Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Претпоставувам дека е некој прекин, но што може да биде вака на памет никој неможе да ти каже. Сепак треба да го носиш на електричар, па тој ке откире во што е работата.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
За поло фох 3 95 год ми рикна брзиномерот и обртомерот , останатите стрелки за температура и за гориво раборат се во ред исто и километражата работи. Се слуцува некогаш да проработат некогаш не и само стрелката за обртомерот се тресе на 0 , ја отворив нема ништо изгорено моторцињјата се во ред и најверојатно све останатао дали е некое пореметување на софтверот или слицно незнам , па ако некој има некое искуство нека каже а нова или половна не ми се купува зошто слушнав дека се многу сакапи па може и 300евра да се.
А пред да почнеш со било што, ги провери ли осигурачите?
 

ivanco

Herbie the Love Bug
Член од
17 јануари 2008
Мислења
175
Поени од реакции
0
А пред да почнеш со било што, ги провери ли осигурачите?
Gi poveriv ali samo dali imaat ubav kontakt (zosto mislev da ne gubi kontakt po dupki i toa da zaebava) posto mislam ako rikne osiguracot nema da raboti a nema ednas da raboti ednas ne i novo sto go primetiv deka strelkata na obrtomerot mesto da ise nagore nakaj 1.2.3rpm se spusta malce dole i se trese. Kako nesto da i dava obraten pravec neznam ali ke ja nosam na elektricar ma da sumjam deka ke znae sto e. p.s. izvinete za latinicava
 

ivanco

Herbie the Love Bug
Член од
17 јануари 2008
Мислења
175
Поени од реакции
0
За полово што пишав сменив цела брзиномер итн ама земав од голф 3 иста е на изглед работи се АМА над 3500рпм се уклучува сијаличката за уле и пичти како ненормално, дали не е компатибилно нешто да не знаете што е ако имате некоја идеј пишете ама побрзо.
 

GRUNGE

Cobain со цигарче!
Член од
25 февруари 2008
Мислења
677
Поени од реакции
28
Провери си програматори (мали коцкести) исто познати како релеј. (овие што ги гледаш како 109,18,53...)
 

CafeDelMar

Luminance
Член од
29 октомври 2007
Мислења
6.507
Поени од реакции
14.693
Сакав да прашам нешто во врска во регистрацијата на возило.Ми истекнува на 26.03 а колку после тоа можам да ја возам нерегистрирана?И дали може пред 26.03 зошто баш тој термин имам други обврски па да знам како да испланирам.

Фала.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Можиш да ја регистрираш 1 месец пред да истече регистацијата, а нерегистрирана официјално не смееш да ја возиш воопшто. Е тоа е неофицијало, јас ја возев мојата лани 2 месеци па никому ништо (ми се годеше пред 1-ви мај за регистрација па ја регистрирав во Јуни) но ако те фатат сега казните се многу високи. Некаде 300-400 евра е за нерегистрирана, така да не би се осудил со нерегистрирана да ризикувам. Особено низ град, бидејки како возат сега, и да не си ти крив, а да направиш сообраќајка твојата кола е нерегистрирана!
 

CafeDelMar

Luminance
Член од
29 октомври 2007
Мислења
6.507
Поени од реакции
14.693
Можиш да ја регистрираш 1 месец пред да истече регистацијата, а нерегистрирана официјално не смееш да ја возиш воопшто. Е тоа е неофицијало, јас ја возев мојата лани 2 месеци па никому ништо (ми се годеше пред 1-ви мај за регистрација па ја регистрирав во Јуни) но ако те фатат сега казните се многу високи. Некаде 300-400 евра е за нерегистрирана, така да не би се осудил со нерегистрирана да ризикувам. Особено низ град, бидејки како возат сега, и да не си ти крив, а да направиш сообраќајка твојата кола е нерегистрирана!
Претпоставував дека законски не смеам ни еден ден да ја возам нерегистрирана ама ја ко што сум малер на 27 ќе ме сопре полиција:kesa:.Сепак ќе ја регистрирам порано.

Фала.
 
Член од
20 јануари 2008
Мислења
52
Поени од реакции
0
Itno mi trebaat preporaki.

Ve molam da mi posocite kade da baram resenie za mojot problem.
Pred nekoj den na parking mi go izgrebaa branikot od TOYOTA-ta, branikot e vo metalik boja na voziloto, ostetuvanjeto ne e golemo znaci nema deformacii na branikot samo bojata e izgrebana i treba da se prefarba. Me plasi koga gi gledam kako se lupat farbani branici a slusam od luge za nekoi nenormalni sumi sto gi baraat servisite.
Molbata e da mi posocite nekoe pametno resenie za problemot, znaci kazete kade ima nekoj servis vo Skopje sto ke go napravi toa kvalitetno za normalna cena. Pozdrav.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Најлесно ти е да си купиш спреј во иста боја како каросеријата и да си го исфарбаш само она место каде што е изгребан. Така би ти било и најевтино. Е сега доколку веќе си решил да го правиш на сервис, немора цел браник да се фарба, може само делот каде што е изгребен. Инаку од Битола сум, така да за препорака на сервис ке почекаш да се јави некој од скопје :)

За она со лупењето... Фабрички браник во боја на каросерија никогаш не се лупи. Доколку го замениш, е тогаш настаува проблем. Деловите се неквалитетни, и претежно сите се црни, па ги фарбаат во авто-сервисите, притоа за да не се лупи има посебен шприц-кит за пластика кој е доста скап (некаде 80 евра од литар беше кога прашував), па ги прават без него. Затоа се лупат.
 
Член од
20 јануари 2008
Мислења
52
Поени од реакции
0
Sam so sprej toa nema sansi da go napravam kako prvo ne me biva za toa kako vtoro neli treba i nekoja priprema, a i situacijate e sledna imam deponirano sredstva od strana na liceto sto me udri i vo ovie nekolku dena sakam da najdam servis za da go popravime toa a od tie sredstva da ja platime popravkata a ako ima resto da mu gi vratam parite. Vo situacijava sakam da ispadnam covek i nesakam da go oderam vo nekoi skapi servisi a od druga strana voziloto mi e novo i sakam da go vratam vo prvobitna sostojba i da ne mi se lupi.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Јас би те советувал вака... Не го жали ич. Стави се ти на негово место, да беше тој со нова кола и ти да му ја гребнеше. Па има капајци од луѓе што кај ке те натера да платиш, туку и ке ти одржи 3-4 лекции. Значи барај си сервис каде што ке го средат квалитетно. (Тојота нема некој овластен сервисер?)

А нели штета до 700 евра покрива осигурувањето? Мене пред 2 месеци ми ја чукнаа колата (паркирана од зади ми ја удри) , па си викнавме полиција со човекот, мојата кола ја однесовме на мајстор ја средија се, исто и неговата а сето тоа го плати осигурувањето.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.154
Поени од реакции
11.891
Не знам каде видов (веројатно на бензинска) една течност од околу 400 грама (ич не ми текнува како се викаше) се дотура во маслото, се остава да работи моторот на 1500 вртежи 10 минути и потоа се менува маслото и филтерот, наводно ги прочистувало клиповите и зидовите од блокот. Имате искуство?

Исто за овие адитививе, ги користите? Зедов пред некоја недела и немаше некоја огромна разлика, велат се прочистува карбураторот и резервоарот за гориво, талогот што се собира на дното.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Вака сега... За тоа со чистење на моторот што се додава во маслото. Од една страна е ефикасно да, чисти. Но од друга страна за стари мотори не се препорачува. Зошто? Стариот мотор има гареж и ѓубре од согорувањето на кариките (компресионите прстени), и тој гареж донекаде ја држи компресијата. Ако го исчистиш, едноставно не знаеш што ке се деси. Може моторот да си е супер, но може да се деси следново: Имаше случај мотор на кола гром, става чистач, моторот за 300 км, почна да троши масло, почна да вади сив чад. Како е тоа возможно? Е така, падна гарежот од кариките, гарежот наталожен по жлебовите од цилиндрите и автоматски се отвори повеќе простор=намалување на компресијата. Ова е само мој поглед на работите, немора да е така :) Ако има некој искуство со ова слободно нека пише.

Адитивите за прочистување на горивото, имаат некој мал, незабележителе ефект, ако ти е затнат препорачливо е да земеш да го отвориш и чистење рачно. Сепак, адитив неможе да стопи камен или песок.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Вака сега... За тоа со чистење на моторот што се додава во маслото. Од една страна е ефикасно да, чисти. Но од друга страна за стари мотори не се препорачува. Зошто? Стариот мотор има гареж и ѓубре од согорувањето на кариките (компресионите прстени), и тој гареж донекаде ја држи компресијата. Ако го исчистиш, едноставно не знаеш што ке се деси. Може моторот да си е супер, но може да се деси следново: Имаше случај мотор на кола гром, става чистач, моторот за 300 км, почна да троши масло, почна да вади сив чад. Како е тоа возможно? Е така, падна гарежот од кариките, гарежот наталожен по жлебовите од цилиндрите и автоматски се отвори повеќе простор=намалување на компресијата. Ова е само мој поглед на работите, немора да е така :) Ако има некој искуство со ова слободно нека пише.

Адитивите за прочистување на горивото, имаат некој мал, незабележителе ефект, ако ти е затнат препорачливо е да земеш да го отвориш и чистење рачно. Сепак, адитив неможе да стопи камен или песок.
Е сега еве едно спротивно, од лично искуство тврдење:
Пред 2-3 месеци купив Golf-3 desel со поминати 230000км. Редовно му ставам во резервоарот адитив за дизел гориво. Пред да почнам со тој третман на горивото, знаеше на стuдено да запали после 2 верглања, додека загрее чадеше, имаше големи вибрации и потреси додека постигне температура од 65 степени. Одкако користам адитив при секое полнење на гориво сите наброени симптоми ги нема, моторот работи помирно, подобро и полесно забрзува, а од чадењето нема ни трага дури ни при голем број вртежи на сеуште незагреан мотор...па ти види! :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom