Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Zdravo me interesira dali BMW e46 320 d imaat turbina ???? ili se samo obicen dizel ??
 
Zdravo me interesira dali BMW e46 320 d imaat turbina ???? ili se samo obicen dizel ??
BMW обичен дизел... До сега таков модел има произведено еден: првите 2.4 литарски мотори. Откако ја добија TD - подоцна и TDS, сите со турбо.

А и општо земено, тренд кај сите производители е да се вградува турбина. Последен дизел мотор без турбо е 250 D на мерцедес, го тегнат во Ц и Е класите до 1997... од тогаш сите дизели во било кое возило, 99% се турбаши.
 
ЈА да се пофалам од денеска сум сопственик на PEUGEOT 406 v6 3.0 дали некој знае некоја маана на колава да ме посоветува на што да пазам нај више ?
 
ЈА да се пофалам од денеска сум сопственик на PEUGEOT 406 v6 3.0 дали некој знае некоја маана на колава да ме посоветува на што да пазам нај више ?

Ај провери ја колку ќе ти троши градска, на толку скап бензин да купиш V6 браво :)
со здравје да ја возиш машината :D
 
ЈА да се пофалам од денеска сум сопственик на PEUGEOT 406 v6 3.0 дали некој знае некоја маана на колава да ме посоветува на што да пазам нај више ?
Со здравје да си го возиш :) И со ум, таа кубикажа треба ~200 кс да има, шо значи е мераци за возење. Околу потрошувачката не ти коментирам, најверојатно си свесен за тоа. Пежо 406 како кола многу ми се бендисва (па ако е купе екстра) си напрајл вистински избор.

На шо треба да пазиш... Реално гледано V моторите се прилично многу издржливи. Така да освен редовното (масло/филтри/каиши), треба од време на време да не жалиш бензин... педала до крај, обртомер до црвено да се издува :)
 
ЈА да се пофалам од денеска сум сопственик на PEUGEOT 406 v6 3.0 дали некој знае некоја маана на колава да ме посоветува на што да пазам нај више ?
Честитки,со здравје да си ја возиш,ама градска над 15 литри му троши на братучед ми,сега тој ја вози како лудак ама што е многу,многу е,инаку 3 години ја има нема ништо сменето,освен стандардни работи како секоја кола.
 
Ај провери ја колку ќе ти троши градска, на толку скап бензин да купиш V6 браво :)
со здравје да ја возиш машината :D

Свесен сум колку троши добра работа е што нема да ми ја возат од дома коа нема да сум тука:)
Со здравје да си го возиш :) И со ум, таа кубикажа треба ~200 кс да има, шо значи е мераци за возење. Околу потрошувачката не ти коментирам, најверојатно си свесен за тоа. Пежо 406 како кола многу ми се бендисва (па ако е купе екстра) си напрајл вистински избор.

На шо треба да пазиш... Реално гледано V моторите се прилично многу издржливи. Така да освен редовното (масло/филтри/каиши), треба од време на време да не жалиш бензин... педала до крај, обртомер до црвено да се издува :)
Не е купе,ма да купето мене некако ми е по лично шо знам(сите коли до сега ми биле со 3 врати)
а за потрошњата не знаат колкава е дечкото што ми ја продаде не ја возел во градски средини али на отворено ме уверува повише од 8 литри не му потрошила дури и со клима уклучена и на зимски услови па сега ќе видиме,али како и да е ќе иде до Плимонт
 
Можеби ако ја туркал па трошела 8 на отворено :)

Под 10.5 на автопат нема да троши. Се под тоа ќе треба да ја возиш како дедо.
 
Имам едно прашање.Станува збор за 1.2 литарски energy бензински мотор од Рено Клио прва генерација.Растојанието помеѓу двете електроди кај старите свеќи е 0,9 мм.Купив нови свеќи ( наменети за овој тип на мотор) но кај овие растојанието е 0,8 мм.Дали ова растојание игра улога во работата на моторот и ќе прави понатамошни проблеми или не?
Посликовито:
600px-Bougie3.jpg
 
а за потрошњата не знаат колкава е дечкото што ми ја продаде не ја возел во градски средини али на отворено ме уверува повише од 8 литри не му потрошила дури и со клима уклучена и на зимски услови па сега ќе видиме,али како и да е ќе иде до Плимонт
Па ако ја возел домаќински, ~100-ка, реално толку треба да очекуваш. Мада друго прашање е дали ќе ти дај срцето така да ја возиш...

Нешто слично се дешаваше со Мерцедесот шо го имав (на времето 2.8 бензин 6 цилиндри реден, дедоми ко ќе го земеше да го вози...), знајш дека имаш авион под хауба, а по пат те престигнуваат таратајки од калибарот на Фиат 1300 и Жигули... па наместо 8 него најчесто му трошеше ~13-14 :) Секој ќеф се плаќа.


Растојанието помеѓу двете електроди кај старите свеќи е 0,9 мм. Купив нови свеќи ( наменети за овој тип на мотор) но кај овие растојанието е 0,8 мм.Дали ова растојание игра улога во работата на моторот и ќе прави понатамошни проблеми или не?
Се разбира дека игра... ако останело 0.8 милиметри на старите свеќички, немало да има потреба да ги смениш... или посликовито: старите се истрошени со 1 милиметар во споредба со новите. Клај ги и уживај.
 
Пријателчиња помагајтеее !!!

На опел корса 1.7 дизел, го извадив стариот акумулатор (стар беше веќе), си палеше се ок колата, го вадам го ставам новиот и само што ќе ги ставам клемите светнуваат сијаличките на шалт табла како да си дал контакт ... ставам клуч вергла не пали
претходниот беше киселински овој е без одржување затворен тип акумулатор - варта 60-ки се и двата
 
Пријателчиња помагајтеее !!!

На опел корса 1.7 дизел, го извадив стариот акумулатор (стар беше веќе), си палеше се ок колата, го вадам го ставам новиот и само што ќе ги ставам клемите светнуваат сијаличките на шалт табла како да си дал контакт ... ставам клуч вергла не пали
претходниот беше киселински овој е без одржување затворен тип акумулатор - варта 60-ки се и двата
Да не отишол јабана компјутерот... 12волти е и едниот и другиот така?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom