спреј? незнам зашто би користел спреј - земи со маст малку намачкај го или со уље би требало да се среди.Капакот кај што се става бензин ми е за никаде.Кога пробувам да го отворам чкрипи ненормално.Каде можам да најдам некој спреј за ова???
WD-40!Капакот кај што се става бензин ми е за никаде.Кога пробувам да го отворам чкрипи ненормално.Каде можам да најдам некој спреј за ова???
Може и да се поправи зависи кај е дефектот. А најлесно е да си купиш за 50-60 денари од некој што растураат југовци.На Југо десната врата не се затвора, меаханизмот е зафркнат дали се поправа.
Мене вака ми правеше кога ми беа истрошени кочниците,ги сменив и проблемот го снема.Се осеќа по тоа што тресе и треба посилно да стиснеш на кочницата.Тресење при кочење
Проблемот се јави кога направив замена на предните гуми. Ставив 2 нови гуми напред а тие што ми беа напред ги ставивме од зади.При монтажата на новите гуми видовме дека банжот е крв малку го исправивме се балансираа гумите и ги монтиравме и се изгуби малото тресенје од порано заради кривиот бандаж,е сега проблемот е што кога возам на поголеми брзини и кога кочам благо се осека тресене и како да вибрира педалот за кочење, додека кога кочам понагло нема никаков проблем добро си кочи мирно без никакво тресење, и да напоменам дека и при возење нема никакви не се осекат никакви вибрации во колата пробано на брзини до 150км што според мене ја исклучува можноста за крв бандаж.Инаку се работи за опел корса 1.0 12в.
Си проверил плочки и дискови? не аТресење при кочење
Проблемот се јави кога направив замена на предните гуми. Ставив 2 нови гуми напред а тие што ми беа напред ги ставивме од зади.При монтажата на новите гуми видовме дека банжот е крв малку го исправивме се балансираа гумите и ги монтиравме и се изгуби малото тресенје од порано заради кривиот бандаж,е сега проблемот е што кога возам на поголеми брзини и кога кочам благо се осека тресене и како да вибрира педалот за кочење, додека кога кочам понагло нема никаков проблем добро си кочи мирно без никакво тресење, и да напоменам дека и при возење нема никакви не се осекат никакви вибрации во колата пробано на брзини до 150км што според мене ја исклучува можноста за крв бандаж.Инаку се работи за опел корса 1.0 12в.
Не се проверени , но во целиот случај ме буни најмногу што проблемот се јави после менувањето на гумите, како претходно не биле искривени дисковите и плочките а сега наеднаш се искривија ? Инаку колата пред 1 месец е ласерски центрирана проверена е предницата и се беше ок освен што се осекаа мали вибрации од искривениот бандаж сега и тоа е средено.Си проверил плочки и дискови? не а
А бандажите се стандардни ?Не се проверени , но во целиот случај ме буни најмногу што проблемот се јави после менувањето на гумите, како претходно не биле искривени дисковите и плочките а сега наеднаш се искривија ? Инаку колата пред 1 месец е ласерски центрирана проверена е предницата и се беше ок освен што се осекаа мали вибрации од искривениот бандаж сега и тоа е средено.
Бандажите се 14 од опел до сега возев со нестандар гуми и напред и зад 175-65-14 е сега новите напред ми се 165-65-14 и тие се во границите на нормалата според сите калкулатори, а задните ми се 175-65-14.А бандажите се стандардни ?
Џабе ти е нека потпише татко ти оти и без тие пари ке останете. И да според годините се рачуна материјалната штета, мене југо тоталка ми го проценија 300 евра сеа види ти .Me interesira dali nekoj ima iskustvo so evropski zapisnik pri soobrakjajna nezgoda. Nakratko, tatko mi go lupnaa so mojata kola,napraven e evropski zapisnik (liceto koe ja predizvikalo shtetata ja priznava vinata). Doticnoto lice e osigurenik vo Sava Tabac kade shto treba da me obeshtetat,se slika kolata i po tri dena vo izveshtajot stoi deka tie pokrivaat samo 50% od mojata shteta, odnosno 50% od site delovi koi sto treba da se kupat samo zatoa sto kolata e stara (Suzuki Swift 1996). Ne sakal tatko mi da go potpishe izveshtajot pa sakam da znam kade bi mozel da se obratam za struchen sovet i koj e zakonot za vakvi raboti ako voopshto postoi.