Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Колку пари би било фарбанје на преден и заден браник во боја со каросеријата, акрилна боја и цат пат некоја лајсна по колата.
 
За Хитлер: кажи се од каде си прво...
За Иванчо: Ако браниците биле во боја со каросеријата, тоа ке се среди за некаде 500-1000 денари (ако не се оштетени, само фарба за работна рака+бојата, прајме муабет за мајстор во Битола). Ако не се во боја, немој да се трудиш да ги фарбаш, бидејки треба шприц-кит за пластика кој е многу скап, во спротивно ке ти се лупат.
 
Ако може да ми се помогне ,плис (не од кола во вир туку ве молам :) ) ,

колава е со кодиран клуч и кај овластениот сервисер ми бараат 50 евра да си направам копија.

Дали постои неовластен сервисер за таа работа и колку многу поевтино би било ?

:uvo:

Копие на кодиран клуч се прави лесно и евтино но, само за отварјане на вратите с него не можеш да стартираш двигател.
Дај малко инфо каква кола е и как си ја придобила - нова ли или втора рака?

ај ако може т.е ако некој знае повеќе за колава, онака буричкав по нет и налетав на ова, баш ме интересираат детали, кола и пол ама и име и пол :)
wartburg.jpg


wartburg-back.jpg


Това е супер Вартбурк !!!!!!

Ето го старија модел произведен в ГДР Източна Германија:
11201470742146158_1.jpg
 
Decki edno prasanje.Nikako ne mozam da doznaam kakva korist ima kolata so poveke ventili.Znam deka na kola so 4 klipa obicno ima po 2 ventili.Eden izduven i eden usisen(ili vkupno 8 ventili).E sega onie koli koi se so duplo poveke 16 ventili ja imaat istata kubikaza.Me interesira dali vlijaat vrz konjskite sili i kolkava e razlikata megu 8 i 16 ventili.I dali cesto se oseka taa razlika vo vozenjeto.Fala odnapred:smir:
 
Разликата ке ти ја опишам вака... Оние што имаат повеќе вентили имаат подобар довод на мешавината бензин/воздух, исто и подобар издув а со тоа во еден работен такт може да согори повеќе гориво = поголема сила на моторот. Впрочем за да се добие поголема сила и се полираат каналите кои го доведуваат горивото до вентилот. И секоја поголема сила се осеќа во возење. Еве ти пример... Фиеста 1.3 со 8 вентили развива 75 кс (тука некаде), а истата со 1.2 16 вентили ги развива истите кс, само 100 кубици е помалку. Сепак ова се мали мотори, кај поголемите е поизразена разликата. Ако имаш уште нејасно... прашувај! Инаку сликава е од мотор од моторцикл, но добра е за илустирање на 16 вентилски мотор.

drivetrain.jpg
 
Разликата ке ти ја опишам вака... Оние што имаат повеќе вентили имаат подобар довод на мешавината бензин/воздух, исто и подобар издув а со тоа во еден работен такт може да согори повеќе гориво = поголема сила на моторот. Впрочем за да се добие поголема сила и се полираат каналите кои го доведуваат горивото до вентилот. И секоја поголема сила се осеќа во возење. Еве ти пример... Фиеста 1.3 со 8 вентили развива 75 кс (тука некаде), а истата со 1.2 16 вентили ги развива истите кс, само 100 кубици е помалку. Сепак ова се мали мотори, кај поголемите е поизразена разликата. Ако имаш уште нејасно... прашувај!
Fala Dzish!
Jas gledav kakva ke e razlikata kaj Golf 4.Veke podolgo vreme baram golf 4 megutoa pogore ako vidis vo temava me sovetuvaa deka 1.4 bil slab.E sega posto poveketo modeli koi se kaj nas se so taa kubikaza samo sto nekoi se so 8 a ima so 16 ventili me interesirase dali 1.4 so 16 ventili bi bil priblizno so silata na motorot na 1.6 litreniot motor.I dilemava e dali celosno da se nasocam kon baranje na 1.6 ili i ovie 1.4 so 16 ventili ke bide dostojna zamena?
 
Види вака.... Пошто новите мотори се контролирани од компјутер, не е проблем да се истјунира чипот и да добиеш 1.4 и 1.6 мотор (и двата со по 8 вентили) да имаат ист број на кс. Само си менуваш чипот и толку. Инаку 16 вентилскиот (1.4) според мене е подобар, почепкај на нет да видиш колку е разликата во кс во споредба со 8 вентилскиот (и да пишиш тука), а види и колку е 1.6 па ке споредуваме.
 
Види вака.... Пошто новите мотори се контролирани од компјутер, не е проблем да се истјунира чипот и да добиеш 1.4 и 1.6 мотор (и двата со по 8 вентили) да имаат ист број на кс. Само си менуваш чипот и толку. Инаку 16 вентилскиот (1.4) според мене е подобар, почепкај на нет да видиш колку е разликата во кс во споредба со 8 вентилскиот (и да пишиш тука), а види и колку е 1.6 па ке споредуваме.
Fala Dzish uste ednas,samo vo momentov imam nesto rabota i ke moram da se odjavam,no eve ti vetuvam deka ke pobaram vecerva i ke pisam najkasmo do utre.Pozz:smir:
 
Види вака.... Пошто новите мотори се контролирани од компјутер, не е проблем да се истјунира чипот и да добиеш 1.4 и 1.6 мотор (и двата со по 8 вентили) да имаат ист број на кс. Само си менуваш чипот и толку. Инаку 16 вентилскиот (1.4) според мене е подобар, почепкај на нет да видиш колку е разликата во кс во споредба со 8 вентилскиот (и да пишиш тука), а види и колку е 1.6 па ке споредуваме.
Dzish najdov vaka:
Golf 4 1.6 (101-105)Ps najdov isto i so 16 ventili(105)Ps
Golf 4 1.4 (75)Ps isto i so 16 ventili(75)Ps
Golf 4 1.9 TDI (90-101-110-116)Ps
Golf 4 1.9 SDI (68)Ps
Golf 4 2.0(116)Ps
Po se izgleda razlika kaj konjskite sili nema.Ovie gi najdov na mobile.de
 
Па ако нема разлика во коњски сили... Која е разликата? 16 вентилскиот има повеќе њутон-метри. Во секој случај тоа е финеса, така да нема голема разлика, исто ти се фаќа дали ке земиш 8 или 16 вентилски (особено ако бараат +500 евра за 16 вентилскиот во споредба со другиот!)
 
За поло фох 3 95 год ми рикна брзиномерот и обртомерот , останатите стрелки за температура и за гориво раборат се во ред исто и километражата работи. Се слуцува некогаш да проработат некогаш не и само стрелката за обртомерот се тресе на 0 , ја отворив нема ништо изгорено моторцињјата се во ред и најверојатно све останатао дали е некое пореметување на софтверот или слицно незнам , па ако некој има некое искуство нека каже а нова или половна не ми се купува зошто слушнав дека се многу сакапи па може и 300евра да се.
 
За поло фох 3 95 год ми рикна брзиномерот и обртомерот , останатите стрелки за температура и за гориво раборат се во ред исто и километражата работи.
Иванчо... Сега километражата работи или не работи? Бензин или дизел? Ова ти е за обртомерот:ако е бензин обртомерот е поврзан на бомбина (или некое слично електронско делче) којзнае што е чаднато штом викаш дека внатре е се ок, ако е дизел, 100% ти има рикнато алтернаторот или некое реле што е врзано на него за да работи обртомерот.
 
Знаци некогаш работи некогаш не еве сабајлево работеше на следно палење не работеше на бензин е возилото кога не работи стрелката од обртомерот се тресе на 0 рпм, и што викаш рикнато како може еднас да работи еднаш да неработи , незнам дали обртометарот и брзинометарот е врзан на посебен осигурац па да губи контакт или слицно знаци електрониката внатре нема шанси да е рикната пошто кај тоа нема сака неке. поздрав

За Иванчо: Ако браниците биле во боја со каросеријата, тоа ке се среди за некаде 500-1000 денари (ако не се оштетени, само фарба за работна рака+бојата, прајме муабет за мајстор во Битола). Ако не се во боја, немој да се трудиш да ги фарбаш, бидејки треба шприц-кит за пластика кој е многу скап, во спротивно ке ти се лупат.
Е не се во боја со кооаросеријата знаци стандарни се црни нема никаква основа и јас разбрав дека повеке од 100 евра нема да биде за двата ...............туку види ова за полово да не знаес со е фрката
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom