Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Пред малку ми се вклучи ДПФ знакчето кај Леонот, читав на интернет требало да ја возам над 60кмх некои си 10 мин да се чисти некој филтер или скроз да го тргнем овој ДПФ филтер. Кој знае нешто повеќе околу ова

warning-lights.jpg
 
Пред малку ми се вклучи ДПФ знакчето кај Леонот, читав на интернет требало да ја возам над 60кмх некои си 10 мин да се чисти некој филтер или скроз да го тргнем овој ДПФ филтер. Кој знае нешто повеќе околу ова

Прегледај го приврзокот 173389
Во битола има човек за овој проблем
 
Пред малку ми се вклучи ДПФ знакчето кај Леонот, читав на интернет требало да ја возам над 60кмх некои си 10 мин да се чисти некој филтер или скроз да го тргнем овој ДПФ филтер. Кој знае нешто повеќе околу ова

Прегледај го приврзокот 173389

Ќе излезеш на автопат и ке го возиш со 3 или 4 брзина над 4000 обртаи околу 7-8 мин, ке застанеш ке пиеш кафе нека работи колата 10 мин во лер, изгаси го моторот и пак запали го, би требало да се тргне.
Од лично искуство ти кажувам со мерцедес ц220.
Ако со ова не се реши, треба да го извадиш или да го замениш со нов и ке те кошта над 200 евра
 
Како шо пишав,Битола има чоек и го ислкучува софтверски за некои 400-500 денари
Ова би требало секој да го може што има дијагностика
 
Ќе излезеш на автопат и ке го возиш со 3 или 4 брзина над 4000 обртаи околу 7-8 мин, ке застанеш ке пиеш кафе нека работи колата 10 мин во лер, изгаси го моторот и пак запали го, би требало да се тргне.
Од лично искуство ти кажувам со мерцедес ц220.
Ако со ова не се реши, треба да го извадиш или да го замениш со нов и ке те кошта над 200 евра

Ја извадив на автобан со 3то над 4к обртаи и после 5-6 мин се исклучи. Свекако ја оставив пак упалена на лер едно 5 мин, фала на помош.

Како шо пишав,Битола има чоек и го ислкучува софтверски за некои 400-500 денари
Ова би требало секој да го може што има дијагностика

Не е работава да се исклучи софтверски, прае проблеми после како што читав, нема да влече колата како што треба, на моторот му штети и ткн.

Бтв читав дека има опција скроз да се тргне овој филтер или што и да е, само незнам дали е препорачливо
 
Пред малку ми се вклучи ДПФ знакчето кај Леонот, читав на интернет требало да ја возам над 60кмх некои си 10 мин да се чисти некој филтер или скроз да го тргнем овој ДПФ филтер. Кој знае нешто повеќе околу ова

Прегледај го приврзокот 173389

Odnesi ja na servis ke go iscistat ubavo
 
Ima nekoi koli kada ima poseben rezervoar za aditiv...koj kompjuterot go vbtizguva vo gorivoto ..a aditivot e namenet ta pročistuvanje na ovoj filter( koj se naogja na auspuhot). Togaš se razviva golema temperatura i sagjite se spaluvaat. Kompjuterot odlučuva koga ke gi spali sagjite
 
Во однос на бошисти во Кавадарци како се вашите искуства со Влатко и со Ристе?

Имам слушано дека Влатко требало ептен да го чекаш дека по една недела кај него коли останувале и сл.

Имено на бош пумпата од колата треба да се смени како мембрана една гумица на која иде воздух од турбото. Во Прилеп никој механичар не прифаќа и мора во Кавадарци да ја носам колата. Пумпата инаку е Лукас ама сува е барут, нема никаде влажно на неа да капе нафта или сл.
Татко ми го носеше реното клио 1.9D 2001-ва кај Ристе пред месец дена. Исто во прашање беше бош пумпата исто Лукас. На компјутер вадеше проблем од типот “проблем со вбризгување гориво “ или со сензор кој го упрваува вбризгувањето на горивото, така нешто...со други зборови колата не палеше. Можеше да ја запалиш на туркање и така после ден-два палеше ама не е то то. Му кажаа дека овие Лукас пумпи не се поправале. Решението беше едно од трите:
1. Да си најди друга половна Лукас пумпа, која ќе му ја наместат. 400 еур
2. Да си купи нова таква, 700 еур
3. Да ја батали електронската пумпа и Ристе да вгради механичка, 220 еур

погоди што одбравме? :rolleyes: Сега пали чакмак е, сама го осеќа клучот кога го ставаш инстантно пали :pos:.

Е сега дали и кај тебе истиот проблем е со Лукас-от не знам, најубаво појди на проверка па ќе видиш шо ќе ти кажи Ристе.
 
Татко ми го носеше реното клио 1.9D 2001-ва кај Ристе пред месец дена. Исто во прашање беше бош пумпата исто Лукас. На компјутер вадеше проблем од типот “проблем со вбризгување гориво “ или со сензор кој го упрваува вбризгувањето на горивото, така нешто...со други зборови колата не палеше. Можеше да ја запалиш на туркање и така после ден-два палеше ама не е то то. Му кажаа дека овие Лукас пумпи не се поправале. Решението беше едно од трите:
1. Да си најди друга половна Лукас пумпа, која ќе му ја наместат. 400 еур
2. Да си купи нова таква, 700 еур
3. Да ја батали електронската пумпа и Ристе да вгради механичка, 220 еур

погоди што одбравме? :rolleyes: Сега пали чакмак е, сама го осеќа клучот кога го ставаш инстантно пали :pos:.

Е сега дали и кај тебе истиот проблем е со Лукас-от не знам, најубаво појди на проверка па ќе видиш шо ќе ти кажи Ристе.
ako si vgradil mehanicka treba i sajla za gas (i za sauk) da se namontira, so znaci treba i papucata za gas da se menja ili modificira poso kaj elektronskite nema sajla tuku potenciometar na papucata.
 
ako si vgradil mehanicka treba i sajla za gas (i za sauk) da se namontira, so znaci treba i papucata za gas da se menja ili modificira poso kaj elektronskite nema sajla tuku potenciometar na papucata.
Па да секако, не го спомнав тоа дека педалата за гас е поинаква него порано, покрута е. Значи и тоа го средувале. Не се дозира лесно како порано, ама битно колата пали. то е сега јбг се навикнавме полека полека.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom