Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
убаво рече никола... исчисти ја убаво од бигорот. тоа ти се случува затоа што не ја исчистуваш до крај секогаш а и очигледно локацијата на акумулаторот ти е блиску до нешто што прска вода на него. значи исчисти ја убаво клемата и тоа прво убаво посипи ја со вода, (комотно сипај 2 шишња вода значи 2-3 литри минимум) после исуши ја убаво и клемата од кавелот и клемата на акумулаторот, после со ситна шмиргла истругај до голо и чисто железо се комплет и на крај кога убаво ке ја прицврстиш, премачкај ја со маст (графирна маст, маст за одмачкување на лагери или со вазелин) ама онака убаво да има слој еден од неколку милиметри. и така да си остане. со тоа ке му го запреш доводот на кислород и влага на клемата па нема да се прави тоа белото киселинско говно, кое знае и да штипе на раце...

Тој додатниот кабел (нели има две клеми и уште еден кабел што се прицврстува на клемата со плус) го скратив малку зашто 2 цм внатре во кабелот имаше од тоа белото лајно, го исчистив, и го поврзав ДИРЕКТ за штрафот што ја стегнува клемата (подоцна ќе ставам и слики)
и пак ме зеза. Значи кабелот е од оние со миљон мали жички внатре (тој за МАСА ли е или што ли е?) и го испреплетов на штрафот што ја стега клемата и го прицврстив со мутер од другата страна. И еве два дена ме зеза, а не гледам нигде од тоа белото лајно.

Од каде иде тој кабел? Можам ли да го сменам цел? Или нешто да средам? Претходно на крајот од кабелов имаше едно бакарно кругче што влегува на штрафот и се прицврстува со мутер и ЦЕЛО ВРЕМЕ ТОА беше дури и бело-зелено од тоа лајното, па затоа го скинав, го “средив“....
и еве пак дупи да го мочам.
 
Ова за бензинска кола??

Си претерал друже, до 3000 вртија редовно. Ќе осетиш дека и 2500 и 3500 ги прави со истата гас... оти? Оти со 2500 се мачи, и ти троши исто како да ја вртиш до 3000... а не оди.

Ако е дизел, веќе тоа е нормално подрачје.
Ке те послушам.Ке возам така.Фала за советот.
 
Сакам да ставам звучници во задните врати во Меган од 2006 нема фабрички па ме интересира дали има пуштено кабли до вратите зошто колата е купена без фабричко радио и уште нема стаено радио па сеа сум у план да стаам радио и звучници во задните врати. Има ли некој искуство со отварање на вратите, кој звучници одговараат за таму 8 или 12. Фала однапред
 
Сакам да ставам звучници во задните врати во Меган од 2006 нема фабрички па ме интересира дали има пуштено кабли до вратите зошто колата е купена без фабричко радио и уште нема стаено радио па сеа сум у план да стаам радио и звучници во задните врати. Има ли некој искуство со отварање на вратите, кој звучници одговараат за таму 8 или 12. Фала однапред

Може да нема припрема за радио мене на корсата така ми беше ... а припрема за радио има антена све наместено кабли само да го боцнеш радиото исто и звучници предни идеа мислам
 
Епа често отворај го воздушниот филтер. Замастува. Голф 4 до 99 година имаа фабричка маана. Иберлауфот како кај дотраените коли им враќаше во филтерот. Се замастува воздушниот. Не дека моторот не ти чини ама нешто зезнаа од VW. После 2000-та година го решија проблемот.

Нема ништо лошо освен што ќе ти ја гуши колата и недај Боже со замастен филтер да поминиш низ прашина/песок кога ќе се залепи воздух нема да можи да помини и ќе ти трокира.

A ne li moze so edno crevce da se isfrli iberlaufot da duva nadvor ko so praea na starive koli?
 
Moze da se isfrli megjutoa tie isparuvanja se bajagi kancerogeni, i nekako ke stigaat i do kabinata u nekoja kolicina :)
 
Сакам да ги средам комплетно кочниците на колата, Опел Кадет.. Треба вероватно да се мењаат плочки и гуртни и да се смени глицерин, така да ако може да ми препорачате некој добар мајстор. :)
 
Idi kaj marijan u avto komanda specijaliziran e za opel
 
Имам прашање до форумот во врска со Пежо 306 инџекшн 1997 год.Му направив редовен сервис пред некое време.Проблемот е следен......Едно утро кога го запалив почна да работи на 3 свекици ,го изгаснав и по палење од некоја минута почна да работи супер,но по неколку дена штом ќе ја постигне онаа температура работна 90 степени кај што нели се уклучува перка па исклучува и така нон стоп ТОГАШ МОТОРОТ КАКО ДА НЕ Е ТОЈ ГУБИ СИЛА КАКО ДА НЕ РАБОТИ УБАВО.Го однесов на сервисот ама дали колата не беше доволно загреана од таму ми рекоа дека веројатно бил неквалитетен бензин.Не знам што е ама колата ми зголеми потрошувачка 1-2 литра плус
П.С.Е Единствено нешто ако има врска е оловниот прашок што му го ставив бидејќи малку ми течеше антифриз.Незнам дали тоа има врска
Кој може да ми каже што е отприлика..........Однапред благодарам
 
на поладно време нормално е да се покачи потрошувачка. тоа е прво.

второ, со тој прашакот што си го ставил, можно е да си направил затнување на проток на водата па перката мноооогу повеке да работи него ли што треба, а колку за инфо, таа перка е после климата нај голем потрошувач на струја. е кога таа работи, алтернаторот има поголем отпор и тогаш моторот троши повеке...

трето, може стварно да е лош бензин во прашње...

и четврто... нема четврто... може да е се ова заедно искомбинирано па да ти качи потрошња и до 3 литри повеке...
 
Да, ама зошто да се исклучува 4-тиот цилиндар. Смени кабли. Можно е влага да влегува во нив.
Да трга толку многу струја перката па да нема доволно за четвртиот цилиндар е навистина симптоматично. Мој совет е детален преглед на електриката.
 
тоа со еден цилиндар што не работи, не го ни дискутирав зашто мислев дека се десило само еднаш... ако е редовно ете ти го одговорот... една свекица ако зеза, потрошњата иде нагоре за 15 до 25% јасно како ден...
 
како се проверуваат свекици ? :)

инаку, друго прашање, венто дизел 1.9 при промена на брзина почна да испушта црн чад од ауспух и уз вожна си иде најнормално. Само при промена од прва у втора или втора трета и обратно... чади ептен... не чадеше до вчера.
Проблем некој или од старост ? :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom