Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Me interesira dali nekoj ima iskustvo so evropski zapisnik pri soobrakjajna nezgoda. Nakratko, tatko mi go lupnaa so mojata kola,napraven e evropski zapisnik (liceto koe ja predizvikalo shtetata ja priznava vinata). Doticnoto lice e osigurenik vo Sava Tabac kade shto treba da me obeshtetat,se slika kolata i po tri dena vo izveshtajot stoi deka tie pokrivaat samo 50% od mojata shteta, odnosno 50% od site delovi koi sto treba da se kupat samo zatoa sto kolata e stara (Suzuki Swift 1996). Ne sakal tatko mi da go potpishe izveshtajot pa sakam da znam kade bi mozel da se obratam za struchen sovet i koj e zakonot za vakvi raboti ako voopshto postoi.
земете си ги парите додека ви ги даваат... 100% обесштета има само на возило од таа година на производство кога е сообраќајката... значи во случајов ако ти беше колата од 2012... тоа се вика амортизационен план... читајте со малите букви што пишува кога зимате осигурање. некои компании нудат доплата за разликата од другата компанија што ке ви исплати...
--- надополнето: 17 март 2012 во 00:22 ---
и btw ова се пегла ?

e16zc1.jpg
се пегла... ама поарно земи си ново крило.. на штрафови ти е... и нема бог знае што да заштедиш... а увек ке постои опасност да пукне китот на пегланото...
 
колку ке ме чини средишниот дел да го направам со карбонска фолија и каде може да најдам и сам да ја ставам ?! Фотографија0426.jpg
 
Што радифце ти е ова?
 
Кинеско за 1800 ден е она.. со усб и сд картичка
 
колку ке ме чини средишниот дел да го направам со карбонска фолија и каде може да најдам и сам да ја ставам ?! Прегледај го приврзокот 41173
За карбон фолија можеш да видиш овде
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.204715646275386.53029.197822966964654&type=3

А за тоа колку чини ќе мораш да прашаш...
 
ај да прашам јас вака за хсенон светлата што има разлика меѓу H1,H2 и така натака ?!
 
ај да прашам јас вака за хсенон светлата што има разлика меѓу H1,H2 и така натака ?!

Зависи која кола какви сијалици т.е. каков тип на сијалици носи, ако ти е средно и долго на една сијаличка тогаш ти се H4 т.е. биксенон а тие се најскапи
 
Зависи која кола какви сијалици т.е. каков тип на сијалици носи, ако ти е средно и долго на една сијаличка тогаш ти се H4 т.е. биксенон а тие се најскапи
ахам ја мислев нешто во квалитет има разликаа ..иначе станува збор за астра г .....
 
ахам ја мислев нешто во квалитет има разликаа ..иначе станува збор за астра г .....

H7 треба да се кај тебе ... разликата е во модулите (по-квалитетни и по-неквалитетни) инаку сијаличките се тие и не се многу скапи
 
H7 треба да се кај тебе ... разликата е во модулите (по-квалитетни и по-неквалитетни) инаку сијаличките се тие и не се многу скапи
ахам добро сеа е малце појасно е се модулат како да се провери дали е од тие или од тие ..извини вака што подпрашувам :)
 
ахам добро сеа е малце појасно е се модулат како да се провери дали е од тие или од тие ..извини вака што подпрашувам :)

Епа каде што продаваат разни класи има и различни цени, еве ти пример ЛИНК од Мегамобил ... не земај само од оние со големи модули ефтини ги продаваат ама тие се најтапа
6000К е таман светлина што ја дава ксенонот, 4300 е пожолта

А што се однесува за карбон фолиите веќе кој не лепи и кој не продава ги утепаа кај нас хит им се ... еве некој ЛИНК мада има 100 луѓе
Баш пиши колку ќе ти побараат за средината на шалт таблата со карбон да ти ја обложат

1282897930825_hz-myalibaba-web9_3331.jpg
 
Тресење при кочење
Проблемот се јави кога направив замена на предните гуми. Ставив 2 нови гуми напред а тие што ми беа напред ги ставивме од зади.При монтажата на новите гуми видовме дека банжот е крв малку го исправивме се балансираа гумите и ги монтиравме и се изгуби малото тресенје од порано заради кривиот бандаж,е сега проблемот е што кога возам на поголеми брзини и кога кочам благо се осека тресене и како да вибрира педалот за кочење, додека кога кочам понагло нема никаков проблем добро си кочи мирно без никакво тресење, и да напоменам дека и при возење нема никакви не се осекат никакви вибрации во колата пробано на брзини до 150км што според мене ја исклучува можноста за крв бандаж.Инаку се работи за опел корса 1.0 12в.
Еве ме мене пак со мојот проблем. Значи вака кога ги заменив предните тркала со новите гуми назд а задните тркала со старите гуми напред проблемот исчезна нема тресење при кочење , потоа ги заменивме само местата на бандажите и новите гуми пак отидоа напред а старите назат пак истото при кочење тресе сите четири тркала се балансирани и бандажите се прави ја проверија и предницата не покажа никаков проблем, е сега прашањето ми е дали има некаково влијание тоа што досега возев 175/65/14 и напред и позади и се нестандард димензија за корсата а сега напред возам 165/65/14 или во краен случај гумите да не се во ред иако со голо око не се приметуват деформации ?
 
Зависи која кола какви сијалици т.е. каков тип на сијалици носи, ако ти е средно и долго на една сијаличка тогаш ти се H4 т.е. биксенон а тие се најскапи
е па не баш... како сет се нај скапи... да точно е, ама и за долго и за кратко има ксенон... а за било кој друг ти треба два сета ако сакаш и за двете да имаш долго и кратко... што значи дупло поскапи а со тоа биксенонот станува уствари и нај евтин...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom