Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
добар мирис за во кола и за парно исто така некој да препорача :)
 
Mala pomos od nekoj,, ne mi raboti obrtometarot, koga go isprav motorot prorabote ali rabotese se dodeka ne se isusi vodata i posle corba, se raboti za hyundai sonata 2.0
 
Се работи за Opel corsa ја палам колата работи и целата електроника кај што има светло што свети се осеќа мало треперење (жмигање) до што ли ќе е проблемот ако знае некој нека каже.
 
На ладничко време како шо е сеа и ми се маглат прозорците и мора да се пушта нон стоп клима на топло па да биде океј. Нормално ли е ова и има ли некое др чаре да не врие нон стоп климата ?
 
добар мирис за во кола и за парно исто така некој да препорача :)

Јас користам ареон конзерва, едно како спрејче по потреба си прскам, како твитери (звучничиња) за на вентилација/парно ... сите работи ги имаш во поголемиве маркети како веро, рамстор итн во делот за авто галантерија а уствари ги земаат сите тие од еуро стил во автокоманда горе
--- надополнето: Nov 12, 2011 9:21 PM ---
На ладничко време како шо е сеа и ми се маглат прозорците и мора да се пушта нон стоп клима на топло па да биде океј. Нормално ли е ова и има ли некое др чаре да не врие нон стоп климата ?

Кај мене се замаглуваат кога ми е пуштено парното вентилацијата да го врти внатрешниот воздух, кога ќе пуштиш од надвор да го влече воздухот се бистрат
пробај и види дали имаш такво нешто мада сигурно има, незнам за што кола се работи
 
На ладничко време како шо е сеа и ми се маглат прозорците и мора да се пушта нон стоп клима на топло па да биде океј. Нормално ли е ова и има ли некое др чаре да не врие нон стоп климата ?

Може ти тече радијаторот за парно
--- надополнето: Nov 13, 2011 1:22 AM ---
Aрно викаш... не приметив дека после туража е ОК

ОК е дека ја согорела нафтата од верглањето па затоа нема после
--- надополнето: Nov 13, 2011 1:40 AM ---
Го пишал дека е 220, а уствари 200 има ознака на капакот назад :)[/quote]

Да не си грешка 200 нема мерцедес.Сите 220 се водеа како 200 поради помала,царина акциза,данок,регистрација.Ама заврши и тој филм.Се просветлија и од машински.
 
Mala pomos od nekoj,, ne mi raboti obrtometarot, koga go isprav motorot prorabote ali rabotese se dodeka ne se isusi vodata i posle corba, se raboti za hyundai sonata 2.0
80% е корозија на контакти кажи која година е и дали е 16 вентилски мотор или не?
--- надополнето: Nov 13, 2011 2:28 AM ---
На ладничко време како шо е сеа и ми се маглат прозорците и мора да се пушта нон стоп клима на топло па да биде океј. Нормално ли е ова и има ли некое др чаре да не врие нон стоп климата ?
Друже ко прво и основно клима на кола не се пушта на греење нема таква опција туку греењето е на принцип на топловдно греење. Има радијатор (хладњаче) каде што циркулира топла вода на кој е усмерен вентилатор да го одведува топлиот воздух во кабината. Е сеа за замаглувањето може да има три причини
1. Не ти е подесено протокот на воздух да е од надвор ( да не кружи воздухот од кабината)
2. Да ти е скината сајлата за мрдање на клапната за регулација на горенаведеното
3. Дупнат хладњак на парно при што пареа влага во кабината и ги поти стаклата (најдобар показател за ова е мрсни стакла и намалување на ниво на антифриз).
 
Имам проблем со трошенје на задните гуми по рабовите од внатрешната и надворешната страна, колата е пред месец време центирана на машина и тамо покажа дека е се ок на завршниот резултат, инаку се работи за опел корса б и моментално имам сава летни гуму со димензии 175/65/р14 а стандардните се 165/75/р13, најчесто возам 5 луге а ги пумпам гумите прените 2,3 задните 2,5 а на капачката за гориво ми пишува за 5 луге предните 2,3 задните 2,7 дали проблемот е што задните не се доволно напумпани или пак што имам нестандард гуми или пак нешто друго?
 
Дечки мислење за сузуки сфифт за 10300 евра вреди или не. Маани - предности и сл.
 
Маани - мал багажник. Со резервни делови не знам како е.
 
Се работи за Polo 96 1.9d.
Насабајле, посебно кога е ладно, премногу тешко ми пали, дури и некогаш воопшто неќе. Значи вергла догло и нормално го ослабува акомулаторот.
Е сега откако ќе запали и веднаш да ја изгаснам (значи по 3-4 сек), на "прв клуч" си пали без проблем.
Се сомневам да не е нешто бош пумпата или дизните. Некое постручно мислење што може да биде?
Брат јас го решив проблемот...Греачите биле...од 4 само еден беше исправен.
Стаив 4 нови германски....сега пали бетер од бензинец...клуч не смееш да ставиш:P
 
Брат јас го решив проблемот...Греачите биле...од 4 само еден беше исправен.
Стаив 4 нови германски....сега пали бетер од бензинец...клуч не смееш да ставиш:P

same problem, кај мене два грејачи биле изгорени + две дизни неисправни-"мочале" :)
 
Abe ajde kaj nas favoriziran golfot, nemoj ziti mene... zasto togas i posle 30 god e naprodavam model vo klasata vo evropa, ne samo bivsa SFRJ, i ako zborime za dizel site znaeme deka VW go ima najisplatliviot i najpristapniot i najdobriot vo odnos na cena,odrzuvanje,idrzlivost i potrosuvacka, a voedno i najsiroko upotrebuvan dizel od VW preku AUDI i SEAT do SKODA... nadobar benzinec vo svetot e pak proglasen VW 1.4 FSI, pak zatoa sto ne cini... e sega okolu ovaa dilemava ovde sto e moj favorit e golfot, dzabe sto astrata doagja so povekje oprema za tie pari... nekogas opel vazeze za izdrzliv benzinec, ama odkako i oni otidoa pod kapata na GMC sranje vekje. Zasto e taka relativno evtin ako e tolku kvaliteten? Prvo i osnovno opelot na balkanot doagja od ceska i zeme eden takov stavete go samo na kanal i napravete edna vizuelna inspekcija i zeme to go opelot sto se prodava vo germanija i poglednete tamu kakva e sasijata i kako e se pojacana karoserijata... Baska elektronikata e za nikade, motorite se potrosuvaci ogromni. Jes da e podopadliva na lik od klasicniot golf ama kola ne se kupuva samo spored likot mn dr faktori igraat uloga tuka... Pak e prasanje na licen vkus, ama ako se diskutira za kvalitetot toe vo ovoj slucaj e bez dilema...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom