Јас користам ареон конзерва, едно како спрејче по потреба си прскам, како твитери (звучничиња) за на вентилација/парно ... сите работи ги имаш во поголемиве маркети како веро, рамстор итн во делот за авто галантерија а уствари ги земаат сите тие од еуро стил во автокоманда горедобар мирис за во кола и за парно исто така некој да препорача
Кај мене се замаглуваат кога ми е пуштено парното вентилацијата да го врти внатрешниот воздух, кога ќе пуштиш од надвор да го влече воздухот се бистратНа ладничко време како шо е сеа и ми се маглат прозорците и мора да се пушта нон стоп клима на топло па да биде океј. Нормално ли е ова и има ли некое др чаре да не врие нон стоп климата ?
Може ти тече радијаторот за парноНа ладничко време како шо е сеа и ми се маглат прозорците и мора да се пушта нон стоп клима на топло па да биде океј. Нормално ли е ова и има ли некое др чаре да не врие нон стоп климата ?
ОК е дека ја согорела нафтата од верглањето па затоа нема послеAрно викаш... не приметив дека после туража е ОК
80% е корозија на контакти кажи која година е и дали е 16 вентилски мотор или не?Mala pomos od nekoj,, ne mi raboti obrtometarot, koga go isprav motorot prorabote ali rabotese se dodeka ne se isusi vodata i posle corba, se raboti za hyundai sonata 2.0
Друже ко прво и основно клима на кола не се пушта на греење нема таква опција туку греењето е на принцип на топловдно греење. Има радијатор (хладњаче) каде што циркулира топла вода на кој е усмерен вентилатор да го одведува топлиот воздух во кабината. Е сеа за замаглувањето може да има три причиниНа ладничко време како шо е сеа и ми се маглат прозорците и мора да се пушта нон стоп клима на топло па да биде океј. Нормално ли е ова и има ли некое др чаре да не врие нон стоп климата ?
80% е корозија на контакти кажи која година е и дали е 16 вентилски мотор или не?
--- надополнето: Nov 13, 2011 2:28 AM ---
godina e 1991 i ne e 16 ventilska i ako mozes da mi kazes koi kontakti da gi iscistam.
Брат јас го решив проблемот...Греачите биле...од 4 само еден беше исправен.Се работи за Polo 96 1.9d.
Насабајле, посебно кога е ладно, премногу тешко ми пали, дури и некогаш воопшто неќе. Значи вергла догло и нормално го ослабува акомулаторот.
Е сега откако ќе запали и веднаш да ја изгаснам (значи по 3-4 сек), на "прв клуч" си пали без проблем.
Се сомневам да не е нешто бош пумпата или дизните. Некое постручно мислење што може да биде?
same problem, кај мене два грејачи биле изгорени + две дизни неисправни-"мочале"Брат јас го решив проблемот...Греачите биле...од 4 само еден беше исправен.
Стаив 4 нови германски....сега пали бетер од бензинец...клуч не смееш да ставиш