Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Повеќе ми е за адитиви за прочистување на мотор и систем за вбризгување, подобрување на работата, или пак адитиви за подобро подмачкување како Кератек на ликви моли, со цел да му покажам љубов на моторот :) За тие адитиви дали се исплати или џабе горење пари.
Освен полирпаста и тоа за краток перод(коку за продавање) се друго е ветер и магла.

А да пред 10-15 години имаше еден адитив на кастрол за да не замрзнува нафтата а на 10л се ставаше едно капаче и вредеше за парите.

Менувај му редовно масло и филтри,вози умерено па повеќе од љубов ќе му покажеш на моторот
 
незнам дали би можело да се користи стетоскоп. некој со него бараат и ларви во паркетот(оние што вадат звук како нешто да греби)

Ако користи стетоскоп, после ќе си резервира термин на ушна клиника :вонзем:
 
Повеќе ми е за адитиви за прочистување на мотор и систем за вбризгување, подобрување на работата, или пак адитиви за подобро подмачкување како Кератек на ликви моли, со цел да му покажам љубов на моторот :) За тие адитиви дали се исплати или џабе горење пари.
Nema vekje takvi asalni aditivi, posto nema nikakva kontrola na prodazbata. Ubavo kaza clenot pogore, samo redovno servis e najgolema ljubov.

ROMA ROMA ROMA
 
@.Sky.
16,20 или 24 вентилска е алфата?
Ако е отиден варијабилниот затегач ќе изгасне колата и нема да пали.
На дизел е многу тешко да се примети ама затоа на бензинец е многу лесно да приметиш бидејќи откога ќе ја стартуваш 20-30 секунди колата работи како да е дизел па после смирува односно откако маслото ќе направи притисок по потреба да работи втората брегаста.
Ако е тоа дефектот ќе поминеш со најмалку 1000-2000к денари со се работна рака
Inache e odnesena kolata e na majstor vo dracevo... 24 ventilska e.

Drugo deneska kaza majstorot deka ke ja videl utre ubavo ke ja otvorel ko sto kaza karterot i ke videl ako imalo nekoi sponci takvi raboti ke bilo klipot mada om vika deka ne bi trebalo da e toa, plus ke ja stavel na kompjuter da proverel da ne e do palenjeto t.e da ne preripal nekoj kaish pa da se izmesani parametrite na palenje...

Vie sto imate alfi vi se slucilo li?
 
Здраво дечки. Ставив 2 литра концентрат антифриз, (претходно имаше 3 литри вода), во казанчето за хладњакот. После неколку саати почнаа да ми се замаглуваат стаклата на колата (Citroen Xsara 2 HDi). Сега кога ќе загрее колата и пуштам парно, низ вентилацијата за кабина искача пареа, која мириса на антифриз и стаклата сосема се замаглуваат. Читнав нешто по форумиве дека е најверојатно проблем со казанчето за парно, ама кај мене во кабина не тече никаде антифриз (ни на патосници има , ни нигде). Го испуштив цел антифриз и ставив само вода, барем додека откријам во што е проблемот, а пошто често ја возам, нема да дозволам да замрзне блокот. Е сега значи, доколку е до парното, дали некој знае да каже дали мора да се вади цела шалт табла за да се пристапи до него, или може и од кај касетата за ствари, на сувозачкото. Колата е Citroen Xsara 2.0 HDi. Фала![DOUBLEPOST=1451975161][/DOUBLEPOST]Здраво дечки. Ставив 2 литра концентрат антифриз, (претходно имаше 3 литри вода), во казанчето за хладњакот. После неколку саати почнаа да ми се замаглуваат стаклата на колата (Citroen Xsara 2 HDi). Сега кога ќе загрее колата и пуштам парно, низ вентилацијата за кабина искача пареа, која мириса на антифриз и стаклата сосема се замаглуваат. Читнав нешто по форумиве дека е најверојатно проблем со казанчето за парно, ама кај мене во кабина не тече никаде антифриз (ни на патосници има , ни нигде). Го испуштив цел антифриз и ставив само вода, барем додека откријам во што е проблемот, а пошто често ја возам, нема да дозволам да замрзне блокот. Е сега значи, доколку е до парното, дали некој знае да каже дали мора да се вади цела шалт табла за да се пристапи до него, или може и од кај касетата за ствари, на сувозачкото. Колата е Citroen Xsara 2.0 HDi. Фала! И дали има тука форум конкретно за Citroen Xsara возила?
 
Последно уредено:
За затемнувања на стакла, до колку е сега дозволено на своја рака? Без тестој и такви глупости, 30%?
 
Здраво дечки. Ставив 2 литра концентрат антифриз, (претходно имаше 3 литри вода), во казанчето за хладњакот. После неколку саати почнаа да ми се замаглуваат стаклата на колата (Citroen Xsara 2 HDi). Сега кога ќе загрее колата и пуштам парно, низ вентилацијата за кабина искача пареа, која мириса на антифриз и стаклата сосема се замаглуваат. Читнав нешто по форумиве дека е најверојатно проблем со казанчето за парно, ама кај мене во кабина не тече никаде антифриз (ни на патосници има , ни нигде). Го испуштив цел антифриз и ставив само вода, барем додека откријам во што е проблемот, а пошто често ја возам, нема да дозволам да замрзне блокот. Е сега значи, доколку е до парното, дали некој знае да каже дали мора да се вади цела шалт табла за да се пристапи до него, или може и од кај касетата за ствари, на сувозачкото. Колата е Citroen Xsara 2.0 HDi. Фала![DOUBLEPOST=1451975161][/DOUBLEPOST]Здраво дечки. Ставив 2 литра концентрат антифриз, (претходно имаше 3 литри вода), во казанчето за хладњакот. После неколку саати почнаа да ми се замаглуваат стаклата на колата (Citroen Xsara 2 HDi). Сега кога ќе загрее колата и пуштам парно, низ вентилацијата за кабина искача пареа, која мириса на антифриз и стаклата сосема се замаглуваат. Читнав нешто по форумиве дека е најверојатно проблем со казанчето за парно, ама кај мене во кабина не тече никаде антифриз (ни на патосници има , ни нигде). Го испуштив цел антифриз и ставив само вода, барем додека откријам во што е проблемот, а пошто често ја возам, нема да дозволам да замрзне блокот. Е сега значи, доколку е до парното, дали некој знае да каже дали мора да се вади цела шалт табла за да се пристапи до него, или може и од кај касетата за ствари, на сувозачкото. Колата е Citroen Xsara 2.0 HDi. Фала! И дали има тука форум конкретно за Citroen Xsara возила?
Si naebal.....sigurno negde ispušta ili na crevo ili na ladnjak ood parno. Sve što gledaš pred tebe treba da se vadi.

Probaj prvo so "pingvin" - sredstvo za zatnuvanje na mali dupčenca
 
Здраво дечки. Ставив 2 литра концентрат антифриз, (претходно имаше 3 литри вода), во казанчето за хладњакот. После неколку саати почнаа да ми се замаглуваат стаклата на колата (Citroen Xsara 2 HDi). Сега кога ќе загрее колата и пуштам парно, низ вентилацијата за кабина искача пареа, која мириса на антифриз и стаклата сосема се замаглуваат. Читнав нешто по форумиве дека е најверојатно проблем со казанчето за парно, ама кај мене во кабина не тече никаде антифриз (ни на патосници има , ни нигде). Го испуштив цел антифриз и ставив само вода, барем додека откријам во што е проблемот, а пошто често ја возам, нема да дозволам да замрзне блокот. Е сега значи, доколку е до парното, дали некој знае да каже дали мора да се вади цела шалт табла за да се пристапи до него, или може и од кај касетата за ствари, на сувозачкото. Колата е Citroen Xsara 2.0 HDi. Фала![DOUBLEPOST=1451975161][/DOUBLEPOST]Здраво дечки. Ставив 2 литра концентрат антифриз, (претходно имаше 3 литри вода), во казанчето за хладњакот. После неколку саати почнаа да ми се замаглуваат стаклата на колата (Citroen Xsara 2 HDi). Сега кога ќе загрее колата и пуштам парно, низ вентилацијата за кабина искача пареа, која мириса на антифриз и стаклата сосема се замаглуваат. Читнав нешто по форумиве дека е најверојатно проблем со казанчето за парно, ама кај мене во кабина не тече никаде антифриз (ни на патосници има , ни нигде). Го испуштив цел антифриз и ставив само вода, барем додека откријам во што е проблемот, а пошто често ја возам, нема да дозволам да замрзне блокот. Е сега значи, доколку е до парното, дали некој знае да каже дали мора да се вади цела шалт табла за да се пристапи до него, или може и од кај касетата за ствари, на сувозачкото. Колата е Citroen Xsara 2.0 HDi. Фала! И дали има тука форум конкретно за Citroen Xsara возила?

Никогаш ама баш никогаш не е добро да се става ЧИСТ 100% концентрат директно во хладњачето..Си требало да испуштиш се,и во една туба да си ја направиш мешавината,па после да истураш..Може да е изедено некое црево,стега попуштена,јак е антифризот,нагризува и што треба и што не треба..И мене ми викаа дека моралa да се вади не цела шалт табла,туку централната конзола, али кај мене само се извади фиоката кај совозачкото седиште,и цело хладњаче се смени за саат и пол време работа..Правилно се вика радијаторче за парно,го платив 1000 денара,за работна рака дадов 2000 денара.
 
Ми треба црево за висок притисок за ауди а4 што излегува од некаква си летва. Прашав низ повеќе сервиси, никаде не држат тоа, да не знаете некој половно да продава?

Sent from my Q800 using Tapatalk
 
За затемнувања на стакла, до колку е сега дозволено на своја рака? Без тестој и такви глупости, 30%?
Напред максимум до 50% а назад до 100% а ќе те кошта 100 евра со атест,а затемнуваат во новус.
На своја одговорност и навечер ако можеш да гледаш 40% напред и 70% назад,а ќе те кошта 200-300 денари.
Сега не можеш да лепиш фолии бидејќи ќе замрзнат и ќе се одлапат[DOUBLEPOST=1452007958][/DOUBLEPOST]
Никогаш ама баш никогаш не е добро да се става ЧИСТ 100% концентрат директно во хладњачето..Си требало да испуштиш се,и во една туба да си ја направиш мешавината,па после да истураш..Може да е изедено некое црево,стега попуштена,јак е антифризот,нагризува и што треба и што не треба..И мене ми викаа дека моралa да се вади не цела шалт табла,туку централната конзола, али кај мене само се извади фиоката кај совозачкото седиште,и цело хладњаче се смени за саат и пол време работа..Правилно се вика радијаторче за парно,го платив 1000 денара,за работна рака дадов 2000 денара.
Водата никогаш не истекува целосно,секогаш 2-3 литри остануваат во блокот[DOUBLEPOST=1452008131][/DOUBLEPOST]
Inache e odnesena kolata e na majstor vo dracevo... 24 ventilska e.

Drugo deneska kaza majstorot deka ke ja videl utre ubavo ke ja otvorel ko sto kaza karterot i ke videl ako imalo nekoi sponci takvi raboti ke bilo klipot mada om vika deka ne bi trebalo da e toa, plus ke ja stavel na kompjuter da proverel da ne e do palenjeto t.e da ne preripal nekoj kaish pa da se izmesani parametrite na palenje...

Vie sto imate alfi vi se slucilo li?
Кај кој мајтор во драачево?Случајно да не е кај љупчо?
 
Напред максимум до 50% а назад до 100% а ќе те кошта 100 евра со атест,а затемнуваат во новус.
На своја одговорност и навечер ако можеш да гледаш 40% напред и 70% назад,а ќе те кошта 200-300 денари.
Сега не можеш да лепиш фолии бидејќи ќе замрзнат и ќе се одлапат[DOUBLEPOST=1452007958][/DOUBLEPOST]
Водата никогаш не истекува целосно,секогаш 2-3 литри остануваат во блокот[DOUBLEPOST=1452008131][/DOUBLEPOST]
Кај кој мајтор во драачево?Случајно да не е кај љупчо?
Мислам дека да, другар ми го препорача.

Ама еден кажа дека не го бивало..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom