Има турбина.Zdravo me interesira dali BMW e46 320 d imaat turbina ???? ili se samo obicen dizel ??
BMW обичен дизел... До сега таков модел има произведено еден: првите 2.4 литарски мотори. Откако ја добија TD - подоцна и TDS, сите со турбо.Zdravo me interesira dali BMW e46 320 d imaat turbina ???? ili se samo obicen dizel ??
На потрошњата.ЈА да се пофалам од денеска сум сопственик на PEUGEOT 406 v6 3.0 дали некој знае некоја маана на колава да ме посоветува на што да пазам нај више ?
Ај провери ја колку ќе ти троши градска, на толку скап бензин да купиш V6 бравоЈА да се пофалам од денеска сум сопственик на PEUGEOT 406 v6 3.0 дали некој знае некоја маана на колава да ме посоветува на што да пазам нај више ?
Со здравје да си го возиш И со ум, таа кубикажа треба ~200 кс да има, шо значи е мераци за возење. Околу потрошувачката не ти коментирам, најверојатно си свесен за тоа. Пежо 406 како кола многу ми се бендисва (па ако е купе екстра) си напрајл вистински избор.ЈА да се пофалам од денеска сум сопственик на PEUGEOT 406 v6 3.0 дали некој знае некоја маана на колава да ме посоветува на што да пазам нај више ?
Честитки,со здравје да си ја возиш,ама градска над 15 литри му троши на братучед ми,сега тој ја вози како лудак ама што е многу,многу е,инаку 3 години ја има нема ништо сменето,освен стандардни работи како секоја кола.ЈА да се пофалам од денеска сум сопственик на PEUGEOT 406 v6 3.0 дали некој знае некоја маана на колава да ме посоветува на што да пазам нај више ?
Свесен сум колку троши добра работа е што нема да ми ја возат од дома коа нема да сум тукаАј провери ја колку ќе ти троши градска, на толку скап бензин да купиш V6 браво
со здравје да ја возиш машината
Не е купе,ма да купето мене некако ми е по лично шо знам(сите коли до сега ми биле со 3 врати)Со здравје да си го возиш И со ум, таа кубикажа треба ~200 кс да има, шо значи е мераци за возење. Околу потрошувачката не ти коментирам, најверојатно си свесен за тоа. Пежо 406 како кола многу ми се бендисва (па ако е купе екстра) си напрајл вистински избор.
На шо треба да пазиш... Реално гледано V моторите се прилично многу издржливи. Така да освен редовното (масло/филтри/каиши), треба од време на време да не жалиш бензин... педала до крај, обртомер до црвено да се издува
Па ако ја возел домаќински, ~100-ка, реално толку треба да очекуваш. Мада друго прашање е дали ќе ти дај срцето така да ја возиш...а за потрошњата не знаат колкава е дечкото што ми ја продаде не ја возел во градски средини али на отворено ме уверува повише од 8 литри не му потрошила дури и со клима уклучена и на зимски услови па сега ќе видиме,али како и да е ќе иде до Плимонт
Се разбира дека игра... ако останело 0.8 милиметри на старите свеќички, немало да има потреба да ги смениш... или посликовито: старите се истрошени со 1 милиметар во споредба со новите. Клај ги и уживај.Растојанието помеѓу двете електроди кај старите свеќи е 0,9 мм. Купив нови свеќи ( наменети за овој тип на мотор) но кај овие растојанието е 0,8 мм.Дали ова растојание игра улога во работата на моторот и ќе прави понатамошни проблеми или не?
Да не отишол јабана компјутерот... 12волти е и едниот и другиот така?Пријателчиња помагајтеее !!!
На опел корса 1.7 дизел, го извадив стариот акумулатор (стар беше веќе), си палеше се ок колата, го вадам го ставам новиот и само што ќе ги ставам клемите светнуваат сијаличките на шалт табла како да си дал контакт ... ставам клуч вергла не пали
претходниот беше киселински овој е без одржување затворен тип акумулатор - варта 60-ки се и двата
Да де нормално, исти се 60ки, само стариот киселински новиот затворенДа не отишол јабана компјутерот... 12волти е и едниот и другиот така?