја прима добро или ја прима со задоцнување. Бев на мајстор, турбо маф ок, дизни ок, на компјутер не покажува никакви грешки освен автоматче за штоп. Ми рече да го сменеме тоа па да провериме зошто многу измешан бил софтверот во колата, според него претходно буричкал некој што не разбира па измешал нешто и сега компјутерот во колата не препознава информации и бавно реагира. Тоа е само негова претпоставка. Што би можело да биде? Од скоро почна и чудно да ми работи т.е станува се побучна. Renault megane 1.5 dci 110 ks 2011
EGR ventil
 
Или регулаторот за притисок на турбината, слични симптоми вади. не е на самото турбо, туку негде низ моторот е прикачено со цревцина
 
Вчера Астрата Ј 1.7CDTI ме остави на пат.:D

Пали, а не ја прима гаста.
Мојот скенер вели EGR вентилот е капут.
20230221_233722.jpg
Ја зашлепаа до опел сервис.

Маме му ебем, го мењав овој вентил пред 4 години и сега пак.

Толку да се сјебе брзо од возење само градска вожња?
 
Дали имал некој ваков проблем? Колата е загушена, понекогаш не влече добро, гаста не ја прима добро или ја прима со задоцнување. Бев на мајстор, турбо маф ок, дизни ок, на компјутер не покажува никакви грешки освен автоматче за штоп. Ми рече да го сменеме тоа па да провериме зошто многу измешан бил софтверот во колата, според него претходно буричкал некој што не разбира па измешал нешто и сега компјутерот во колата не препознава информации и бавно реагира. Тоа е само негова претпоставка. Што би можело да биде? Од скоро почна и чудно да ми работи т.е станува се побучна. Renault megane 1.5 dci 110 ks 2011
Nekoj gasnel DPF ili EGR i instaliral softver od drug tip na kola ili neja izrabotil mapata kako sto treba i ima klaeno gotova mapa. Ke moras kaj dobar remaper da vlezi vo sistemot i da gi proveri site parametri i da se koregira mapata. Pretezno se bara originalna mapa da se instalira pa tek posle da se obraboti nanovo dokolku se gasni egr dpf i takanatamu. Od koj grad si pisi ke te upatam kaj salam coek.
Автоматски споено мислење:

Вчера Астрата Ј 1.7CDTI ме остави на пат.:D

Пали, а не ја прима гаста.
Мојот скенер вели EGR вентилот е капут.
Прегледај го приврзокот 368622
Ја зашлепаа до опел сервис.

Маме му ебем, го мењав овој вентил пред 4 години и сега пак.

Толку да се сјебе брзо од возење само градска вожња?
P0400 e za egr. P0409 solenoid. Ama mozi ako e egr otvoren pri davanje turaza a vakumot nemozi da go zatvori i vleguva vo save mod i vadi P0409 kako solenoidot da ne e vo red a fakticki e egr. Tolku e teajnosta,trgni zastani se zatna. Isklucigo sodtverski i mehanicki,iskluci klapni na usisna edna nova mapa posekako ako gasnis egr i rajat si za stalno. Pojke nikogas nema da te ostaj na pat.
 
Последно уредено:
На Маздата ставив Тотал 9000 5w40, градацијата по препорака на мајсторот а во каталог пишува 5w20, 5w30 , 0w30 и 10w40. Не сум имал искуство со Тотал, може ли да јави некој проблем со ланецот дека е 5w40 наместо 5w30 или 10w40 др др како што е по каталог? Другата Мазда моментално е на Repsol 10w40 од макпетрол. За наредно менување да останам со иставава градација или да сменам, Репсолов треба да е оригинал и планирам него да го ставам или Лукоил Џенезис Ц3 5в40..
Може ли да те замолам да сликаш и да пуштиш каталогот каде што пишува кои градации на масло се препорачани?
 
Може ли да те замолам да сликаш и да пуштиш каталогот каде што пишува кои градации на масло се препорачани?
Еве, Европа: 5w30, 10w40 и 5w20. Зборам за бензински мотор зошто е бензин кај мене. IMG_20230222_154548 (1).jpg

Прво репсол и тотал се три класи над лукоил маслата...нема место за споредба.


Инаку за тоталот нема гајле а тоа што пишува во каталог е за надворешна температура...нема со исто масло да се вози моторот во Лапонија и во Саудиска Арабија...колку поладна клима си бара поретко масло. За наши услови 5w-40 си е таман масло,дури и 10w-40 за некои постари мотори.
На старава Мазда ставам 10w40 Репсол од Макпетрол е сега пошто Репсолов би требало и Лукоил да биде оригинал, наредно планирав на новава да ставам Lukoil 5w40 Genesis а на старата 10w40 Лукоил Semi Synthetic, а на Репсолов за 10w40 пишува Full Synthetic.. Што е финтава сега? Иначе ова Dexelia моторното масло на Мазда го произведува Тотал и затоа ставив Тотал 5-40 ама колку е оригинал Тоталов кај нас.. затоа планирам Лукоил или Репсол.
 
Totalot ако е со лепенка од Еуроимпекс е оригинал сто посто и е три класи над лукоил...
 
Последно уредено:
Еве, Европа: 5w30, 10w40 и 5w20. Зборам за бензински мотор зошто е бензин кај мене. Прегледај го приврзокот 368672


На старава Мазда ставам 10w40 Репсол од Макпетрол е сега пошто Репсолов би требало и Лукоил да биде оригинал, наредно планирав на новава да ставам Lukoil 5w40 Genesis а на старата 10w40 Лукоил Semi Synthetic, а на Репсолов за 10w40 пишува Full Synthetic.. Што е финтава сега? Иначе ова Dexelia моторното масло на Мазда го произведува Тотал и затоа ставив Тотал 5-40 ама колку е оригинал Тоталов кај нас.. затоа планирам Лукоил или Репсол.
Ова прв пат у живот гледам да ти кажам право,како е можно у еден те ист мотор да се користи 5w20 и 10w40? Мрдната работа
 
Друже ако е колата подолго време возена на плин, провери компресија на моторот, ова може секој поасолен мајстор да ти го направи и не е скапо. Ако компресијата е во ред, тогаш барај проблеми со свеќици или сл. Ако не е во ред компресијата нема никогаш да работи кошто треба ни на бензин ни на плин...и џабе пари ќе даваш за свеќици, бомбини или сл. Треба моторот да отвора да се средува или половен мотор друг да ставиш.


Инаку да, плин е тешка заебанција генерално, и можат да возат со него само луѓе кој се ептен лабави и не ги нервира трокирање, палење од вторпат, гасење во возење и сл.
Нема врска ова последново ништо ти нема врска. Возам на плин, и доколку знаеш дека е се во ред најпрво со моторот па после со плинот, боца, расплињача, цревца, сензори, филтер.. Нема да има никаков проблем. До сега не сум имал проблем. Не сецка, не гаси, пали од прва.. Све е до мајсторот што го мести плинот и добро да го наштелува
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom