Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Редовно користиш адитив на секое полнење на резервоарот? Читав некаде дека препорачувале 2 до 3 пати годишно да се користи за цел резервоар.
 
Редовно користиш адитив на секое полнење на резервоарот? Читав некаде дека препорачувале 2 до 3 пати годишно да се користи за цел резервоар.

Знам за адитиви од ELF, кои се ставаат на секои 2500km.
 
Е сега еве едно спротивно, од лично искуство тврдење:
Пред 2-3 месеци купив Golf-3 desel со поминати 230000км. Редовно му ставам во резервоарот адитив за дизел гориво. Пред да почнам со тој третман на горивото, знаеше на стuдено да запали после 2 верглања, додека загрее чадеше, имаше големи вибрации и потреси додека постигне температура од 65 степени. Одкако користам адитив при секое полнење на гориво сите наброени симптоми ги нема, моторот работи помирно, подобро и полесно забрзува, а од чадењето нема ни трага дури ни при голем број вртежи на сеуште незагреан мотор...па ти види! :)
Моето искуство беше претежно за бензински мотори и затнати карбуратори (од неквалитетен бензин или од стоење незапалени со години). Инаку што адитиви ставаш во дизелот и како се дозираат? Јас имам 3 коли, сите се дизел па не ми текнало да ставам адитив во горивото, додуша и сум немал проблеми со старт во ладно...(ама исклучиво евро дизел турам) Има некоја разлика во потрошувачката?
 
Значи да разјасниме, зборуваме за 2 различни работи. Адитиви во горивото и адитиви во маслото.

Овие во горивото се ставаат во резервоарот зависи колку мл е дозата, на 25 или 50 литри гориво се дотура. Си пишува на етикетата.

Е сега, адитиви во маслото се дотураат во блокот како мешавина со маслото кое веќе е разработено, но има едни кои како што објаснав се ставаат во блокот, се остава колата да работи на 1500 околу 10 минути и потоа се менува маслото и филтерот. Е сега она што Џиш го кажа држи донекаде дека ќе се изгуби рамнотежата на компресија создадена од "квалитетните" горива и подмачкувачи кои се продаваат кај нас...

А тука голема игра и нашата (не)култура за одржување на автомобилите, редовен сервис, пазење...
 
Имам SEAT Cordoba 1.4 Stylance со 85 hp.Предните кочници се дискови,а задните се барабани.Ова го приметив пред некое време кога ги сменив бандашите,и место оние stock бандаши ставив Alessio Sport Promotion (многу убаво и стојат на колата).

Прашањето е:дали е паметно да ги сменам и задните кочници,т.е. место барабани да ставам дискови и назад?Се мислам дали да се информирам деновиве во Ка-Дис за такво нешто (во случај да се одлучам за таква промена би ја извршил во нивниот сервис)

Мислења молам?
 
Освен за лик, не гледам зошто би ги менувал кочниците назад. Секое возило што нема ABS назад има барабани (исклучувајки го Мерцедес кој најстар модел да најдите има дискови). Ако не планираш некоја спортска вожња каде што ке ти треба голема моќ на сопирање, џабе ке ги дадеш парите.

Немој погрешно да ме разбереш, дисковите се подобри за автомобили од барабаните, но задните сопирачки за нормална вожња не се користат 100% поради држење на правец.
 
Дечки, прашање. Дали знаете колку пари е менување на задно светло на пежо 207 и каде може да најдам овластен сервисер? Фала однапред :)
 
Имам SEAT Cordoba 1.4 Stylance со 85 hp.Предните кочници се дискови,а задните се барабани.Ова го приметив пред некое време кога ги сменив бандашите,и место оние stock бандаши ставив Alessio Sport Promotion (многу убаво и стојат на колата).

Прашањето е:дали е паметно да ги сменам и задните кочници,т.е. место барабани да ставам дискови и назад?Се мислам дали да се информирам деновиве во Ка-Дис за такво нешто (во случај да се одлучам за таква промена би ја извршил во нивниот сервис)

Мислења молам?

Voopsto ne se zamaraj so toa,posto pri kocenje 80% od tezinata odi na predniot del od voziloto taka da diskovite napred se tie sto go zemaat najgolemiot del od opteretuvanjeto.Znam situacii koga lugje stavale zadni diskovi i pritoa podesuvanjeto ne bilo kako sto treba da se sluci da bide opasno kocenjeto koga zadnite diskovi blokiraat i zadniot del pocnuva da bega nastrana.
Vo princip na tie 85 konja mislam deka od fabrika imas dobri diskovi.Mozebi kako varijanta treba da proveris dali mozes da stavis predni pogolemi od pojaka Cordoba,Ibiza ili Leon, ama togas na kocenje ke te frla od sediste :)
 
Дечки, прашање. Дали знаете колку пари е менување на задно светло на пежо 207 и каде може да најдам овластен сервисер? Фала однапред :)

Скршено е? Или само некоја сијаличка не свети?
Зошто овластен сервисер да те одере?
Порачај си половно (или ново) од Грција, и смени си го сам!
Ќе се изненадиш колку е лесно и едноставно.
Велам половно, бидејќи 207 е релативно нов модел, а во Грција има такви настрадани по сообраќајки и сл. а штоповите се на пр. како нови, а многу поефтини. :)
А овде барај инфо од овластените.
 
Скршено е, а за сама да го менувам, не верувам дека ќе знам :) Ако е голема разликата меѓу нарачано од Грција и од овластените, веројатно ќе нарачам.. Фала за информацијата во секој случај :)
 
Скршено е, а за сама да го менувам, не верувам дека ќе знам :) Ако е голема разликата меѓу нарачано од Грција и од овластените, веројатно ќе нарачам.. Фала за информацијата во секој случај :)
Ааааа, САМА не верувам дека ќе го смениш, ама некој ако ти помогне, може и да биде работа. Навистина не е комплицирано.
 
Citroen C3 1.4 HDI кој троши 5.5 нафта или Honda Jazz која е поубава на изглед, има автоматска клима, радио, абс (ц3 во понудата нема), ретровизори во боја на каросерија, аудио команди на волан и сл. Другото им е мање више исто. Дајте некое размислување треба до петок да се одлучам што сакам.
 
Хм... Јас ако би се прашувал одма би го земал Ситроенот. Незнам зошто ама многу ц3 (особено дизел:)) ми се бендисуваат. Ако размислуваш за бензинската варијанта, 1.1 од Ситроен е слаб 1.3 е каде каде подобар. Хондите се доста лични, а како што гледам и богата со опрема, така да и ова возило не е за потценување. Што и да одбереш нема да згрешиш.
 
Citroen C3 1.4 HDI кој троши 5.5 нафта или Honda Jazz која е поубава на изглед, има автоматска клима, радио, абс (ц3 во понудата нема), ретровизори во боја на каросерија, аудио команди на волан и сл. Другото им е мање више исто. Дајте некое размислување треба до петок да се одлучам што сакам.
Ќе ти кажам за хди моторите, татко ми има 2.0 хди, пројдено 140.000 ништо се нема случено(квар), потрошувачката е мала,6-6.5 литри (зборам за ксара). Искрено ц3 ми е поубава однадвор ама хондата внатре е мераци според мене, но сигурно хондата ти е бензинец па ќе ти трооооши :)
На www.koli.com.mk имаше нешто како тест за коли од таа класа и ц3 беше прогласено за нај комфорно возило.
 
Ако купиш Jazz обавезно да земеш и споилер. Кога би бирал јас би одбрал Jazz :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom