Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
da ne e kumplukot slab, potisnata ili lamelata. mize i sajlite za saltanje ili mehanizmot da e otiden ako e so sajli. inaku so da ti kazam, cel poloven menjac i da se smeni, ama za benzin kujznae dali ke najdes.@valvoline или кој друг се разбира, колку би чинело отприлика да се оправи мењач на Мондео 2004та (6 брзински) во Мк со проблем како Поршето на Мет Вотсон на видеово:
(тешко влегува во втора, посебно на ладно - за оние кои не им се гледа видеото)
Ма на крај веројатно ќе го шитнам Мондеото и ќе барам нешто друго, него малце ми е криво затоа што доста работи оправив, а и убаво вози колата, има и убав звук од 6 цилиндарскиот мотор - додуша нешто послаба звучна изолација има на поголеми брзини, но тоа е веќе друга тема... Инаку проблемот се јавува баш како што е опишано во видеото, а го приметив зимава на ниски температури, на незагреан мотор многу тешко, со сила, влегуваше во втора и, ми се чини и во рикверц, дури знаеше често да зашкрипи - сега летово тера (иако се примеќа сеуште дека нешто потешко влегува во втора), ама страв ми е од следната зима; кај другите брзини не приметив некој проблем - затоа ми е чудно да е до куплунгот, ваљда и во другите брзини ќе правеше проблеми? Исто читав по форуми, опишуваат типични за овој мењач проблеми со некои "синхромеши" или како ли се викаат (исто како на видеото), и тоа типично за втора и рикверц. Ме интересираше отприлика дали знаеш некоја цена, мада што викаш (а и еден друг мајстор ми викаше), тешко да се направи тоа во Мк, а во Германија не се исплати, ќе излезе поскапо од колата... На крај најпаметно ќе биде сепак да ја шитнам изгледа...da ne e kumplukot slab, potisnata ili lamelata. mize i sajlite za saltanje ili mehanizmot da e otiden ako e so sajli. inaku so da ti kazam, cel poloven menjac i da se smeni, ama za benzin kujznae dali ke najdes.
pa tamu vo svabarija nabavi nekoj poloven menjac i ako si dovagas vo mk tuka da ti go smenat. zato tamu ne vozat postari koli, servisite se ogin i ednostavno ne se isplaka, ne deka nejkat. postari vozila imat samo tie so z naat po neso da cepnat i popravat.Ма на крај веројатно ќе го шитнам Мондеото и ќе барам нешто друго, него малце ми е криво затоа што доста работи оправив, а и убаво вози колата, има и убав звук од 6 цилиндарскиот мотор - додуша нешто послаба звучна изолација има на поголеми брзини, но тоа е веќе друга тема... Инаку проблемот се јавува баш како што е опишано во видеото, а го приметив зимава на ниски температури, на незагреан мотор многу тешко, со сила, влегуваше во втора и, ми се чини и во рикверц, дури знаеше често да зашкрипи - сега летово тера (иако се примеќа сеуште дека нешто потешко влегува во втора), ама страв ми е од следната зима; кај другите брзини не приметив некој проблем - затоа ми е чудно да е до куплунгот, ваљда и во другите брзини ќе правеше проблеми? Исто читав по форуми, опишуваат типични за овој мењач проблеми со некои "синхромеши" или како ли се викаат (исто како на видеото), и тоа типично за втора и рикверц. Ме интересираше отприлика дали знаеш некоја цена, мада што викаш (а и еден друг мајстор ми викаше), тешко да се направи тоа во Мк, а во Германија не се исплати, ќе излезе поскапо од колата... На крај најпаметно ќе биде сепак да ја шитнам изгледа...
О, тоа дуга приказна е, што би рекол Џон Крокодилов, како го купив Мондеото... Да речеме дека во тој момент ми се чинеше добар избор за кола што би ја возел 2-3 години додека убаво не се снајдам, а ако не се снајдам да ја продадам и да не изгубам премногу пари - самата кола беше релативно ефтина. А, и Мондеото си има свои „шармови“ како што веќе реков, да знам дека нема да се расипе нешто катастрофално во следните неколку години би си ја возел и не би ја продавал, но проблемот е што не знам, нели. Иако беше ефтина колата, после тоа дадов доста пари за разни поправки - затоа сега не ми се дава, оти не можам да добијам којзнае колку за неа, но веројатно ќе нема да имам друг избор...pa tamu vo svabarija nabavi nekoj poloven menjac i ako si dovagas vo mk tuka da ti go smenat. zato tamu ne vozat postari koli, servisite se ogin i ednostavno ne se isplaka, ne deka nejkat. postari vozila imat samo tie so z naat po neso da cepnat i popravat.
patem kaj go najde fordot od tolku koli ziti se :v
ne deka ne cini, odlicni se ama barem tamu ima da se najde neso pointeresno.
Kade moze da se najde nekoj vo sk sto rastura micubisi lanser?
Знам дека не е тешко, ги поминав огласите, прашав да не знае некој што растура а можеби нема пуштено оглас="Pane-G, post: 8098612, member: 30289"]Пред некој ден разгледував огласи на реклама 5 и таму се наоѓа делови за лансер пребарај под категорија автоделови и опрема не е тешко
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
napraja i prodaja sovreme dur nepocnat poseriozni kvarovi. skapi se za odrzuvanje a i dosta se zalat deka se skloni na defeci isto kako alfite.О, тоа дуга приказна е, што би рекол Џон Крокодилов, како го купив Мондеото... Да речеме дека во тој момент ми се чинеше добар избор за кола што би ја возел 2-3 години додека убаво не се снајдам, а ако не се снајдам да ја продадам и да не изгубам премногу пари - самата кола беше релативно ефтина. А, и Мондеото си има свои „шармови“ како што веќе реков, да знам дека нема да се расипе нешто катастрофално во следните неколку години би си ја возел и не би ја продавал, но проблемот е што не знам, нели. Иако беше ефтина колата, после тоа дадов доста пари за разни поправки - затоа сега не ми се дава, оти не можам да добијам којзнае колку за неа, но веројатно ќе нема да имам друг избор...
Bufer na amortizer proveri. Ima i lagerce najcesto to krcka. Ako e letva ke krcka i vo toplo i vo ladno. Otvorigo nuferot stavi nov komplet e 550 denari so se lagerceАјде едно прашање што најверојатно ќе знае некој со иста кола... ист или сличен проблем...
Се работи за Passat B5 модел, '97
Во лето и кога е топло воланот станува за нијанса покрут...
Последниот месец почна да се слуша квичење/звук кога се врти во десно, како триење на гума со гума, али звукот се слуша дури вкабина, јак звук.
Заебот е што кога ќе заврни се губи, исто имав прилика да ја паркирам во подземна гаража - ладно кочан, ниту квичи, ниту воланот има мака...
Течност во сервото има фул и не капи.
Масло од летвата нема прокапено, барем не да го сетам (ако е нешто минимално на пластиката па да не знам...)
Разни коментари:
Де била јабучица (заради тоа што не се слуша звукот кога врни, по претпоставка од водата што оди на гумицата)
Де долу рамено (ова на технички ми го рекоа)
На мајстор за предница (кога ја однесов лани ја менав цела предница, викаат се е ново гледаат - квар немаш тука оди види летвата да не е)
Одам кај мајстор шо се бави со хидраулика, слуша гледа се чуди, вика донеси јанскнадно, ќе ја отвориме летвата, ќе ја подмачкаме и ќе ја затвориме...
Wtf???? Што ќе подмачкува на летва кога ако ја отвори и ја затвори со исти гумички, семеринзи и шо ти ја знам тек тогаш ќе прокапи...
Таксист еден ми вика дека е од рамената, биле алуминиумски некои делови па на жешкото ширело тоа... ... ...
Чаре? Некој со ист проблем кај пасат/ауди?
Фала!!
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Гледав многу видеа и за тоа на youtube, не можам да го слушнам звукот на видеата.Bufer na amortizer proveri. Ima i lagerce najcesto to krcka. Ako e letva ke krcka i vo toplo i vo ladno. Otvorigo nuferot stavi nov komplet e 550 denari so se lagerce