Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво,
Нов член сум на форумов и од самиот старт имам едно прашање за помош односно совет.
Имам Ланча Ипсилон 1.1 Елефантино серија. Имам проблем со парното во кабина. Го вклучувам вентилаторот на еден да речеме и дува млак воздух а командата е на црвено до крај и секако машината е нормално загреана. Тоа се случува постојано кога ногата ми е на страна од гаста. Штом ќе ја стиснам гас папучата во момент почкува да дува одлично како се да е во ред, така е и додека возам на некоја релација. Потоа ке заглавам во некоја гужва во градов пред или после работа и почнувам да облакам јакна, капа и сл. односно парното дува ладно.Со еден збор парното дува топло само кога колата е под туража, во друг случај не.Вториот проблем што ме плаши бидејки воопшто не се разбирам во коли, е што температурата на моторот е околу 100 степени, стрелката е далеку дигната од како што треба да биде нормална, перката за ладење на хладњак се пали и гаси нормално. Пред еден месец менував антифриз, испуштаа воздух и се беше во ред, парното работеше како што треба, моторот се ладеше нормално. Тоа е се до пред некој ден.Денеска отидов во сервис, видоа дека не губи антифриз (тоа го видов и јас, до толку знам :)) и гарантираа дека нема воздух во системот. Немаа време да ја иситуваат и колата ми е на паркинг. Ве молам за помош, што може да биде проблемот, каде да ја носам, и колку одприлика ке ме кошта тоа. Фала однапред.
Термостатот да се замени и мора да се има воздух во системот за да грее убаво без да тураш гаста и читам температура ви крева мора да смениш термостатот за да струи водата(антифризот)околу моторот во спротивно ќе ви изгоре дихтонот на глава затоа подобро да се спречи одколку да лечи како што викаат. А поправката малку е соленко поради деловите бидејќи Ланча Y елефантино е само за италијански пазар не е за надвор затоа деловите малку се недостапни ама добро количе е . А ако понатаму возиш барем не го пуштај парното и насочи го регулаторот на ладно(на плаво) да се спречи изгорење на дихтонот како привремено решение.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Не пишува дека гумите треба да се пумпаат различно во зима и во лето, туку дека зимските и летните гуми треба да се пумпаат различно.[DOUBLEPOST=1449787118][/DOUBLEPOST]
Голем дел од овие " специјализирани " сервиси и дилери на пневматици, да не речам просто вулканизери, препорачуваат + 0.2 бара притисок во зима во однос на оној во лето... А тоа било така затоа што во лето гумата се загрева многу брзо и притисокот во неа расте многу повеќе одтколку во зима... Е јас ги пумпам + 0.1 бар повеќе во зима...
Ги пумпаш дома, незагреани?
 
Не пишува дека гумите треба да се пумпаат различно во зима и во лето, туку дека зимските и летните гуми треба да се пумпаат различно.
Па тоа сакав да кажам горниот пост што пишав ,ако на зиме возете со летни гуми треба да се издиши малку ,а зимските според фабричката и додај со малку покачен притисок и тоа е-тоа е.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Термостатот да се замени и мора да се има воздух во системот за да грее убаво без да тураш гаста и читам температура ви крева мора да смениш термостатот за да струи водата(антифризот)околу моторот во спротивно ќе ви изгоре дихтонот на глава затоа подобро да се спречи одколку да лечи како што викаат. А поправката малку е соленко поради деловите бидејќи Ланча Y елефантино е само за италијански пазар не е за надвор затоа деловите малку се недостапни ама добро количе е . А ако понатаму возиш барем не го пуштај парното и насочи го регулаторот на ладно(на плаво) да се спречи изгорење на дихтонот како привремено решение.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Не смее на плаво да го насочи,треба на жешко да го насочи да дува,за еден дел од топлината да се користи за загревање на кабината,т.е да не оди во моторот.Незначи дека ако крева температура е 100% до термостатот,може е водната пумпа ослабена,па не ја врти водата,може колата и нема проблем со температурата,може стрелката за температура му кажува погрешно..Ланчиа Ипсилон-ист мотор како Пунто,95%.
 
Има ли луѓе што одат нагоре и пример јас сакам некоја кола место јас да одам тој да оди и да ја донесе на камион и нормално се плаќа некоја одредена сума на пари?
 
Здраво,
Нов член сум на форумов и од самиот старт имам едно прашање за помош односно совет.
Имам Ланча Ипсилон 1.1 Елефантино серија. Имам проблем со парното во кабина. Го вклучувам вентилаторот на еден да речеме и дува млак воздух а командата е на црвено до крај и секако машината е нормално загреана. Тоа се случува постојано кога ногата ми е на страна од гаста. Штом ќе ја стиснам гас папучата во момент почкува да дува одлично како се да е во ред, така е и додека возам на некоја релација. Потоа ке заглавам во некоја гужва во градов пред или после работа и почнувам да облакам јакна, капа и сл. односно парното дува ладно.Со еден збор парното дува топло само кога колата е под туража, во друг случај не.Вториот проблем што ме плаши бидејки воопшто не се разбирам во коли, е што температурата на моторот е околу 100 степени, стрелката е далеку дигната од како што треба да биде нормална, перката за ладење на хладњак се пали и гаси нормално. Пред еден месец менував антифриз, испуштаа воздух и се беше во ред, парното работеше како што треба, моторот се ладеше нормално. Тоа е се до пред некој ден.Денеска отидов во сервис, видоа дека не губи антифриз (тоа го видов и јас, до толку знам :)) и гарантираа дека нема воздух во системот. Немаа време да ја иситуваат и колата ми е на паркинг. Ве молам за помош, што може да биде проблемот, каде да ја носам, и колку одприлика ке ме кошта тоа. Фала однапред.
Или термостатот не пропушта доволно антифриз, или повероватно е да се истрошени крилцата од водната пумпа, па таа не го врти доволно брзо антифризот во системот. Затоа и ти загрева на 100 степени , иако треба да некој степен пониска температурата. Пумпата не би требало да е скапа, сите делови одговараат од Пунто, и замениси ја обавезно во секој случај. Не губиш ништо , можиш само да избегниш кривење на главата или блокот

Не верувам дека е ладњачето за парното, бидејќи во тој случај моторот ќе биди нормално загреа, само ќе немаш парно.

оди по ПУМПА
 
Hm, ne bi se slozil. Bas vo zimo treba da se malce poizdisani gumite i togas podobro se lepat na patot. Inakuse pumpaat 2 bara za pomali vozila do 1000-1200kg i 2.2-2.4 bara za pogolemki vozila od 1300kg nagore.



Кај мене на колата налепницата за гумиве што ги возам 195/65 - 15 вика 2 бара напред 2.3 назад празно, а 2.3 напред и 2.5 бара назад товарено, а колата во сообраќајна вика дека е 1375 кг... А гумите се GoodYear летни и не сум проверил производителот што вика...[DOUBLEPOST=1449817372][/DOUBLEPOST]
Мене па вулканизер ми кажал дека зимно време подобро е да бидат понапумпани гумите



Исто и на мене ...[DOUBLEPOST=1449817507][/DOUBLEPOST]
Не пишува дека гумите треба да се пумпаат различно во зима и во лето, туку дека зимските и летните гуми треба да се пумпаат различно.[DOUBLEPOST=1449787118][/DOUBLEPOST]
Ги пумпаш дома, незагреани?



Држи вода и тоа дека притисокот зависи од гумата, со оглед дека зимските гуми се доста помеки... Инаку да ги пумпам дома, незагреани, нели така се пумпа гума ладна кога е... Само за во лето идам кај вулканизер и ги полнам со азот...
 
Здраво,
Нов член сум на форумов и од самиот старт имам едно прашање за помош односно совет.
Имам Ланча Ипсилон 1.1 Елефантино серија. Имам проблем со парното во кабина. Го вклучувам вентилаторот на еден да речеме и дува млак воздух а командата е на црвено до крај и секако машината е нормално загреана. Тоа се случува постојано кога ногата ми е на страна од гаста. Штом ќе ја стиснам гас папучата во момент почкува да дува одлично како се да е во ред, така е и додека возам на некоја релација. Потоа ке заглавам во некоја гужва во градов пред или после работа и почнувам да облакам јакна, капа и сл. односно парното дува ладно.Со еден збор парното дува топло само кога колата е под туража, во друг случај не.Вториот проблем што ме плаши бидејки воопшто не се разбирам во коли, е што температурата на моторот е околу 100 степени, стрелката е далеку дигната од како што треба да биде нормална, перката за ладење на хладњак се пали и гаси нормално. Пред еден месец менував антифриз, испуштаа воздух и се беше во ред, парното работеше како што треба, моторот се ладеше нормално. Тоа е се до пред некој ден.Денеска отидов во сервис, видоа дека не губи антифриз (тоа го видов и јас, до толку знам :)) и гарантираа дека нема воздух во системот. Немаа време да ја иситуваат и колата ми е на паркинг. Ве молам за помош, што може да биде проблемот, каде да ја носам, и колку одприлика ке ме кошта тоа. Фала однапред.
Malce e podzapuseno hladnjaceto vo kabinata i vodata ne kruzi dobro.Na mala gas vodnata pumpa ima pomal pritisok i ne moze da ja zavrti ubavo vodata niz hladnjaceto poso e zatnato, a pod pogolema gas ima pogolem pritisok i kolku tolku ke zavrti ponesto niz hladnjaceto za da go stopli. Ako e izvedlivo (kaj poveketo vozila e) najubavo da gi smenis mestata na crevata za voda so vleguvaat vo hladnjaceto, taka sto potoa vodata ke kruzi vo obratna nasoka i polecka ke go izbuta gjubreto nadvor to est nazad. Proverena rabota.[DOUBLEPOST=1449819955][/DOUBLEPOST]
Кај мене на колата налепницата за гумиве што ги возам 195/65 - 15 вика 2 бара напред 2.3 назад празно, а 2.3 напред и 2.5 бара назад товарено, а колата во сообраќајна вика дека е 1375 кг... А гумите се GoodYear летни и не сум проверил производителот што вика...[DOUBLEPOST=1449817372][/DOUBLEPOST]



Исто и на мене ...[DOUBLEPOST=1449817507][/DOUBLEPOST]



Држи вода и тоа дека притисокот зависи од гумата, со оглед дека зимските гуми се доста помеки... Инаку да ги пумпам дома, незагреани, нели така се пумпа гума ладна кога е... Само за во лето идам кај вулканизер и ги полнам со азот...
So 100% garancija ti kazuvam deka koga ima sneg ili pak posebno na zamrznat pat podizdisana guma da kazeme na 1.2-1.5 drzi mnogu mnogu podobro nego napumpana. E sega ako e patot suv mozebi e podobro da e napumpana.
 
Последно уредено:
Дали вибрации на кумплунгот кога е во лер или при притискање на дизел мотор се нормални?

Значи нема никакво тресење на колата или на моторот, ниту губење сила, ниту чудни звуци при стискање или пуштање на кумплунг, ниту пак трокирање при моторно кочење, туку само кога ногата ми стои на кумплунгот во лер, осеќам пулсирање/вибрирање како во такт.

Прв дизел ми е, затоа прашувам дали тоа за дизел е нормално или можно да е кумплунгот или замаецот за менување.
 
Дали вибрации на кумплунгот кога е во лер или при притискање на дизел мотор се нормални?

Значи нема никакво тресење на колата или на моторот, ниту губење сила, ниту чудни звуци при стискање или пуштање на кумплунг, ниту пак трокирање при моторно кочење, туку само кога ногата ми стои на кумплунгот во лер, осеќам пулсирање/вибрирање како во такт.

Прв дизел ми е, затоа прашувам дали тоа за дизел е нормално или можно да е кумплунгот или замаецот за менување.
Не е нормално
 
Не е нормално

Мислиш проблемот е до кумплунгот (ламелата и замаецот)?

П.с. од друга страна читам дека со VW дизели тие пулсирања на кумплунг педалата ги имаат многу често и многу понови коли.
 
Последно уредено:
Не смее на плаво да го насочи,треба на жешко да го насочи да дува,за еден дел од топлината да се користи за загревање на кабината,т.е да не оди во моторот.Незначи дека ако крева температура е 100% до термостатот,може е водната пумпа ослабена,па не ја врти водата,може колата и нема проблем со температурата,може стрелката за температура му кажува погрешно..Ланчиа Ипсилон-ист мотор како Пунто,95%.
Јас одамна на нексија (90% се опел делови) така направив како што рече да насочам на жешко и после некои месец ми изгоре дихтонот,а ланча ипсилон прва генерација е со пунто ,а втората генерација е елефантино не е баш како пунто туку баш ланча и наменет само за италијански пазар,а зошто е тоа така кој знае?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
сепак пак ќе се повторам, со Ланчата мислам дека се оштетени перките на пумпата и не ја врти водата доволно
 
сепак пак ќе се повторам, со Ланчата мислам дека се оштетени перките на пумпата и не ја врти водата доволно
LOL
Kaj si videl pumpa so osteteni perki ziti se. :icon_lol::tapp: Ubavo me nasmea. Vodna pumpa ili protekuva ili zaribuva, drugo nema so da se desi na nea. Kakvi perki kakvi bakraci.
Ko so rekov problemot e najverojatno vo podzapusenata pecka za parno, ili ako e baksuz ima meuri od vazduh vo sistemot to est pomalce duva dihtungot na glavata i zatoa ne ja vrti dobro vodata.
 
Ne si se mačel so pumpi kako mene, zatoa ne si videl oštetena pumpa:cool:

Ako e kazančeto zapušeno, nema da kreva temperaturata na motorot nad normala, ke nema samo parno
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom